''Η πορεία και οι επιλογές ενός καλλιτέχνη''

freerock1974

Correspondent
Μηνύματα
3,270
Πόντοι
38
Η ερωτηση ειναι:

''Θα αλλαζατε γνωμη για εναν καλλιτεχνη που στο παρελθον τραγουδησε ''ευτελη'' τραγουδια αλλα στην πορεια εδειξε οτι αξιζει πολυ περισσοτερα?''

Μιας και με παροτρυνε και μια μοντερατορα(μια εχουμε),αντι ν ανοιξω θεμα που θα ειναι ιδιο με αλλα(βλ Αλεξια)και θα οδηγησει σε ασαφη αποτελεσματα,

εισαγω ψηφοφορια.

Ετσι απο απορια για τη λαικη ετυμηγορια..

Το ''εξαρταται'' μπηκε για τους ''μη απολυτους''και το επεξηγει οποιος θελει.

''Παρε την καλπη στα χερια αγορι μου!''

 
freerock1974 είπε:
Μιας και με παροτρυνε και μια μοντερατορα(μια εχουμε),αντι ν ανοιξω θεμα που θα ειναι ιδιο με αλλα(βλ Αλεξια)και θα οδηγησει σε ασαφη αποτελεσματα,

εισαγω ψηφοφορια.
Θέλω να δω τι θα τα κάνεις τα ναι όχι κ εξαρτάται που θα μαζέψεις.

Θέλω επίσης να μου πεις αν μέσα στην ερώτησή σου περιλαμβάνεται καλλιτέχνης ο οποίος μπορεί να κάνει κάτι αξιόλογο (αποδεδειγμένα) αλλά παράλληλα κάνει κ μια δυο δουλειές της γραμμής να βγάλει κ κανένα φράγκο (ή του το ζήτησε κ ο φίλος του κ που να πει όχι τώρα) κ ας είναι εντελώς αδιάφορες.

 
Ναι θα άλλαζα! Διότι όταν τραγουδούσε «ευτελή» τραγούδια, θα τον/την γούσταρα ενώ όταν στην πορεία θα απεδείκνυε την αξιοσύνη του/ της  δεν θα τον/ την  γούσταρα (γιατί θα ζήλευα). Επίσης γουστάρω αυτές τις «εκλογές» σου Παπαδόπουλε , που ξεκινάνε απόγευμα….και τελειώνουν μεταμεσονύχτια… όχι σαν τις άλλες που μας ξυπνάν από τα άγρια χαράματα! Τέλος, εφόσον η αποζημίωση είναι καλή , προσφέρομαι για εφορευτική επιτροπή. Σε παράβαση κάθε έννοιας της αρχής της μυστικότητας της ψηφοφορίας , ψηφίζω «ΝΑΙ» , για τους λόγους που ανωτέρω εμπεριστατωμένα ανέπτυξα. ;D

 
Evilnye είπε:
Θέλω να δω τι θα τα κάνεις τα ναι όχι κ εξαρτάται που θα μαζέψεις.

Θέλω επίσης να μου πεις αν μέσα στην ερώτησή σου περιλαμβάνεται καλλιτέχνης ο οποίος μπορεί να κάνει κάτι αξιόλογο (αποδεδειγμένα) αλλά παράλληλα κάνει κ μια δυο δουλειές της γραμμής να βγάλει κ κανένα φράγκο (ή του το ζήτησε κ ο φίλος του κ που να πει όχι τώρα) κ ας είναι εντελώς αδιάφορες.
Θα καταλαβω επιτελους αν η Αλεξια ειναι καλο για τζαζ... ;D

Τι να τα κανω?Κουβεντα να (μην)γινεται..

Δηλαδη ενας καλλιτεχνης δε μπορει να βγαλει φραγκα(ισως οχι πολλα)και να ζησει αξιοπρεπως με τα αξιολογα?

Ασε που πιστευω οτι ενας καλλιτεχνης αξιας,ακομα και να γραψει κατι για τον μπατζανακη του που του το ζητησε,παλι κατι αξιολογο θα κανει.

Απο κει θα το παει απο κει θα το φερει,θα το σωσει.Αυτη ειναι αλλωστε και η μεγαλυτερη ενδειξη της αξιας του.

Αν τωρα πατατιασει θα πει οτι εμπιπτει στα ''ευτελη''αρα..ψηφιστε..

Ναι θα άλλαζα!
Συγκεντρωσουουουου Λακηηη.. ;D

 
freerock1974 είπε:
Θα καταλαβω επιτελους αν η Αλεξια ειναι καλο για τζαζ... ;D
Πάντως αν περιμένεις από μια τέτοια ψηφοφορία να το καταλάβεις αυτό, ενώ έχει ήδη συνεργαστεί με Chic Corea, Patitucci κ πάει λέγοντας μάλλον ευκαιρία να κάνεις χαβαλέ ψάχνεις. :)

Δηλαδη ενας καλλιτεχνης δε μπορει να βγαλει φραγκα(ισως οχι πολλα)και να ζησει αξιοπρεπως με τα αξιολογα?
Ασχολείσαι με τη μουσική επαγγελματικά, τι απάντηση θα έδινες εσύ σε αυτό το ερώτημα ; :)

 
Evilnye είπε:
Ασχολείσαι με τη μουσική επαγγελματικά, τι απάντηση θα έδινες εσύ σε αυτό το ερώτημα ; :)
Εγώ θα έδινα την απάντηση ότι μπορεί. Όλοι μας στα ελεύθερα επαγγέλματα κάποια στιγμή καλούμαστε να κάνουμε την εξής επιλογή: ποιότητα εργασίας σε σχέση με ποσότητα. Φυσικά πάντα υπάρχει ο αντίλογος, αλλά υπό κανονικές συνθήκες ένας μουσικός μπορεί να επιλέξει να κινηθεί σε πιο εμπορικά format , που θα του αποφέρουν κατά τεκμήριο πιο πολλά εισοδήματα και ένας άλλος πάλι όχι. Ένας ιδιώτης ιατρός μπορεί να επιλέξει αν θα «δει» δέκα ασθενείς την ημέρα ( και άρα θα τους παράσχει μάλλον καλλίτερες ιατρικές υπηρεσίες)  ή «εκατό»  (που εδώ μάλλον η απόφαση του θα του αποφέρει μεγαλύτερο εισόδημα, εις βάρος ενδεχομένως της προσφερόμενης ποιότητας υπηρεσιών, διότι όλοι έχουν ένα σημείο κορεσμού.)  κ.ο.κ

 
Χιουμορ εκανα...

Ειχα την απορια να δω το κατα ποσο οι μουσικοι ή ακροατες ''συγχωρουν''καποιες λαθος επιλογες εστω κι αν ειναι της νεοτητας.

Το οτι συνεργαστηκε με τους παραπανω δε μου λεει τιποτα κι ας διαφωνησει ολο το φορουμ.Δηλαδη τη διαλεξε ο παγκοσμιου κλασεως Chic Corea και ειναι και αυτη παγκοσμιου κλασεως?Οχι δα..Καλουτσικη ειναι αλλα ως εκει.

Μη μιλαμε αλλο για την Αλεξ,το ερωτημα ειναι γενικο.

Evilnye είπε:
Ασχολείσαι με τη μουσική επαγγελματικά, τι απάντηση θα έδινες εσύ σε αυτό το ερώτημα ; :)
Στην Ελλαδα δυσκολα αλλα οχι ακατορθωτα.Νομιζω οτι οσοι ειχαν καποια αξια

καπου τη βρηκαν την ισορροπια μεταξυ επιβιωσης και ''αξιοπρεπειας''.

Κατι βρηκαν να κανουν με τη μουσικη που να μην προδιδουν τη ψυχη τους εστω κι ας ηταν συμβιβασμος σε σχεση με τα αρχικα τους ονειρα.Μιλαω απλα για επιβιωση.

 
Evilnye είπε:
Ασχολείσαι με τη μουσική επαγγελματικά, τι απάντηση θα έδινες εσύ σε αυτό το ερώτημα ; :)
Γιατί πιστεύεις οτι αν δεν έβγαζε, τα ανάγκεα απο την μουσική ,  δεν θα μπορούσε παράλληλα να κάνει και καμία  άλλη δουλειά  για  να τα φέρει  βόλτα

Αυτό ισχύει για όλους ,επαγγελματίες και μη

Το ''δεν  ξέρω  να  κάνω  κάτι  αλλο'' το ακούω βερεσέ ,δεν ειναι για τους άξιους

Αν τωρα πατατιασει θα πει οτι εμπιπτει στα ''ευτελη''αρα..ψηφιστε..
ΟΧΙ ;D

 
lgbesios είπε:
Γιατί πιστεύεις οτι αν δεν έβγαζε, τα ανάγκεα απο την μουσική ,  δεν θα μπορούσε παράλληλα να κάνει και καμία  άλλη δουλειά  για  να τα φέρει  βόλτα
+1000

Προσωπικα ''ασχολουμαι'' δεν ''ζω''απο τη μουσικη.

Εχω φιλους και το εχω κανει και εγω,που προτιμησαν να κανουν οποιαδηποτε δουλεια για να ζησουν και να ενισχυουν απλα το εισοδημα τους απο τη μουσικη γιατι δεν ηθελαν

να ''ζησουν'' απο αυτην παιζοντας ο,τι σιχαινονταν.

 
freerock1974 είπε:
Χιουμορ εκανα...

Ειχα την απορια να δω το κατα ποσο οι μουσικοι ή ακροατες ''συγχωρουν''καποιες λαθος επιλογες εστω κι αν ειναι της νεοτητας.
Πάντως αν κρίνω από τις περισσότερες συζητήσεις που διαβάζω, κ από δικές μου απόψεις κατά καιρούς, οι περισσότεροι δεν είναι διατεθιμένοι να "συγχωρήσουν" αντιθέτως νιώθουν ότι τους χρωστάει κ ο καλλιτέχνης.

Παραδείγματα άπειρα. Σαν τότε με τη Ματσούκα κ τον Μάλαμα (κ εσύ θυμάμαι καλά έφερες παράδειγμα πως θα αντιδρούσες αν οι Lynyrd Skynyrd ανέβαζαν την Aniston ... απίστευτο το τι άχρηστες πληροφορίες συγκρατώ ώρες ώρες)

Σαν όσες συζητήσεις έχουν ανοιχτεί κατά καιρούς για τον χ καινούριο δίσκο του χ καλλιτέχνη που δεν είναι στο επίπεδο των προσδοκιών του ακροατή του κ.ο.κ. Και σκέψου μπορεί να μη μιλάμε καν για "ευτελή" τραγούδια...

Κ μετά έχουμε κ να αναλύσουμε κ τι είναι ευτελές. Είναι το "άσπρο μαύρο" ευτελές; Μια χαρά κομματάκι ήταν.

Το οτι συνεργαστηκε με τους παραπανω δε μου λεει τιποτα κι ας διαφωνησει ολο το φορουμ.Δηλαδη τη διαλεξε ο παγκοσμιου κλασεως Chic Corea και ειναι και αυτη παγκοσμιου κλασεως?Οχι δα..Καλουτσικη ειναι αλλα ως εκει.
Κακώς. Εγώ πάντως άμα έπαιζα μ αυτούς θα ήξερα ότι μάλλον κάτι καλό κάνω! Άσε που εγώ, ενώ είχα ξεχάσει ότι υπήρχε η Αλεξία κουφάθηκα που είδα τη συνεργασία με αυτούς...!

Υ.Γ. Συνεχίζω το θέμα με την Αλεξία, αλλά καλώς ή κακώς δε νομίζω ότι γίνεται να γίνει αυτή η κουβέντα εντελώς θεωρητικά...! (Και γι αυτό σου είπα πως δε θα βγάλει κ πολλά το θέμα αυτό)

 
Το ζήτημα έχει να κάνει με το τι εμείς (οι ακροατές) περιμένουμε απο έναν καλλιτέχνη, κι όχι τόσο τι κάνει αυτός. Απλοποιώντας ελαφρώς τα πράγματα, θάλεγα πως αυτό που ζητάμε, είναι να "πειστούμε" απο το έργο του εκάστοτε δημιουργού. Συνεχίζοντας την "ισοπέδωση"  ;D, να πω οτι εν γένει εκτιμώ εκείνους που κάνουν ό,τι κάνουν επειδή είναι καθαρή επιλογή τους ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Και καλά αυτοί κάνουν αυτά που κάνουν, εμείς όμως μπορούμε ν'αξιολογούμε σοβαρά το προιόν; Πόσα ξέρουμε και πόσο ασχοληθήκαμε για να έχουμε μιά βαρύνουσα γνώμη; Και τι γίνεται όταν μαθαίνουμε στην πορεία κάποια πράγματα; Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε; Το ν'αγαπάμε το ψάξιμο στη μουσική, να μη φοβόμαστε την επένδυση και τα κόστη, αποτελεί τον ασφαλέστερο δρόμο για ένα river of constant change που έλεγε κι o P.Gabriel που απο μόνο του θα μας οδηγεί, με στάσεις και "αράγματα" ίσως, αλλά πάντα on the road...

Πόσο θα άλλαζε ας πούμε η γνώμη σας για τον Keb Mo αν γνωρίζατε πως δεν ήταν πάντα ο έξοχος ανανεωτής και βαθύς γνώστης του ακουστικού μπλουζ, αλλά υπήρξε ένας ηλεκτρικός ροκ κιθαρίστας και μάλιστα με θητεία σε τοπ 40 γκρούπς;

Για μένα, το πράγμα λειτουργεί αρκετά απλά. Μουσικά, δεν έχω καμμία απαίτηση απο τους καλλιτέχνες που αγαπάω. Όταν κάνουν κάτι που με ταρακουνάει, ακόμα καλύτερα, νοιώθω υπέροχα και ίσως λίγο "δικαιωμένος", αφού επιβεβαιώνεται κατά κάποιο τρόπο η επιλογή μου να παρακολουθώ την πορεία τους. Αν όχι, cool, εδώ περιμένουμε/υπομένουμε άλλα κι άλλα, δεν θα δώσουμε ευκαιρίες σε καλλιτέχνες που εκτιμούμε; Όμως...επηρεάζομαι απο δηλώσεις/θέσεις/απόψεις πέρα απο το καθαρά μουσικό πεδίο. Μ'ενοχλεί πιότερο το φλερτ του Ian Anderson με τον συντηρητισμό παρά το γεγονός πως παίξανε μαζί με τον Νταλάρα...Το γλύψιμο του Jagger σε βασιλικούς και άλλους κώλους με κάνει να μη θέλω ν'ακούω Stones...όπως και η μισαλλόδοξη/φιλομιλιταριστική/θρησκόληπτη στάση των τελευταίων άλμπουμ των Skynyrd μ'έκανε να βάλω τελεία, πράγμα που σιχαίνομαι να κάνω στην μουσική...

Κοντολογής, κάποιοι μαλάκες σαφώς και μπορούν να παίξουν καλά, όμως επιτρέψτε μου νάχω την επιλογή σαν ακροατής για το τι θα κάνω με τα έργα τους...

Συγχωρέστε μου τη μακρηγορία, όσο για την ψηφοφορία;

Άκυρο/λευκό  ;D...

 
ez είπε:
Το ν'αγαπάμε το ψάξιμο στη μουσική, να μη φοβόμαστε την επένδυση και τα κόστη, αποτελεί τον ασφαλέστερο δρόμο για ένα river of constant change που έλεγε κι o P.Gabriel που απο μόνο του θα μας οδηγεί, με στάσεις και "αράγματα" ίσως, αλλά πάντα on the road...
..to the long walk home

+1000

 
Ηλία το post έχει πολλά θέματα. Αρκετά από αυτά έχουν συζητηθεί/αναλυθεί και "αιματοκυλιστεί" πολλάκις.

Αν και το ζήτημα πάντα παραμένει στην οπτική γωνία του δέκτη και τι "απαιτήσεις" έχει από το εκάστοτε ίνδαλμά του (καλλιτεχνικό, πολιτικό, αθλητικό, λογοτεχνικό κλπ) και πόσο μπορούμε (ή /και αν πρέπει) να ξεχωρίσουμε το παράγωγο από τον παραγωγό.

Ακόμα και στο post σου υπάρχει η αυτοαναίρεση. "Μουσικά, δεν έχω καμμία απαίτηση απο τους καλλιτέχνες που αγαπάω" vs "Όμως...επηρεάζομαι απο δηλώσεις/θέσεις/απόψεις πέρα απο το καθαρά μουσικό πεδίο.......όπως και η μισαλλόδοξη/φιλομιλιταριστική/θρησκόληπτη στάση των τελευταίων άλμπουμ των Skynyrd ". Και καλά (κατά την άποψή μου) κάνεις. Η μουσική έκφραση με τον α ή β τρόπο είναι θέση. Ακόμα και όταν υπάρχει έλλειψη θέσης. Και (με) την θέση αυτή είτε ταυτιζόμαστε/ αποδεχόμαστε ή απορρίπτουμε.

Τώρα αν είναι απόλυτα σωστό γενικώς και αορίστως να ταυτίζουμε (ή να αποκόπτουμε) τον καλλιτέχνη με (/από) το έργο του, δεν ξέρω.

Το μόνο που ξέρω είναι ότι από τη στιγμή που βρίσκεται εκεί πάνω και ζητάει το παλαμάκι μου, να είναι έτοιμος να φάει και το γιούχα μου ή/και την αδιαφορία μου. Γιατί δεν μπορώ να είμαι άλλος άνθρωπος στις δύο εκφάνσεις μου. Το ζήτημα είναι να μπορώ (; ) και τις δύο να τις τεκμηριώσω

Όσο για τον καλλιτέχνη, αυτό που προσωπικά πιστεύω και συνέχεια λέω, είναι ότι δεν μπορείς να τους ευχαριστείς όλους πάντα. Αν όμως καταφέρεις να ευχαριστήσεις έστω και μερικούς, κάποιες στιγμές, είναι επίτευγμα. Αν αυτό συνοδεύεται και από την προσωπική σου ευχαρίστηση μέσω της κατ' επιλογής σου καλλιτεχνικής έκφρασης, είναι το ιδανικό.

Αλί από τους δέσμιους της συνεχούς και καθολικής αποδοχής.

 
Δεν με ενδιαφερει το παρελθον κανενος καλλιτεχνη,το μονο που κρινω ειναι το εργο που εχω μπροστα μου,αν ειναι του γουστου μου δεν εχω κανενα προβλημα,αλλωστε  εχει τυχει πολλες φορες να αλλαξω γνωμη για καποιον καλλιτεχνη που δεν μου αρεσε παλια .

Αν και νομιζω οτι το αντιστροφο (δηλ.καλλιτεχνες που ξεκινησαν πολυ καλα και στο δρομο τα εκαναν....μανταρα...απανταται πολυ πιο συχνα.....)

 
Με τον μακαρίτη τον Μ. Jackson (αν δεν απατώμαι) δεν το είχαμε λιώσει το παρόμοιο θέμα ;

 
Evilnye είπε:
Εγώ πάντως άμα έπαιζα μ αυτούς θα ήξερα ότι μάλλον κάτι καλό κάνω! Άσε που εγώ, ενώ είχα ξεχάσει ότι υπήρχε η Αλεξία κουφάθηκα που είδα τη συνεργασία με αυτούς...!
Δεν είναι και απόλυτο αυτό..Και  Μ.Ρακιντζής συνεργάστηκε με τον Ian Gillan,αλλά θα πρέπει να προσπαθήσω αρκετά, για να βρω τι καλό έχει κάνει ο πρώτος.

Περισσότερο για καλές δημόσιες σχέσεις και ικανότητες των εκάστοτε manager,μου κάνουν αυτά,παρά για ταλέντο,που ανακαλύφθηκε "τυχαία".

 
Και  Μ.Ρακιντζής συνεργάστηκε με τον Ian Gillan,αλλά θα πρέπει να προσπαθήσω αρκετά, για να βρω τι καλό έχει κάνει ο πρώτος.
Ψαξε να βρεις τον πρωτο δισκο των Scraptown,ηταν πολυ καλος για την εποχη του (πολυ καλα παιξιματα και συμπαθητικα τραγουδια),σχεδον τοσο καλος οσο και ο δισκος των Sharp Ties (με το φυσικο handicap οτι ο τραγουδιστης/στιχουργος Ρακιντζης δεν ειχε την αγγλικη γλωσσα σαν μητρικη του οπως ο Τολης απο τους Sharp Ties) 

 
Νομιζω οτι δεν φταινε αποκλειστικα αυτοι...Νομιζω οτι υπαρχει μια μυστικη φορμουλα για να γινεις αποδεκτος απο την μαζα. Και αυτο ειναι το να τραγουδισεις χαζοτραγουδα μεχρι ο κοσμος να σε μαθει..

Απο εκει και περα...το τι θα κανεις με το ονομα σου ...ειναι το τι εχεις να πεις... Η ιστορια παντος εχει δειξει και το αντιθετο..Καλλιτεχνες που ξεκινησαν πολυ σοβαρα..και στο τελος εκαναν στροφη 180 μοιρων..τραγουδωντας σαχλαμαρες για να ξεπληρωσουν τη βιλα στην Εκαλη.

Μερικα χαζοτραγουδα απο σοβαρους καλλιτεχνες που μου ερχονται στο μυαλο.

Genie in a Bottle .C Aguilera...ποιος θα το πιστευε οτι αυτο το κοριτσακι...θα εβγαζε τετοια φωναρα στο μελλον?

Ριτα ριτακι...Για οσους θυμουνται...με αυτο το κομματι ξεκινησαν οι Κατσιμιχαιοι...

Creep ..Radiohead..μεχρι και οι ιδιοι το ειχαν αποκυρηξει..

 
hadgi είπε:
Δεν είναι και απόλυτο αυτό..Και  Μ.Ρακιντζής συνεργάστηκε με τον Ian Gillan,αλλά θα πρέπει να προσπαθήσω αρκετά, για να βρω τι καλό έχει κάνει ο πρώτος.

Περισσότερο για καλές δημόσιες σχέσεις και ικανότητες των εκάστοτε manager,μου κάνουν αυτά,παρά για ταλέντο,που ανακαλύφθηκε "τυχαία".
Συνεργασια...?Μηπως εννοεις παρωδια?Κωμωδια?Τραγωδια?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top