Greek Audiophile

οι greek audiophile,μπορει να ειναι λιγακι "γραφικοι", αλλα ενα ειναι σιγουρο, λατρευουν τον "καλο" ηχο.

η πλακα εχει να κανει με εμας, που πασχιζουμε να:

1. εχουμε τον καλυτερο δυνατο ηχο και αρα εξοπλισμο τοσο στο σπιτι μας αλλα και στο studio, καθως και live

2. χολοσκαμε, "μαστεραρουμε", κομπρεσσαρουμε για να εχουμε το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα.

3. ψαχνουμε αυτον τον αnalog ηχο, και αυτον τον περιβοητο ΛΑΜΠΑΤΟ ηχο....

ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ

ως απλοι ακροατες, ακουμε mp3 μεσα απ το pc μας και τα ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ ηχειακια μας... :D, η απ το στερεοφωνικο των 100 ευρω.

ενα ειναι σιγουρο : παροτι οι "audiofile" κοινοτητες εχουν χασει την μπαλα απο καιρο, και περα απο καλωδια και λαμπες ακουνε racks,γραμμαρια βινυλιου, ακομα και το καλαμακι του καφε τους, πραγματικα εχουν καταφερει να εχουν ποιοτικο ηχο, εστω και αν εχουν υπερβαλλει και εχουν ξοδεψει υπερογκα ποσα.

προς θεου δεν παιρνω το μερος κανενος, ουτε κατακρινω κανεναν, απλα αυτο το οξυμωρο σχημα το εχω παρατηρησει εδω και καιρο και ηθελα να το αναφερω.

 
Πολύ σωστά mechmg93.

Ο πρώτος "τρελλαμένος" στην ταινία είναι φίλος μου παλιός (ο Χρήστος Κανταρέλης) και έχουμε κάνει άπειρες συζητήσεις σχετικά.

Όπως λέει και στο video, "παίζει" δεν κάνει R&D.

Ξοδεύει κάτι παραπάνω, αλλά... έχει καλό ήχο.

Έχω ακόμα τους 2 Sugden monoblock τελικούς που μου πούλησε σε κάποια ετήσια αλλαγή του συστήματος...

Βέβαια δεν είναι καθόλου άσχετος καθώς είναι τεχνικός υπεύθυνος στη Nova και σπουδασμένος στην Αγγλία (Electrical engineering).

Το θέμα είναι ότι αν υπήρχε μέτρο σε αυτούς αλλά και σ' εμάς, τα πράγματα θα ήταν καλύτερα.

Τα δύο άκρα.

Εκείνοι προσπαθούν ν'αναπαράγουν ήχους από μια ηχογράφηση με μηχανήματα που λειτουργούν σαν μεγεθυντικός φακός, ενώ πολλοί από εμάς που τα γράφουμε, το αντίθετο.

Δεν δίνουμε την απαραίτητη σημασία και ηχογραφούμε σε ομιχλώδη περιβάλοντα.

 
Μπράβο τα παληκάρια. Αυτό γουστάρουνε, αυτό κάνουνε, εκεί τα χώνουνε. Να χαίρονται τα μηχανήματά τους και το μεράκι τους.

 
ο ενας απο αυτους σε καποια φαση λεει οτι "μερικοι ξοδευουν λεφτα για να παρουν μερσεντες, εμεις τα ξοδευουμε σε αυτο το χομπι" . βλεποντας την ζωη τους ομως νομιζω οτι εχουν και μερσεντες....! μου φανηκε οτι ανηκουν σε αλλη καστα οι τυποι και δεν ειναι τοσο απλα , οτι ξοδευουμε εκει και οχι καπου αλλου....

Κριμα που δε εχω στον κυκλο μου ατομα με τετοιο εξοπλισμο . πολυ θα ηθελα να ακουσω και να συγκρινω με αυτα που ακουμε συνηθως γυρω μας.

 
Κριμα που δε εχω στον κυκλο μου ατομα με τετοιο εξοπλισμο . πολυ θα ηθελα να ακουσω και να συγκρινω με αυτα που ακουμε συνηθως γυρω μας.
επειδη εγω εχω στον κυκλο μου, σε διαβεβαιωνω πως, παροτι δεν θα εδινα ποτε τοσα πολλα λεφτα, προκειται περι εξωσωματικης εμπειριας ;)

παντως με 1500-3000 μπορει καποιος να εχει ενα πραγματικα εξαιρετικο entry hi end συστημα. audiophile δεν σημαινει απαραιτητα 300000 ;)

 
Το HiFi δεν ειναι απλως θεμα χρηματων , εχω πολλα παιρνω καλο συστημα κλπ. ειναι μια χρονοβορα εξελικτικη διαδικασια που σαν απαραιτητη προυποθεση εχει ενα μονο πραμα . να αγαπας την μουσικη ,

απο εκει και περα κανεις δεν εδωσε 3000€ για το πρωτο του συστημα ,οπως

και κανεις δεν πηρε σαν πρωτη κιθαρα πχ Gibson L5 , ολα γινονται σιγα σιγα και αναλογα τις οικονομικες δυνατοτητες και το μερακι του καθενος.

Οντως μπορεις να ακουσεις πολυ καλα με λογικο ποσο αλλα οπωσδηποτε

θελεις βοηθεια απο εμπειρους για να το καταφερεις .

Δυστυχως η΄ευτυχως το αυτι οπως και τα δακτυλα θελουν εκπαιδευση ,

οσο περισσοτερο εκπαιδευονται τοσο αυξανουν και οι απαιτησεις απο τα

αντιστοιχα "οργανα"

Οσο για το "γραφικοι" , παντα οι ανθρωποι που εχουν ψαξει κατι πααααρα

πολυ και εχουν αποκρυσταλωμενη αποψη γιαυτο , θεωρουνται απο τους αλλους "γραφικοι" .

 
αποκρυσταλωμενη αποψη γιαυτο ' date=' θεωρουνται απο τους αλλους "γραφικοι" .[/quote']
oταν καποιος ψαχνει τον καλο ηχο ειναι μια χαρα, αλλα οταν πιστευει οτι το 30% του ηχου ειναι στο rack, υπαρχει καποιο προβλημα. :wink:
 
.... γιατι βγηκε 2 φορες ?? θαυμα τις τεχνολογιας ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
H δική μου εμπειρία λέει πως για να κάτσω να συζητήσω σοβαρά με έναν audiophiliac θα πρέπει απαραιτήτως να είναι ταυτοχρόνως και ηχολήπτης,άντε έστω απλός μουσικός.Αλλιώς δεν γίνεται,η κουβέντα γίνεται γραφική σε dt. και όσο πιο πορωμένος είναι ο συνομιλητής,τόσο και πιο μπούρδας γίνεται.Δυστηχώς είναι πολλοί αυτοί που ισχυρίζονται ότι γνωρίζουν πιο πολλά από εμάς (τους μηχανικούς ήχου εννοώ),ποιούς? εμάς που βρισκόμαστε στην ίδια τη γέννηση του ήχου και γνωρίζουμε πως λειτουργεί κάθε μικρόφωνο,πως ηχούν πραγματικά τα ηλεκτρικά και τα ακουστικά όργανα,που προσπαθούμε κάθε φορά να εντυπώσουμε τον ήχο και την ψυχή των μουσικών.

Λυπάμαι που το λέω,αλλά θα πρέπει λίγο να σοβαρευτούν και να κατανοήσουν ότι πάνε και ξοδεύουν ασύλληπτα ποσά που ξεπερνούν το κόστος ακόμη και της τεχνολογίας που χρησιμοποιήθηκε για να δημιουργήσει αυτά που ακούνε.Παράλογο δεν είναι?

Anyway.

 
εχει μια βαση αυτο που λες, αλλα το οτι καποιος ειναι μηχανικος ηχου δεν σημαινει οτι ακουει καλα, η οτι εχει γουστο και ποιοτητα στην "δημιουργια" ηχου. βεβαιως ισχυει και το αντιστροφο:

το να εχεις απαιτητικο αυτι δεν σημαινει οτι θα πρεπει να εισαι τουλαχιστον μουσικος. ο οποιοσδηποτε μπορει να εχει αποψη στο "τι ειναι καλος ηχος" διοτι παρα πολυ απλα το ποθητο, δηλαδη ο "καλος ηχος" ειναι κατι το απολυτα ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ.

 
...Όπως λέει και στο video' date=' "παίζει" δεν κάνει R&D.

....[/quote']

Για μένα εκεί ακριβώς βρίσκεται η έννοια "κλειδί" στην όλη ιστορία με τα high-end.

Είναι κατανοητό -από πλευράς μου- το κάποιος να έχει πάθος με τη συνεχή βελτίωση του συνόλου του... για να πω την αλήθεια....μου φαίνεται και ωραίο σαν ενασχόληση. Ενδιαφέρον αντικείμενο και με τεχνικό υπόβαθρο.

Θαύμασα πραγματικά τη "μηχανολογική αριστεία" αυτών των πικάπ (είναι πασέ να τα λέω πικάπ? :lol: )

Η ίδια η διαδικασία της αναζήτησης είναι αυτή που προσφέρει την ευχαρίστηση. Όσο κανείς το αναγνωρίζει αυτό, είναι σε καλό δρόμο.

Η προβληματική κατάσταση είναι όταν κάποιος προσπαθεί να πείσει τον εαυτό του ότι είναι απαραίτητο να έχει ένα σύστημα των 200.000 Ευρώ για να απολαύσει τη μουσική. Ή όταν προβάλλει σαν δικαιολογία την πιστότητα για να δικαιολογήσει (στον εαυτό του) την "επένδυση" των 5000 ευρώ σε ένα ποτενσιόμετρο :lol: . Τότε μπαίνει σε ένα φαύλο κύκλο παραλογισμού όπου πείθει τον εαυτό του να ακούσει πράγματα που δεν υπάρχουν. Εκτός αυτού, από κάποιο επίπεδο και πάνω..... ακριβότερο δεν σημαίνει και καλύτερο.
 
Φιλε haryy , κανεις δεν αμφιβαλει οτι εσυ προσπαθεις να κανεις την δουλεια σου οσο το δυνατον καλυτερα σε σχεση με τις γνωσεις σου , την αγαπη σου στο αντικειμενο και στις δυνατοτητες των μηχανηματων σου.

Το τελικο αποτελεσμα πρεπει καποιος να το κρινει ομως , ποιος πιστευεις ,

και σε ποιον εχεις και περισσοτερη εμπιστοσυνη για την αξιοπιστη κριτικη,

στην γιαγια μου που ακουει ραδιο ? η΄ σε εναν ανθρωπο που ακουει χρονια μουσικη μεσα απο υψηλου επιπεδου μηχανηματα ??

Σιγουρα δεν μπορω να σου πω πως θα κανεις την δουλεια σου , σιγουρα δεν ξερω περισσοτερα απο εσενα γιαυτη , αλλα μπορω να σου υποδειξω

τα σημεια , μεσα σε ενα κομματι που θα ηθελαν βελτιωση.

 
@mechmg93

Σύμφωνοι αλλά οι περισσότερες πιθανότητες να συμβεί αυτό τείνουν προς τους μηχανικούς ήχου γιατί ακριβως είναι αυτή η δουλειά τους!

Είναι σαν να μου λες ότι αν εγώ ασχολούμαι με ακριβές τηλεοράσεις τότε μπορώ να ισχυριστώ ότι γνωρίζω καλύτερα από εικόνα από ότι ένας καμεραμαν ή ένας σκηνοθέτης.Λίγο δύσκολο να συμβαίνει αυτό δεν νομίζεις?

 
@mechmg93Σύμφωνοι αλλά οι περισσότερες πιθανότητες να συμβεί αυτό τείνουν προς τους μηχανικούς ήχου γιατί ακριβως είναι αυτή η δουλειά τους!

Είναι σαν να μου λες ότι αν εγώ ασχολούμαι με ακριβές τηλεοράσεις τότε μπορώ να ισχυριστώ ότι γνωρίζω καλύτερα από εικόνα από ότι ένας καμεραμαν ή ένας σκηνοθέτης.Λίγο δύσκολο να συμβαίνει αυτό δεν νομίζεις?
δεν ισχυριστηκα οτι ενας χαιεντας ξερει πιο πολλα απο πλευρας τεχνικου υποβαθρου, απλα ισχυριστηκα οτι δεν ειναι απιθανο ενας τετοιος τυπος να εχει τελικα καλυτερη αποψη σχετικα με την "ποιοτητα"του ηχου απ οτι ενας μηχανικος ηχου, η ακομα καλυτερα τελικα το γεγονος οτι καποιος εχει "σπουδασει" ηχο δεν σημαινει τιποτα για το αν τελικα θα εχει και γουστο.

 
Φιλε haryy ' date=' κανεις δεν αμφιβαλει οτι εσυ προσπαθεις να κανεις την δουλεια σου οσο το δυνατον καλυτερα σε σχεση με τις γνωσεις σου , την αγαπη σου στο αντικειμενο και στις δυνατοτητες των μηχανηματων σου.Το τελικο αποτελεσμα πρεπει καποιος να το κρινει ομως , ποιος πιστευεις ,

και σε ποιον εχεις και περισσοτερη εμπιστοσυνη για την αξιοπιστη κριτικη,

στην γιαγια μου που ακουει ραδιο ? η΄ σε εναν ανθρωπο που ακουει χρονια μουσικη μεσα απο υψηλου επιπεδου μηχανηματα ??

Σιγουρα δεν μπορω να σου πω πως θα κανεις την δουλεια σου , σιγουρα δεν ξερω περισσοτερα απο εσενα γιαυτη , αλλα μπορω να σου υποδειξω

τα σημεια , μεσα σε ενα κομματι που θα ηθελαν βελτιωση.[/quote']

Aυτό που λες το αποδέχομαι,αλλά (για να γίνω πιο κατανοητός) είναι πολλοί αυτοί που τους λες ότι είσαι ηχολήπτης τέλος πάντων,και αρχίζουν την αντίδραση από την αρχή χωρίς ίχνος προσπάθειας να πάρουν κάτι από την γνώση σου ή την εμπειρία σου,παρά μόνο κάθεσαι και ακούς ένα χείμμαρο αερολογίας και μπουρδολογίας που έχει σχέση μόνο με τα εκατομμύρια και τα μοντέλα.

Και είναι πολλοί αυτοί.

Παρεπιπτόντως +1 στον harilatron
 
@mechmg93Σύμφωνοι αλλά οι περισσότερες πιθανότητες να συμβεί αυτό τείνουν προς τους μηχανικούς ήχου γιατί ακριβως είναι αυτή η δουλειά τους!

Είναι σαν να μου λες ότι αν εγώ ασχολούμαι με ακριβές τηλεοράσεις τότε μπορώ να ισχυριστώ ότι γνωρίζω καλύτερα από εικόνα από ότι ένας καμεραμαν ή ένας σκηνοθέτης.Λίγο δύσκολο να συμβαίνει αυτό δεν νομίζεις?
δεν ισχυριστηκα οτι ενας χαιεντας ξερει πιο πολλα απο πλευρας τεχνικου υποβαθρου' date=' απλα ισχυριστηκα οτι δεν ειναι απιθανο ενας τετοιος τυπος να εχει τελικα καλυτερη αποψη σχετικα με την "ποιοτητα"του ηχου απ οτι ενας μηχανικος ηχου, η ακομα καλυτερα τελικα το γεγονος οτι καποιος εχει "σπουδασει" ηχο δεν σημαινει τιποτα για το αν τελικα θα εχει και γουστο.[/quote']

Μιλούσα ακριβώς για αυτό,για το γούστο,όχι για το τεχνικό υπόβαθρο που είναι κάπως πιο δεδομένο.Και δεν είμαι αφοριστικός απλά βλέπω πολλές φορές ότι το γούστο των ηχοληπτών αμφισβητείται από τους hi-endάδες όπως είπα και πιο πριν.

Αλλά εντάξει,η γνώμες είναι υποκειμενικές τελικά.
 
Οχι , δεν μιλω με τεχνοκρατικα κριτιρια , δεν θα σου πω "εκει επρεπε να

βαλεις πιο πολυ απο αυτο η΄ απο εκεινο" δεν ξερω αλλωστε .

Θα σου πω εννοιες , οπως τις δυναμικες των οργανων , το βαθος , την

αντιχηση του χωρου , την διαφανεια , την σωστη τοποθετηση των οργανων

και των φωνων κλπ.

Θα ελεγα οτι μια συζητηση μεταξυ , ηχοληπτη , μηχανικου ηχου και σοβαρου ακροατη μονο καλο μπορει να κανει σε ολους (και θα ειναι και πολυ ενδιαφερουσα) , τωρα πως εχεις κακη εμπειρια απο αυτο δεν ξερω,

μαλλον επεσες σε ξερολα....

 
Δυστηχώς έχω πέσει σε άτομα που η κρίση τους ξεφεύγει από την υποκειμενικότητα (και ένας από αυτούς θεωρείται και γνώστης του χώρου του hi-end).

Μιλάμε ότι η κρίση μερικών ανθρώπων δεν μπορεί να ξεφύγει ούτε από το προφανές,δηλ. δεν φτάνουμε καν στο αισθητικό επίπεδο της κρίσης λεπτομερειών όπως αυτές που αναφέρεσαι,παρά μπλοκάρουμε στο ότι ένα ηχείο δεν έχει πρίμα (λέω εγώ π.χ) και ο άλλος λέει ότι έχει υπερβολικά.Έτσι δεν μπορείς να κουβεντιάσεις όμως.Και ο άλλος να συνεχίζει να λέει τα δικά του και να λέει "δεν ξέρετε εσείς.." οι ηχολήπτες δηλαδη.Και δεν είναι ο μόνος.

Αυτό μου λέει η εμπειρία μου δυστηχώς,άσε που με έχει τρακάρει και ένας

από δαύτους :lol:

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top