Have guitarists slowed innovation?

mnimonio_3 είπε:
λες αυτα που λες και υπογραφεις με "More is more. Yngwie Malmsteen". τι εχεις μες το κεφαλι σου? :D

ο τροχος ειναι τροχος. αλλο ομως το αυτοκινητο, αλλο η μηχανη, αλλο το ποδηλατο.

καποια πραγματα ειναι μοναδικα. το πως τα χρησιμοποιουμε μπορει να αλλαξει.
More is more,αναφορικά με το παίξιμο!!Sky is the limit! ;D

Δε διαφωνώ μαζί σου,απλώς σίγουρα υπάρχουν και άλλα πράγματα που κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη!!Είναι μοναδικός ο Fender Twin,o Marshall Plexi,o Bogner XTC,o Peavey 5150 και πάει λέγοντας...Αλλά το να τους έχεις όλους είναι απίστευτο χτύπημα στην τσέπη,άντε να τους πάρεις όλους μαζί στο live κλπ.Ενώ αν έχεις ένα Axe Fx ή ένα Kemper...Όλα μαζί με 7 κιλά! (my back approves this)  ;D ;D ;D

 
BillTrantos είπε:
Έχοντας ακούσει μια πληθώρα metal ενισχυτών από κοντά,πιστεύω (αν και είναι καθαρά προσωπική άποψη) ότι οι ενισχυτές αυτοί που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια,μοιάζουν πολύ μεταξύ τους.

Δεν ξέρω αν μοιάζουν στο voicing ή στο κύκλωμα,ή στη γενική φιλοσοφία,αλλά πάρε τις τελευταίες metal amp brands (Diezel,ENGL,Blackstar,Bogner[uber] και άλλους),θα δεις ότι δεν ακούς κάτι το πολύ διαφορετικό,μετά κράζουνε τον Ola Englund που ''όλοι οι ενισχυτές ακούγονται το ίδιο''...

Αφού στην ουσία πλέον μιλάμε για reissue του ίδιου κυκλώματος με ελάχιστες διαφοροποιήσεις για ''boutique'' αυτιά.

Το Axe Fx και το Kemper είναι οι μόνες καθαρές καινοτομίες τα τελευταία 10 χρόνια τουλάχιστον.
Μάλλον δεν εξήγησα καλά τι εννοώ:

Δε μπορώ να θεωρήσω καινοτομία το να βγάλει μια εταιρεία έναν ενισχυτή με διαφορετικό ήχο από άλλους. Στην τελική ο σχεδιασμός και η κατασκευή ενισχυτών στις κιθάρες είναι ψιλοστάνταρ. Δεν έχει σημασία πόσο διαφορετικό κύκλωμα θα είναι αφού σε τελική ανάλυση βασίζεται σε συγκεκριμένες αρχές.

Για το modeling γενικά συμφωνώ ότι ως υλοποίηση είναι ό,τι καλύτερο έχουμε δει τις 2  τελευταίες δεκαετίες (όχι μόνο τα axefx και kemper, όλες οι υλοποιήσεις έχουν την αξία τους). Ούτε απλό ούτε εύκολο πράγμα είναι να κάνεις εξαρχής καλή υλοποίηση στο modeling.

Δε συμφωνώ έτσι όπως το έφερε ο μουσάτος κύριος σε στυλ "φταίνε οι κιθαρίστες για την έλλειψη καινοτομίας;". Ούτε έλλειψη καινοτομίας βλέπω, ούτε βλέπω πως θα μπορούσαν να φταίξουν οι κιθαρίστες σε τέτοια περίπτωση.

 
Jasemeister είπε:
Δε συμφωνάω, ΙΜΟ μπερδεύει την καινοτομία με την επίδραση του marketing στους κιθαρίστες και της εξάπλωσης του gear modelling στον εξοπλισμό μας.

Είναι τόσο γενικός και αόριστος όρος η καινοτομία...

Θεωρώ πάντως ότι ειδικά στις μέρες μας υπάρχει τέτοια πληθώρα επιλογών και συνδυασμών όπως δεν υπήρξε ποτέ άλλοτε...
+1000

O τύπος ξεκινάει από σωστή διαπίστωση ("αυτό ξέρετε , αυτό εμπιστεύεστε"), αλλά δεν έχει τελικά δίκιο. Αλίμονο αν η ηλεκτρική κιθάρα είναι το όργανο που δεν έχει εξελιχθεί ηχητικά, στυλιστικά, κατασκευαστικά και περιφερειακά (με εφέ και ενισχυτές) τα τελευταία 20-30 χρόνια. Τι να πουν δηλαδή και οι ντράμερ ή οι μπασίστες τότε...

 
Δε διαφωνώ μαζί σου,απλώς σίγουρα υπάρχουν και άλλα πράγματα που κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη!!Είναι μοναδικός ο Fender Twin,o Marshall Plexi,o Bogner XTC,o Peavey 5150 και πάει λέγοντας...Αλλά το να τους έχεις όλους είναι απίστευτο χτύπημα στην τσέπη,άντε να τους πάρεις όλους μαζί στο live κλπ.Ενώ αν έχεις ένα Axe Fx ή ένα Kemper...Όλα μαζί με 7 κιλά! (my back approves this)  ;D ;D ;D
τωρα το αλλαζεις σε μια πιο καθημερινη συζητηση ενω το ποστ ειχε πιο φιλοσοφικο τονο. ετσι καταλαβα εγω τουλαχιστον.

 
Σίγουρα δεν λείπουν οι καινοτομίες,αυτό που εξέτασε ο Ryan Bruce είναι κατά πόσο αυτές οι καινοτομίες γίνονται δεκτές από την κοινότητα των κιθαριστών.

Δες σε αυτό το post ποιοι συμμετέχουμε.Ρώτα πόσοι από εμάς θα παίζαμε με μια Line 6 Variax.Σου απαντώ εγώ,κανένας.Κι όμως ο Loomis στον τελευταίο solo δίσκο του,ορισμένα μέρη με εξωτικά όργανα,τα προσομοίωσε με μια τέτοια κιθάρα.

Πόσοι από εμάς θα πουλούσαμε τα πάντα για να πάρουμε ένα Axe Fx;2 στους 10 εκ των οποίων ο ένας είμαι εγώ. :P

Γιατί όλα αυτά;Γιατί ''σαν τη λάμπα δεν έχει'' και ''αν δεν είναι Fender/Gibson ρε φίλως δε λέει''.Η φιλοσοφία που έχει ο καθένας μας φαίνεται από τις επιλογές μας και το πρακτικό κομμάτι του πράγματος είναι σοβαρό σημείο στη συζήτηση.

Εγώ σε καμία περίπτωση δεν είπα να τα ισοπεδώσουμε όλα και να αρχίσουμε να παίζουμε με Gibson Les Paul Tiger.Αλλά κάντε μια βόλτα μέσα στα διάφορα threads του forum για τη Line 6,την Fractal Audio,την Kemper,αλλά και σε όλα τα thread για τη NAMM κάθε έτους και θα δείτε ότι τα νέα προϊόντα πάντα αντιμετωπίζονται από δυσπιστία και αρνητισμό σε σημείο μηδενισμού.

Επίσης μην πάρετε τοις μετρητοίς τις πωλήσεις της Line 6 λόγου χάρη.Αναζητήστε και δείτε πόσοι επαγγελματίες μουσικοί δουλεύουν με modelling μηχανήματα και θα πάθετε σοκ.

Και ένας τελευταίος προβληματισμός.Πόσοι από εμάς έχουμε ακούσει από κοντά συγκριτικό ανάμεσα σε Axe Fx/Kemper και real amp;Ελάχιστοι.Τότε γιατί οι περισσότεροι λένε ότι αυτά τα 2 modelling μηχανήματα υστερούν;  ???

 
Και ένας τελευταίος προβληματισμός.Πόσοι από εμάς έχουμε ακούσει από κοντά συγκριτικό ανάμεσα σε Axe Fx/Kemper και real amp;Ελάχιστοι.Τότε γιατί οι περισσότεροι λένε ότι αυτά τα 2 modelling μηχανήματα υστερούν;  
Εμενα το ..προβλημα μου με το..μοΝτελινγκ ειναι...ΑΛΛΟ...

ΓΙΑΤΙ να ασχοληθω μαζι του οταν  εχω αυτους εδω τους...κυριους και το μονο πραγμα που με χωριζει απο το ηχογραφημενο ηχητικο bliss... ;D...ειναι απλα το κουμπι ΟΝ στον προενισχυτη μικροφωνου μου?Γιατι  να καθομαι να ψαχνω ηχους....που να ΜΟΙΑΖΟΥΝ με Marshall,Fender & Vox....οταν εχω και τα 3 αυτα βασικα sound flavors ΕΤΟΙΜΑ και στο πιατο?

l1020655.jpg
 

don't get me wrong και εμενα μου ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ τα διαφορα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ sw emulation (GR,AMPLITUBE etc) οπως και το ΑΧΕ FX αλλα θελουν ΠΟΛΥ κοπο (σε σχεση με ενα απλο μικροφωνο μπροστα απο εναν καλο ενισχυτη) για να βγαλουν τον ηχο που θελω (ειδικα στα ΚΑΘΑΡΑ μια και στα βρωμικα τα πραγματα ειναι καλυτερα και ευκολοτερα)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν έχω καταλάβει αν μιλάμε για καινοτομία που κάνει τα πράγματα πιο απλά σε πρακτικό επίπεδο-λιγότερο κουβάλημα, πολύ μικρότερο κόστος κλπ-ή για καινοτομία που μας επιτρέπει να φτιάξουμε ήχους καινούριους. Στην πρώτη περίπτωση, δεν υπάρχει αμφιβολία, για μένα,πως πολλά προβλήματα λύνονται. Στη δεύτερη περίπτωση, πιστεύω πως ο σχεδιασμός νέου gear δεν αρκεί ώστε να μιλάμε για καινοτομία. Οι τεχνολογικές καινοτομίες του παρελθόντος κατοχυρώθηκαν ως τέτοιες γιατί υπήρχε κάποιου είδους καλλιτεχνικό όραμα που κάποια στιγμή υπηρέτησαν. Δηλαδή, κάποιος έκανε κάτι σημαντικό με τα γκατζετάκια. :)

Προσωπικά δεν έχω κανενός είδους ταμπού για το gear κλπ, χρησιμοποιώ και λαμπάτο ενισχυτή (vox) με πετάλια μπροστά, χρησιμοποιώ πολύ συχνά και line 6 και vg8 και guitar synth, πολλά απο αυτά  ενίοτε και ταυτόχρονα-γαμώ το κουβάλημα μου μέσα :)- Δεν έχω παίξει ποτέ με variax και για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ακούσει  κάτι το πραγματικά νέο να γίνεται με το συγκεκριμένο όργανο. Η προσομοίωση εξωτικών ή άλλων οργάνων βέβαια δεν είναι κάτι καινούριο, ο Mclaughlin, ας πούμε, το έκανε το ΄74.... :)

 
Όταν μιλάμε για innovation στον ήχο (νομίζω ότι γι'αυτό μιλούσε το βίντεο), λογικά θα έπρεπε να μιλάμε για "καινούριο" ηχόχρωμα.

Το kemper και το κάθε kemper είναι ένα μέσο το οποίο προσπαθεί να αναπαράξει τον ήδη γνωστό ήχο.

...το λέει και ο τύπος στο βίντεο..(1:40)

Υπάρχει innovation στον τρόπο, το ζητούμενο όμως των axefx, kemper κλπ, είναι να μην υπάρχει innovation στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα...

 
Superfunk είπε:
Εμενα το ..προβλημα μου με το..μοΝτελινγκ ειναι...ΑΛΛΟ...

ΓΙΑΤΙ να ασχοληθω μαζι του οταν  εχω αυτους εδω τους...κυριους και το μονο πραγμα που με χωριζει απο το ηχογραφημενο ηχητικο bliss... ;D...ειναι απλα το κουμπι ΟΝ στον προενισχυτη μικροφωνου μου?Γιατι  να καθομαι να ψαχνω ηχους....που να ΜΟΙΑΖΟΥΝ με Marshall,Fender & Vox....οταν εχω και τα 3 αυτα βασικα sound flavors ΕΤΟΙΜΑ και στο πιατο?

don't get me wrong και εμενα μου ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ τα διαφορα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ sw emulation (GR,AMPLITUBE etc) οπως και το ΑΧΕ FX αλλα θελουν ΠΟΛΥ κοπο (σε σχεση με ενα απλο μικροφωνο μπροστα απο εναν καλο ενισχυτη) για να βγαλουν τον ηχο που θελω (ειδικα στα ΚΑΘΑΡΑ μια και στα βρωμικα τα πραγματα ειναι καλυτερα και ευκολοτερα)
Καταλαβαίνω απόλυτα τη σκέψη σου.Δεν ξέρω σε ποιο μέρος ζεις,αλλά εδώ που ζω εγώ,το 1.5 στον ενισχυτή μου αρκεί για να ξυπνήσουν/ενοχληθούν και οι δίπλα και οι απέναντι.Και στη μουσική που παίζω εγώ,no volume,no party. :)

Με τον τρόπο που έμαθα να χειρίζομαι τη μουσική τεχνολογία,πιο απλό είναι για μένα να παραμετροποιήσω ένα Axe Fx παρά να βρω σωστή γωνία για το Mic. (ξέρω,είμαι μικρός :P )

Προσωπικά δεν έχω κανενός είδους ταμπού για το gear κλπ, χρησιμοποιώ και λαμπάτο ενισχυτή (vox) με πετάλια μπροστά, χρησιμοποιώ πολύ συχνά και line 6 και vg8 και guitar synth, πολλά απο αυτά  ενίοτε και ταυτόχρονα-γαμώ το κουβάλημα μου μέσα :)- Δεν έχω παίξει ποτέ με variax και για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ακούσει  κάτι το πραγματικά νέο να γίνεται με το συγκεκριμένο όργανο. Η προσομοίωση εξωτικών ή άλλων οργάνων βέβαια δεν είναι κάτι καινούριο, ο Mclaughlin, ας πούμε, το έκανε το ΄74.... :)
Σίγουρα ο Loomis που ανέφερα δεν ήταν καινοτόμος,απλώς τον ανέφερα γιατί ως τεράστιος μουσικούς (προσωπική άποψη) έκατσε και ασχολήθηκε με την προσομοίωση folk οργάνων μέσω ενός εργαλείου που 9/10 σνομπάρουμε! :)

Όταν μιλάμε για innovation στον ήχο (νομίζω ότι γι'αυτό μιλούσε το βίντεο), λογικά θα έπρεπε να μιλάμε για "καινούριο" ηχόχρωμα.

Το kemper και το κάθε kemper είναι ένα μέσο το οποίο προσπαθεί να αναπαράξει τον ήδη γνωστό ήχο.

...το λέει και ο τύπος στο βίντεο..(1:40)

Υπάρχει innovation στον τρόπο, το ζητούμενο όμως των axefx, kemper κλπ, είναι να μην υπάρχει innovation στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα...
Σωστά σκέφτεσαι,απλώς υπάρχει και ένα βήμα παραπάνω στο άλλο θέμα με το Axe Fx και το Kemper.Ειδικά το Axe Fx δεν λειτουργεί ως λαμπάτος ενισχυτής,ούτε προσπαθεί να αντιγράψει 100% τον ήχο ενός,όπως το Kemper.

Το Axe Fx λειτουργεί ως μια φορητή/ψηφιακή αλυσίδα με μια τεράστια ποσότητα data και εσύ φτιάχνει τα πάντα πάνω σε αυτή ώστε να καταλήξεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα.Για μένα αυτό είναι καινοτομία με βάση το γεγονός ότι ο προγραμματιστής του έφτασε σε τόσο μεγάλο βάθος στη λεπτομέρεια.

 
Δεν ξέρω σε ποιο μέρος ζεις,αλλά εδώ που ζω εγώ,το 1.5 στον ενισχυτή μου αρκεί για να ξυπνήσουν/ενοχληθούν και οι δίπλα και οι απέναντι.Και στη μουσική που παίζω εγώ,no volume,no party. Smiley
bill νομιζω στο εχω ξαναπει σε αλλο θρεντ. λεγεται speaker simulator, το φτιαχνει η palmer, και γ***ει.

αλλα μαλλον δεν ειναι τοσο καινοτομο για σενα :P

 
mnimonio_3 είπε:
bill νομιζω στο εχω ξαναπει σε αλλο θρεντ. λεγεται speaker simulator, το φτιαχνει η palmer, και γ***ει.

αλλα μαλλον δεν ειναι τοσο καινοτομο για σενα :P
Δεν είμαι gadget freak,κάθε άλλο!  ;D

Δεν είναι το πρόβλημά μου μόνο στο σπίτι,δε μπορώ να κουβαλάω όλα αυτά τα πράγματα,δεν έχω και guitar tech να κουβαλάει! ;D ;D

Δε νομίζω ότι χρειάζεται να περιστραφεί η συζήτηση γύρω από τις προσωπικές μου ανάγκες,κουβέντα κάνουμε για ένα πολύ ενδιαφέρον (για μένα) θέμα. :)

 
BillTrantos είπε:
Και ένας τελευταίος προβληματισμός.Πόσοι από εμάς έχουμε ακούσει από κοντά συγκριτικό ανάμεσα σε Axe Fx/Kemper και real amp;Ελάχιστοι.Τότε γιατί οι περισσότεροι λένε ότι αυτά τα 2 modelling μηχανήματα υστερούν;  ???
Δοὐλευα για 1 χρόνο περίπου σε ενα μαγαζί. Τα Σάββατα σαν μουσικός και τις υπόλοιπες μέρες σαν υπεύθυνος για τα Live κλπ

Άκουσα δεκάδες γκρουπ και δεκάδες setup

ΠΑΝΤΑ οι λαμπατοι ενισχυτές ήταν καλύτεροι απο τα ψηφιακά... και δεν το έλεγα μόνο εγώ αλλά ολοι όσοι ήταν στα Live...

Υπήρξαν περιπτώσεις οπου κάποιος πολύ καλός παίχτης και γνώστης του ψηφιακού, έβγαζε ωραίο ηχο, αλλα ΜΟΝΟ οταν ηταν ο μοναδικός κιθαρίστας στην μπάντα.

To AXE FX έπαιξε για ενα χρόνο περίπου στην ιδια σκηνή με έναν καλό λαμπατο δίπλα δίπλα... Σε μεγἀλες εντάσεις δεν υπάρχει σύγκριση...καμία... Ήταν σαν να μην υπἠρχε πάνω στην σκηνή

Για ηχογράφηση και χαμηλές εντάσεις ειναι αχτύπητο αλλά σε μεγάλο live η διαφορά είναι χαώδης...

Τελικά είδε και απόειδε και το ...πούλησε...

Για να μην με παρεξηγήσεις πάντως, για τον λόγο που το θέλεις είναι μια χαρά  :)

 
Μου θύμισες live ενός καλού ξένου γκρουπ σε γνωστό λαιβάδικο, που για support είχε μια Ελληνική μπάντα, οι οποίοι Έλληνες είχαν βγει με τα marshallάκια τους και κάτι φεντεράκια αν θυμάμαι καλά, και ακουγόντουσαν πάρα πολύ ωραία, και καπάκι βγαίνει το κύριο όνομα με κάτι σερβάντες και κάτι εξομοιώσεις και το μόνο πράγμα που άκουγες ήταν η χαμηλή νότα στο μπάσο, όλα τα άλλα είχαν γίνει μια άμορφη σούπα.

Όταν ένα (οποιοδήποτε ) μηχάνημα θα αποτελέσει tried and true λύση για 40 χρόνια σερί, τότε τα ξαναλέμε. Ως τότε τα πειράματα θα παραμένουν πειράματα, και αν στο χώρο σου έχεις άπειρο χρόνο να πειραματιστείς, σε live ή σε (ακριβό ) στούντιο, όσο πιο κοντά στο tried and true είσαι τόσο καλύτερα.

Και στην τελική, εντάξει να δώσεις 3-4 κατοστάρικα για να έχεις 10 ήχους να το καταλάβω, αλλά με 2 χιλιάρικα παίρνεις όποια λαμπάτη ΕΝΙΣΧΥΤΑΡΑ θέλεις, και εντάξει, αν ήταν να έπαιρνες ένα digital και να καθάριζες να πω πάει στο καλό, αλλά σε 5-6 χρόνια το digital θα είναι για stop στις πόρτες αφού θα έχει βγει η δέκατη έκδοση που θα υπόσχεται ότι αυτή τη φορά κάνει την τέλεια εξομοίωση  ;D ;D ;D και άντε πάλι να αγοράζεις...  Πιο φτηνά βγαίνει να κάνεις συλλογή από λαμπάτους  ;D ;D ;D ή να περιμένεις το plugin  ;D ;D ;D

 
Superfunk είπε:
Εμενα το ..προβλημα μου με το..μοΝτελινγκ ειναι...ΑΛΛΟ...

ΓΙΑΤΙ να ασχοληθω μαζι του οταν  εχω αυτους εδω τους...κυριους και το μονο πραγμα που με χωριζει απο το ηχογραφημενο ηχητικο bliss... ;D...ειναι απλα το κουμπι ΟΝ στον προενισχυτη μικροφωνου μου?Γιατι  να καθομαι να ψαχνω ηχους....που να ΜΟΙΑΖΟΥΝ με Marshall,Fender & Vox....οταν εχω και τα 3 αυτα βασικα sound flavors ΕΤΟΙΜΑ και στο πιατο?

l1020655.jpg
 

don't get me wrong και εμενα μου ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ τα διαφορα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ sw emulation (GR,AMPLITUBE etc) οπως και το ΑΧΕ FX αλλα θελουν ΠΟΛΥ κοπο (σε σχεση με ενα απλο μικροφωνο μπροστα απο εναν καλο ενισχυτη) για να βγαλουν τον ηχο που θελω (ειδικα στα ΚΑΘΑΡΑ μια και στα βρωμικα τα πραγματα ειναι καλυτερα και ευκολοτερα)
Έχεις δίκιο Νίκο, σκέψου όμως ότι διαφέρεις πολύ από το μέσο όρο μιας και έχει περάσει ΠΑΡΑ πολύ gear απ'τα χέρια σου.  Εγώ ούτε καν θα δω από μακριά το 1/10 απ'το gear που έχεις δουλέψει εσύ. Τόσα χρόνια στο κουρμπέτι έχεις μια πολύ καλή εικόνα για τον ήχο σου και πως θα τον φτιάξεις. Και ανάλογα τις μουσικές ορέξεις του καθενός, διαφέρουν και οι ανάγκες.

Όντως, τα modeling θέλουν ΠΟΛΥ κόπο, μελέτη και γνώσεις για να αποδώσουν τα μέγιστα. Εγώ το βλέπω σαν μια εξαιρετική πλατφόρμα εκμάθησης για ενισχυτές που δε θα τους αποκτήσω όλους ΠΟΤΕ (ούτε καν τους μισούς), η οποία μου χαρίζει εξαίσια αποτελέσματα, σε σχέση με το συνολικό κόστος (και τον όγκο).

Συμφωνώ nikosgi και manosx, το καθένα έχει τα πλεονεκτήματα και τις παγίδες του.

Στην τελική η κάθε καινοτομία στον ήχο βγάινει από κάποια ανάγκη ή ηχητική προτίμηση. Ευτυχώς ή δυστυχώς ένα μεγάλο μέρος των ηχητικών προτιμήσεων έχει βρει υλοποίηση, οπότε το περιθώριο για νέους ήχους είναι ήδη περιορισμένο και δε νομίζω ότι μπορεί ούτε πρέπει να αποδοθεί ευθύνη γι'αυτό...

 
manosx είπε:
Μου θύμισες live ενός καλού ξένου γκρουπ σε γνωστό λαιβάδικο, που για support είχε μια Ελληνική μπάντα, οι οποίοι Έλληνες είχαν βγει με τα marshallάκια τους και κάτι φεντεράκια αν θυμάμαι καλά, και ακουγόντουσαν πάρα πολύ ωραία, και καπάκι βγαίνει το κύριο όνομα με κάτι σερβάντες και κάτι εξομοιώσεις και το μόνο πράγμα που άκουγες ήταν η χαμηλή νότα στο μπάσο, όλα τα άλλα είχαν γίνει μια άμορφη σούπα.

Όταν ένα (οποιοδήποτε ) μηχάνημα θα αποτελέσει tried and true λύση για 40 χρόνια σερί, τότε τα ξαναλέμε. Ως τότε τα πειράματα θα παραμένουν πειράματα, και αν στο χώρο σου έχεις άπειρο χρόνο να πειραματιστείς, σε live ή σε (ακριβό ) στούντιο, όσο πιο κοντά στο tried and true είσαι τόσο καλύτερα.

Και στην τελική, εντάξει να δώσεις 3-4 κατοστάρικα για να έχεις 10 ήχους να το καταλάβω, αλλά με 2 χιλιάρικα παίρνεις όποια λαμπάτη ΕΝΙΣΧΥΤΑΡΑ θέλεις, και εντάξει, αν ήταν να έπαιρνες ένα digital και να καθάριζες να πω πάει στο καλό, αλλά σε 5-6 χρόνια το digital θα είναι για stop στις πόρτες αφού θα έχει βγει η δέκατη έκδοση που θα υπόσχεται ότι αυτή τη φορά κάνει την τέλεια εξομοίωση  ;D ;D ;D και άντε πάλι να αγοράζεις...  Πιο φτηνά βγαίνει να κάνεις συλλογή από λαμπάτους  ;D ;D ;D ή να περιμένεις το plugin  ;D ;D ;D
Έρχεσαι τσάμπα να κουβαλήσεις τον JVM μου; Ι don't think so... ;D

Έρχεσαι να πλακώνεσαι με τον γείτονες όσο εγώ ηχογραφώ; Ι don't think so...  ;D

Στην τελική η κάθε καινοτομία στον ήχο βγάινει από κάποια ανάγκη ή ηχητική προτίμηση. Ευτυχώς ή δυστυχώς ένα μεγάλο μέρος των ηχητικών προτιμήσεων έχει βρει υλοποίηση, οπότε το περιθώριο για νέους ήχους είναι ήδη περιορισμένο και δε νομίζω ότι μπορεί ούτε πρέπει να αποδοθεί ευθύνη γι'αυτό...
Αυτό.

 
Jasemeister είπε:
Όντως, τα modeling θέλουν ΠΟΛΥ κόπο, μελέτη και γνώσεις για να αποδώσουν τα μέγιστα. Εγώ το βλέπω σαν μια εξαιρετική πλατφόρμα εκμάθησης για ενισχυτές που δε θα τους αποκτήσω όλους ΠΟΤΕ (ούτε καν τους μισούς), η οποία μου χαρίζει εξαίσια αποτελέσματα, σε σχέση με το συνολικό κόστος (και τον όγκο).
Συμφωνω γενικα, αλλα θελει συζητηση αυτο με τα bold.Μερικες φορες για να βγαλεις καλο ηχο απο τα modeling (ρυθμιζοντας τα εννοω), πρεπει να εχεις πρωτα δουλεψει και να "γνωριζεις" το αληθινο μηχανημα.

 
BillTrantos είπε:
Έρχεσαι τσάμπα να κουβαλήσεις τον JVM μου; Ι don't think so... ;D

Έρχεσαι να πλακώνεσαι με τον γείτονες όσο εγώ ηχογραφώ; Ι don't think so...  ;D

Επειδή εσύ δεν έχεις τις προυποθέσεις να λειτουργήσεις τον ενισχυτή, αυτό δεν σημαίνει ότι όποιος τις έχει δεν μπορεί να τον επιλέξει. Το αν αυτό θα του δώσει και κάποια ηχητικά πλεονεκτήματα, αυτό είναι το θέμα. Αλλο πράγμα οι ανάγκες και οι περιορισμοί, και άλλο η αξία και οι δυνατότητες ενός μηχανήματος.

 
manosx είπε:
Επειδή εσύ δεν έχεις τις προυποθέσεις να λειτουργήσεις τον ενισχυτή, αυτό δεν σημαίνει ότι όποιος τις έχει δεν μπορεί να τον επιλέξει. Το αν αυτό θα του δώσει και κάποια ηχητικά πλεονεκτήματα, αυτό είναι το θέμα. Αλλο πράγμα οι ανάγκες και οι περιορισμοί, και άλλο η αξία και οι δυνατότητες ενός μηχανήματος.
Δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις από σοβαρά modelling μηχανήματα,αλλά εγώ όταν άκουσα από κοντά τον ενισχυτή μου,το Axe Fx Ultra και το Kemper,παρατήρησα διαφορές της τάξεως του 3-4%.Αυτό για μένα όχι μόνο κακό δεν είναι,αλλά το βλέπω και ως καλό.Διαφωνώ με την λογική ''θα προσομοιώσω 100% τον τάδε ενισχυτή''.Εγώ θέλω να έχω τον καλύτερο δυνατό ήχο,τις περισσότερες δυνατές επιλογές με τις περισσότερες πρακτικές ευκολίες.

Anyway,εγώ δεν προσπαθήσω να πείσω κανέναν και για τίποτα.Όμως η δική μου προσέγγιση του ήχου άλλαξε όταν άκουσα αυτά τα 2 μηχανήματα.Αν με ρωτούσες ποιο είναι για μένα το ιδανικό set up,θα έλεγα ένας Bogner XTC και στη λούπα να τρέχει ένα Axe Fx για όλα τα υπόλοιπα εκτός του drive.Αυτό όμως δεν γίνεται πρακτικά,οπότε επιλέγω κάτι που για τα δικά μου γούστα και ακούσματα είναι κατά 98% το ίδιο καλό. :)

 
Το να κάθεσαι να γρατζουνάς σε ένα δωμάτιο και να αλλάζεις ενισχυτές, είναι δικό σου ζήτημα, αν πιστεύεις ότι σε βοηθάει και πάλι είναι δικό σου ζήτημα, και δεν με απασχολεί καθόλου. Αυτό που θα με απασχολήσει θα είναι να σε δω σε ένα live και να γουστάρω, και να πω "τι ηχάρα είναι αυτή". Το πως θα φτάσεις εκεί είναι δικό σου ζήτημα.

 
manosx είπε:
Το να κάθεσαι να γρατζουνάς σε ένα δωμάτιο και να αλλάζεις ενισχυτές, είναι δικό σου ζήτημα, αν πιστεύεις ότι σε βοηθάει και πάλι είναι δικό σου ζήτημα, και δεν με απασχολεί καθόλου. Αυτό που θα με απασχολήσει θα είναι να σε δω σε ένα live και να γουστάρω, και να πω "τι ηχάρα είναι αυτή". Το πως θα φτάσεις εκεί είναι δικό σου ζήτημα.
Θα χαρώ πολύ να σε δω σε κάποιο live μου.Όχι μόνο γιατί ποτέ κανένας δεν έχει πει κακή κουβέντα για τον ήχο μου*,το αντίθετο θα έλεγα,αλλά και γιατί 2-3 φορές έχω δει άτομα από το noiz στις εμφανίσεις του συγκροτήματός μου! :)

*Έχω βγει με 5αρη Blackstar HT-5 combo,με Marshall JVM205h και με Peavey 5150.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top