Η Μιξη και το Μαστερινγκ στην Ελλαδα...

Chaostar

Νέο μέλος
Μηνύματα
381
Πόντοι
16
Καλημερα σε όλους. Τι γνωμη εχετε για την μιξη και το master στην Ελλαδα (αφορα κυριως για τον "σκληρο ηχο").

Προσωπικά εχω γνωρισει ηχοληπτες με ικανοτητες αλλα ελληψη χωρου, εξοπλισμου κλπ και μια τρομερη πλειοψηφια ασχετων που δεν εχουν ιδεα ως να κανουν ενα δισκο metal πχ.

ακομα και το οικονομικο αν κοιταξεις σε ενα καλο στουντιο στην Ελλαδα θα δώσεις το λιγοτερο 2000 για μιξη/master με ενα αμφιλεγομενο αποτελεσμα (ολοι εχουμε υποψιν την κλασσκη ελληνικη παραγωγη---Τυμπανα τιγκα, φωνη πανω απο ολα, μια κιθαρα στον αποπατο, κλπ κλπ) ενω σε ενα καλο στουντιο στο εξωτερικο θα σου παει μεν απο 2000-20,000 αλλα ακομα και με το "φτηνο" στουντιο εισαι σχεδον σιγουρος.

Ακομα στην Ελλαδα ειναι ψιλοαγνωστος ο ορος lockout...Ενοικιαση δηλαδη του χωρου για αποκλειστικη χρηση...το οποιο εξω ειναι το στανταρ..Απο εκει και περα τα περισσοτερα στουντιο εχουν και πακετα στο lockout. Πχ. οσο πιο πολυ κατσεις σου κανουν και καλυτερη τιμη...Ασε ποθ 8/10 στουντιο παρεχον διαμονη δωρεαν στην μπαντα..Ενω αν μια μπαντα απο Γιαννενα ερθει Αθηνα για μιξη εχει να πληρωνει και διαμονη κερατιατικα.

μηπως η Ελλαδα εχει μεινει λιγο πισω...μηπως εγω δεν εχω υποψιν αρκετα στουντιο (λιγο δυσκολο αυτο βεβαια...εχω λιωσει να τα ψαχνω)..Μηπως ειμαστε ερμαια της μιζεριας μας..του στυλ "αστο μωρε να παει στο δ***ο, ουτως η αλλως ποιος ακουει μεταλ".

Με ελαχιστες εξαιρεσεις παρατηρω τελος οτι οσοι καλοι δισκοι βγηκαν απο ελληινκες μεταλ μπαντες τα σκασανε εξω και υσυχασανε..

ΥΓ. Το ποστ μου αφορα κυριως σληρο ηχο...οποτε θα παρακαλουσα να μην αναλωθουμε σε αναλυσεις για στουντιο που γραφουν, pop, jazz, blus κλπ κλπ.

 
ΥΓ. Το ποστ μου αφορα κυριως σληρο ηχο...οποτε θα παρακαλουσα να μην αναλωθουμε σε αναλυσεις για στουντιο που γραφουν' date=' pop, jazz, blus κλπ κλπ.[/quote']
To κακό φίλε Chaostar είναι ότι τα περισσότερα studio στην Ελλάδα γράφουν απ'όλα και δεν έχουν σαφείς προσανατολισμούς σε κάποιο συγκεκριμένο μουσικό είδος. Λογικό αν σκεφθείς ότι δεν είναι μεγάλη η μουσική παραγωγή και πρέπει να ζήσουν όλοι...

Πιστεύω πως στο εξωτερικό σαφώς είναι καλύτερα τα πράγματα στον τομέα αυτόν και σε όλα τα μουσικά είδη.
 
To κακό φίλε Chaostar είναι ότι τα περισσότερα studio στην Ελλάδα γράφουν απ'όλα και δεν έχουν σαφείς προσανατολισμούς σε κάποιο συγκεκριμένο μουσικό είδος. Λογικό αν σκεφθείς ότι δεν είναι μεγάλη η μουσική παραγωγή και πρέπει να ζήσουν όλοι...
Δυστηχως αυτη ειναι η αληθεια...αυτο ομως δεν πιστευω οτι βοηθαει τοσο το να ζησουν ολοι οσο το να κατστρεφονται μπαντες και να μενουν μουσικες στα αζητητα επειδη ο "ταδε" θεος ηχοληπτης που κανει ελληνικο ροκ ειναι πεπεισμενος οτι μπορει να βγαλει μια παραγωγη Nevermore....

Αλλα ετσι ειναι οπως τα λες....

 
Chaostar...επειδη πραγματικα ακουγα πολλες ελληνικες μπαντες heavy,black,death στο παρελθον..θα ηθελα να μου πεις..εχεις στο μυαλο σου καποια παραγωγη που πραγματικα σου αρεσε;;

 
Απο μπαντες που εκαναν παραγωγή Ελλάδα εχω πορωθεί με

Fragile Vastness

Wastefall

Planet Of Zeus

Emerald Sun

Και με παραγωγες εξωτερικου

Casus Belli

Inactive Messiah

Mystic Prophesy

Septic Flesh (αν και σαν μπαντα δε μου αρεσουν πολύ)

Απο οτι βλεπεις δεν ειναι και πολλές που βγηκαν εξω αλλα αυτες που το κανανε σκιζουν σαν ηχος

 
Απο εμπειρια φιλου μου παντως, που πηρε την αποφαση να τα σκασει και να στρωθει κανονικα για ηχογραφηση δισκου (χωρις καποιο συμβολαιο στον οριζοντα), το ψαξε, βρηκε καλο studio στην Αθηνα και μπηκε αποφασισμενος να βγαλει ενα αποτελεσμα οσο πιο αψογο γινεται. Η μπαντα του φιλου ανηκει στον χωρο του τεχνικου thrash.

Τελος παντων, ο φιλος αντιμετωπισε την πληρη αδιαφορια (και πολλες φορες και την απουσια) του παραγωγου, εκανε δουλεια με τον φιλοτιμο αλλα μη-εμπειρο ηχοληπτη και κατεληξε να πηγαινει σε αλλα 3 studio για να γινει η μιξη και το mastering.

Εν τελει ο φιλος, μην εχοντας να χασει τιποτα, το εστειλε στον Jeff Waters των Annihilator, προτεινωντας του να κανει το mastering. Ο Waters γουσταρε το υλικο, ασχολειται αυτη την στιγμη με το mastering (κανοντας μαγικα πραγματα απ'οσο μαθαινω) ενω συζητιεται ενδεχομενου συμβολαιου και τα σχετικα. Εννοειται οτι ο φιλος τα σκαει και στον Waters, προφανως.

Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι, προφανως στον metal χωρο δεν υπαρχει κατι το σοβαρο απο αποψη studio, και οι μπαντες που τρεχουν στο εξωτερικο, οντως κατι ξερουν. Αλλα σκεφτειτε το ενδεχομενο εστω το mastering να γινει εκτος Ελλαδας απο καποιον που ξερει, και φροντιστε να βρειτε ενα studio εδω που να σας εξασφαλισει απλα ενα καλο recording.

Sorry για το μεγαλο post, αλλα ελπιζω να σε βοηθησα.

 
Nightfall-Lesbian Show (Tico Tico Studios Finland)

Eπισης δυστυχως δεν γνωριζω που ειχε ηχογραφηθει αλλα μου αρεσε αρκετα και τεχνικα αλλα και σαν ηχος ο τελευταιος δισκος των ACID DEATH-Randoms Manifest,καθως και η παραγωγη στον 2ο δισκο των Exhumation.....

Eπισης σε παρακαλω ακου τον δισκο του φιλτατου φιλου μου Bob Katsionis...Imaginary Force......sto σπιτι του εγινε mix&mastering αλλα....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι' date=' προφανως στον metal χωρο δεν υπαρχει κατι το σοβαρο απο αποψη studio, και οι μπαντες που τρεχουν στο εξωτερικο, οντως κατι ξερουν. Αλλα σκεφτειτε το ενδεχομενο εστω το mastering να γινει εκτος Ελλαδας απο καποιον που ξερει, και φροντιστε να βρειτε ενα studio εδω που να σας εξασφαλισει απλα ενα καλο recording.[/quote']
Εκει πιστευω στρεφονται σιγα σιγα οι περισσοτερες μπαντες.
 
Καταρχην για να γινει η ΜΙΞΗ πρεπει πρωτα απο ολα να γινει η ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ!

Αυτο μαλλον σου διαφεύγει.. :lol:

Αν η ηχογραφηση ειναι μαπα ΚΑΜΜΙΑ μιξη δεν προκειται να τη σωσει.

Η καλη ηχογραφηση απαιτει τα παρακατω:

1.αψογες ΠΗΓΕΣ.

Δηλ. καλοκουρδισμενα ΚΟΡΥΦΑΙΑ τυμπανα με καινουργια δερματα & πληθωρα πιατινιων & ταμπουρων

ΚΟΡΥΦΑΙΑ μικροφωνα & προενισχυτες

ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ενισχυτες (καμμια 10αρια διαφορετικους για να μπορεις να διαλεξεις)

& βεβαια ΤΟ σπουδαιοτερο

2.ΔΕΜΕΝΗ & ΚΑΛΟΠΡΟΒΑΡΙΣΜΕΝΗ μπαντα

3.ηχοληπτη & παραγωγο που να ξερουν τι κανουν & να εχουν ΕΜΠΕΙΡΙΑ με το ειδος

η μιξη ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ (& Το mastering επισης)

Κατι που ΟΛΟΙ κανουν στην Ελλαδα (λογω βεβαια οικονομικης στενοτητας) ειναι οτι ηχογραφηση & μιξη γινεται στο ΙΔΙΟ στουντιο απο τα ΙΔΙΑ ατομα (κατι που εξω σπανια συμβαινει μια και υπάρχουν "ειδικοι μικτες" που ειδικευονται σε διαφορετικα ειδη)

Στο mastering τα πραγματα ειναι πια απλουτσερα μια και αρκετα on line mastering shops κανουν εξαιρετικη δουλεια φτηνα.

Για να απαντησω στο ερωτημα σου λοιπον επιτελους :lol: ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να κανεις καλυτερη ηχογραφηση/μιξη/μαστερινγκ στην Ελλαδα απο οτι στο εξωτερικο.

Αν δεις ομως τις ΤΙΜΕΣ των στουντιο στο εξωτερικο ,ειδικα για lockout (το "φθηνοτερο" που το ειδες αληθεια?? :lol: ) και μιλαμε βεβαια για στουντιο της προκοπης

δηλ. σαν και αυτο http://www.abbeyroad.co.uk/ μαλλον θα ...λιποθυμισεις

 
Καταρχην για να γινει η ΜΙΞΗ πρεπει πρωτα απο ολα να γινει η ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ!Αυτο μαλλον σου διαφεύγει.. :lol:

Αν η ηχογραφηση ειναι μαπα ΚΑΜΜΙΑ μιξη δεν προκειται να τη σωσει.
Δεν μου διαφευγει απλα παρα πολυ καιρο τωρα που το ψαχνουμε το θεμα εχουμε βγαλει τις ακρες μας και απο εξοπλισμο και απο στουντιο οποτε καλως η καως ειμαι ησυχος για αυτο το θεμα

Κατι που ΟΛΟΙ κανουν στην Ελλαδα (λογω βεβαια οικονομικης στενοτητας) ειναι οτι ηχογραφηση & μιξη γινεται στο ΙΔΙΟ στουντιο απο τα ΙΔΙΑ ατομα (κατι που εξω σπανια συμβαινει μια και υπάρχουν "ειδικοι μικτες" που ειδικευονται σε διαφορετικα ειδη)
Αυτο συμφωνω ειναι μεγα λάθς' date=' και απο την αποψη οτι το ιδιο αυτι κουραζεται και αδιοτι πιστευω στην εξειδικευση και οχι στο πολυ-μιξερακι

Στο mastering τα πραγματα ειναι πια απλουτσερα μια και αρκετα on line mastering shops κανουν εξαιρετικη δουλεια φτηνα.
Σιγουρα ειναι πιο φτηνα (ενα μαστερ Φιλανδια παει γυρω στα 700 αν πας εκει και γυρω στα 400 αν γινει μεσω FTP, online δηλαδη) Απλα εγω αν κοιταγα για master εξω αποκλειεται να το εστελνα μονο του το cd μου...θα πηγαινα και εγω μαζι.

Αν δεις ομως τις ΤΙΜΕΣ των στουντιο στο εξωτερικο ' date='ειδικα για lockout (το "φθηνοτερο" που το ειδες αληθεια?? :lol: ) [/quote']
Εξαρταται...Εχω βρει παραγωγους πχ Andy Sneap που σου ζητανε 20.000 ευρω την μιξη, αλλους που δουλευουν ανα κομματι (πχ 500 ευρω το track) αλλα για να απαντησω τα lockout στα στουντιο που ειδα ειναι απο 200-600 την ημερα και σε ολα σου λενε οτι η τιμη παιζει αναλογα την διαρκεια παραμονης σου.

Για να γινω πιο συγκεκριμενος real προσφορες εχω δει από 1500-3500 για μιξη/master 11 κομματιων διαρκεια 65 λεπτων...

Τα Tco-Tico που ανεφερε πχ ο Antouan_z ειναι μεσα σε αυτα τα λεφτα.
 
Το βασικότερο πρόβλημα στην Ελλαδά είναι η έλλειψη τεχνογνωσίας και εμπειρίας στο είδος. Σε όποιο στούντιο και να πας σου υπόσχονται τα ίδια "φοβερά" αποτελέσματα και στο τέλος παίρνεις το ίδιο "άθλιο" αποτελέσμα, πάντα σε σχέση με αυτό που ελπίζεις.

Έχω ακούσει καλές παραγωγές ακόμη και σε demo από ελληνικές μπάντες που όμως ο ήχος τους δεν συνδυάζει πολλά. Δηλαδή είναι το βασικό σχήμα - τύμπανα, 1 κιθάρα, μπάσσο και ένας τραγουδιστής. ¨Οταν πάμε σε πιο πολύπλοκες καταστάσεις με ορχήστρες, ακουστικά όργανα, καθαρές κιθάρες, γυναικείες φωνές κτλ, εκεί γίνεται ένας καταπληκτικός αχταρμάς και ούτε ο ίδιος ο συνθέτης δεν καταλαβαίνει εάν αυτό που ακούει είναι αυτό που έχει γράψει 8O

Στην Ελλάδα κανένας ηχολήπτης δεν κάθεται να μελετήσει το υλικό με τον τρόπο που πρέπει ώστε να μπορεί να κάνει μια σωστή παραγωγή. Οταν για παράδειγμα δέχεσαι να κάνεις την παραγωγή σε έναν ατμοσφαιρικό μέταλ δίσκο και δεν γνωρίζεις πολλά για το είδος, το λιγότερο που μπορείς να κάνεις είναι να ψαχτείς λιγάκι. Ούτε τα μηχανήματα φταίνε ούτε τίποτα. Στην τελική και στο εξωτερικό ακριβώς τα ίδια μηχανήματα και προγράμματα ηχογράφησης χρησιμοποιούν κι όμως το αποτέλεσμα δεν έχει καμία σχέση. Εχω ηχογραφήσει κι εγώ με το συγκρότημά μου αρκετές φορές κι ενώ στην πορεία της ηχογράφησης όλοι λέμε "ΟΥΑΟΥ τέλειος ο ήχος στα όργανα" καθώς τα γράφουμε, όταν φτάνει η ώρα της μίξης αρχίζουν όλα και χάνονται.. Οι στιβαρές κιθάρες γίνονται λευκός θόρυβος που σου σπάει τα νεύρα, τα τύμπανα χάνουν το δέσιμό τους, τα πιατίνια η θα είναι πολύ δυνατά η δεν θα τα ακούς καθόλου, οι φωνές θα είναι μέσα στην μούρη σου, τα πιάνα και τα πλήκτρα "κάπου εκεί στο βάθος" και το μπάσσο ούτε καν που υπάρχει.... :evil:

Εξωτερικό και πάλι εξωτερικό!!!!

Οχι για τα λεφτά, γιατί στην ουσία και στην Ελλάδα οι τιμές δεν είναι συγκριτικά χαμηλότερες, αλλά γιατί θέλεις να ακούσεις αυτό που δημιουργείς να βγει έτσι όπως του αξίζει να ακουστεί!

 
και παντα βεβαια μιλάμε για το συγκεκριμενο ειδος,γιατι σε αλλα ειδη (λαΪκο,ποπ,εναλλακτικο κτλ) εχουν γινει μεγαλα βηματα & πολυ αξιολογες ηχητικα παραγωγες (με ελαχιστο αναλογικα κόστος)

το καλοκαιρι που περασε εβαλα να ακουσει αρκετες εγχωριες παραγωγες σε εναν απο τους μεγαλυτερους παραγωγους στον πλανητη (τον γνωρισα σε ελληνικο νησι) & δεν το πιστευε οτι ειχαν γινει σε 100-200 ωρες (το συνηθες οριο των ελληνικων παραγωγων)!

απλα το metal θελει αλλη τεχνικη & αλλο τροπο παραγωγης .

Υπαρχει βεβαια και μια καλυτερη λυση,να σταματησετε να παιζετε μεταλ & να παιξετε κατι καλυτερο!!! :lol: :lol: (καλα αυτο θα γινει ετσι κι αλλοιως με την ενηλικιωση...!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :? :lol: )

 
Υπαρχει βεβαια και μια καλυτερη λυση' date='να σταματησετε να παιζετε μεταλ & να παιξετε κατι καλυτερο!!! :lol: :lol: (καλα αυτο θα γινει ετσι κι αλλοιως με την ενηλικιωση...!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :? :lol: )[/quote']

:D :D Αφου δεν αλλαξα οταν εγινα 18 δεν νομιζω οτι στα 25 που θα την γλιτωσω....Ειναι ανιατη η ασθενεια :D.

ΥΓ. Αληθεια τι καλυτερο μπορει να υπαρχει;
 
Το βασικότερο πρόβλημα στην Ελλαδά είναι η έλλειψη τεχνογνωσίας και εμπειρίας στο είδος. Σε όποιο στούντιο και να πας σου υπόσχονται τα ίδια "φοβερά" αποτελέσματα και στο τέλος παίρνεις το !
ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΕΤΑΛ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ=ΑΡΑΠΗΣ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΘΗΣ!!!!!!!

 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

φοράει το ένα μανίκι από το σακάκι του κουστουμιού του που αυτό είναι ριγέ... αφήνει μουστάκι και παλεύει νωχελικά ένα κομπολόι στο αριστερό χέρι, ενώ με το άλλο βαστάει ένα τσιγάρο στριφτό....... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 
Απαπαπαπα...ζημιες...χαλαρωσε μαγκιτη και ραψε και τις τσεπες σου.. μην σου χυθει η μαγκια και εχουμε και κανα θυμα....

(συνεχιστε σοβαρα....δεν μιλαω αλλο...σορρυ)

 
το καλοκαιρι που περασε εβαλα να ακουσει αρκετες εγχωριες παραγωγες σε εναν απο τους μεγαλυτερους παραγωγους στον πλανητη (τον γνωρισα σε ελληνικο νησι) & δεν το πιστευε οτι ειχαν γινει σε 100-200 ωρες (το συνηθες οριο των ελληνικων παραγωγων)!

Κάπου είχα διαβάσει (αν δεν θυμάμαι καλά διόρθωσέ με)' date=' ότι ο Q.J στο thiller του Μ.J είχε 8000 ώρες για πάρτυ του σε 5-6 studios παράλληλα...όσο για το κόστος δεν θέλω να το συζητήσω...θάχω εφιάλτες...

Και θα έρθει κάποιος εδώ, θα του πεις 80 ώρες με 30 ε και θα νομίζει ότι του πουλάς σουίτα στο Hilton με την Hilton την ίδια μέσα να του κάνει αέρα... :lol:

Από την άλλη και τα παιδιά έχουν τα δίκια τους να την κάνουν σιγά σιγά προς τα όξω...Με φώναξε χθες φίλος από γνωστό νυχτερινό μαγαζί με live της Εκάλης γιατί είχε πρόβλημα με τον ήχο που είχε φτιάξει επώνυμος Έλλην "ηχοληπταράς"...Πήγα διστακτικά γιατί τα πράγματα μπορεί να ήταν μια χαρά κι αυτός να ήθελε να ακούσει αυτό που είδε χτες στον ύπνο του όπως συχνά συμβαίνει...Έλα όμως που είδα όντως τον Χριστό...Κακαουνάκη...

Ο τύπος είχε στήσει ένα p.a setup χωρίς ούτε έναν comp, με ηχεία σάλας όπου είχε αντικαταστήσει τα ταιριασμένα από την μαμα εταιρεία sub και φυσικά crossover χωρίς επιλογής συχνότητας αποκοπής, με κάποια μεγάλα mid από threeway, και μια DDA όπου ξεφυσούσε ασθμαίνοντας προενισχυτικά με την ένταση να καθορίζεται από τα main out fader στο ένα δέκατο της διαδρομής τους και τα ταλαίπωρα κανάλια στα pfl να δείχνουν ότι φαντάστηκε ο ηχοληπταράς που νόμιζε ότι τα gain είναι τα κουμπάκια που τα χρησιμοποιείς βάζοντάς τα προς το τέρμα της διαδρομής για να κερδίσεις την εύνοια της τραγουδιάρας που θέλει το mic της να "σκάει"...

Τώρα μην πιάσω τα ΕQ με τις περιοχές πάνω από τα 8khz νεκρές, τον " Όλυμπο" γύρω από τα 100 hz, τα high pass απενεργοποιημένα και και και.... ώπα γιατί θα ξημερώσουμε...

Το άσχετο του παραδείγματος αναγαγετέ το (τηρουμένων αναλογιών) τώρα σε πάμπολα ελληνικά studios και βγάλτε συμπεράσματα...Μύλοςςςςςςς...

Προσωπικά συνιστώ στα παιδιά που επενδύουν το όνειρό τους σε μια παραγωγή να είναι προσεκτικά...Ζητήστε να ακούσετε demostrasion cd με παραγωγές του studio....μην το ακούσετε στο χώρο του...και δείτε αν σας εμπνέει ο ήχος και συνάδει με αυτό που έχετε στο μυαλό σας (τηρουμένων πάλι αναλογιών με το υλικό και το είδος της μουσικής που παίζετε...μια καλή παραγωγή κιθάρας ή τυμπάνων σε ένα σκυλάδικο "χωράει" παντού...) και τέλος αφού συμφωνήσετε στην τιμή απαιτείστε η παραγωγή να ανταποκρίνεται σε αυτά που σας υποσχέθηκε και ήδη έχετε ακούσει ...

Προσοχή βέβαια να είστε και λογικοί στις απαιτήσεις σας...όχι με 80 ώρες να περιμένετε να σας κατεβάσει τ' άστρα...απλά με αυτές τις 80 το "διπλανό" studio μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο...ΨΑΞΤΕ

Υπαρχει βεβαια και μια καλυτερη λυση,να σταματησετε να παιζετε μεταλ & να παιξετε κατι καλυτερο!!! :lol: :lol: (καλα αυτο θα γινει ετσι κι αλλοιως με την ενηλικιωση...!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :? :lol: )
Μην του δίνετε σημασία.... ζηλευει την ηλικία και την ενέργειά σας όπως κι εγώ... :lol: :lol: :lol:

 
Eπισης σε παρακαλω ακου τον δισκο του φιλτατου φιλου μου Bob Katsionis...Imaginary Force......sto σπιτι του εγινε mix&mastering αλλα....
Έχω την εντύπωση ότι ο φίλος Bob έστειλε το υλικό για mix στη Σκανδιναβία, που είναι... μανούλα σε power - prograssive metal κτλ. Δεν παίρνω κι όρκο άλλα νομίζω έτσι έγινε... Η ηχογράφηση έγινε όντως στο σπίτι του...

 
Κάπου είχα διαβάσει (αν δεν θυμάμαι καλά διόρθωσέ με)' date=' ότι ο Q.J στο thiller του Μ.J είχε 8000 ώρες για πάρτυ του σε 5-6 studios παράλληλα...όσο για το κόστος δεν θέλω να το συζητήσω...θάχω εφιάλτες...[/quote']
Καλά, εδώ μας λείπει ο qj όμως, στις ώρες θα κολλήσουμε;;; :lol: Πάντως εδώ που τα λέμε, άλλο μια καλή παραγωγή (ακόμα και μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΗ παραγωγή) και άλλο η παραγωγή στο thriller, που ακούς ένα drumstroke και καταλαβαίνεις ποιο τραγούδι ακούς και σε ποιο σημείο του βρίσκεσαι :lol: Και από την άλλη για πιο "απλά" μουσικά είδη από άποψη production δε θέλει ΤΟΣΕΣ ώρες. Χωρίς βέβαια να θέλω να πω ότι οι ελεεινές ελληνικές παραγωγές είναι ικανοποιητικές ή σωστές.

Αλλά εδώ τα μισά (ελληνικά) τραγούδια που βλέπω σε video στο mad έχουν ένα κάρο φάλτσα στα φωνητικά, και μιλάμε για τα τραγούδια που βγαίνουν σε video που θα υπέθετε κανείς ότι θα τα προσέχανε λίγο......... Τι να λέμε... Δε θα το καταλάβω ποτέ πάντως αυτό: ok ρε φίλε, τον τραγουδιστή να τον κάνεις να τραγουδήσει, εντάξει, δε μπορείς. Να διορθώσεις λίγο το track δε μπορεις?!?!?!? Η τουλάχιστον να τα κρύψεις λίγο τα λάθη! Τίγκα στο φάλτσο είναι τα μισά κομάτια, μου φαίνεται απίστευτο πραγματικά. Δηλαδή αυτός που τραγουδάει δεν το καταλαβαίνει; Ο ηχολήπτης δεν το ακούει; Ο παραγωγός; ΚΑΝΕΝΑΣ??? Τόσο φτηνές παραγωγές πια;;

disclaimer: δεν "τη λέω" στους ηχολήπτες, βάσει του χρόνου που έχουν, του budget και του πόσο μπορεί να αποδώσει ο καλλιτέχνης λειτουργούν κι αυτοί. Πάντως από τη στιγμή που βγήκανε κομμάτια χωρίς αίσχη στις φωνητικές γραμμές από αυτό το φάλτσο πράγμα που λέγεται Γιώργος Λεμπέσης, πιστεύω ότι αν κανείς ασχοληθεί λίγο μπορεί να κάνει σχεδόν τα πάντα!
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top