Η Gibson κάνει μήνυση στην Dean

D'Ailleurs

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
625
Πόντοι
218
Ο νέος CEO της Gibson αποφασίζει να "προστατέψει την κληρονομιά" τους και αντί πχ να βγάλει καλύτερα μοντέλα κάνει μήνυση σε μια εταιρία που υπάρχει 30 χρόνια στο κουρμπέτι. Πραγματικά ελπίζω για μεγαλειώδη δικαστική ήττα.

https://guitar.com/news/industry-news/gibson-sues-dean-guitars-trademark-infringement/

 
και αντί πχ να βγάλει καλύτερα μοντέλα


Αυτό το έχει κάνει ήδη,οι νέες Gibson είναι φανταστικές,καλύτερες από ποτέ.

Η μήνυση είναι βλακεία πάντως και οι μόνοι που θα βγάλουν λεφτά στο τέλος θα είναι οι δικηγόροι...και η πλάκα είναι ότι αυτά τα λεφτά θα τα κάνουν καρεκλο-PRS με flame tops :):)

 
Σιγά μην κάνει. Ήδη το βίντεο του Mark Agnesi το κατέβασε η Gibson ύστερα απ' το διαδικτυακό κράξιμο που έφαγε

 
H Gibson έφαγε την "τάπα" της μια φορά από τον Paul Reed Smith.

Για όποιον αρέσκεται σε νομικίστικα εδώ το link (εγώ δεν το διάβασα, δεν το κατέχω με την ορολογία)
https://via.library.depaul.edu/cgi/viewcontent.cgi?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F&httpsredir=1&article=1178&context=jatip&fbclid=IwAR39irRx6i63gDqQFozaPp-5U_2WWAqjRo0r7yepATiUsX4WEiShW-HUKg8

Eίναι αλήθεια επίσης ότι έχει στείλει 40-50 εξώδικα σε κατασκευαστές, κυρίως μπουτικάδες μεμονωμένους που ασχολούνται με ρέπλικες (κανονικές έ, όχι μαϊμούνια κινέζικα), και Gibson inspired κατασκευές. Kαι τους προειδοποιεί να μην συνεχίσουν να φτιάχνουν Gibson inspired όργανα ή/και να "τα βρούν", πληρώνωντας τρόπον τινά κάποια δικαιώματα για όργανα που έχουν παραβιάσει τη χρήση trademark της Γιβσον).

Η πιο πρόσφατη Gibson που πέρασε από το εργαστήριο πάντως (μια SJ-200 του '13-'14) είχε ταστοδουλειά επιπέδου Harley Benton και γενικώς το όλο όργανο, αν του έξυνες το χέστοκ,  γινόταν όργανο των 300 ευρώ. 

Εγώ Gibson θα έπαιρνα μόνο μεταχειρισμένη κοψοχρονιά ή custom shop.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αρνητική διαφήμιση εξακολουθεί να είναι διαφήμιση. 

Εγώ μια χαρά τη βλέπω τη Gibson να το πάει το πλοίο.. Έκανε για ακόμη μια φορά όλο το χώρο της κιθαριστικής βιομηχανίας να ασχολείται μαζί της. Οι ανεξάρτητοι κατασκευαστές είχαν ένα μικρό μερίδιο αγοράς, και θα συνεχίσουν να έχουν το ίδιο, η gibson έχει ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς, και θα εξακολουθήσει να έχει το ίδιο, οι αντιγραφείς έχουν και αυτοί ένα κάποιο μερίδιο αγοράς και θα εξακολουθήσουν να έχουν το ίδιο.
Τα πράγματα είναι οικονομία, αν πάρω μία Gibson Les Paul Standart όταν την πουλήσω θα χάσω πολύ λιγότερα χρήματα από μία Suhr Schecter ή Dean ή δεν ξέρω τι άλλο LP, και επίσης αν φτιάξω μία custom σε κάποιον independent builder θα χάσω ακόμα περισσότερα χρήματα στο resale. Με δεδομένο ότι η μεγαλύτερη μερίδα του καταναλωτικού κοινού, αγοράζει και πουλάει όργανα, και ελάχιστοι είναι αυτοί που "παντρεύονται" τα όργανα τους, είναι επίσης ένα στοιχείο του δυνατού οικονομικά branding της εταιρίας.
Δεν πιάνω το θέμα της αντιγραφής τύπου Κίνας που κοπιάρουν και το brand στο headstock κτλ. Αλλά οι περισσότεροι που αγοράζουν μία Harley Benton LP ή μία Vintage LP, και κυρίως όσοι αγοράζουν κινέζικες ρέπλικες το κάνουν καθαρά για οικονομικούς λόγους, αν μπορούσαν θα έπαιρναν μία Gibson. Μιλάω για τη μεγάλη μερίδα του κόσμου, μη πεταχτεί κάποιος και μου πει δοκίμασα 10 Gibson και πήρα μία Vintage γιατί έπαιζε τούμπανο, σίγουρα υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις. Μιλάω για τη νόρμα όχι τις εξαιρέσεις. 

My 2 cents, χωρίς να θέλω να το παίξω εξυπνάκιας ή να κάνω το δικηγόρο του διαόλου. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και η πλάκα άρχισε...

Untitled-1.jpg

 
Μόλις είδα ότι η μαμά εταιρεία της Dean έχει και την Ddrum. Έτσι μου 'ρχεται να τους τραβήξω καμιά μήνυση επειδή τα τύμπανά τους είναι κυλινδρικά... 

 
Ρε σεις, δεν έχετε πάρει χαμπάρι τίποτα τελικά έτσι?

Όλοι μιλάτε για την Gibson, ενώ η "δουλειά" είναι της Dean.

Ανάρπαστα θα γενούν τα pre-lawsuit models (σας θυμίζει κάτι?).

 
Αρνητική διαφήμιση εξακολουθεί να είναι διαφήμιση. 

Εγώ μια χαρά τη βλέπω τη Gibson να το πάει το πλοίο.. Έκανε για ακόμη μια φορά όλο το χώρο της κιθαριστικής βιομηχανίας να ασχολείται μαζί της. Οι ανεξάρτητοι κατασκευαστές είχαν ένα μικρό μερίδιο αγοράς, και θα συνεχίσουν να έχουν το ίδιο, η gibson έχει ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς, και θα εξακολουθήσει να έχει το ίδιο, οι αντιγραφείς έχουν και αυτοί ένα κάποιο μερίδιο αγοράς και θα εξακολουθήσουν να έχουν το ίδιο.
Τα πράγματα είναι οικονομία, αν πάρω μία Gibson Les Paul Standart όταν την πουλήσω θα χάσω πολύ λιγότερα χρήματα από μία Suhr Schecter ή Dean ή δεν ξέρω τι άλλο LP, και επίσης αν φτιάξω μία custom σε κάποιον independent builder θα χάσω ακόμα περισσότερα χρήματα στο resale. Με δεδομένο ότι η μεγαλύτερη μερίδα του καταναλωτικού κοινού, αγοράζει και πουλάει όργανα, και ελάχιστοι είναι αυτοί που "παντρεύονται" τα όργανα τους, είναι επίσης ένα στοιχείο του δυνατού οικονομικά branding της εταιρίας.
Δεν πιάνω το θέμα της αντιγραφής τύπου Κίνας που κοπιάρουν και το brand στο headstock κτλ. Αλλά οι περισσότεροι που αγοράζουν μία Harley Benton LP ή μία Vintage LP, και κυρίως όσοι αγοράζουν κινέζικες ρέπλικες το κάνουν καθαρά για οικονομικούς λόγους, αν μπορούσαν θα έπαιρναν μία Gibson. Μιλάω για τη μεγάλη μερίδα του κόσμου, μη πεταχτεί κάποιος και μου πει δοκίμασα 10 Gibson και πήρα μία Vintage γιατί έπαιζε τούμπανο, σίγουρα υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις. Μιλάω για τη νόρμα όχι τις εξαιρέσεις.  

My 2 cents, χωρίς να θέλω να το παίξω εξυπνάκιας ή να κάνω το δικηγόρο του διαόλου. 


Διαφωνώ εν μέρη, η Gibson ή η Fender ή τέτοιες εταιρείες δεν χρειάζονται διαφήμιση είναι τρένο που πάει στον αυτόματο. Να το θέσω πιο απλά: φίλος που παίζει με gibson explorer μου είπε ότι θέλει να αγοράσει μια Fender επειδή του αρέσει ο ήχος του Μάλμστειν. Δεν έχει παίξει ποτέ, δεν ξέρει τις διαφορές από τα μοντέλα αλλα το έχει στο μυαλό του. Αυτό που θέλω να πω έιναι ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση δύσκολα θα αγόραζε μια "τύπου" strat από άλλη εταιρία (άσχετα με την τιμή) αλλά θα προτιμούσε Fender όπως τσίμπησε και ην Gibson explorer και όχι μια "τύπου" explorer.

Δεν ξέρω αν το θέμα είναι το re-sale value αλλά ακόμα και αν είναι δεν την ενδιαφέρει την Gibson. Την ενδιαφέρει όμως το downsizing της αγοράς και η επιβολή μονοπωλίου σε κάποια θέματα. Τώρα όσον αφορά την υπόθεση με την Dean μου φαίνεται γελοία, άλλες εταιρίες φτιάχνουν πιο ξετσίπωτες αντιγραφές.

 
το προβλημα με την LP είναι οτι το σχήμα της αποτελεί απομίμηση του σχήματος της ακουστικής κιθάρας η οποία αποτελεί απομίμηση της κλασικής η οποία βασίζεται σε σχέδια απο Ισπανία, Αραβία, και Ρωσσία-Ουκρανία μεριά (οι 7-χορδες εκδόσεις).

Οπότε αν όλοι αυτοί κάνουν μύνηση στην Gibson, θα ήταν ένα ενδιαφέρον σενάριο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πέρα από την καζούρα, το χαβαλέ και την προσωπική γνώμη/άποψη του καθενός για την μάρκα που όλοι χαίρονται να μισούν, αυτό που λέει ο Agnesi έχει στέρεα βάση και είναι ορθό, επί της αρχής.

Όλοι ξέρουμε κατά βάθος τι κάνει μια Les Paul, Les Paul και δεν είναι μόνο το σχήμα. H κατοχύρωση και προστασία βιομηχανικών σχεδίων και υποδειγμάτων είναι ένα μέσο περισσότερης δικαιοσύνης αλλά και τόπος μεγάλων παρεξηγήσεων/παρερμηνειών.

 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
όπως φαίνεται η Gibson κέρδισε την μήνυση: https://www.guitarworld.com/news/gibson-dean-court-ruling

όχι μόνο αυτό αλλά η Dean πλέον έχει αφαιρέσει τα μοντέλα από το site της. Πλέον όποιος πήρε Dean V ή Z, πήρε.

Επίσης υπάρχουν ενδοοικογενειακά προβλήματα τύπου "Λάμψη" στο στρατόπεδο της Dean: https://guitar.com/news/industry-news/dean-guitars-ceo-evan-rubinson-sued-mother-allegedly-embezzling-420000/

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top