ιστοριες απο την δισκογραφια σας...

SONICSPOT

Νέο μέλος
Μηνύματα
335
Πόντοι
16
καλο ειναι να αναφερουμε τι εμπειριες εχουμε απο την δισκογραφια εδω ELLADA η εξωτερικο...

 
καλο ειναι να αναφερουμε τι εμπειριες εχουμε απο την δισκογραφια εδω ELLADA η εξωτερικο...
Όχι ρε φίλε, γιατί το κάνεις αυτό ?

Τί να αρχίσουμε να λέμε τώρα, θα καταλήξει πάλι το ψυγείο άδειο απο μπύρες, και μόλις το...αναγόμωσα :D :D

 
Αnyway...

Προσωπικά εμπλέκομαι με τη δισκογραφία τα τελευταία 5-6 χρόνια,οπότε δεν έχω και πολλά να πώ. Αν επιχειρήσω να συνοψίσω γενικεύοντας, αυτά που θεωρώ σημαντικά, είναι πράγματα που λίγο-πολύ τα ξέρουμε όλοι ήδη.

Ο χώρος κυριαρχείται απο ανίδεους χαρτογιακάδες, ικανότατους στο γλύψιμο, με άποψη και γνώμη για όλα. Το πιο αποκαρδιωτικό όλων είναι αρχικά η δύναμη των "αυλών". Κάθε "κεφάλι" διαθέτει κι απο μία, συνήθως απαρτιζόμενη απο επίσης ανίδεα και υπερφιλόδοξα τυπάκια που νομίζουν πως κρατούν τον ποντίφηκα απο τα ιερά του...χμ !!

Η σημαντική ικανότητα που διασφαλίζει την παρουσία σου ,αρχικά , κι έπειτα την όποια επιτυχία μπορείς να έχεις, είναι φυσικά η ικανότητα στις δημόσιες σχέσεις. Αν είσαι εσωστρεφής, "καλούλης", διακριτικός κτλ, ξέχνα το ! Απο πίσω περιμένουν άλλοι 15, λιγότερο "διακριτικοί" και "καλούληδες", κι εντός ωρών είσαι παρελθόν.

Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ του status της εγχώριας δισκογραφίας,και αυτής του εξωτερικού είναι πως έξω σε σέβονται αμέσως μόλις καταλάβουν πως έχεις πάθος και δυναμική.

Αυτό για να σου συμβεί εδώ, πρέπει να έχεις γυρίσει με θέση στην πεντάδα της Eurovision :roll: :roll:

Γι αυτό και άνθρωποι όπως ο Λέβέντης δεν μπορούν να μείνουν στην Ελλαδάρα πάνω απο 1-2 χρόνια... :?

 
+10000 :cry:

και πολυ αισιοδοξα τα βλεπεις.

κατα την ταπεινη μου γνωμη πλεον στην Ελλαδα ΔΕΝ υπάρχει "δισκογραφια" υπάρχουν μονο τυχαιες καταστασεις και "ζαριες" που ειτε πιάνουν είτε οχι,οτιδηποτε εχει σχεση με προγραμματισμο,επαγγελματισμο απλα δεν υφισταται.

Ακομα και το παθος για καθαρο ΚΕΡΔΟΣ ειναι εξαιρετικα μειωμενο μια και οι παραγοντες εχουν τοση σχεση με το εμποριο οσο εχω εγω με την ΚΗΠΟΥΡΙΚΗ... :cry:

Τι να πρωτοθυμηθω τα 15 χρονια που τραβιεμαι στο χωρο...ασε οχι μπυρες ουτε το...Μπορντω ολοκληρο δεν με σωζει..

Ενα θα πω μονο: εχουν χαθει ΠΑΡΑ μα ΠΑΡΑ πολλα μεγαλα ταλεντα στη χωρα μας (σε ΟΛΑ τα ειδη ακομα και στο "σκυλαδικο" που πολλοι κατηγορουν) & αυτο ειναι τραγικο. :cry:

Που τον θυμηθηκες τον μαυρο το Λεβεντη...εκλαιγε στην..αγκαλια μου :lol: ενα βραδυ οταν εκανα το λαθος να του παω μια παραγωγη μου...οταν τον ρωτησα "γιατι εχεις στεναχωρηθει τοσο πολυ?τοσο χαλια ειναι?" μου απαντησε με πραγματικη ειλικρινεια "οχι δυστυχως ειναι υπερβολικα καλη... :cry: θα την παρουν για avant gard.. :lol: "

παντως ειχε δικιο...η παραγωγη οταν κυκλοφορησε πηγε..απατη!! :?

 
μια απο τα ιδια και για μενα παιδια...εγω βασικα το κανω αυτο για 6 χρονια οποτε δεν μπορω να πω οτι εχω και μεγαλη πειρα...αυτο που με πικραινει στην ελλαδα ειναι η πολυ χαλια αντιπετωπιση των εδω δισκογραφικων...

πιο συγκεκριμενα να μιλησω με ενα παραδειγμα...επειδη κανω dance μουσικες απο trance/house κλπ ζητησα να κανω ενα remix για ενα κομματι που ηταν μεσα στην 5 δα της φετινης eurovision...

μιλησα με την δισκογραφικη εταιρια στο εξωτερικο για να παρω τα accapella και χωρις να ανακατευτω μαζι τους εμφανιζεται η εδω μεγαλη εταιρια με email για να μου πει οτι αυτοι εχουν τα δικαωματα και οτι πρεπει να μιλησω μαζι τους σχετικα...μιλαω στο τηλ με τον μανατζερ - τελος παντων - και μου λει "κοιταξε για να μην χτυπιεσαι αδικα κανε μου ενα rough remix με το original και μετα σου δινω τα accapella για να παιξεις μπαλα" καραγκιοζιληκια δηλαδη...

φυσικα αυτο που εκανα ηταν να στειλω ενα promo στο label εξω και τα παιδια μου εδωσαν οτι ηθελα. Οντως εξωτερικο τα πραγματα ειναι καλυτερα απο αντιμετωπιση αλλα και τα φραγκα ειναι λιγα...τουλαχιστον εχεις 2-3 ανθρωπους που σε σεβονται και δεν σε θεωρουν τιποτα...μακρια λοιπον απο εδω περα...

αυτα

Πανος

 
εγω παιδια ειμαι νεος στο χωρο.

μολις υπεγραψα συμβολεο για 2 χρονια σε μια δισκογραφικη

και θα αρχισουμε να ηχογραφουμε τον αλλο μηνα.

δεν γνωριζω πολλα αλλα θα ηθελα να μαθω..

 
εγω παιδια ειμαι νεος στο χωρο.μολις υπεγραψα συμβολεο για 2 χρονια σε μια δισκογραφικη

και θα αρχισουμε να ηχογραφουμε τον αλλο μηνα.

δεν γνωριζω πολλα αλλα θα ηθελα να μαθω..
Good ! Πες μας, όμως και σε ποιον τομέα σε προσέλαβε η δισκογραφική. Ποιο ακριβώς θα είναι το πόστο σου;

 
Μπραβο φιλε σου ευχομαι οτι καλυτερο σε οτι κανεις και αν θελεις γινε πιο συγκεκριμενος... :lol: :lol: :lol:

Πανος

 
θα ήθελα να μάθω ενα περίπου οι τίμες για την παραγωγη πόσο κοστίζουν για ενα νεο καλλιτεχνη?

και για να σπάσω λιγο τον παγο εγω εδωσα 20.000 euro :(

 
και για να σπάσω λιγο τον παγο εγω εδωσα 20.000 euro :(
confused0006.gif


 
θα ήθελα να μάθω ενα περίπου οι τίμες για την παραγωγη πόσο κοστίζουν για ενα νεο καλλιτεχνη?
και για να σπάσω λιγο τον παγο εγω εδωσα 20.000 euro :(
8O 8O

 
20000??? θα με υποχρεώσεις αν αναφέρεις πως κατανεμήθηκε αυτό το ποσό...

σε μουσικούς, στο studio, σε συνθέτες???

έχω χρόνια να ακούσω νέο καλλιτέχνη να βάζει από την τσέπη του τέτοιο ποσό..συνήθως στα 4-5000 παθαίνουν ...έμφραγμα :lol:

ΥΓ. πέρα από την πλάκα ελπίζω να είναι καλή η παραγωγή και καλή επιτυχία...

 
θα ήθελα να μάθω ενα περίπου οι τίμες για την παραγωγη πόσο κοστίζουν για ενα νεο καλλιτεχνη?
και για να σπάσω λιγο τον παγο εγω εδωσα 20.000 euro :(
Τούς έδωσες 20 χιλιάρικα και υπόγραψες συμβόλαιο?

Αυτοί τι υπογράψανε έπρεπε να σου υπογράψουν ολόκληρο τόμο με υποχρεώσεις απο μέρος τους για την παραγωγή-τοποθέτηση-διαφήμηση-προώθηση του δίσκου.Με τα σημερινά μέσα με 3 χιλάρικα κάνεις μια αξιοπρεπέστατη παραγωγή και απο κεί και πέρα πας στην fabelsound κόβεις τα cdάκια σου και τρέχεις να τα προωθήσεις.Τι σου τάξανε παλικάρι μου?

 
θα ήθελα να μάθω ενα περίπου οι τίμες για την παραγωγη πόσο κοστίζουν για ενα νεο καλλιτεχνη?
και για να σπάσω λιγο τον παγο εγω εδωσα 20.000 euro :(
ΠΟΣΑ 8O εδωσες???? 8O 8O 8O

Μπορεις να γινει λιγο πιο συγκεκριμενος ΠΟΥ ακριβως τα εδωσες τα λεφτα?

Γιατι αν τα εδωσες για στουντιο,παραγωγη & μουσικους με αυτα τα λεφτα εγω σου εκανα το THE DARK SIDE OF THE MOON!! :lol:

 
Μπορεις να γινει λιγο πιο συγκεκριμενος ΠΟΥ ακριβως τα εδωσες τα λεφτα?Γιατι αν τα εδωσες για στουντιο' date='παραγωγη & μουσικους με αυτα τα λεφτα εγω σου εκανα το THE DARK SIDE OF THE MOON!! :lol:[/quote']

Ε καλά, άμα είναι να κάνουμε το Dark Side να μαζέψουμε όλοι από λίγα και να το προχωρήσουμε το θέμα!! 8O 8O :lol: 8) :lol:
 
4532-543353/324

Παιδιά ο λογαριασμός μου στην Εθνική.Καταθέστε εδώ να αρχίσουμε το Project. :lol: :lol: :lol:

 
Μπορει καποιος απο σας, που τα ξερετε και έχετε εμπειρια, να μου πει τι σημαινει "συμβολαιο σε δισκογραφικη"? Διλαδη τι υποχρεώσεις και τι δικαιώματα εχουν οι δυο πλευρες. Ας τα πει επιτελουσ καποιος αναλυτικα να καταλαβουμε τι παιζει. επισης μπορειτε να ανεβασετε κανα συμβολαιο με σβησμενα ονοματα για να καταλαβουμε καλυτερα

 
Μπορει καποιος απο σας' date=' που τα ξερετε και έχετε εμπειρια, να μου πει τι σημαινει "συμβολαιο σε δισκογραφικη"? Διλαδη τι υποχρεώσεις και τι δικαιώματα εχουν οι δυο πλευρες. Ας τα πει επιτελουσ καποιος αναλυτικα να καταλαβουμε τι παιζει. επισης μπορειτε να ανεβασετε κανα συμβολαιο με σβησμενα ονοματα για να καταλαβουμε καλυτερα[/quote']
Δεν είναι όλα τα συμβόλαια ίδια σε όλες τις δισκογραφικές. Κατά βάσιν πάντως περιλαμβάνουν οικονομικούς όρους, δηλαδή τον τρόπο υπολογισμού των απολαβών του καλλιτέχνη σε συνάρτηση με τις πωλήσεις (εδώ γελάμε... 8) ) αλλά και τις όποιες άλλες εμπορικές χρήσεις της μουσικής (διαφημίσεις, επένδυση τηλεοπτικών/κινηματογραφικών παραγωγών) και υποχρεώσεις και δικαιώματα των 2 πλευρών, π.χ. διαχωρισμός μηχανικών και πνευματικών δικαιωμάτων και εκμετάλλευση αυτών. Επιπλέον υπάρχουν και ορισμένοι όροι που προβλέπουν τι μέλλει γενέσθαι σε ακραίες περιπτώσεις, όπως διάλυση του συγκροτήματος ή κλείσιμο της εταιρείας.

Το θέμα φίλε sergei δεν είναι να δεις κανένα υπάρχον συμβόλαιο, αλλά να βρεις ένα καλό και έμπιστο νομικό όταν προταθεί κάποιο συμβόλαιο σε εσένα. Καμία περίπτωση δεν είναι απολύτως όμοια με κάποια προηγούμενη.

Όσο γι'αυτό με τα 20.000 ευρώ που ειπώθηκε πιο πριν...ακόμα προσπαθώ να το χωνέψω. Δηλαδή ο άνθρωπος αν καταλαβαίνω καλά έβαλε όλα αυτά τα χρήματα από την τσέπη του για να ετοιμάσει μια δουλειά και μετά υπέγραψε με μια εταιρεία για ποιον λόγο ;;; Για το καλύτερο promotion, την μαζική τοποθέτηση στα καταστήματα ;;; 8O 8O
 
Η μοναδική φορά που ήρθαμε (εννοώ το γκρουπ στο οποίο συμμετέχω) σε επαφή με συμβόλαιο δισκογραφικής ήταν το 1997. Δε μπορώ να μιλήσω με λεπτομέρειες γιατί δε θυμάμαι και πολλά πλέον.

Σαν γενική εντύπωση πάντως, τότε μου είχε φανεί σαν ένας όγκος από υποχρεώσεις/δικαιώματα καλλιτέχνη και εταιρείας που κάλυπτε οποιοδήποτε πιθανό σενάριο και για τις δύο πλευρές.

Σχετικά με τον καλλιτέχνη, ήταν μεν απόλυτα δεσμευτικό, αλλά και απόλυτα σαφές. Αυτά που θυμάμαι είναι ότι το υλικό μένει για πάντα στη δικαιοδοσία της εταιρείας, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά, και ότι το ποσοστό που δικαιούται (τουλάχιστον τότε) ο καλλιτέχνης είναι 6% επί των πωλήσεων (μικτά συγγραφικά και εκτελεστικά - δε θυμάμαι την αναλογία). Ο παραγωγός έπαιρνε 2% νομίζω. Έγραφε μάλιστα ότι κάθε 6μηνο στέλνουν ενημερότητα και πληρώνονται τα ποσοστά.

Από εκεί και πέρα, υπήρχαν και δεσμεύσεις σε σχέση με τις εμφανίσεις (συναυλίες, tv κτλ), στις οποίες δεν είχα δώσει ιδιαίτερη βάση, λόγω ελληνικής πραγματικότητας και λοιπών ιδιαιτεροτήτων.

9 χρόνια και 3 κυκλοφορίες (+μια τέταρτη που ετοιμάζεται) μετά, νιώθω περισσότερο από ποτέ ευτυχισμένος που επιλέξαμε την ανεξάρτητη δισκογραφία και δε χάσαμε το χρόνο και την αγάπη μας για τη μπάντα μέσα από τέτοιες αηδίες. 8)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top