Hybrid mixing

MaNoS-4-

Νέο μέλος
Μηνύματα
238
Πόντοι
18
Καλησπερα και καλο Πασχα σε ολους.

    Θελω να μαθω ποιος ειναι ο πιο απλος και οικονομικος τροπος για ενα setup ας πουμε 8-12 in και 24-32 out ουτως ωστε να μπορω να ηχογραφω αρκετα καναλια σε φαση multitrack recording(μου αρκουν αυτα τα in που ανεφερα) και στη συνεχεια ειτε σε stems ειτε παλι multitrack να βγαινω απο το daw σε μια αναλογικη κονσολα να μιξαρω εκει και να επιστρεφω στο daw παλι ειτε σε stems ειτε σε ενα stereo in.

    Ουσιαστκα ζηταω τεχνογνωσια γιατι ξερω οτι υπαρχει εδω μεσα και προτασεις ακομα και σε μαρκες αλλα και συνδεσεις γενικοτερα για να δω αν μπορω να ανταποκριθω και οικονομικα σε μια τετοια αλλαγη.

    Ευχαριστω εκ των προτερων και επισης ζηταω συγγνωμη αν εχει αναλυθει το θεμα αλλα οσο και αν εψαξα δε βρηκα κατι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
για να δω αν μπορω να ανταποκριθω και οικονομικα σε μια τετοια αλλαγη.
Τι budget εχεις?

ΓΙΑΤΙ θες να μιξαρεις με αυτον τον τροπο και οχι in the box?

 
    Καταρχην σε ευχαριστω για την απαντηση τετοιες μερες.

  Δεν  εχω κατι συγκεκριμενο στο μυαλο απο χρηματα και ουτε υπαρχουν και πολλα να σου πω την αληθεια.Ο λογος που θελω να το επιχειρησω ειναι για την αισθηση και την ταχυτητα που εχει η κοσνολα και ισως και για ηχητικη βελτιωση. Να εχω ενα compressor σε insert ας πουμε και το eq στα χερια μου χωρις deley compensate κτλ αλλα πανω απο ολα για το feeling της κονσολας.

 
Δεν  εχω κατι συγκεκριμενο στο μυαλο απο χρηματα και ουτε υπαρχουν και πολλα να σου πω την αληθεια
τοτε stick with the box για να δεις "βελτιωση" απο την ,και καλα,αναλογικοτητα της κονσολας θες το λιγοτερο 1000 ευρω ΑΝΑ ΚΑΝΑΛΙ.....αλλοιως πας για κατι τετοιο

http://www.soundonsound.com/sos/jun12/articles/spotlight-0612.htm

αν θες αισθηση κονσολας υπαρχουν παμπολλα Interfaces/controllers που το κανουν αυτο

παντως προσωπικα πιστευω οτι ολα αυτα για home studio  use  ειναι ξεπερασμενα  & τιποτα δεν συγκρινεται με την ηχητικη ποιοτητα που θα εχεις in the box με καλα plug ins.

οπως σου ειπα για να παρεις "βελτιωση" απο το αναλογικο hardware στον ηχο σου θα πρεπει να τα σκασεις ΧΟΝΤΡΑ και παλι δεν θα εχεις πραγματικα καλυτερο ηχο απλα θα εχεις ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ηχο 

 
Για το feeling ισως κάτι να γίνεται. Για τον ήχο σίγουρα όχι.

Αν είναι να περάσεις τον ήχο σε κονσόλα κάτω του χιλιάρικου (και λίγα λέω) θα τον υποβαθμίσεις.

Μια λύση είναι ένα controller. Αλλά κι αυτά δεν είναι φτηνά.

 
Σας ευχαριστω και τους 2

Το φανταστικα οτι καπως ετσι ειναι τα πραγματα. Δεν εννοω σε καμια περιπτωση τοσο ακριβες λυσεις για summing mixing.Ουτε για πλακα.

Πιο πολυ εννοουσα κατι τετοιο

αλλα απο οτι καταλαβαινω μαλλον χειροτερα θα γινουν θα τα πραγματα με τετοιου επιπεδου κοσνολα και τα 3 presonus για παραδειγμα.
 
MaNoS-4- είπε:
αλλα απο οτι καταλαβαινω μαλλον χειροτερα θα γινουν θα τα πραγματα με τετοιου επιπεδου κοσνολα (και outboard) και τα 3 presonus για παραδειγμα.
για έναν έστω μέτριας εμπειρίας-γνώσης χρήστη, ναι αυτό είναι σίγουρο...

η δική μου γνώμη είναι ότι για το επιπλέον βήμα από το in the box υπάρχουν πλέον αξιόλογες "βατού κόστους" ψηφιακές κονσόλες που "γεφυρώνουν" επαρκώς τις εργονομικές διαφορές (κατά πρώτον), με μια αναλογική...

όπως η StudioLive 24 της Presonus ας πούμε, που σου  δίνει και μεγάλες δυνατότητες για μελλοντική αξιοποίηση της και σε hybrid περιβάλλοντα με μόνο περιορισμό το πορτοφόλι σου (πχ ένα hi end DAC, ένας καλός outboard προενισχυτής, ένας state of art comp κι ότι άλλο φανταστείς ακόμα και μια παλιά trident που βρήκες κοψοχρονιά)...  ;)

 
  Ωραια λοιπον απολυτως κατανοητα ολα αυτα.

Η απορια μου ειναι τελικα αν στην περιπτωση της presonus  γιατι μια ψηφιακη στην οποια πληρωνεις λαμπακια preamps motorized faders κτλ και κανει 1000 ευρω ας πουμε να ειναι καλυτερη απο ενα interface της ιδιας εταιριας που κανει 500-600 (ηχητικα μιλαω παντα) στη φαση που τη χρησιμοποιει αυτος στο video? Ποιος ειναι ο αδυανμος κρικος? Η behringer? Η το ad/da?

 
MaNoS-4- είπε:
  Ωραια λοιπον απολυτως κατανοητα ολα αυτα.

Η απορια μου ειναι τελικα αν στην περιπτωση της presonus  γιατι μια ψηφιακη στην οποια πληρωνεις λαμπακια preamps motorized faders κτλ και κανει 1000 ευρω ας πουμε να ειναι καλυτερη απο ενα interface της ιδιας εταιριας που κανει 500-600 (ηχητικα μιλαω παντα) στη φαση που τη χρησιμοποιει αυτος στο video? Ποιος ειναι ο αδυανμος κρικος? Η behringer? Η το ad/da?
πολύ θάθελες (-αμε) να κάνει 1000€...  :P

αυτό που (μάλλον) δεν έχεις κατανοήσει,  είναι η έννοια του "αδύναμου κρίκου" σε μια audio αλυσίδα...

μιλάμε πάντα για την συσκευή-ές, που αναλαμβάνοντας σε κάποιο στάδιο της παραγωγής το σήμα, το υποβιβάζει σε σχέση με τα υπόλοιπες (το ίδιο  αναλογικά, μπορεί να συμβεί εύκολα με κάποια εμφανώς πολύ καλύτερη σε κάποιο στάδιο, που μπορεί να "ξεμπροστιάσει" τις εν γένει αδυναμίες των υπολοίπων)...

σε μια υλοποίηση σαν της presonus τέτοιος δεν υπάρχει...

μιλάμε για ισορροπημένο "πακέτο" σε όλα του τα στάδια  με συγκεκριμένο ηχητικό αποτέλεσμα που ξεπερνάει το "προσδόκιμο"  από τις ηχοληπτικές δυνατότητες της πλειοψηφίας των χειριστών ενός home studio (σίγουρα καλύτερο από της παρωχημένης "σαβούρας" -πλέον και με την καλή έννοια- στο παράδειγμα του video)...

τώρα αν κάποιος καταφέρει και εξαντλήσει τις δυνατότητές της, ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν:

όπως η StudioLive 24 της Presonus ας πούμε, που σου  δίνει και μεγάλες δυνατότητες για μελλοντική αξιοποίηση της και σε hybrid περιβάλλοντα με μόνο περιορισμό το πορτοφόλι σου (πχ ένα hi end DAC, ένας καλός outboard προενισχυτής, ένας state of art comp κι ότι άλλο φανταστείς ακόμα και μια παλιά trident που βρήκες κοψοχρονιά)...  ;)
όσο για το βασισμένο σε Burr-Brown Dac της, από μόνο του για να αξίζει η upgrade κίνηση θέλει 1000€ plus (έχω μπει στην διαδικασία για τον πεθερό μου παλιότερα  ;))...

καταλαβαίνω τις ανησυχίες σου για τα "λαμπάκια" ας πούμε, αλλά είναι μια καλή αρχή να το σκεφτείς κι αλλιώς... και σε κάθε outboard θα τα έχεις, στην personus όμως τα έχεις μία φορά στο κόστος x24 στην πράξη...

επίσης για την κάθε presonus, ειδικά αν έχει αποσβέσει το σχεδιαστικό κόστος για κάθε x προενισχυτικό κύκλωμα, το να το τοποθετήσει μαζικά σε μια κονσόλα, της έρχεται πολύυυυ φθηνότερο από το να παράγει κατά μόνας ανεξάρτητες συσκευές προενίσχυσης με σασί και παρελκόμενα...

τέλος η σύγκριση με τα κοντρόλερς είναι άτοπη γιατί μιλάμε για άλλο περιβάλλον, το οποίο βέβαια μπορούμε να το συζητήσουμε σε άλλη λειτουργική και εργονομική βάση ως εν δυνάμει λύση...

αυτή είναι πάντα η εν πολλοίς βιωμένη προσωπική μου άποψη...

η τεχνολογία τρέχει και όποιος την προλαβαίνει, έχει μόνο να κερδίσει (και στο πορτοφόλι)...  :) O0

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εκανα λαθος στην τιμη ειχα στο μυαλο μου την 16αρα και παρασυρθηκα.

Αντιλαμβανομαι τι ακριβως μου λες τωρα αρχιζω και μπαινω στο κλιμα. Το ολο upgrade  που ανεφερες ας πουμε σε μια μελοντικη  hybrid χρηση θα γινεται προφανως απο τα direct outs της presonus κουμπωνοντας τα σε μια πιο hi end analog.. σωστα? Απλα ολη η διαδρομη μεχρι εκει θα ειναι πολυ πιο ποιοτικη απο το παραδειγμα του video προφανως.

Το θεμα ειναι οτι ενω "το χω" ITB παντα το χα απορια πως σε studio με μεγαλη κονσολα με πολλα καναλια δρομολογουν τοσες πολλες εξοδους απο τον υπολογιστη στην κοσνολα. Τι χρησιμοποιουν δλδ? Πχ για να βγαλουν σε πολυκαναλη φαση 24 η 32 καναλια απο το Pc στην κονσολα εχουν 3-4 8καναλους d/a converters? Υπαρχει αλλος τροπος? (Εκτος απο αυτον που μου ειπες με την presonus)

 
MaNoS-4- είπε:
Εκανα λαθος στην τιμη ειχα στο μυαλο μου την 16αρα και παρασυρθηκα.

Αντιλαμβανομαι τι ακριβως μου λες τωρα αρχιζω και μπαινω στο κλιμα. Το ολο upgrade  που ανεφερες ας πουμε σε μια μελοντικη  hybrid χρηση θα γινεται προφανως απο τα direct outs της presonus κουμπωνοντας τα σε μια πιο hi end analog.. σωστα?
ναι... είναι ένας τρόπος αν διαθέτεις την hi end κονσόλα και σε ενδιαφέρει ένα γεφυρωμένο in line περιβάλλον... στο πλήθος των περιπτώσεων όμως ένας hi end προενισχυτής και ένα hi end DAC αρκούν να κάνουν την διαφορά ως upgrade (και προσθέτοντας σταδιακά outboard processors καλύπτεις διάφορες εξτρά ανάγκες σου αν υπάρξουν μελλοντικά)...

από τότε (20+ χρόνια πριν) που στο studio, χρησιμοποιούσα τους adc/dac του Fostex master DAT μου ως "πασπαρτού" για να γεφυρώσω κατά το δυνατότερο ποιοτικότερα τους δύο κόσμους, έχει πέσει πολύ νερό στο αυλάκι... στα πολυκάναλα audio interface έχουμε πια λύσεις σε πρωτόκολλα από το adat μέχρι madi, από την άλλη αξιολογότατα Summing Mixers όπως αυτά που ανέφερε ο Νίκος παραπάνω και γενικά ότι τραβάει η ψυχή μας και η τσέπη μας για να  καλυφθούν όλες μας οι ανάγκες... και οι πιο εξεζητημένες...

και μάλιστα μπορείς και φθηνά πλέον να κάνεις μια χαρά την δουλειά σου... μια rme 9652 με 24 adat channels έχει 500€... διαλέγεις και καλούτσικα converters στα γούστα σου και νάτο το υβριδικό αμφίδρομο in line ψηφιακοαναλογικό περιβάλλον σου για την παλιά amek που σου ξέμεινε.... ;)  ;D

τώρα για ποιο λόγο πλέον να μπαίνεις σε ανάλογες περιπέτειες αν δεν έχεις ήδη στην κατοχή σου μια καλή αναλογική κονσόλα?...  ε περί ορέξεως... ::)

 
  Πολυ ωραια λοιπον... οποτε το μεγαλο θεμα ειναι αν εχεις την "κονσολα" γιατι τα υπολοιπα μπορεις να τα βολεψεις ανετα με 1000 ευρω μιλαω για τη φαση του adat + τους converters και παντα για τιμες μεταχειρισμενων με την πεινα που υπαρχει στον τοπο μας.

  Καλα κανεις και απορεις γιατι τα ψαχνω ολα αυτα αφου δεν εχω το βασικο συστατικο για το hybrid συστημα που συζηταω απλα τα πραγματα τα σκεφτομαι λιγο αναποδα πολλες φορες απο το τελος στην αρχη ουτως ωστε να ξερω την καταληξη και να δω αν μπορω να φτασω ποτε εκει οικονομικα κυριως

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top