Gypsy Jazz στους δρομους τις Αθηνας

Είναι παντού και ίσως και για αυτό πάνω από 20λεπτο δεν τις αντέχω. Και ας ήταν το πρώτο τραγούδι που έπαιξα ποτέ σε κιθάρα (El Condor pasa).

Αφού μιλάμε για γενικώς μουσικούς του δρόμου, περσι τέτοια εποχή, μεσημεράκι, ήταν ένας Αφρικανός (ξέρω, ευρεία έννοια) με κιθάρα που τον ακούσαμε κατεβαίνοντας από ούζα στη Πλάκα. Μπορεί να ήταν και τα ούζα (σε λογικό βαθμό) αλλά η ευφορία που προξένησε στην ομήγυρη (μικρούς και μεγάλους - δύο οικογένειες με παιδιά) ήταν μεγάλη.

Ωπερ και απεκτήθη το CD.

Στο σαλόνι δεν ακουγόταν το ίδιο.  :(

Σαν το βρώ θα σας πω και καταγωγή.

 
Πλάκα πλάκα, δε γράφετε ποιοί και τι παίξατε σε δρόμο, όσοι το κάνατε καποτε μαζί με τις εμπειρίες σας;

 
audiokostas είπε:
Και ας ήταν το πρώτο τραγούδι που έπαιξα ποτέ σε κιθάρα (El Condor pasa).
Το ίδιο τραγούδι ήταν το κομμάτι που έπαιξα στην πρώτη μου συμμετοχή σε συναυλία. Τελειώματα της πρώτης χρονιάς ωδείου και τα σχετικά. Ωραίες εποχές... 8)

Το θέμα ξέφυγε κιόλας από το πρώτο post του alchemist  με το "εύλογο ερώτημα". Καταραμένος να είναι  ;D ;D ;D
Εντάξει ρε φίλε, όχι και κατάρες, δε σου βρίσαμε και τίποτα να 'ουμ. ;D

Σοβαρά τώρα, αν ήξερα ότι θα πήγαινε το θέμα σε κατευθύνσεις που δεν επεδίωκες, σου λέω ειλικρινά ότι δεν θα είχα ποστάρει τίποτα.

Εγώ πάντως βρίσκω ότι η όλη κουβέντα, αν και εκτός αρχικού θέματος, έχει πολύ ζουμί και είναι κάτι που είχε συζητηθεί ποτέ εκτενώς στο Noiz.

Ένα παρόμοιο σύστημα με αυτό που λέει ο mick77 για οργανωμένους χώρους υπάρχει στο μετρό του Λονδίνου (όταν είχα πάει υπήρχε, δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα).

Ήταν σημεία μαρκαρισμένα με μεγάλα αυτοκόλλητα στο πάτωμα που νοικιάζουν με το μήνα οι μουσικοί και μπορούν να παίζουν εκεί σαν να έχουν το δικό τους δεδομένο σημείο μέσα στους σταθμούς του μετρό.

 
Alchemist είπε:
Ένα παρόμοιο σύστημα με αυτό που λέει ο mick77 για οργανωμένους χώρους υπάρχει στο μετρό του Λονδίνου (όταν είχα πάει υπήρχε, δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα).

Ήταν σημεία μαρκαρισμένα με μεγάλα αυτοκόλλητα στο πάτωμα που νοικιάζουν με το μήνα οι μουσικοί και μπορούν να παίζουν εκεί σαν να έχουν το δικό τους δεδομένο σημείο μέσα στους σταθμούς του μετρό.
Α γεια σου!

Εγώ το είπα και εκεί το είδα!

Και γύριζε στο κεφάλι μου ότι ήταν στο Λονδίνο!

Προσπαθώ να θυμηθώ σε ποια χώρα στο εξωτερικό είδα να έχουν κάτι σαν πρόγραμμα όπου σημάδευαν κάποια σημεία στην πόλη και καθόντουσαν εκεί διάφοροι buskers σαν μέλη αυτού του προγράμματος. Ας το πούμε sponsored με κάποιο τρόπο.

Αλλά δεν ξέρω καμία λεπτομέρεια ως προς την επιλογή των μουσικών και την όλη διοργάνωση, απλά τα σημαδεμένα σημεία θυμάμαι.
 
Οργανωμενα ειναι στις περισσοτερες Ευρωπαικες χώρες και μη,αυτο το λεω επειτα απο μια μικρη ερευνα που εκανα  στο internet και οχι απο προσωπική εμπειρια .Πραγματικα χωραει πολυ κουβεντα η μουσικη στην Ελλαδα και αν ξέφυγα απο το θέμα συγνώμη φιλε nikog και συμφορητες αλλα με πήρε το παραπονο  :'(...... ;D ;D

blue είπε:
Δεν καταλαβαινω γιατι συγκρινετε μουσικους του δρομου (που παιζουν κυριως τζαζ, φλαμενγκο, κλασική ή τάνγκο) με mainstream μουσικους που προβάλλονται από τα μέσα. Οι πρωτοι ειναι εκτελεστες μουσικων ιδιωματων που δισκογραφικά δυσκολα θα στέκονταν (ιν φακτ ειναι τετοια η δισκογραφια που θα ηταν τρομερα δυσκολο να τους περιλαμβανει καν, σαν εμπορικό προϊόν).
Οχι φίλε μου δεν θέλω να κανω συγκριση απλα με εκνευριζει που δεν ακουγονται και δεν εχουν ισες ευκαιριες μουσικοι σαν τον nikosgi,σαν εσενα σαν εμενα (ας πούμε  ;D) που αγαπανε και γουσταρουνε αυτο που κάνουνε και σέβονται και αυτον που τους ακουει ειτε πληρώνει ο ακροατης ειτε όχι.

ALCHEMIST Εσυ φταίς με εβαλες στην πριζα με μια σου κουβεντα.... ;D ;D ;D ;D

 
και αγγελος παπαδατος στον χορο, απο οτι βλεπω...!

μπραβο...

καλη δουλεια!

καλα κουραγια!

 
ΤΩΡΑ είναι καλύτερα!  ;D Πολύ ωραίοι και πάλι παιδιά, μπράβο!  :)

 
Μπράβο και πάλι.  :)

Θα ήθελα να επισημάνω το εξής: Σχεδόν πάντα αφήνω λίγα χρήματα σε μουσικούς που βλέπω στο δρόμο, ακόμα και σε κατεστραμένους που παίζουν απαίσια. Πολλές φορές όμως, απέναντι σε μουσικούς τέτοιας κλίμακας που συναντώ σπάνια (βασικά μόνο στο εξωτερικό) ντρεπόμουν και αισθανόμουν"λίγος" για να προσεγγίσω και να αφήσω χρήματα με αποτέλεσμα να προσπερνώ στα γρήγορα.

Αυτά που διάβασα από τον nikosgi νομίζω το άλλαξαν αυτό.  :)

 
Εγώ πάλι αφήνω μόνο σε αυτούς που με κάνουν να σταματήσω να ακούσω.

Θα πρεπε ν αφήνω και σε όσους με κάνουν έστω να κουνήσω το κεφάλι μου για δευτερόλεπτα πριν βιαστώ προς το οπουδήποτε πηγαίνω...!

 
Με τον Αγγελο παίζουμε μαζί σχεδόν από τότε που ήρθε από αμερικη! Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το ,ενώ είμαστε σε ένα μουσικό φόρουμ γεμάτο κιθαρίστες...........κανένας δεν ρώτησε για τον εξοπλισμό μας !!! ;D

 
nikosgi είπε:
Με τον Αγγελο παίζουμε μαζί σχεδόν από τότε που ήρθε από αμερικη! Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το ,ενώ είμαστε σε ένα μουσικό φόρουμ γεμάτο κιθαρίστες...........κανένας δεν ρώτησε για τον εξοπλισμό μας !!! ;D
Για πες, με τι παίζει ο μπασσίστας?  ;D

 
Μπράβο και από μένα (με λίγη καθυστέρηση). :)

nikosgi είπε:
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το ,ενώ είμαστε σε ένα μουσικό φόρουμ γεμάτο κιθαρίστες...........κανένας δεν ρώτησε για τον εξοπλισμό μας !!! ;D
Λογικό. Όταν ακούμε τέτοια παιξίματα και όταν ακολουθούμε την ενδιαφέρουσα πορεία που πήρε η συζήτηση, ο εξοπλισμός περνά σε δεύτερη μοίρα. Αφού όμως τρώγεσαι να μας τα πεις, πες τα. ;D

 
spy είπε:
Μπράβο και από μένα (με λίγη καθυστέρηση). :)

Λογικό. Όταν ακούμε τέτοια παιξίματα και όταν ακολουθούμε την ενδιαφέρουσα πορεία που πήρε η συζήτηση, ο εξοπλισμός περνά σε δεύτερη μοίρα. Αφού όμως τρώγεσαι να μας τα πεις, πες τα. ;D
+1

Εδώ που τα λέμε, οι γνωστικοί τα διέκριναν και με το μάτι  :D

 
AER compact60 mobile (εχει επαναφορτιζόμενη μπαταρία) Μακράν ο καλύτερος(και ακριβότερος ;D) mobile ενισχυτής.

Στο πρώτο βίντεο Godin και οι δυο.

Εγω έχω και το fishman aura nylon pedal.Όποιος παίζει ηλεκτροκλασικη πριν ψαχτεί με πιεζο,καβαλαρηδες κλπ ας το δοκιμάσει πρώτα.

Στο δεύτερο παιζω με μια χειροποίητη γυφτικη και ο μαλλιας με ενα πολυυυυ μεγάλο βιολί. Αυτα

 
πολύ ωραίο παίξιμο και πολύ ωραίος ήχος!

η γύφτικη τι πικαπ έχει;

 
Ένα ενδιαφέρον πείραμα με ένα διάσημο βιολονίστα που έπαιξε ινκόγνιτο στο σταθμό του μετρό

http://classicalmusic.suite101.com/article.cfm/joshua_bell_plays_dc_metro

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2007/04/04/AR2007040401721.html

Νομίζω ότι η μουσική στο δρόμο μας φέρνει λίγο πιο κοντά στην απλότητα της μουσικής ως μια απλής καθημερινής χαράς. 5 λεπτά από την εξαιρετική μουσική σαν το Bossa Dorado παραπάνω, παιγμένη δίπλα μας είναι ανεκτίμητη.

Και κατά μία έννοια ζούμε σε μια εποχή αφθονίας, πατάμε ένα κουμπί κατεβάζουμε 10GB, τα περνάμε στο ipod και βουρ. Αλλά κατά την ταπεινή μου γνώμη, το ψάρι τρώγεται φρέσκο.

Όσον αφορά τα "μαγαζιά", εκεί νομίζω φαίνεται ότι η μουσική δεν έχει κοινωνικά ερείσματα, δεν είναι ένα γεγονός που συμμετέχουν όλοι μαζί. Ο κόσμος απλώς περιμένει να παίξεις το "Μερτικό μου από τη χαρά" για να βαρέσει παλαμάκια. Και δυστυχώς σήμερα ο μουσικός συγκρίνεται και λίγο με το ipod. (Φέτος καταστηματάρχης με ρώτησε αν έχω ρεπερτόριο 1000 τραγούδια) Δηλαδή από τη μία ο μουσικός που σε λίγο θα έχει πάνω του κουμπιά next και shuffle και από την άλλη ο πελάτης που και να του παίξεις το μινόρε της αυγής σε ματζόρε μάλλον δε θα παραξενευτεί...

 
skantzos είπε:
πολύ ωραίο παίξιμο και πολύ ωραίος ήχος!

η γύφτικη τι πικαπ έχει;
Bigtone piezzo. Ειναι δυσκολο να φτιαξεις καλο ηχο με αυτο ,θελει πολυ προσοχη στο eq (κομμενα high και αρκετα mid)

 
Nikolas είπε:
Τώρα, πολύ θα ήθελα να βγω με το πιάνο στο δρόμο. Έτσι βρε παιδί μου, γιατί νομίζω ότι ο κόσμος το έχει ανάγκη, αλλά πού να βρείς πιάνο να παίξεις;

(Τα κακά του πιάνου)
Να τι θυμήθηκα από πολύ πρόσφατο ταξίδι, πιάνο στο δρόμο.

Η μόνη φορά που είδα. Τα παιδία εκεί το μεταφέρανε με το που περνούσαμε εμείς και τα στήσανε όλα σε μια ragtime φαση.

Πάρτε και δώρο από άρπα στο δρόμο. Βγήκε ωραία και η φωτοραφία.

piano_barca.jpg

harp_barca.jpg

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top