- Μηνύματα
- 2,172
- Πόντοι
- 48
Καλησπέρα καλή χρόνια, και το 2015 να φέρει αυτά που εύχεται και ποθεί ο καθένας ![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Στο κυρίως... Κάνοντας μια ανασκόπηση των τελευταίων χρόνων και σκαλίζοντας διάφορες μιξεις που έχω κάνει, έρχονται στο μυαλό μου συμβουλές διαφόρων καταξιωμένων ηχοληπτών που έχουν πέσει στα χέρια μου/ αυτιά μου.
Συγκεκριμένα, η δεδομένη άποψη του να ακούμε όσο σε περισσότερα συστηματα γίνεται τις μιξεις μας, έρχεται στο νου μια απόρροια...
Εμείς ηχογραφουμε και μιξαρουμε προσπαθώντας να έχουμε συχνοτικη ισορροποια κτλ.
Μιξαροντας ομως σε flat σύστημα ηχείων και φέρνοντας όσο καλυτερα ισορροπημένο σήμα, τελικά τι γίνεται στα άπειρα απλά οικιακά συστηματα ήχου που είναι fixed τα δυο knobs treble και bass που προσπαθούν να διορθώσουν τις απώλειες σε αυτα και να ανταποκριθούν στις καμπύλες των Fletcher/Munson?
1.Δηλ, πάντα αυτές οι διορθώσεις πλησιάζουν αυτο που εμείς έχουμε καταφέρει στο studio χωρίς να ξεφεύγουν απο αυτο που αρχικά είχαμε ως σκοπό?
2. Ποια είναι η συχνοτικη "φυσιολογια" των κοινών συστημάτων ήχου που παίζεται κυρίως η μουσική?
3. Με γνώμονα τελικά αυτο μιξαρουμε και πρέπει να μιξαρουμε, ή αφήνουμε αέρα στα συστηματα να μπορεί ο μέσος χρήστης/ ακροατής να πειράξει bass - mid -treble?
Αυτα τα λίγα![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Στο κυρίως... Κάνοντας μια ανασκόπηση των τελευταίων χρόνων και σκαλίζοντας διάφορες μιξεις που έχω κάνει, έρχονται στο μυαλό μου συμβουλές διαφόρων καταξιωμένων ηχοληπτών που έχουν πέσει στα χέρια μου/ αυτιά μου.
Συγκεκριμένα, η δεδομένη άποψη του να ακούμε όσο σε περισσότερα συστηματα γίνεται τις μιξεις μας, έρχεται στο νου μια απόρροια...
Εμείς ηχογραφουμε και μιξαρουμε προσπαθώντας να έχουμε συχνοτικη ισορροποια κτλ.
Μιξαροντας ομως σε flat σύστημα ηχείων και φέρνοντας όσο καλυτερα ισορροπημένο σήμα, τελικά τι γίνεται στα άπειρα απλά οικιακά συστηματα ήχου που είναι fixed τα δυο knobs treble και bass που προσπαθούν να διορθώσουν τις απώλειες σε αυτα και να ανταποκριθούν στις καμπύλες των Fletcher/Munson?
1.Δηλ, πάντα αυτές οι διορθώσεις πλησιάζουν αυτο που εμείς έχουμε καταφέρει στο studio χωρίς να ξεφεύγουν απο αυτο που αρχικά είχαμε ως σκοπό?
2. Ποια είναι η συχνοτικη "φυσιολογια" των κοινών συστημάτων ήχου που παίζεται κυρίως η μουσική?
3. Με γνώμονα τελικά αυτο μιξαρουμε και πρέπει να μιξαρουμε, ή αφήνουμε αέρα στα συστηματα να μπορεί ο μέσος χρήστης/ ακροατής να πειράξει bass - mid -treble?
Αυτα τα λίγα
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)