οκ φίλε μου.. χαίρομαι..
όταν λοιπόν μιλάμε για matching συσκευών ήχου, πάντα φυσικά καταλήγουμε στο "μοντέλο" εξατομικευμένα και στην σχέση αλληλεξάρτησης που θα αποκτήσει με κάποιο άλλο που έπεται αυτού στην αλυσίδα αναπαραγωγής, ασχέτως τοπολογίας κυκλωμάτων...
ξεκινάμε όμως επίσης πάντα από τον γενικευμένο του "χαρακτήρα" (που ως κανόνας όπως προείπα νοείται και "πρακτικό χαρακτηριστικό επιλογής") ο οποίος είναι άμεσα εξαρτώμενος με τον τρόπο υλοποίησης των κυκλωμάτων και εκφράζεται στο ηχητικό αποτέλεσμα που αποδίδει ο τελευταίος στην πράξη...
και η διαφορά στο αυτί σου πάντα θα παίζει "στα άκρα και τα μέσα"... ελάχιστες πανάκριβες συσκευές κατάφεραν (και όχι απόλυτα) να την γεφυρώσουν μειώνοντας τις όποιες αδυναμίες της φύσης τους...
στο matching λοιπόν, συνδυασμός λάμπας με λάμπα, τρανζίστορ με τρανζίστορ και υβριδικοί συνδυασμοί τους σε συσκευές με διαφορετικούς ρόλους στην "ηχητική αλυσίδα", σε πρωτογενή αξιολόγηση οδηγούν σε γενικά ασφαλή συμπεράσματα για μια πρώτη προσέγγιση...
προχωρώντας στον ειδικό "χαρακτήρα" και "χούγια" κάθε ξεχωριστής μονάδας, τα πράγματα περιπλέκονται και κάνουν πλούσιους τους μεταπωλητές....
η ουσία λοιπόν απέχει πολύ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ) από τον τρόπο που την αντιλαμβάνεσαι... μακάρι (θά χα πολλά λεφτά από το παρελθόν μου στην άκρη, αν ίσχυε) η διαφορά νάταν καθαρά στα νούμερα και στα specs... με καθαρά μαθηματικού τύπου προσεγγίσεις θάμασταν ευτυχείς και κατασκευαστές και καταναλωτές...
ας πάμε και στον σταθμό Λαρίσης μια βόλτα...
"στο τρενάκι των 16 ή 24 bit" που αναφέρεις ο "βρώμικος" επιβάτης θα "λερώσει" τόσο το κάθισμα που θα του παραχωρηθεί, που δεν θα "καθαρίζει" με κανένα "καθαριστικό" eq, όσους πράσινους και μπλε κόκκους να έχει...
πριν τα δυαδικά μονοπάτια κερδίζεται ή χάνεται το παιχνίδι...
η αλυσίδα mic>pre>A/D είναι που θα καθορίσει κατά το μεγαλύτερο ποσοστό το τελικό αποτέλεσμα...
(με προαπαιτούμενο βέβαια την σωστή μετέπειτα διαχείριση του παραγόμενου της... αλλά δυστυχώς μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου λίγα πράγματα διορθώνονται, με τον κανόνα εδώ να "τρώει τις εξαιρέσεις του.. ένα κακό take θα αγχομαχήσει να γίνει μετέπειτα έστω και μέτριο, ακόμα και από πολύπειρους διαχειριστές του...)
η κάρτα σου (εκτός αν δεν χρησιμοποιείς τους A/D και D/A μετατροπείς της) αρκεί από μόνη της σε ένα αξιόπιστο monitoring να σου βγάλει έντονη την αίσθηση της "ψηφιακίλας" που αναφέρεις...απλά και μόνο αναπαράγοντας μία οποιαδήποτε καλή ηχογράφηση...
παρέκαμψε τη και στα δύο στάδια, φτιάξε λίγο τον χώρο σου, πειραματίσου λίγο με την θέση του mic κατά το rec και αν δεν εξαφανίσεις τους "στροβιλισμούς του δωματίου" (αλήθεια δεν κατανοώ την φύση αυτού του artifact και τι εννοείς...) και τα ενοχλητικά σου "σσ", τουλάχιστον θα τα μειώσεις τόσο ώστε μετά να είναι αρκετά εύκολο να τα διαχειριστείς στο ψηφιακό επίπεδο...
η αλλαγή του αξιόλογου pre που διαθέτεις και ζήτησες να αλλάξεις, με παραξένεψε εξ' αρχής και το μόνο που συμπέρανα ήταν ότι ζητούσες ένα πιο "εργονομικό" και εύκολο στις ρυθμίσεις αντικαταστάτη και με αυτή την λογική σου πρότεινα τον SPL... στον ηχητικό χαρακτήρα θάταν πολύ κοντά και αναγάγοντας στο "μοντέλο" πλέον θα έβρισκες μάλλον επουσιώδεις διαφορές, με την "ειδοποιό" όμως να βρίσκεται στην ευκολία χρήσης και στο γρήγορο (χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερη εμπειρία χρήσης) και χωρίs "s", καλό αποτέλεσμα...
όσο για τον "αδύναμο κρίκο" στην περίπτωση σου, αναζήτησε τον στην κάρτα σου και στους μετατροπείς της αν τους χρησιμοποιείς, είτε για ηχογράφηση είτε για αναπαραγωγή...
Φιλικά και ελπίζω να έλυσα κάποιες απορίες σου, ειδάλλως το τηλ μου στην διάθεσή σου...