Γεια σας παιδιά.
Χρειάζομαι αυτή τη φορά τη ψυχολογική σας στήριξη...
:?
Παρήγγειλα κιθάρα από το boxymusic, αφού διάβασα στο noiz forum ότι είναι εξίσου αξιόπιστο με τον Thomann (επέλεξα το boxy γιατί την κιθάρα που ήθελα την είχε πιο φθηνή απ'ό,τι ο Thomann). Το boxymusic απαιτεί για τη σωστή μεταφορά της κιθάρας ν'αγοράσεις και σκληρή θήκη (και πάλι πιο φθηνά μου'βγαινε). Η πλάκα είναι ότι ενώ εν τέλει η κιθάρα μου είναι στο stock (δεν ήταν εξαρχής), η θήκη που παρήγγειλα δεν έχει φτάσει ακόμα! Και το θέμα είναι ότι στο acount μου γράφει "κατάσταση πληρωμής: COMPLETED" (!) ενώ φυσικά δεν έχει γίνει ακόμα το shipping.
Όταν τους ρώτησα αν γνωρίζουν κάτι για την καθυστέρηση, πότε θα'ρθει και η θήκη κλπ, μου είπαν ένα ξερό "you will be notified, when something changes"...
Η παραγγελία έγινε πριν 40 μέρες κι ακόμα περιμένω... Βρε Thomann και πάλι Thomann...
Πρέπει να ανησυχώ;;;
:? 8O
Χρειάζομαι αυτή τη φορά τη ψυχολογική σας στήριξη...

Παρήγγειλα κιθάρα από το boxymusic, αφού διάβασα στο noiz forum ότι είναι εξίσου αξιόπιστο με τον Thomann (επέλεξα το boxy γιατί την κιθάρα που ήθελα την είχε πιο φθηνή απ'ό,τι ο Thomann). Το boxymusic απαιτεί για τη σωστή μεταφορά της κιθάρας ν'αγοράσεις και σκληρή θήκη (και πάλι πιο φθηνά μου'βγαινε). Η πλάκα είναι ότι ενώ εν τέλει η κιθάρα μου είναι στο stock (δεν ήταν εξαρχής), η θήκη που παρήγγειλα δεν έχει φτάσει ακόμα! Και το θέμα είναι ότι στο acount μου γράφει "κατάσταση πληρωμής: COMPLETED" (!) ενώ φυσικά δεν έχει γίνει ακόμα το shipping.
Όταν τους ρώτησα αν γνωρίζουν κάτι για την καθυστέρηση, πότε θα'ρθει και η θήκη κλπ, μου είπαν ένα ξερό "you will be notified, when something changes"...
Η παραγγελία έγινε πριν 40 μέρες κι ακόμα περιμένω... Βρε Thomann και πάλι Thomann...
Πρέπει να ανησυχώ;;;


