Έτοιμο Kit κατασκευής κιθάρας & μπάσσου

Το νετ είναι γεματο από κομματια (σώματα, μπράτσα κλπ). Η ιδεα για το συγκεκριμενο κιτ (όπως και όλα τα κιτ) είναι η χαμηλή τιή του, που σου επιτρέπει να πειραματιστείς και να μην σε πειράξει ιδιαιτερα αν καταστρεψεις κατι.

Ενδεικτικά, δες την www.rockinger.de αλλα΄και μια ερευνα για κιτ να κανεις θα βρεις απειρα

Α, και το headstock το πάνω μέρος του μπράτσου, έκει που είναι τα κλειδιά. Πολλά κιτ το έχουν αδιαμορφωτο για να το κόψεις όπως σου αρέσει

 
Το νετ είναι γεματο από κομματια (σώματα' date=' μπράτσα κλπ). Η ιδεα για το συγκεκριμενο κιτ (όπως και όλα τα κιτ) είναι η χαμηλή τιή του, που σου επιτρέπει να πειραματιστείς και να μην σε πειράξει ιδιαιτερα αν καταστρεψεις κατι.Ενδεικτικά, δες την www.rockinger.de αλλα΄και μια ερευνα για κιτ να κανεις θα βρεις απειρα

Α, και το headstock το πάνω μέρος του μπράτσου, έκει που είναι τα κλειδιά. Πολλά κιτ το έχουν αδιαμορφωτο για να το κόψεις όπως σου αρέσει[/quote']

Thanks εισαι εξυπηρετικοτατος :D
 
Δυστυχώς δεν αναφέρει πουθενά τι ξύλο είναι.Σίγουρα πάντως δεν είναι κόντρα πλακέ ή MDF.
Είναι basswood. Μια χαρά καθαρό φαίνεται. :wink:

 
basswood???? ωχχχχχχ' date=' πάει το πήρα... :D[/quote']
:lol: :lol: :lol: :lol:

Κάααααποια στιγμή στο μέλλον, όταν τελειώσουν τα τωρινά project (αλλά ελπίζω όχι τα λεφτά) θα πάρω κι'εγώ ένα, έχω τόσους περισσευούμενους μαγνήτες, γέφυρες, κλειδιά, κλπ, που θα φτιάξω την πιο ανατριχιαστική Frankenstrat από καταβολής ηλεκτρικής κιθάρας! :P :lol: :lol: :lol:

Αν κρίνω από το μπάσσο μου πάντως, μια χαρά είναι αυτά τα κιτάκια, μαγνήτες και ηλεκτρικά θέλουν, άντε και καμιά γέφυρα + nut. :wink:
 
Το headstock σημαδεύτηκε και είναι έτοιμο για κόψιμο.Σε Stratocaster style.Έχουμε αδυναμίες τι να κάνουμε.

Headstock1.jpg


Headstock2.jpg


Το ξύλο που σου αφήνει παραπάνω να περισσεύει, είναι 2 πόντους μικρότερο (κοντύτερο) από της Stratocaster έτσι το προσάρμοσα στα μέτρα του.

 
Φίλε Λαμπίρη σκέφτεσαι να βάψεις το σώμα; Επίσης θα χρησιμοποιήσεις κάποιο βερνίκι στο μπράτσο;

 
Κάνε ένα check στη "κορδέλα" του ξυλουργείου πριν κόψεις το περίγραμμα του headstock. Μπορεί να μην κόβει καλά το ξύλο αλλά να το σπάει πολύ στις άκρες. Έτσι, θα ξέρεις ακριβώς τι παίζει για να το κόψεις αργότερα πιο έξω και να το φέρεις στα μέτρα σου με το χέρι.

 
Μπορεί βεβαια να κοπεί και απευθείας με ενα πριονάκι χειρός. Στην κορδελα αρκεί μια λαθος κινηση (ή κακή ρυθμιση/συντηρηση τοης κορδελας) να το σφάξει το headstock. (ή και τα δάχτυλα, χτυπα ξύλο!!)

Keep us posted! :D

 
Το headstock το κόβεις μόνος σου; (πιστεύω όλοι θα το κόβουν στιλ fender).
Πως τη βάφεις;
2η.Εχει βρει καποιος κανενα καλητερο σετακι (καλητερα ξυλα καλητερους μαγνητες) στο net;
Ένα φοβερό kit που θέλω να πάρω κάποια στιγμή είναι αυτό της Carvin:

http://www.musik-schmidt.de/osc-schmidt/catalog/product_info.php?products_id=15785

¶μα ψάξεις στο net θα βρεις πολύ καλές κριτικές και πολλά sites από άτομα που έχουν φτιάξει το εν λόγω kit και μοιράζονται τις εμπειρίες τους και διάφορα tips στο βάψιμο και το λουστράρισμα.

 
Το headstock κοπηκε σε style Fender Stratocaster με σέγα με πριονάκι με λεπτά δόντια και το πέρασα 2 χέρια βερνίκι ακρυλικό.

Headstock_etoimo.jpg


Το σώμα το έβαψα με χρώμα αυτοκινήτου ακρυλικό διπλής που αφού το διάλεξα μου το έβαλαν σε σπρέυ.

Επειδή το κόκκινο έχει διαφάνεια και δεν θα κάλυπτε σωστά πέρασα πρώτα ένα χέρι χρώμα ακρυλικό λευκό σαν φόντο.

Αφού στέγνωσε σε δύο ώρες περίπου έκανα ένα απαλό τρίψιμο με ντουκόχαρτο 1000 με προσοχή στις καμπύλες για να μην "φάει" το λευκό χρώμα.

Μετά πέρασα 2 χέρια κόκκινο με διαφορά μισής ώρας το ένα απο το άλλο για να έχει τραβήξει το πρώτο χέρι.

Αφού στέγνωσε το κόκκινο πέρασα 2 χέρια βερνίκι ακρυλικό με διαφορά μισής ώρας το ένα από το άλλο.

Όπως θα δείτε στις φωτογραφίες δεν κρέμασα το σώμα με σύρματα για να το βάψω αλλά βρήκα αυτή την πατέντα.Βίδωσα ένα κομμάτι ξύλο στο σώμα εκεί που βιδώνει το μπράτσο και το κρατούσα από εκεί για να βάφω με το σπρέυ γύρω-γύρω . Μετά για να βάψω μπροστά και πίσω το στερέωνα σε ένα παλιό τραπέζι με ένα σφικτίρα και είχα και τα χέρια μου ελεύθερα αλλά απέφυγα και τα "τρεξίματα".

Body_etoimo01.jpg


Στην επάνω φωτογραφία είναι πρίν περάσω βερνίκι στις κάτω είναι με το βερνίκι

Body_etoimo1.jpg


Body_etoimo2.jpg


Body_etoimo3.jpg


Τώρα θα πρέπει να "ξεκουραστεί" για καμιά εβδομάδα για να στεγνώσει πολύ καλά και μετά θα αρχίσει το μοντάρισμα.Μπορούμε εάν θέλουμε να το περάσουμε και μία αλοιφή γυαλίσματος και να το τρίψουμε με το ειδικό πανάκι.

Body_etoimo.jpg


Εγώ για πρώτη προσπάθεια από το αποτέλεσμα έχω μείνει ενθουσιασμένος ελπίζω να παίζει και καλά...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φοβερό το αποτέλεσμα...

Ενα μεγάλο μπράβο απο εμένα και ελπίζω να να περάσεις δεκάδες ώρες μαζί της.

Πολύ σωστή επιλογή να τη βάψεις με σπρέι διπλής. Έχει πολύ καλύτερη αντοχή στο χρόνο.

Με παραξένεψε βέβαια, που δεν το πέρασες πρώτα με αστάρι αλλά αφού το αποτέλεσμα βγήκε καλό και δεν έσκασε το χρώμα είσαι μια χαρά.

Αν τη κιθάρα την ακουμπάς μετά απο 2 μέρες και νοιώθεις ότι το βερνίκι δεν εχει σκληρύνει αλλά είναι ακόμη μαλακό, τότε να ξαναπάς στο μαγαζί και να τους πεις να σου φτιάξουν ενα άλλο για να το ξαναπεράσεις.

Ο λόγος είναι ότι, για να έχουν τα σπρέι αντοχή στο χρόνο και να μη χαλάνε όταν δεν τα χρησιμοποιείς, βάζουν ελάχιστο διαλυτικό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην σκληραίνει το χρώμα όπως πρέπει. Όταν αγοράζω σπρέυ αυτοκινήτου για πεταλάκια κλπ, φροντίζω να τους λέω ότι θα το χρησιμοποιήσω όλο εντός 24ωρου και μου τα φτιάχνουν πολύ καλά.

 
Και κάτι ακόμα για μελλοντική χρήση.

Μεταξύ των 2-3 στρωμάτων βερνίκι, περνάμε ενα ελαφρύ χέρι με νουκόχαρτο 1000άρι. Μόλις το κάνεις αυτό όλη η κιθάρα θα θαμπώσει και θα νομίζεις ότι την κατέστρεψες αλλά όταν περάσεις και επόμενο χέρι βερνίκι θα ξαναγυαλίσει...

 
Με παραξένεψε βέβαια' date=' που δεν το πέρασες πρώτα με αστάρι αλλά αφού το αποτέλεσμα βγήκε καλό και δεν έσκασε το χρώμα είσαι μια χαρά.[/quote']

Φυσικά και το πέρασα πρώτα με αστάρι. Είναι αυτό που αναφέρω σαν λευκό φόντο πρίν περάσω το χρώμα.

Αν τη κιθάρα την ακουμπάς μετά απο 2 μέρες και νοιώθεις ότι το βερνίκι δεν εχει σκληρύνει αλλά είναι ακόμη μαλακό' date=' τότε να ξαναπάς στο μαγαζί και να τους πεις να σου φτιάξουν ενα άλλο για να το ξαναπεράσεις..[/quote']
Το βερνίκι στα χρώματα αυτοκινήτου έχει μέσα σκληρυντή αλλιώς ούτε στεγνώνει αλλά είναι και πολύ ευαίσθητο στις γραντζουνιές.Το δικό μου είναι μιά χαρά.Απλώς θα αφήσω να περάσουν μερικές μέρες πρίν το μοντάρισμα για να έχουν στεγνώσει καλά τα χρώματα μέχρι μέσα.

Ο λόγος είναι ότι' date=' για να έχουν τα σπρέι αντοχή στο χρόνο και να μη χαλάνε όταν δεν τα χρησιμοποιείς, βάζουν ελάχιστο διαλυτικό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην σκληραίνει το χρώμα όπως πρέπει. Όταν αγοράζω σπρέυ αυτοκινήτου για πεταλάκια κλπ, φροντίζω να τους λέω ότι θα το χρησιμοποιήσω όλο εντός 24ωρου και μου τα φτιάχνουν πολύ καλά.[/quote']
Επειδή είδα τον άνθρωπο όταν μου έφτιαχνε το χρώμα, ζύγιζε τα πάντα σε μία ζυγαριά ακριβίας σύμφωνα με τις ποσότητες που του είχε βγάλει ο υπολογιστής για το συγκεκριμένο χρώμα.Το διαλυτικό που βάζουν είναι υπολογισμένο γιατί εάν βάλουν παραπάνω αραιώνει πολύ το χρώμα με αποτέλεσμα να έχεις "τρεξίματα" και εάν βάλουν λιγότερο δεν θα ψεκάζει καλά το σπρέυ.
 
Συγχαρητήρια και από εμένα! Πολύ ωραία δουλειά και ωραίο χρώμα :wink:
Τι βερνίκι χρησημοποίησες?
Βερνίκι διαφανές για χρώματα αυτοκινήτου ακρυλικά διπλής επίστρωσης. Αυτό σημαίνει το διπλής. Πρώτα το χρώμα μετά το βερνίκι. Το βερνίκι αυτό είναι "ειδικό" για αυτά τα χρώματα σαν να λέμε "το δικό τους" γιατί εάν βάλεις κάτι άλλο μπορεί να "φουσκώσει" το χρώμα απο κάτω ή να "ζαρώσει".

 
Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!! Συγχαρητήρια!! :wink: :D :D

Συνηθίζεται να περνάει κανείς πολλά αχνά στρώματα (2-3 στρώματα για 5-7 ημέρες συνιστώνται συνήθως) με ενδιάμεσο τρίψιμο, αλλά και όπως το έκανες φαίνεται θαυμάσιο. Τα χρώματα αυτοκινήτου εξάλλου έχουν μεγάλη αντοχή. :wink:

 
Πολλά μπράβο!

Την αλοιφή θα την περάσεις μετα το στέγνωμα ή τώρα σπου σκληραίνει;

Υποθέτω οτί θα βάλεις ψιλή αλοιφή, σωστά;

πώς θα την βάλεις; με μηχανημα ή με το χέρι;

Συγχαρητήρια και πάλι :D

 
Πολλά μπράβο!Την αλοιφή θα την περάσεις μετα το στέγνωμα ή τώρα σπου σκληραίνει;

Υποθέτω οτί θα βάλεις ψιλή αλοιφή' date=' σωστά;

πώς θα την βάλεις; με μηχανημα ή με το χέρι;

Συγχαρητήρια και πάλι :D[/quote']

Σας ευχαριστώ πολύ όλους.

Η αλοιφή δεν είναι απαραίτητη τώρα.Μόνο εάν το βερνίκι έχει αφήσει κάπου "άχνα" περνάμε αλοιφή γυαλίσματος (αυτή δεν έχει την ιδιότητα να τρώει το χρώμα όπως οι άλλες των αυτοκινήτων).Στο μέλλον εάν γίνουν τίποτα "ψιλές" στο βερνίκι περνάς κάποια άλλη αλοιφή.Με το χέρι γιατί δεν είναι καμιά τεράστια επιφάνεια να χρησιμοποιήσεις εργαλείο.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top