- Μηνύματα
- 1,011
- Πόντοι
- 38
Καλησπερα ΝΟΙΖ,
Μπαινω κατευθειαν στο θεμα. Πως προσθετετε "χωρο" στις κιθαρες σας;
Αφορμη για την ερωτηση μου αποτελεσε το εξης:
Τους τελευταιους μηνες με την μπαντα ηχογραφουμε την καθε προβα μας, χρησιμοποιουμε ενα sm57 για κιθαρα που τελευταια εχει δωσει την θεση του σε ενα sennheiser e906.
Χρησιμοποιω αυτες τις ηχογραφησεις για να βελτιωσω τους ηχους μου με γνωμονα το τι ακουει ενα μικροφωνο μπροστα απο τον ενισχυτη, ωστε πχ σε ενα live να εχω οσο το δυνατον καλυτερο ηχο.
Και εδω προκυπτει το θεμα γιατι θελω να προσθεσω "χωρο" στη κιθαρα, κυριως στις ρυθμικες crunch κιθαρες, η οποιες απο μονες τους ειναι ξεραΐλα σκετη λαιμαι. Εχω δοκιμασει διαφορα reverbs, συνηθως καποιο plate ή spring με ουρες που ποικιλουν απο 1,4-2,2-2,3 seconds. To αποτελεσμα ειναι o ηχος να παραμενει αρκετα dry καθως παιζω και μονο στις παυσεις να γινεται αντιληπτο το reverb (οχι αυτο που θελω).
Προσφατα δοκιμασα και την λυση ενος κοντου delay στο τελος τις αλυσιδας με λιγο καλυτερα αποτελεσματα, αλλα και παλι repeats και χρονος ηταν ψηλα με αποτελεσμα στην οποια παυση να ακολουθουν ta repeats με...rockabily αποτελεσμα ;D ( οχι αυτο που θελω).
Ελπιζω να γινομαι κατανοητος, δεν ψαχνω καποιον wet ηχο με reverb/delay, απλα με χαλαει πολυ ο τελειως dry ρυθμικος ηχος και ψαχνομαι πως να του δωσω λιγο αερα.
Αν εγραφα μονο κιθαρες χωρις μπαντα, χωρις να γνωριζω πολλα, θα δοκιμαζα να ντουμπλαρω, να απομακρυνω το μικροφωνο απο το ηχειο ή να προσθεσω καποιο ακομα πιο μακρια απο την πηγη και μετα να μιξαρω, σε live παιξιμο ομως με 1 μικροφωνο τι γινεται?
Μπαινω κατευθειαν στο θεμα. Πως προσθετετε "χωρο" στις κιθαρες σας;
Αφορμη για την ερωτηση μου αποτελεσε το εξης:
Τους τελευταιους μηνες με την μπαντα ηχογραφουμε την καθε προβα μας, χρησιμοποιουμε ενα sm57 για κιθαρα που τελευταια εχει δωσει την θεση του σε ενα sennheiser e906.
Χρησιμοποιω αυτες τις ηχογραφησεις για να βελτιωσω τους ηχους μου με γνωμονα το τι ακουει ενα μικροφωνο μπροστα απο τον ενισχυτη, ωστε πχ σε ενα live να εχω οσο το δυνατον καλυτερο ηχο.
Και εδω προκυπτει το θεμα γιατι θελω να προσθεσω "χωρο" στη κιθαρα, κυριως στις ρυθμικες crunch κιθαρες, η οποιες απο μονες τους ειναι ξεραΐλα σκετη λαιμαι. Εχω δοκιμασει διαφορα reverbs, συνηθως καποιο plate ή spring με ουρες που ποικιλουν απο 1,4-2,2-2,3 seconds. To αποτελεσμα ειναι o ηχος να παραμενει αρκετα dry καθως παιζω και μονο στις παυσεις να γινεται αντιληπτο το reverb (οχι αυτο που θελω).
Προσφατα δοκιμασα και την λυση ενος κοντου delay στο τελος τις αλυσιδας με λιγο καλυτερα αποτελεσματα, αλλα και παλι repeats και χρονος ηταν ψηλα με αποτελεσμα στην οποια παυση να ακολουθουν ta repeats με...rockabily αποτελεσμα ;D ( οχι αυτο που θελω).
Ελπιζω να γινομαι κατανοητος, δεν ψαχνω καποιον wet ηχο με reverb/delay, απλα με χαλαει πολυ ο τελειως dry ρυθμικος ηχος και ψαχνομαι πως να του δωσω λιγο αερα.
Αν εγραφα μονο κιθαρες χωρις μπαντα, χωρις να γνωριζω πολλα, θα δοκιμαζα να ντουμπλαρω, να απομακρυνω το μικροφωνο απο το ηχειο ή να προσθεσω καποιο ακομα πιο μακρια απο την πηγη και μετα να μιξαρω, σε live παιξιμο ομως με 1 μικροφωνο τι γινεται?
Τελευταία επεξεργασία από moderator: