Έτσι τους χρειάζεται...

marathon

Κλικαδόρος
Μηνύματα
16,576
Πόντοι
183
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
καλημέρα forum. Ζαχαρώνω ένα κιτ Carvin, και σκέφτηκα κάποια στιγμή να δοκιμάσω τη τύχη μου με τον Έλληνα αντιπρόσωπο. Του τηλεφωνώ , τον ρωτώ εάν εισάγει και με στέλνει κανονικά...όχι παλικάρι τι είναι αυτά που λές. Στέλνω λοιπόν mail στην Carvin και τους ρωτώ τι μπορώ να κάνω (όλα αυτά χθές). Σήμερα λοιπόν...απολάυστε

Από Carvin

"I am sorry to hear that the Carvin dealer would not take your order for a

guitar or bass kit. I have sent your message to him to find out why. Please

contact him again. There should be no reason why he cannot take this order

from you.

Best Regards,

Alan Colquitt

Export Sales/Logistics Coordinator"

...και μετά από 10 λεπτά...από τον αντιπρόσωπο

"elaba mail apo tin carvin me parapono sas oti den paragelnoume carvin

kits.

profanos sas eipame oti den exoume etimoparadoto kai oxi oti den

paragelnoume an thelete.

an pragmati o ipalilos sas eipe kati allo egine lathos.

paragelnoume otidipote mas zitisoun apo ta carvin proionta.

parakalo na epikoinonisete prosopika me emena gia na sas enimeroso"

Πείτε μου εγώ φταίω μετά...

 
Έτσι με την αρμύρα. Μπορεί όμως όντως να έπεσες σε αλβανό ή ΥΠΕΡΗΛΙΘΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ.

 
τελικα αν ειναι να περιμενεις καλο απο ελληνα αντιπροσωπο...πιο ευκολα κλεινουν μαγαζια αυτοι παρα φερνουν προοιοντα!!ειναι δυστυχως συνηθες φαινομενο και φυσικα στην επαρχια ουτε λογος να γινεται για τετοια πραγματα!!!οποτε εσυ τωρα θα πας θα του ζαλισεις τα μυδια με ερωτησεις τι και πως...κανε παπαδες και μετα αφου του τα πρηξεις αρκετα φυγε και μην το αγοραζεις απο αυτον!!χεχε!! :twisted:

 
Δυστυχως τον τελευταιο καιρο υστερα απο ΑΠΑΝΩΤΑ κρουσματα ΤΡΑΓΙΚΟΥ customer service σε μια πλειαδα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ υπηρεσιων εχω καταληξει στο λυπηρο συμπερασμα οτι και τα 600 ευρω που παιρνουν το μηνα οι "υπαλληλοι" ΠΟΛΛΑ ειναι.... :twisted: :lol:

Δυστυχως δεν φταινε μονο οι μαγαζατορες ή τα "αφεντικα" ,φταινε και οι υπαλληλοι που τις περισσοτερες φορες βαριουνται να κανουν τη δουλεια τους........... :cry:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καθόλου Ηλίθιο προφανώς ήθελε να σπρώξει καμιά έτοιμη!

 
Τώρα είμαι περίεργος πόσα θα μου ζητήσει για κάτι που στο Αμέρικα κοστίζει 400$. ¶σε που έχω τη δυνατότητα να αγοράζω από εκεί.

 
Δυστυχως τον τελευταιο καιρο υστερα απο ΑΠΑΝΩΤΑ κρουσματα ΤΡΑΓΙΚΟΥ customer service σε μια πλειαδα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ υπηρεσιων εχω καταληξει στο λυπηρο συμπερασμα οτι και τα 600 ευρω που παιρνουν το μηνα οι "υπαλληλοι" ΠΟΛΛΑ ειναι.... :twisted: :lol:
Δυστυχως δεν φταινε μονο οι μαγαζατορες ή τα "αφεντικα" ' date='φταινε και οι υπαλληλοι που τις περισσοτερες φορες βαριουνται να κανουν τη δουλεια τους........... :cry:[/quote']

και οντως εχεις δικιο σουπερφανκ διοτι τα στανταρ της ελληνικης αγορας καθε αλλο παρα υψηλα ειναι!! :( και δυστυχως κανενας απ' οτι καταλαβαινουμε ολοι μας, δεν προσπαθει να κανει το 'κλικ' , τη διαφορα για να ανεβουμε ενα σκαλοπατι!!και οι υπαλληλοι φραπε και κινητο ειναι...οποτε οπως και να το πιασεις το θεμα 'καλη' ακρη...δε βρισκεις!
 
Ε, βάλε καμιά προμήθεια του τύπου 50% και μέσα θα 'σαι.

 
Έτσι με την αρμύρα. Μπορεί όμως όντως να έπεσες σε αλβανό ή ΥΠΕΡΗΛΙΘΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ.
μάλλον σε έλληνα γιατί από ότι έχω δει στο εξωτερικό όλοι οι αλβανοί που ετυχε να με εξυπηρετήσουν σε οποιδήποτε κατάστημα και σε οποιαδήποτε χώρα ήταν άψογοι- σε όλες τις χώρες εκτός ελλάδας, μάλλον τους κολλήσαμε εμείς αυτή τη συμπεριφορά!

 
Ε λοιπόν μάθε ότι ΕΣΥ και μόνο ΕΣΥ φταις!

¶θλιε, που όχι μόνο θες κιθάρα :!: , αλλά θες και να στη φέρουν εισαγωγή :!:

:twisted: ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ :twisted:

-----------------------------------------------------------------------------

Σοβαρά τώρα, δεν νομίζω να σε σφάξει στα λεφτά. Από τρίτους έχω ακούσει ότι είναι συγκρίσιμος με τις USA τιμές. Για την ατάκα που σου'παν απ'το τηλέφωνο, δεν το συζητάμε καν....άντε γειά που είπε και ο σοφός Αρχιμήδης 8)

Μια χαρά σε βρίσκω με το κιτ, φρόντισε πάντως να το πάρεις σιγα-σιγά το θέμα να βγει καλή δουλειά και οπωσδήποτε πάρε πολλές φωτογραφίες όταν θα τη φτιάχνεις να ανεβάσεις να'χουμε να χαζεύουμε :p

 
καλημέρα forum. Ζαχαρώνω ένα κιτ Carvin' date=' και σκέφτηκα κάποια στιγμή να δοκιμάσω τη τύχη μου με τον Έλληνα αντιπρόσωπο. Του τηλεφωνώ , τον ρωτώ εάν εισάγει και με στέλνει κανονικά...όχι παλικάρι τι είναι αυτά που λές. Στέλνω λοιπόν mail στην Carvin και τους ρωτώ τι μπορώ να κάνω (όλα αυτά χθές). Σήμερα λοιπόν...απολάυστεΑπό Carvin

"I am sorry to hear that the Carvin dealer would not take your order for a

guitar or bass kit. I have sent your message to him to find out why. Please

contact him again. There should be no reason why he cannot take this order

from you.

Best Regards,

Alan Colquitt

Export Sales/Logistics Coordinator"

...και μετά από 10 λεπτά...από τον αντιπρόσωπο

"elaba mail apo tin carvin me parapono sas oti den paragelnoume carvin

kits.

profanos sas eipame oti den exoume etimoparadoto kai oxi oti den

paragelnoume an thelete.

an pragmati o ipalilos sas eipe kati allo egine lathos.

paragelnoume otidipote mas zitisoun apo ta carvin proionta.

parakalo na epikoinonisete prosopika me emena gia na sas enimeroso"

Πείτε μου εγώ φταίω μετά...[/quote']

ΠΕΣΤΑ !!! ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ!!

λοιπον ενδιαφερομουν και εγω να αγορασω το εν λογο κιτ.μιλησα με το αφεντικο κατιδιαν και μου ανεφερε εμενα αλλη παραμυθα ! οτι ταχα μου αν το παραγγειλει θα του στοιχισει κοντα στα 900 καθως ο φορος ειναι 50 κατι τις εκατο.και του λεω και εγω στο guitarsmich πως το εχουν 399 ευρω?μου λεει εδω ειναι ελλαδα . και απο μεσα μου σκεφτομαι οντος φιλε ελλαδα ειναι απο το 80 εως τωρα το μονο που αλλαξε ειναι το οτι εχουμε την αγοραστικη δυναμη στα χερια μασ και παραγγελνουμε απευθιας απο σοβαρα καταστηματα στο εξωτερικο.

σχετικκα με το κιτ τον ειχα ρωτησει αρκετες φορες και του εριχνα κραξιμο με κυριλλε τροπο.στο τελος εφυγε και η ατακα δεν πειραζει το παρειγγειλα 399 απο εξωτερικο πολυ κριμα που δεν το φερνεις.

φιλοι μου δυστυχως δεν φταινε οι υπαλληλοι αλλα το αφεντικο απεδεδιγμενα σας το αναφερω καθως μιλαω και μοιραζομαι μαζι σας την δικια μου εμπειρια.
 
Εάν λύσω το πρόβλημα με τα λούστρα...και ο Exarxos κλαπς...είναι μακριά στις Σέρρες....

 
Σοβαρά μιλάς σου'πε τέτοιες αρκουδιές βρε vagabond;;;;;;

Πρώτο και καλύτερο ΔΕΝ πληρώνει την retail τιμή της Carvin.

Δεύτερο ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ο φόρος μόνο (δηλ χωρίς έξοδα) να είναι 50% (έλεος)!!!!!!

Τρίτο με τη σχέση τιμής Ευρώ-δολλαρίου, είναι σαν να σε χρεώνει 3 φορές την αμερικάνικη retail αξία της. ¶ρα και 50% ο φόρος να ήταν, ο τύπος βάζει στην τσέπη του ΠΟΛΛΑ.

Πάντως δε νομίζω ότι θα ξεκινούσε εισαγωγή με courier αποκλειστικά για την παραγγελία σου, μάλλον θα την έφερνε μαζί με την επόμενη γενική εισαγωγή του, οπότε δεν δικαιολογεί ούτε τα έξοδα αυτή η τρελή τιμή που σου'πε.

 
Σοβαρά μιλάς σου'πε τέτοιες αρκουδιές βρε vagabond;;;;;;
Πρώτο και καλύτερο ΔΕΝ πληρώνει την retail τιμή της Carvin.

Δεύτερο ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ο φόρος μόνο (δηλ χωρίς έξοδα) να είναι 50% (έλεος)!!!!!!

Τρίτο με τη σχέση τιμής Ευρώ-δολλαρίου' date=' είναι σαν να σε χρεώνει [u']3 φορές[/u] την αμερικάνικη retail αξία της. ¶ρα και 50% ο φόρος να ήταν, ο τύπος βάζει στην τσέπη του ΠΟΛΛΑ.

Πάντως δε νομίζω ότι θα ξεκινούσε εισαγωγή με courier αποκλειστικά για την παραγγελία σου, μάλλον θα την έφερνε μαζί με την επόμενη γενική εισαγωγή του, οπότε δεν δικαιολογεί ούτε τα έξοδα αυτή η τρελή τιμή που σου'πε.
ΣΚΑΣΕ ΡΕ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ :lol: :lol: :lol: :lol:

ε ρε φαπες που θέλουνε οι ελληναράδες "επιχειρηματίες"...

 
μπλαμπλα
ΣΚΑΣΕ ΡΕ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ :lol: :lol: :lol: :lol:

ε ρε φαπες που θέλουνε οι ελληναράδες "επιχειρηματίες"...
Καλά το είχα μυριστεί ότι είσαι εγκάθετος "σκοτεινών" συμφερόντων 8O

ΟΥΣΤ ΡΕ :!:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ε ρε φαπες που θέλουνε οι ελληναράδες "επιχειρηματίες"...
Οβελίξ θέλουνε για φάπες με κεφαλαία γράμματα!

 
Δυστυχως τον τελευταιο καιρο υστερα απο ΑΠΑΝΩΤΑ κρουσματα ΤΡΑΓΙΚΟΥ customer service σε μια πλειαδα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ υπηρεσιων εχω καταληξει στο λυπηρο συμπερασμα οτι και τα 600 ευρω που παιρνουν το μηνα οι "υπαλληλοι" ΠΟΛΛΑ ειναι.... :twisted: :lol:
Δυστυχως δεν φταινε μονο οι μαγαζατορες ή τα "αφεντικα" ' date='φταινε και οι υπαλληλοι που τις περισσοτερες φορες βαριουνται να κανουν τη δουλεια τους........... :cry:[/quote']

Βασικα, ΟΠΩΣ και να το κανεις, ο εργοδοτης φταει και ΟΧΙ ο εργαζομενος. Αν δεν ηθελε τετοιο εργαζομενο, ας τον εδιωχνε απο την στιγμη που βλεπει πως δουλευει. Κατηγορουμε καποιους ανειδικευτους, επειδη οι μαγαζατορες δεν ενδιαφερονται ουτε για τις γνωσεις των υπαλληλων τους, αλλα ουτε και για τις υπηρεσιες που παρεχουν.

Νομιζεις οτι αν αυτοι ενδιαφερονταν δεν θα ηταν καλυτερα?

Παντως εχει παρατσουβαλιαστει το θεμα, γιατι οι τιμες με την εξυπηρετηση δεν εχουν σχεση.
 
Βασικά μπορεί και στο πρώτο τηλέφωνο να απάντησε το αφεντικό. Απλά μετά θα διάβασε το mail και θα χ3στικ3 πάνω του

 
Eχει τυχει να παω σε μαγαζι και να πεσω σε 2 διαφορετικους υπαλληλους, που ηταν η μερα με την νυχτα. Ο ενας ηταν απιστευτος και εξυπητετικοτατος(ειχα παει να κοιταξω για πεταλακια και ενω ηξερε οτι δεν θα παιρνα κιθαρα, δοκιμασα και 2-3), ο αλλος βαριοταν την ζωη του.

Σε αλλο μαγαζι, οσες φορες εχω παει, μια χαρα εξυπηρετηση ειχα.

Τελος σε τριτο μαγαζι που εχω παει, δεν μου εβγαζε πεταλακι για να το ακουσω επειδη ηταν στην βιτρινα(οπου εκει του λεω οτι "αστο μεγαλε, το βρισκω και φθηνοτερα"). Προφανως εκει δεν ξαναπαταω.

Παντως σε γενικες γραμμες, μεγαλο ρολο παιζει το πως θα μπεις σε ενα μαγαζι. Δηλαδη, αν φαινεσαι ψαρωμενος ή αν δεν μασας με λιγα λογια.

Οχι οτι ειναι σωστο, αλλα συμβαινει.

 
Αγαπητοί συνάδελφοι...επανέρχομαι για να κλείσω το θέμα αλλά και για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις που δεν χρειάζονται. ¶σχετα από υπαλλήλους υπεύθυνους ή όχι και καταστηματάρχες καλούς ή κακούς, ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης της Carvin μετά από όλα αυτά με πήρε ο ίδιος τηλέφωνο (για να μου μεταφέρει χρόνους παράδοσης και τιμές) σχεδόν αμέσως. Θεωρώ πολύ θετική και επαγγελματική αυτή την αντιμετώπιση και νομίζω ότι αξίζει να το αναφέρω...γιατί ίσως...καμμιά φορά τα φαινόμενα απατούν.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα