- Μηνύματα
- 4,420
- Πόντοι
- 198
Και λοιπον,
Κάποια στιγμή τον Ιούνη, νοίκιασα ένα χώρο για επαγγελματική στέγη! Το λοιπόν, τέλη Ιούνη πήγα σε ένα κατάστημα forthnet για να κάνω εγγραφή. Το λοιπόν, ήμουν ΠΟΛΥ ευχαριστημένος από την εταιρία, σε ΟΛΑ τα επίπεδα, αφού είχα στο σπίτι (500 μ από το στούντιο).
Το λοιπόν, η σύνδεση έγινε στι 21/08 (δύο μήνες μετά) ή κάτι τέτοιο. Το λοιπόν, αμέσως είχα τηλέφωνο, αλλά όχι Ιντερνετ.
Και εκεί ξεκινάει η περιπέτειά μου!
Έπερνα, ξαναέπερνα τηλ, στους τεχνικούς. Οι άνθρωποι να κάνουν ότι μπορούν, τελικά μου έρχετε επίσκεψη ο 1ος τεχνικός. Μετά ο 2ος, ο 3ος... Όλοι βρίσκαν πρόβλημα στη γραμμή! Κι εγώ περίμενα. Μίλαγα, είχα μάθει τα κόλπα, περίμενα συνδιαστικό (με τον ΟΤΕτζή μαζί, για να δουν το θέμα της γραμμής) και αυτό δε γινόταν.
Κάποια στιγμή ξεκίνησαν και οι λογαριασμοί. Και με λάθος πάγιο (παραπάνω), και όλο το ποσό, και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Σύνολο καμμιά 200αρια ευρώ σε κάποιους μήνες! Να τα τηλέφωνα στο κέντρο εξυπηρέτησης. Τελικά μου έκοψαν καμμιά 60αριά που δεν είχα Ιντερνετ!
Μούργος εγώ, τσαντίλα απίστευτη, ξεκινάω άλλη μάχη: Καταγγελία στην ΕΕΤ! Στο μεταξύ, στις 19/12 (δηλ, 4 μήνες μετά, όχι 2 βδομάδες) κλείνω τη σύνδεση και βάζω connx. Αμέσως όλα εντάξει με connx!
Οι κύριοι απο Forthnet, ήταν μάλλον ανένδοτοι, καθώς δε καταλάβαιναν τη ζημιά που γινόταν στην επιχειρησή μου! Δεν καταλάβαιναν ότι εγώ το Ιντερνετ ήθελα, και ότι θα έπρεπε να μου πιστώσουν ΟΛΟ το ποσό... Αλλά ήρθε και η ΕΕΤ μετά!
Τελικά, να μην τα πολυλογό, πριν μία βδομάδα πήρα στα χέρια μου τον τελικό λογαριασμό, όπως το είχα ζητήσει ακριβώς:
Χωρίς πάγιο,
Χωρίς τέλος διακοπής,
χωρίς τα 2 τηλέφωνα που έκανα στο εξωτερικό (μόνο και μόνο λόγω έλειψης Ιντερνετ),
Χωρίς τίποτα άλλο,
παρα μόνο το τέλος σύνδεσης (49,91).
Αν και έχασα 4 μήνες (6 από την αρχική αίτηση), τουλάχιστον δικαιώθηκα στο οικονομικό (το κατα δύναμην, καθώς για να διαικδικήσω αποζημίωση θα ήθελε πολύ παραπάνω, και χρόνο δεν είχα), και είπα να το μοιραστώ, μπας και υπάρχουν και άλλοι που έχουν τέτοια θέματα! Η ΕΕΤ λειτουργεί, και είχα σε stand by και το συνήγορο του καταναλωτή. Άσε ότι θα έκανα το θέμα βούκινο!
Κάποια στιγμή τον Ιούνη, νοίκιασα ένα χώρο για επαγγελματική στέγη! Το λοιπόν, τέλη Ιούνη πήγα σε ένα κατάστημα forthnet για να κάνω εγγραφή. Το λοιπόν, ήμουν ΠΟΛΥ ευχαριστημένος από την εταιρία, σε ΟΛΑ τα επίπεδα, αφού είχα στο σπίτι (500 μ από το στούντιο).
Το λοιπόν, η σύνδεση έγινε στι 21/08 (δύο μήνες μετά) ή κάτι τέτοιο. Το λοιπόν, αμέσως είχα τηλέφωνο, αλλά όχι Ιντερνετ.
Και εκεί ξεκινάει η περιπέτειά μου!
Έπερνα, ξαναέπερνα τηλ, στους τεχνικούς. Οι άνθρωποι να κάνουν ότι μπορούν, τελικά μου έρχετε επίσκεψη ο 1ος τεχνικός. Μετά ο 2ος, ο 3ος... Όλοι βρίσκαν πρόβλημα στη γραμμή! Κι εγώ περίμενα. Μίλαγα, είχα μάθει τα κόλπα, περίμενα συνδιαστικό (με τον ΟΤΕτζή μαζί, για να δουν το θέμα της γραμμής) και αυτό δε γινόταν.
Κάποια στιγμή ξεκίνησαν και οι λογαριασμοί. Και με λάθος πάγιο (παραπάνω), και όλο το ποσό, και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Σύνολο καμμιά 200αρια ευρώ σε κάποιους μήνες! Να τα τηλέφωνα στο κέντρο εξυπηρέτησης. Τελικά μου έκοψαν καμμιά 60αριά που δεν είχα Ιντερνετ!
Μούργος εγώ, τσαντίλα απίστευτη, ξεκινάω άλλη μάχη: Καταγγελία στην ΕΕΤ! Στο μεταξύ, στις 19/12 (δηλ, 4 μήνες μετά, όχι 2 βδομάδες) κλείνω τη σύνδεση και βάζω connx. Αμέσως όλα εντάξει με connx!
Οι κύριοι απο Forthnet, ήταν μάλλον ανένδοτοι, καθώς δε καταλάβαιναν τη ζημιά που γινόταν στην επιχειρησή μου! Δεν καταλάβαιναν ότι εγώ το Ιντερνετ ήθελα, και ότι θα έπρεπε να μου πιστώσουν ΟΛΟ το ποσό... Αλλά ήρθε και η ΕΕΤ μετά!
Τελικά, να μην τα πολυλογό, πριν μία βδομάδα πήρα στα χέρια μου τον τελικό λογαριασμό, όπως το είχα ζητήσει ακριβώς:
Χωρίς πάγιο,
Χωρίς τέλος διακοπής,
χωρίς τα 2 τηλέφωνα που έκανα στο εξωτερικό (μόνο και μόνο λόγω έλειψης Ιντερνετ),
Χωρίς τίποτα άλλο,
παρα μόνο το τέλος σύνδεσης (49,91).
Αν και έχασα 4 μήνες (6 από την αρχική αίτηση), τουλάχιστον δικαιώθηκα στο οικονομικό (το κατα δύναμην, καθώς για να διαικδικήσω αποζημίωση θα ήθελε πολύ παραπάνω, και χρόνο δεν είχα), και είπα να το μοιραστώ, μπας και υπάρχουν και άλλοι που έχουν τέτοια θέματα! Η ΕΕΤ λειτουργεί, και είχα σε stand by και το συνήγορο του καταναλωτή. Άσε ότι θα έκανα το θέμα βούκινο!