O
OurDarkness
Guest
Όχι κανένα πρόβλημαΠρος Θεου , δεν νομιζω να αντιλήφθηκες ειρωνικά την πρόταση μου.


Όχι κανένα πρόβλημαΠρος Θεου , δεν νομιζω να αντιλήφθηκες ειρωνικά την πρόταση μου.
Νομίζω ότι εδώ κάνεις λάθος. Το έχω αγοράσει το πρόγραμμα και το χρησιμοποιώ. Mήπως εννοούσες ότι δεν είναι ενσωματωμένη στο Triton?Στο Triton Extreme που έχω μεταξύ άλλων synth δεν υπάρχει αυτή η τεχνολογία όπως άλλωστε σε κανένα Triiton.
Ναι συμφωνώ, εξάλλου το έγραψα σε ένα προηγούμενο μήνυμα.Μην ξεχνάς οτι στην ουσία το OASYS σαν concept υπήρξε απο 1993-94 αν θυμάμαι καλά και η Korg μας το έδινε σε δόσεις (Prophecy, Z1, Trinity, Triton) μέχρι να πάρει την τελική του μορφή το 2005.
Ναι το ήξερα, προφανώς πολιτική της Korg. Από την στιγμή που βγαίνουν καινούρια μοντέλα πρέπει να υπάρχει ένα μεγαλύτερο δέλεαρ για τα παλιότερα.Επίσης ήξερες οτι η moss στις Ηνωμένες Πολιτείες τον τελευταίο καιρό της κυκλοφορίας της έφτασε να δίνεται ακόμα και δωρεάν με την αγορά κάθε extreme? Γιατί άραγε? Μήπως δεν πούλησε όσο θα περίμενε η Korg?
Δεν εμφανίζονται οι ήχοι από την τράπεζα F στα combis. Δεν έχω βρεί μέχρι στιγμής γιατί. Αν ξέρεις τίποτε θα το εκτιμούσα.Όσο για τη moss αλλά και την solo-tri (είναι στην ουσία η μηχανή του prophecy) τις έχω και τις 2. Αν θες κάτι ρώτα με θα χαρώ να φανώ χρήσιμος αν φυσικά μπορώ.
No problem with that.Και όμως ακόμα και οι πολύ μεγάλοι όπως ο βαγγελάκης και ο JMJ δεν είναι τίποτα περισσότερο απο preset tweakers.
Για μένα ναι.Αξίζει τελικά να ασχολήσαι με το κατα πόσο ο ήχους του φίλτρου του συγκεκριμένου συνθ αξίζει ή όχι?
Ευχαριστώ να είσαι καλά .OurDarkness είπε:No problem with that.Και όμως ακόμα και οι πολύ μεγάλοι όπως ο βαγγελάκης και ο JMJ δεν είναι τίποτα περισσότερο απο preset tweakers.
Για μένα ναι.Αξίζει τελικά να ασχολήσαι με το κατα πόσο ο ήχους του φίλτρου του συγκεκριμένου συνθ αξίζει ή όχι?
Btw, παρεπιπτόντως ήθελα να σου πω ότι άκουσα τα κομμάτια σου στο myspace και 2 από αυτά μου άρεσαν πολύ.
Μάλλον δεν το σκέφθηκες καλά. :kilon είπε:Ένα οποιοδήποτε σύνθ έχει κάπου στις 100 ρυθμίσεις απο τις οποίες η καθεμία παίρνει 128 δαιφορετικές τιμες ή και περισσότερο . Πολλαπλασίασε λοιπόν το 100 με τον εαυτό του 128 φορές. Μαθηματικά παιδιού. Δηλαδή ένα σύνθ είναι ικανό να δημιουργήσει 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000......... ήχους. Δηλαδή και άπειρους να πείς πάλι μέσα θα είσαι.
νομιζω το ψειριζουμε το θεμα με το ποσους ηχους μπορει να βγαλει ενα synth. μαλλον ειναι απειροι και δεν μπορεις να τους υπολογισεις με μπακαλιστικους τροπους. νομιζω οτι ο kilon το εφερε καθαρα ενδεικτικα το παραδειγμα.IxNiLaTiS είπε:Μάλλον δεν το σκέφθηκες καλά. :
Το να αλλάξεις κάποια παράμετρο κατά 1 – 2 – 3 -30 … μονάδες,
μπορεί να αλλάζεις τον ήχο τυπικά, αλλά ουσιαστικά είναι ο ίδιος.
Αν πχ, σε ένα Bass βάλεις λίγο LFO κλπ …
δεν μπορείς να πείς πως αυτός είναι ένας "άλλος" ήχος, αλλά μιά άλλη version
Και εκτός αυτού,
οι περισσότεροι ήχοι που θα δημιουργηθούν από το "ανακάτεμα" των παραμέτρων,
δεν θα είναι αξιοποιήσιμοι από όλους, οπότε …
βλέπεις πως μικραίνουν οι αριθμοί;
Ουσιαστικά αν με ένα σύνθ μπορείς να έχεις χίλιους ήχους
δηλ, 100 ήχους σε 10 κατηγορίες, είσαι ευτυχής.![]()
Για αυτό: http://www.karma-lab.com/kt/karma-triton.htmlNαι εννοούσα οτι δεν υπάρχει ενσωματομένο. Επειδή δεν μου χρησιμεύει και ιδιαίτερα δεν έχω ασχοληθεί πάρα πολύ. Τι ακριβώς έχεις ενσωματώσει στο triton σου και χρησιμοποιείς? Για ποιο προγραμμα μιλάς?
Εξαρτάται: π.χ. 2% LFO modulation σε ένα ταλαντωτή, του δίνει μία ευχάριστη "κίνηση" αλλά 30% FM ενός ταλαντωτή από έναν άλλο έχει μεγάλη διαφορά.Το να αλλάξεις κάποια παράμετρο κατά 1 – 2 – 3 -30 … μονάδες, μπορεί να αλλάζεις τον ήχο τυπικά, αλλά ουσιαστικά είναι ο ίδιος.
Δοκίμασε το εξής: έχεις δύο διαφορετικά timbres και τα ακούς ταυτόχρονα, εάν τα διαμορφώσεις (εννοώ modulation) με κάποιο LFO π.χ. με το ίδιο βάθος και την ίδια ταχύτητα αρχίζουν να "ανακατεύονται" και να ακούγονται σιγά σιγά ως ένα timbre. Αυτό ονομάζεται spectral fusion, μερικές φορές μπορεί να δώσει πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Ουσιαστικά όταν μιξάρεις π.χ. μία παλμική κυματομορφή και μία πριονωτή σε ένα synthesizer και προσπαθείς να τις κάνεις να ακούγονται ως μία, επιτυγχάνεις κάτι τέτοιο.Και εκτός αυτού, οι περισσότεροι ήχοι που θα δημιουργηθούν από το "ανακάτεμα" των παραμέτρων, δεν θα είναι αξιοποιήσιμοι από όλους, οπότε …
Συμφωνώ.ξαναγυρνω σε κατι που ειχα γραψει πιο πριν στο thread οτι ολο το θεμα ειναι οι modulators και η ελευθερια στη δρομολογηση κατ'εμε.
Νίκο ευχαριστώ για τον χρόνο σου, μόλις πάω στο σπίτι θα το δω.--Επέλεξε ένα combi στο οποίο θες να αναθέσεις program απο F bank (MOSS)--Πατα menu για να μπεις στο edit mode του combi.
--Aφου μπεις στο menu του άγγιξε το tab P4 (EDIT ZONE CONTROL).
--Στη συνέχεια επέλεξε την τρίτη καρτέλα από αριστερά (moss setup).
--Τώρα λογικά θα βρίσκεσαι σε μία σελίδα η οποία δρομολογεί τα voices της moss (6 maximum) σε κάθε timbre. Έχε υπόψη σου οτι αν πχ δρομολογήσεις και τα 6 voices στο timbre 1 τότε δεν θα μπορείς να έχεις πάνω από ένα program moss στο combi σου. Μπορείς να έχεις μέχρι 6 moss timbres (1 voice), ή 3 moss timbres (2 voices) κ.ο.κ. Επιλέγεις οτι σε βολεύει
--Γυρνας me exit στην αρχική σελίδα του combi και αναθέτεις σε κάθε timbre που δρομολόγησες πριν της φωνές της moss, όποιο program απο F bank θες. Σιγουρέψου οτι το timbre βρίσκεται στο Gch και οτι το mixer δεν έχει το timbre στο 0 volume και λογικά είσαι ok.
Φυσικά πρέπει να σώσεις το combi σου. Ο λόγος που δεν άκουγες μέχρι τώρα τη moss απο το combi mode είναι γιατί το voice allocation είναι ρυθμισμένο default έτσι ώστε κανένα voice της moss να μην δρομολογείται στα timbres.
Νο problem, αν χρειαστείς κάτι περισσότερο στείλε μου pm ή στο [email protected] για να μην είμαστε και off topic.OurDarkness είπε:Νίκο ευχαριστώ για τον χρόνο σου, μόλις πάω στο σπίτι θα το δω.![]()
να πουμε δηλαδή οτι 1 στους 1000 έχουν αρκετη διαφορά μεταξύ τους. Τέλεια διαιρούμε το το άπειρο δια 1000. Και απο αυτό μονο το 1/1000 αξίζει ως μουσικός ήχος. Και ουτε καθεξής ... φιλε διαίρεσε το νουμερο όσες φορές θέλεις .... τα νούμερα που προκύπτουν είναι αστρανομίκα.IxNiLaTiS είπε:Μάλλον δεν το σκέφθηκες καλά. :Ένα οποιοδήποτε σύνθ έχει κάπου στις 100 ρυθμίσεις απο τις οποίες η καθεμία παίρνει 128 δαιφορετικές τιμες ή και περισσότερο . Πολλαπλασίασε λοιπόν το 100 με τον εαυτό του 128 φορές. Μαθηματικά παιδιού. Δηλαδή ένα σύνθ είναι ικανό να δημιουργήσει 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000......... ήχους. Δηλαδή και άπειρους να πείς πάλι μέσα θα είσαι.
Το να αλλάξεις κάποια παράμετρο κατά 1 – 2 – 3 -30 … μονάδες,
μπορεί να αλλάζεις τον ήχο τυπικά, αλλά ουσιαστικά είναι ο ίδιος.
Αν πχ, σε ένα Bass βάλεις λίγο LFO κλπ …
δεν μπορείς να πείς πως αυτός είναι ένας "άλλος" ήχος, αλλά μιά άλλη version
Και εκτός αυτού,
οι περισσότεροι ήχοι που θα δημιουργηθούν από το "ανακάτεμα" των παραμέτρων,
δεν θα είναι αξιοποιήσιμοι από όλους, οπότε …
βλέπεις πως μικραίνουν οι αριθμοί;
Ουσιαστικά αν με ένα σύνθ μπορείς να έχεις χίλιους ήχους
δηλ, 100 ήχους σε 10 κατηγορίες, είσαι ευτυχής.![]()