Voyager... είπε:
Δεν νομίζω ότι μπορεί να μπει σε λογική βάση καμία υπόνοια εναντίον της Fender προς οποιαδήποτε προσπάθεια εξαπάτησης του εμπορικού-αγοραστικού της κοινού με το εν λόγω μοντέλο, αφού η ίδια κατασκευαστική εταιρία με την τιμολογιακή της πολιτική οριοθετεί το προϊόν της ως προς το target group των επικείμενων αγοραστών που αυτή θέλει -μέσω αυτού- να απευθυνθεί εμπορικά, έναντι του εμπορικού ανταγωνισμού που αυτή δέχεται από έτερες εταιρίες που κατασκευάζουν ομοειδή –προς αυτήν- προϊόντα.
Με απλά λογάκια η ανάλυση του Marketing Plan έχει ως εξής:
-Δέχεται η Fender ανταγωνισμό από τις Bacchus, Tokai, Bach etc… Που κατασκευάζουν ομοειδή προς αυτήν μοντέλα ηλ. κιθάρας στην Κίνα με φτηνό εργασιακό κόστος και αντιστοίχως πωλούνταν με χαμηλές εμπορικές τιμές πώλησης…
-Δεν έχει –ακόμα- επιλύσει το ψυχολογικό disadvantage της επωνυμίας “Squier” έναντι της δικής της επωνυμίας…
Οπότε:
Μεταφέρει την γραμμή παραγωγής στην Κίνα και οριοθετεί την χρήση της επωνυμίας της ακόμα και στα κινέζικα προϊόντα παραγωγής αυτής, προς ψυχολογική «ικανοποίηση» του target group των επικείμενων αγοραστών που επιθυμούν να αγοράσουν μια κινέζικης παραγωγής ηλ. κιθάρα, αλλά από την άλλην δεν γουστάρουν -με τίποτα- να βλέπουν το “Squier” στο headstock…
Πέρα από όλη αυτήν την ανάλυση ενός Marketing Plan, αυτό που έχει –ουσιαστικά- άξια για σένα –σαν αγοραστή της- είναι το πώς νοιώθεις εσυ έναντι αυτής.
Αν εσένα σε ικανοποιεί ως προς τα «θέλω» σου και τις ανάγκες σου, το “Made in China” δεν θα έχει καμία αξία λόγου αναφοράς και σημασίας ως προς αυτό, οπότε σου εύχομαι καλορίζικη και καλό-παίκτη να είναι!...