Ένα Demo που δουλεύω...

Φίλε operator το μουσικό μέρος είναι ένα επαναλαμβανόμενο vamp που κανονικά έπρεπε να τελειώσει στο δεύτερο λεπτό και να μπεί στο κυρίως θέμα του κομματιού. Εφτά λεπτά Ρε-Λα#-Σολ... Στην ουσία δεν υπάρχει μια μελωδία που αναδεικνύεται κάπου, ούτε εξελίσσεται όπως ένα "κλασικό" κομμάτι, δηλαδή κουπλέ, ρεφρέν, κλπ.

Εχεις μπει στο τριπ του "επαναλαμβανόμενου μοτίβου".

Συνήθως προκύπτει όταν γράψουμε στο sequencer κάτι που μας αρέσει και το επαναλαμβάνουμε με μόνη εξέλιξη την προσθαφαίρεση κάποιων μερών. Πρόκειται για κλασσική τακτική στα dance κομμάτια αλλά αυτό συμβαίνει κυρίως γιατί τα γράφουν dj's που δεν γνωρίζουν μουσική και συνδυάζουν λούπες σε ένα τόνο.

Υποθέτω πως παίζεις κιθάρα αν κρίνω απο την φωτογραφία. Προσπάθησε να γράψεις ένα τραγούδι στην κιθάρα ολόκληρο με αρχή μέση και τέλος, μελωδία που τραγουδιέται. Οσο απλό και να'ναι το θέμα. Τότε μπες στη διαδικασία να το ηχογραφήσεις / ενορχηστρώσεις.

Ακουσα και άλλα κομμάτια σου και γι αυτό τα γράφω αυτά. Ελπίζω να μην τα λάβεις αρνητικά. Φιλικά τα λέω και κυρίως γιατί πολύς κόσμος πέφτει στην λούπα αυτή (myself included κάποια εποχή). ;)

 
εχεις δικιο,απλα ξερεις που εμπλεκεται ολο το θεμα,όλα αυτά τα τραγούδια που εχο είναι φτιαγμένα για φωνητικα και αδικούνται στο instrumental....και οντως πολυ μεγαλο (μεγαλη ιστορια).....

 
Εαν το/τα κομμάτι/α ήταν φτιαγμένα για φωνή... που είναι η μελωδική γραμμή;  ::)

Δεν είναι το θεμα των τριών ακόρντων. Ενα καλό έργο μπορεί να γραφτεί και με ένα ακόρντο. Αλλά πάνω σε αυτό πρέπει να υπάρχει κάποια μελωδική ανάπτυξη.

Οσο για τους κανόνες... αυτό ισχύει όταν μάθεις πρώτα να τους εφαρμόζεις.

Μετά μπορείς να τους απορρίψεις.  ;)

 
yameth είπε:
Ενα καλό έργο μπορεί να γραφτεί και με ένα ακόρντο. Αλλά πάνω σε αυτό πρέπει να υπάρχει κάποια μελωδική ανάπτυξη.


;)

 
marathon είπε:
...και με κανένα...

John Cage, 4'.33'' ;D
Ακουσα το ντεμο του OP και θα συμφωνησω με τον yemeth σχεδον σε οτι ειπε.

  Εμενα προσωπικα μου αφησε ενα "αχρωμο" αποτελεσμα στα αυτια μου....Δεν μπορεσα να βρω κατι για να πατησει καποια μελωδια ή τελος παντων εστω και φραση επαναλαμβανωμενη (στην εσχατη των περιπτωσεων)

  Ανεστη μια φορα σε μια συναντηση μου ειχες πει για καποιον που εχει ολοκληρο δισκο και τα κομματια του ειναι απο 1 ακορντο....μηπως θυμασαι για ποιον μου ελεγες ? (πιστευω ειναι σημαντικο στην συζητηση)

(ο beck ηταν? )

 
messalion είπε:
Ανεστη μια φορα σε μια συναντηση μου ειχες πει για καποιον που εχει ολοκληρο δισκο και τα κομματια του ειναι απο 1 ακορντο....μηπως θυμασαι για ποιον μου ελεγες ? (πιστευω ειναι σημαντικο στην συζητηση)

(ο beck ηταν? )
Ναι...νομίζω ότι ήταν στο δίσκο "Jeff" που δοκιμάζει διάφορα. Χαρακτηριστικό το κομμάτι "Pay me no mind" που -βέβαια- είναι ένα ακκόρντο...αλλά δεν ακούγεται έτσι στα χέρια του ;D

 
yameth είπε:
Οσο για τους κανόνες... αυτό ισχύει όταν μάθεις πρώτα να τους εφαρμόζεις.

Μετά μπορείς να τους απορρίψεις.  ;)
Αυτο το ακουγα απο πάντα, και μου αρεσε σαν ιδέα. Παρόλα φτα oμολογω οτι μολις τον τελευταιο καιρο το ψιλοκαταλαβαινω.

+100000

 
operator είπε:
Ενταξει μενει μονο να αποδειξω το αντιθετο στο συγκεκριμενο κομματι...
Αυτό είναι εύκολο...έαν δεν ανεβάζεις μισά πράγματα αλλά πιό ολοκληρωμένα... Έτσι τους κάνω και εγώ και το μόνο που γράφουν είναι ότι είμαι άμετρος ;D ;D

...που να ήξεραν...ότι σπάω τους κανόνες ;D ;D ;D

 
operator είπε:
και κάτι άλλο, δεν νομίζω ότι υπάρχουν κανόνες πια στη μουσικη,η πειραζουν τα τρια ακορντα η θα βαλεις +10,εάν γίνει σωστά η μελοποιηση και μια νότα φτανει...... ;)
Ουδεποτε υπηρξαν κανονες στην μουσική. Υπαρχει ομως η μουσική γλώσσα για να συννενοουμαστε οι ανθρωποι μεταξυ μας οταν παιζουμε με αλλους οργανοπαιχτες. Το αποτέλεσμα που φτανει στον ακροατη εξακολουθει να ειναι μια ολοκληρωμενη ιστορια με μουσική γλώσσα. Μπορεις να πεις π.χ. ολα οσα ανεφερα μεχρι τώρα όπως τα ανεφερα ή να πεις οτι δεν υπαρχουν κανονες στην γλώσσα και να να αφαιρεις λεξεις, σημεία, να πειραματιζεσαι να την συνταξη με των προτασεων, να παιζουν τα ρήμματα με ή απλα να επαναλαμβανουν δυο-μια λεξη, δυο-μια λεξη, δυο-μια λεξη, δυο-μια λεξη, δυο-μια λεξη, δυο-μια λεξη, δυο μια λεξη,δυο μια λεξη, δυο μια λεξη για πολλες αραδες.

Ολο το παραπανω ειναι η ολοκληρωμενη μου προταση στο θεμα "επαναλαμβανω ενα ακορντο" και "η μουσικη δεν εχει κανονες", αλλα μαλλον θελει μια σχετικη μαεστρια να βγαλει νοημα και να αποκτησει καποιο ενδιαφερον σωστα; Προφανως θελει να γνωρίζεις ολους τους κανονες και να απευθυνθεις και σε κοινό που εχει καποια παιδεία ωστε να καταλαβει τι θες να πεις με ενα αφαιρετικό έργο και να μπορεσει να συμπληρώσει τα κενα. με δυο λόγια, η μουσικη γλώσσα δεν ειναι υποχρεώνει αλλα ειναι το παν και ναι εχει τους κανονες της :Ρ

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top