Οποτε βρισκω ενα κομματι, τραγουδι κυριως, ψαχνω να ακουσω διαφορες διασκευες ωστε να δω με ποιον αλλο τροπο θα μπορουσε να προσεγγισει καποιος μια συνθεση. Η αληθεια ειναι πως ελαχιστες φορες εντυπωσιαζομαι θετικα και ακομα και τοτε παρατηρω οτι ισως τα ενδιαφεροντα στοιχεια να πλησιαζουν την υπερβολη, πολλες ψηλες νοτες στη φωνη, shreding κτλ.
Επειδη ειμαι ασχετος με δισκογραφιες, πωλησεις και τα συναφη, πως επιλεγει καποιος (συνθετης) τον ερμηνευτη (τραγουδιστη, μπαντα, κιθαριστα, οτιδηποτε) και ποσο σημαντικο ειναι αυτο για το τελικο αποτελεσμα; Υπαρχουν παραδειγματα που θαφτηκαν η αναδειχτηκαν κυριως λογω ερμηνειας;
Για να γινω πιο συγκεκριμενος πχ. εχουμε ενα λαικο, ροκ κτλ. τραγουδι, για πιο λογο να το πει ο Α τραγουδιστης και οχι ο Β (με αναλογες φωνητικες ικανοτητες). Ακομα και το αν θα ειναι ανδρας η γυναικα, εφοσον το επιτρεπουν οι στιχοι, το να τραγουδησει ανδρας το "Ναυτης βγηκε στη στερια" ε, ειναι καπως τραγικο.
Επειδη ειμαι ασχετος με δισκογραφιες, πωλησεις και τα συναφη, πως επιλεγει καποιος (συνθετης) τον ερμηνευτη (τραγουδιστη, μπαντα, κιθαριστα, οτιδηποτε) και ποσο σημαντικο ειναι αυτο για το τελικο αποτελεσμα; Υπαρχουν παραδειγματα που θαφτηκαν η αναδειχτηκαν κυριως λογω ερμηνειας;
Για να γινω πιο συγκεκριμενος πχ. εχουμε ενα λαικο, ροκ κτλ. τραγουδι, για πιο λογο να το πει ο Α τραγουδιστης και οχι ο Β (με αναλογες φωνητικες ικανοτητες). Ακομα και το αν θα ειναι ανδρας η γυναικα, εφοσον το επιτρεπουν οι στιχοι, το να τραγουδησει ανδρας το "Ναυτης βγηκε στη στερια" ε, ειναι καπως τραγικο.