AYTO δεν το εχω σκεφτει μεχρι τωρα Ray ...λες ; Ας το επιβεβαιωσει το ιδιο το μελος .RayDTutto είπε:Γιατί εγώ νόμιζα ότι είναι H December;
Επιτιμε, ευχαριστω που προσεξες οτι τα Ελληνικα μου ειναι αψογα- δεν ειναι η μητρικη μου- και τα γραφω με μεγαλη περηφανεια.pericles είπε:Παιδια ο december ειναι μικρος ακομη για να του κανουμε την ψυχουλα του''κολος '' με τους πολιτικους προσδιορισμους καθε καλλιτεχνη .Επειδη πηγε σε μια συναυλια και την περιγραψε ωραια και απεκαλεσε τον Σπανουδακη μεγαλο συνθετη ....τι να τον ελεγε μεσαιο ενταξει τωρα .
Αν αρχισουμε να κανουμε τετοια ...με ξερετε παιρνω το φτυαρι και αρχιζω το θαψιμο.Ας κρατησουμε το επιπεδο σε καλο σημειο τουλαχιστον οσον αφορα νεους με ποιοτητα οπως ειναι το συγκεκριμενο μελος (ο december) απο οτι διαβαζετε χρησιμοποιει πολυ καλα τα Ελληνικα και δεν αρπαζεται ευκολα αλλα απανταει με ωραιο τροπο .Συγνωμη για τις νουθεσιες δεν θιγω κανενα προσωπικα απλα προσπαθω να το κρατησουμε σε καλο επιπεδο .
Δεν ξέρω για τη συναυλία του στο Ηρώδειο, αλλά βρέθηκα στη συναυλία του στο θέατρο Γης στη Θεσσαλονίκη η οποία ήταν στα πλαίσια της ιδιας περιοδείας.December είπε:Μια μικρη περιγραφη , ισως σας δωσει μια αισθηση της σημερινης συναυλιας.
Σχεδον ‘γεματο’ το φεγγαρι, καταμεστο το Ηρωδειο- καρφιτσα δεν επεφτε- μπλε, μωβ, κοκκινα φωτα χρωματιζαν τα αρχαια τειχη, απνοια, ένα ευρηματικο ‘παιξιμο’ με τον στιχο «Η στιγμη που περνα και χανεται» (κατά την εισοδο του) και ο Σταματης Σπανουδακης μιλησε με χιουμορ, με αυτοσαρκασμο και με αγαπη για την ζωη του, τα πιστευω του και τις συνθεσεις του. 4 χρονια δουλειας και απομονωσης και τωρα περιοδευει. «Το εργαλειο του συνθετη είναι το δακρυ. Όταν ο συνθετης ακουει την μελωδια και δακρυζει, τοτε ξερει …».
Εξοχη η ορχηστρα εγχορδων «ΤΑΝΙΡΑΜΑ». Eπισης , στο πιανο+ στα πληκτρα ο Δημητρης Γιαννακακης, κοντραμπασσο (και λιγο χορο!) ο Νικος Χατζοπουλος, τυμπανα και κρουστα ο Στεφανος Λαρεντζακης, τυμπανα (και μπουζουκι σε 2 κομματια) ο «Τσικο» Πανος Κατσικιωτης.
Ωραιες μουσικες , ωραιες συνθεσεις και ομορφη παρουσιαση. Πινακες ζωγραφικης η κάθε συνθεση.
Δεμενη ομαδα, τα μελη το διασκεδασαν και αυτό φαινοταν. Ολοι απολυτα συγχρονισμενοι.
Ο αριστεροχειρας «Τσικο» και ο Σ.Λαρεντζακης «ανεπνεαν» μαζι. Σαν ενας εγκεφαλος με 2 σωματα.
Η τραγουδιστρια Ιροντινα ηταν απλα καλη. Δεν με ‘αγγιξε’.
Η συντροφος του Σ.Σ. , η Ντορη, σε ένα γαλλικο τραγουδι ηταν επισης απλα καλη.
Μερικα από τα κομματια που ακουστηκαν ηταν: Ζωη Κλεμμενη, Σημερα, Δρομος δικος σου, Καλημερα, Πετρινα Χρονια, Κυματα, Μαυρος Καβαλαρης, Στιγμη χαρας και περασε, Ζει και Βασιλευει, Νυφες, Σαν Ονειρο, Χαιρε Θαλασσα μου, Δειλινο στον Αγιο Θοδωρο.
Ηταν μια αψογη συναυλια, δεν ηταν ‘κυριλε’, όπως ισως να νομιζουν καποιοι.
Ειδα ράσα και ράστα, μοϊκάνες και Dr Martens, ξυρισμενα κεφαλια με τατουαζ, Αντωνη Βαρδή, Μαριο Φραγκουλη, Αρτέμη the rapper, δωδεκαποντα (που απαγορευονται στο Ηρωδειο, αλλά τι να πω…) κοστουμια και τζην , μαξι φορεματα και δροσερα σορτσακια, ολες οι ηλικιες, ολοι σιγοτραγουδουσαν όταν το ζητησε ο μαεστρος, ολοι καταχειροκροτησαν ορθιοι στο τελος.
Μια αψογη Ελληνικη συναυλια ενός μεγαλου συνθετη.
Καλο Σ/Κ !
creep είπε:Δεν ξέρω για τη συναυλία του στο Ηρώδειο, αλλά βρέθηκα στη συναυλία του στο θέατρο Γης στη Θεσσαλονίκη η οποία ήταν στα πλαίσια της ιδιας περιοδείας.
Από το πως περιγράφεις τη συναυλία στο Ηρώδειο εικάζω πως είχε πολλά κοινά με αυτή στη Θεσσαλονίκη, αλλά το πώς το περιγράφεις κάνει τη διάφορα.
Η δική μου εκδοχή για την συναυλία στη Θεσσαλονίκη:
Το θέατρο σχεδόν άδειο 1000 με 1500 θεατές (με πληρότητα χώρου 5 με 6000) για το φεγγάρι δεν θυμάμαι, ο Σ.Σ. μίλησε μίλησε γλώσσα δεν έβαλε πιο πολύ μίλησε παρά μουσική έπαιξε!!! Το χιούμορ είναι κάτι αυθόρμητα αστεία που σχεδόν τα διάβαζε από autoque και σχεδόν εξανάγκασε κάποιους να γελάσουν… αυτοσαρκασμός «πρέπει να έχω γίνει άγιος που αντέχω 40 χρόνια την ίδια γυναίκα!!!» για όσους δεν κατάλαβαν ο αυτοσαρκασμός κρύβεται στο σχόλιο για την ηλικία του… μίλησε με αγάπη για τα πιστεύω του όχι μόνο θρησκευτικά αλλά και για τα πολιτικά… μίλησε για τις συνομιλίες που έχει με τον Χριστό και τον Μέγα Αλέξανδρο (πως τα έχει μπερδέψει αυτά τα δυο?)… μίλησε για τις καταπληκτικές συνθέσεις του και η μετριοφροσύνη του καλλιτεχνεί γέμισε το άδειο θέατρο.
Στα ενδιάμεσα του μπλα μπλα έπαιξε και λίγο μουσική!!!
Είδα ράσα πολλά ράσα αλλά και να μη τα έβλεπα μας θύμιζε την παρουσία τους ο Σ.Σ. κάθε λίγο μοιράζοντας ευχαριστίες προς το παπαδαριό, ράστα μοϊκανες και τατου δεν είδα!
Ο μαέστρος σχεδόν εκβίασε τη συμμετοχή του κοινού και το χειροκρότημα, που θα συμφωνήσω ότι ήταν όρθιοι αλλά μάλλον γιατί βιαζόταν να φύγουν αρκετοί είχαν πάει προς την έξοδο πριν καν τελειώσει!
Τεχνικά πάντως ήταν άψογη η «Ελληνική συναυλία» του μεγάλου σύνθετη.
Στα θετικά να αναφέρω ότι με το εισιτήριο έδιναν και το τελείταιo ψηφιακό δίσκο του Σ.Σ.
Στη συναυλία πήγα γιατί μου αρέσουν κάποιες συνθέσεις του Σ.Σ. και ίσως να ήταν μια ωραία συναυλία αν μας καλησπέριζε έπαιζε μουσική εμείς την απολαμβάναμε κάτω από τον έναστρο ουρανό και με την ωραία θεά του θεάτρου Γης και μετά υπόκλιση και καληνύχτα, όλα τα αλλά καναν τη συναυλία χάλια.
Υ.Γ. μια ερώτηση προς το μέλος December, To «Ελληνική συναυλία» έχει να κάνει ως προς το ότι οι εμφανιζόμενοι καλλιτέχνες είναι Ελληνικής καταγωγής η εμπεριέχει και κάτι άλλο;
\December είπε:Καμμια σχεση με την καταγωγη των καλλιτεχνων, εξ αλλου ποιος γνωριζει την καταγωγη τους?
Μην ψαχνεις αδικα να βρεις κατι πισω από μια λεξη που εγραψα.
Η λεξη 'Ελληνικη' παντα θα εμπεριεχει παρα πολλα. Στην προκειμενη περιπτωση, είναι απλη μεταφραση μιας φρασης : I went to a Greek concert…etc
Κριμα που δεν ηταν η συναυλια οπως την περιμενες, και κριμα που απογοητευτηκες, thanx για την περιγραφη από Θεσσαλονικη. Eνδιαφερουσα. (αυτή η λεξη δεν εμπεριεχει εγκυμοσυνη).
Είναι όμως και λιιιιγο εκνευριστικο να χρειαζεται να επεξηγω η και να δικαιολογω λεξεις και ειδικα την λεξη ‘Ελληνικη’. Αλλα θα το κανω όποτε μου ζητηθει.
Ο κυριος moderator που εχει το σουπερ οπλο του διαχωρισμου (wow - αυτη η λεξη δηλωνει εκπληξη για το super duper powerful weapon)
πιθανον να διαχωρισει και αυτά τα ποστ, ώστε να συζητησουμε στην παιδικη χαρα, την σωστη χρηση της Ελληνικης γλωσσας. ( εννοω τη γλωσσα που μιλαμε και όχι τον μυ που βρισκεται στην στοματικη κοιλοτητα)
Θελουν προσοχη αυτες οι "λεξουλες" φιλε..και μην ξεχνας οτι βρισκεσαι σε μουσικο φορουμ.neeq είπε:Παντως, για να το ξεκαθαρίσω. Το ότι τον αποκαλεσα ετσι, δεν ήταν για να εγειρω πολιτικές αντιπαραθεσεις. Τιμη του και καμαρι του, αλλα αφου ειναι, γιατι θεωρειται μομφη το να τον αποκαλουμε ετσι?
Τελος παντωνε, νομίζω ότι απο την αγωνία μας να μην κανουμε πολιτική συζήτηση, φοβηθήκαμε μια λεξουλα...Δεν ειχα σκοπο να το παω στα πολιτικά...
Παρόλο που .... :harilatron είπε:πιθανότατα το ακροατήριο θύμιζε συγκέντρωση κυριών γνωστού πολιτικού κόμματος. ;D
δωδεκαποντα (που απαγορευονται στο Ηρωδειο)
Προσπαθούμε αλλά.... ;D ;D ;Dας προσπαθήσουμε να αγνοήσουμε
Δεν θα έλεγα πως ο συγκεκριμένος χώρος αντιμετωπίζεται με κάποια λοιδορία. Μάλιστα, παρατηρώ πως η πολιτιστική παραγωγή των στρατευμένων μουσικών του φιλελεύθερου χώρου είναι εξαιρετικά φτωχή στην χώρα μας. Αν εξαιρέσει κανείς τον Μ. Χατζιδάκι(το έργο του οποίου, διαχρονικά, κάθε άλλο παρά λοιδορήθηκε) δεν νομίζω πως έχουμε άλλη περίπτωση σημαντικού μουσικού αυτού του χώρου. Ποιους έχεις στο μυαλό σου και πώς πιστεύεις πως λοιδορήθηκαν;harilatron είπε:Το πρόβλημα ξεκινάει από την χρόνια και σχεδόν αυτόματη λοιδορία του αντίστοιχου χώρου.
Κι εγώ πιστεύω πως υπάρχουν πολλοί μέτριοι μουσικοί στην αντίθετη στράτευση, όπως λες, αλλά γιατί πρέπει να τους ανεχθούμε αν δεν μας αρέσουν; Υπονοείς πως υπάρχει κάτι σαν υπόγειο κύκλωμα προώθησής τους, με σκοπό να μην μπορούμε να πάμε μέχρι το περίπτερο χωρίς να ακούσουμε ένα αντάρτικο; ;DΠαράλληλα, η αντίθετη "στράτευση" έχει επί δεκαετίες χρησιμοποιηθεί για να ανεχθούμε (και να υποστούμε όσοι ακούμε με τα αυτιά μας) ένα σύνολο από κακές μουσικές και -αντικειμενικά- μέτριους (και ανάμεσά τους κάποιους εμετικούς) δήθεν καλλιτέχνες.
Διαφωνώ με αυτό που γράφεις, γιατί για μένα ο καλλιτέχνης δεν μπορεί να μένει ανεπηρέαστος από το τι συμβαίνει γύρω του. Επίσης, πάρα πολλοί είναι, αυτό που σε πολιτικούς όρους ονομάζεται, οπορτουνιστές. Τυχοδιώκτες δηλαδή.harilatron είπε:Επί του παρόντος, ας συζητήσουμε περί της μουσικής και περί της παραγωγής/σκηνοθεσίας του event και ας προσπαθήσουμε να αγνοήσουμε το γεγονός ότι πιθανότατα το ακροατήριο θύμιζε συγκέντρωση κυριών γνωστού πολιτικού κόμματος. ;D
Καλό φθινόπωρο και σε σένα. Μιας και γράφαμε ταυτόχρονα, απλά να συμπληρώσω δύο πραγματάκια. ο Ξαρχάκος δεξιός δηλώνει και είναι πολύ καλός δημιουργός και δεν έχει πει κανείς κουβέντα. Όσο για τον Χατζιδάκι, αν θυμάμαι καλά έχει συμμετάσχει σε ηχογράφηση του "Επιτάφιου" του Θεοδωράκη σε ποίηση Ρίτσου. Πιο στρατευμένο δηλαδή πεθαίνει. Κι αυτός λοιπόν αν και δεξιός, λόγω του έργου του, δεν λέει κανείς τίποτα.Καλό Φθινόπωρο, παίδες.
Αν εξαιρέσει κανείς τον Μ. Χατζιδάκι(το έργο του οποίου, διαχρονικά, κάθε άλλο παρά λοιδορήθηκε) δεν νομίζω πως έχουμε άλλη περίπτωση σημαντικού μουσικού αυτού του χώρου.
Κι όμως! Κατάφερα να διαφωνήσω μαζί σου, χωρίς να αισθάνομαι μούργα ή έντεχνος νεο-ροκάς. ;Dharilatron είπε:kostri, όλα αυτά που λέω είναι μια απλή καθημερινή πραγματικότητα. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να διαφωνεί κάποιος χωρίς να είναι ένας από τους έντεχνους νεο-ροκάδες (η μούργα που λέει ο papalampraina). ;D