• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Η Fender επιβουλεύεται το όνομα "Μετέωρα" με νέο μοντέλο!

marathon είπε:
Eίπαμε η Gibson δεν κουρδίζει...τίποτα δεν έμαθες τόσες μέρες? 8)
Να αλλα αφου μονο μαχογκανικαλογιαμεταλ και μονο η Γιβσον βγανει μαχογκανυ πως θα παιζω κουρδιΖμενο μεταλ?

α...το βρηκα θα πω στη Φεντερ να φτιαΣει μαχογκανυ...

αλλα μετα...θα ξεφλουδιζει.....οποτε πιαστοαΒγοκεκουρεΦτοφιλΩους....

 
Για Fender είναι μια σαχλαμαρίτσα και μισή (my humble opinion-and just that). Όταν είσαι ο μεγαλύτερος κιθαροπαραγωγός και η νέα σου πρόταση σχεδιαστικά, είναι αυτό, κλάφτα big time. Για Squier είναι εξαιρετική. (Το ίδιο ισχύει και για την παραφουσκωμένη γαλοπούλα της Gibson). Έχουν κουραστεί και έχουν κουράσει λίγο (πολύ). Ίσως θα έπρεπε να ακολουθήσουν το μονοπάτι του outsourcing όσον αφορά το σχεδιασμό ή την εισαγωγή νέων μοντέλων. Όπως έκανε η Eastwood πχ με τον Dennis Fano (πρώην Fano guitars, νυν Novo guitars) και την Rivolta σειρά της ή με τον προσφάτως αναφερθέντα Backlund με την ομώνυμη σειρά.

https://eastwoodguitars.com/collections/backlund

https://eastwoodguitars.com/collections/rivolta

Schecter, Ibanez, Yamaha, Reverend, Μusicman,  κι ένα σωρό άλλοι έχουν πιο ικανούς designers και με σοβαρές προτάσεις out of norm.

 
Κάτι σε πιο ίσιο δεν παίζει ρε παιδιά?

Σαν να αφήσανε μια πλαστική offset στον ήλιο με καύσωνα και να έλιωσε είναι.

 
Εντάξει, τώρα εξηγούνται όλα.

Εκεί στην Fender, ήθελαν να πάνε κόντρα στην Gibson, οπότε σχεδίασαν το ανάποδο μοντέλο αυτής ...

FIREBIRD-T_600.jpg


.... και βγήκε αυτή. 8)

nhbbrl1ojpxhnxpv72n9.jpg


 
dimsonic είπε:
mirror λέγεται φίλος...
Ναι, αυτό.

Ακόμα και στο headstock, στα κλειδιά, στην ταστιέρα, τα block inlays, όλα.

Πάλι καλά που δεν έβαλαν τα ποτενσιόμετρα πάνω δεκσιά.

 
Το πιο ηλιθιο στη φεντερ ειναι το ινλει στο πρωτο ταστο...

Για αυτους που θελουν να το βρισκουν πιο γρηγορα...

 
btw δεν τη βρίσκω κακόγουστη, ούτε κακή σχεδιαστικά με την έννοια του οπτικού ή της γραμμής. Τον όρο σχεδιασμό τον χρησιμοποιώ περισσότερο ως σχεδιασμό προϊόντος, ως θεματική που περιλαμβάνει πολλούς παράγοντες μαζί. Δηλ, δεν βρήκα ομοιότητα με κάποια άλλη κιθάρα, αλλά απλή συνάφεια. Όμως συνάφειες έχουν πάρα πολλά μοντέλα μεταξύ τους.

Τη βρίσκω λειψή ως concept, λίγη, και κάπως πρόχειρη. Παρ' όλο που είμαι μέγας fan και της Tele αλλά και των offset, αυτή κατάφερε να με αποκλείσει και από τα δύο θεωρητικά "θελκτικά" στοιχεία.

dimsonic είπε:
Το πιο ηλιθιο στη φεντερ ειναι το ινλει στο πρωτο ταστο...

Για αυτους που θελουν να το βρισκουν πιο γρηγορα...
Nαι αλλά για φαντάσου το χωρίς αυτό...

 
fusiongtr είπε:
Ναι, αυτό.

Ακόμα και στο headstock, στα κλειδιά, στην ταστιέρα, τα block inlays, όλα.

Πάλι καλά που δεν έβαλαν τα ποτενσιόμετρα πάνω δεκσιά.
Φίλος εκτός των άνωθι, έριξαν στο blender και μια tele- να τα λέμε και αυτά  ;D

ΥΓ: Μετά την Meteora, ελπίζω να παρουσιάσει και την Agio Oros- ένα blend από flying V/ strat με ένα touch από jazzmaster. 

 
Τη βρίσκω λειψή ως concept, λίγη, και κάπως πρόχειρη.
Βασικα ισχυει το 'LEO did it right the FIRST time".

Σχεδιασε την ΚΑΛΥΤΕΡΗ κιθαρα του πλανητη το 1949 (Telecaster).

Σχεδιασε την πλεον ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ και ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ κιθαρα του πλανητη το 1954 (Stratocaster).

Σχεδιασε την ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ και πιο ΒΟΛΙΚΗ  κιθαρα του πλανητη το 1959 (Jazzmaster)

Απο εκει και περα δεν εχει ΛΟΓΟ να σχεδιασει κατι "καλυτερο" η εταιρια που φερει το ονομα Fender...

Ειδικα αν σκεφτουμε οτι το 90% των κιθαρωνΕ εκει εξω αυτα τα 3 μοντελλα ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ (ή εστω "βασιζονται χαλαρα" σε αυτα). 

 
Έπαιρνα μια rear routed, emerald green (όχι transparent) με μαύρο hardware, matching headstock  και ταστιέρα έβενο χωρίς inlays.

 
Superfunk είπε:
Βασικα ισχυει το 'LEO did it right the FIRST time".

Σχεδιασε την ΚΑΛΥΤΕΡΗ κιθαρα του πλανητη το 1949 (Telecaster).

Σχεδιασε την πλεον ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ και ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ κιθαρα του πλανητη το 1954 (Stratocaster).

Σχεδιασε την ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ και πιο ΒΟΛΙΚΗ  κιθαρα του πλανητη το 1959 (Jazzmaster)

Απο εκει και περα δεν εχει ΛΟΓΟ να σχεδιασει κατι "καλυτερο" η εταιρια που φερει το ονομα Fender...

Ειδικα αν σκεφτουμε οτι το 90% των κιθαρωνΕ εκει εξω αυτα τα 3 μοντελλα ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ (ή εστω "βασιζονται χαλαρα" σε αυτα).

H Τele δεν είναι η  καλύτερη κιθάρα του πλανήτη, μη μου το χαλνάς. Πάντα ήμουν με τα αουτσάιντερ. Είναι η καλύτερη εφαρμογή του "πως να φτιάξεις έναν βράχο δομικά, με το μικρότερο δυνατό κόστος και με διαφορετικό αλλά φιλικό στο μάτι τρόπο". Η καλύτερη είναι η Strat, ευτυχώς.

Για την jazzmaster διαφωνούμε αλλά συμφωνούμε στο ότι είναι και όμορφη και βολική, αλλά ακόμη κι έτσι, αναγνωρίζω ότι δεν επαναπαύθηκε και συνέχισε να γυρίζει το μυαλό του σε άλλα πράγματα. Με βάση αυτό που την προόριζε ήταν αποτυχία. Με βάση αυτό που έγινε, υπήρξε από τις εικονικές. Και έπειτα υπήρξαν κι άλλες. Mustang, Musicmaster, Lead, Toronado,  Starcaster, Tele Deluxe και custom, ακόμη και οι USA Std υπέστησαν βασικές αλλαγές που και τις καθιέρωσαν και ζουν μέχρι τώρα και βελτίωσαν κάποια πράγματα.

Τελωσπάντων κι αυτοί και οι απέναντι οργίασαν πραγματικά, τόλμησαν, έβγαλαν πράγματα τα οποία θεωρήκαν αρχικά αποτυχίες ( Les Paul, Flying V, Explorer, Jazzmaster κ.α.) αλλά αποτέλεσαν τελικά τεράστια παρακαταθήκη αφού είχαν ετεροχρονισμένη επιτυχία, είτε τυχαία είτε γιατί το άξιζαν. Aλλά έδειχναν το δρόμο και δεν δίσταζαν να φάνε τα μούτρα τους. Πέρα από φραγκοφονιάδες δηλ, είχαν κι έναν ρομαντισμό και μια υγιή κόντρα.

Αυτό που ήθελα να πω σχετικά με το θέμα είναι ότι δεν είναι άσχημη, αλλά με χορδές δεν βάφονται αυγά. Εγώ θεωρώ ανάγκη να παρατήσουν όλα αυτά τα 35-40 είδη/μοντέλα Stratocaster που φτιάχνουν (το ίδιο και οι απέναντι) και να επικεντρωθούν και να πουλήσουν ένα πράγμα. Κιθάρες αντάξιες του ονόματός τους και της προέλευσης.

 
Πνοή και Νύξη είπε:
πως να φτιάξεις έναν βράχο δομικά, με το μικρότερο δυνατό κόστος και με διαφορετικό αλλά φιλικό στο μάτι τρόπο
Και μόνο του αυτό δειχνει πολλά για την επιτυχία του οργάνου αλλα και για την αντίληψη περασμένων εποχών για τον περιορισμό του κόστους χωρίς φθηνιάρικο αποτέλεσμα. Ζουμε στην εποχή που άπαντες περιορίζουν το κόστος  (δεν μιλώ μονο για μουσικα όργανα) με το να φτιάχνουν φθηνιάρικα προιόντα. Ποτέ δεν υπηρξε τόση πολλή τεχνολογία και τόσο κακές/μη ανθεκτικες κατασκευές όσο σήμερα.

Η "επιστροφή" στις ρίζες, κατασκευαστικά, δείχνει σήμερα state of the art σχεδον, τεχνολογικά... όταν βλέπεις μια καλοφτιαγμένη κιθάρα δηλαδη, με τον τρόπο που γινόταν στα 50ς ουσιαστικά, αλλα με τα καλά της σημερινης τεχνολογίας. 

 
Θα περιμένω κάνα τριάρι χρόνια να μείνει καμιά να σκονίζεται στα logistics του Thomann, να την αγοράσω στη μισή τιμή μπιρ παρά.

Και θα της βάλω έναν Di Marzio Chopper bridge. Θα κόψω και ένα όμορφο ξύλινο pickguard ... ένα volume push pull και θα ταιριάζει στα γούστα μου.

Μέχρι τότε, υπάρχει η Epi Βοναμάσα .

 
  Έχοντας βαρεθεί να βλέπω να κυκλοφορούν τόσες κλασικές offset jazzmaster και jaguar τελευταία, και παρ'ότι δεν μου αρέσουν καθόλου οι offset telecaster μπορώ να πω ότι σχεδιαστικά την βρίσκω άψογη ως προς το σχήμα του σώματος και την επιλογή του headstock. Ελπίζω να την εκτιμήσουν όλοι αυτοί οι shoegazers-dreampopers και να μην πάει άπατη. 

 
Εμένα μου μοιάζει σαν σχέδιο με μπάσο περισσότερο σαν ένα offset fender jazz bass δηλαδή.(ειδικά αυτά τα inlays).Τώρα το headstock δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσε να μπει για τη Fender μιλάμε.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top