Ελληνική έκδοση Thomann!!!

Θέλω εδώ να διευκρινήσω κάτι. Και θα πώ και τα πράγματα με το όνομα τους

Ο thomann έχει διαφημηστεί μέσα σε αυτό το φόρουμ με τον τρόπο που όλοι οι έμποροι εύχονται να μπορούσαν να διαφημηστούν! WORD OF MOUTH. Το καλύτερο μεσο. Εσύ απλά κάνεις σωστά τη δουλειά σου, ευχαριστείς τους πελάτες σου και απολαμβάνεις την θετική δημοσιότητα!

Επίσης με τον ίδιο τρόπο διαφημήστηκαν και κάποιοι εγχώριοι έμποροι που κάνουν σωστά τη δουλειά τους, όλοι όσοι ξέρουν ποιοι είναι αυτοί τους εκτημούν και τιμούν την προσπάθεια τους και ψωνίζουν από αυτούς.

Ποτέ κανένας εκπρόσωπος από το Thomann κ.α. μεγάλα οnline stores ή κάποιος σωστός Έλληνας έμπορος δεν μπήκε μέσα στο φόρουμ προσπαθόντας να ψαρέψει πελατεία, όπως έκαναν οι κύριοι που αναφέρονται ποιο πάνω.

Αυτό αποτελεί μέσο μαύρης διαφήμησης και δεν θα γίνει αποδεκτή.

 
θα συμφωνήσω με τον flea...

η πουσ...ι@ δεν συνάδει με την μουσική...και η δεοντολογία θέλει @ρχ...α...

ας περίμενε ο εν λόγω τυπος να τον προτείνουν μέσα από το noiz οι ευχαριστημένοι πελάτες του...

πάντως, το ότι αν είναι σωστός στις τιμές και την εξυπηρέτηση θα αρχίσει να αναφέρεται κι εδώ, τουλάχιστον στη δική μου κρίση δεν ακυρώνει την αρχική του "γλειώδη" προσπάθεια να ψαρέψει ανυποψίαστους...

ποτέ δεν ήμουν της άποψης ότι apriori οι "ξένοι" είναι καλοί και οι Έλληνες χάλια σε όλα τα επίπεδα, ούτε μ' αρέσει να γενικευω αλλά ρε γμτ οι δικοί μας κάνουν τα πάντα ώστε να καταρευσει το οποιοδήποτε άλλοθι ψάχνω να βρω για την αήθη πολλές φορές συμπεριφορά τους...

 
Sorry, παρακολουθώ το θέμα και ντεν καταλαβαίνει. Καθε ένας έχει δικαίωμα στη διαφήμηση απο στόμα σε στόμα ακόμα και μεσα σε οποιοδήποτε forum. Είναι στο χέρι του καταναλωτή να ελέγξει τις φήμες και να ενισχύσει την ακρίβεια του περιεχομένου. Εαν όντως κάποιο εγχώριο κατάστημα ειναι οκ στις τιμές και στην ποιότητα τότε όλο και περισσότεροι θα το διαδώσουν σαν όνομα. Με τον καιρό θα καταφέρει να εδραιωθεί στο μυαλό μας σαν ένα καλό στέκι για να προμηθευτούμε τα προιόντα που θέλουμε. Εαν το κατάστημα ειναι μούφα ή δεν μπορει να σταθεί δίπλα στον κατα τα φαινόμενα 'αυτοκράτορα' thomann με αξιώσεις, ε τότε στα 2 με 3 άτομα θα σταματήσει το mouth to mouth. Εαν εκτός απο μουφα ειναι και πατάτα, τότε εκτος απο τα 2 - 3 ατομα που το γουστάρουν θα αποκτήσει και φανατικούς που θα το θάβουν. Το βασικό ειναι να λέμε τις εμπειρίες μας απο καλά καταστήματα... Αμα περιμένω απο banners να ενημερωθώ τότε ζήσε μάη μου να φας Greek "αντιπροσωπείες" :Ρ

 
αν καταλαβα δλδ εσεις εχεται στραβωσει γιατι φτιαξατε ενα νοιζ ! με πολλα μελη, που καποιοι θελουν να το κανουν πελατολογιο δικαιως στραβωσατε!!!!

αλα δικαια κι εγω σαν τριτος οπως λεω τα χειροτερα για τον διαμ... ετσι λεω τα καλυτερα για καποιον που ηταν σωστος τουλαχηστον με μενα

Ασ αλαξουμε θεμα !!!!

κατα τ' αλλα καλα ? :D

 
οι οργανωτές του Noιz μας έχουν αφήσει με άνεση ελευθερία στο να εκφέρουμε την γνώμη μας εφόσον είναι κόσμια και δεν προσβάλει,

οι συγκρίσεις σε τιμές και καταστήματα γίνονται, όπως και στο τι εξυπητέτηση

έχει το κάθε χ μαγαζί ή αντιπροσωπεία, δεν νομίζω ότι μας έχει φυμώσει κανείς και ούτε βλέπω τέτοιες διαθέσεις,

τώρα η εσκεμένη και η έμεση αναζήτηση πελατών, μέσα στο forum από κάποιον που έχει κατάστημα, προφανώς γίνεται αντιληπτό από τους οργανωτές και σίγουρα δεν είναι θεμιτός τρόπος.

Εγώ πραγματικά θα καταλάβαινα επώνυμα έναν καταστηματάρχη μουσικών οργάνων και εξοπλισμού, το να έγραφε μέσα στο forum, ότι υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός, ότι τα νοίκια, τεβε κλπ και ότι δεν αγοράζουν τις ποσότητες που αγοράζει o kάθε χ θωμάς με αποτέλεσμα να μην μπορούν να συναγωνιστούν τις τιμές.

Σε αυτό το σημείο πιστεύω ότι φταίνε οι ίδιες οι κατασκευάστριες εταιρίες που βοηθάνε στο μονοπώλειο και οι αντιπροσωπείες που τους αφήνουν.

αν ένα μαγαζί κρατάει τις τιμές του σχετικά χαμηλές, σέβεται τον πελάτη και έχει καλή εξυπηρέτηση, δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και όπως είπαν πιο πάνω άλλα παιδιά, τα καλά ή τα κακά νέα μαθαίνονται στόμα-στόμα.

 
Εαν μου δωσει ενας Ελληνας εμπορος τρια χρονια εγγυηση θα παρω απο αυτον.

Εαν μου δωσει ο Γερμανος δοσεις στην καρτα μου, παλι θα παρω απο αυτον.

Οσο για τους Ελληνες εμπορους, καλα θα ειναι να ντρεπονται στο συνολο τους.

Υπολογιστες ? Φωτογραφικα ειδη ? Μουσικα ειδη? χειροτεροι απο μαυραγορητες.

Μετα το σπασημο στο καρτελ του γιαουρτιου, καλο ειναι να σπασουνε και αυτοι τις μεσουλες τους λιγακι.

Αρε Thomann που σας χρειαζετε... :lol:

 
PCMAN

Εαν μου δωσει ενας Ελληνας εμπορος τρια χρονια εγγυηση θα παρω απο αυτον.

την εγγύηση την ορίζουν και την δίνουν οι κατασκευαστές στους αντιπρόσωπους και στα μαγαζιά

Εαν μου δωσει ο Γερμανος δοσεις στην καρτα μου, παλι θα παρω απο αυτον.

τα περισσότερα μαγαζιά και στην Ελλάδα έχουν δόσεις με κάρτα

Οσο για τους Ελληνες εμπορους, καλα θα ειναι να ντρεπονται στο συνολο τους.

Υπολογιστες ? Φωτογραφικα ειδη ? Μουσικα ειδη? χειροτεροι απο μαυραγορητες.

δεν ξέρω τι γίνετε στο Βόλο αλλά στην Αθήνα βαράνε γενικός μύγες και τα μαγαζιά ιδίως τα συνοικιακά κλείνουν το ένα μετά το άλλο

ας είναι καλά τα μονοπώλια που δημιουργούνται βλέπε Practiker - Πλαίσιο - ΙΚΕΑ - κλπ (από όλα έχω κάνει αγορές) :oops: και από THOMAN :lol:

και εγώ δεν έχω τις καλύτερες εμπειρίες από τους εμπόρους, αλλά δεν μπορώ να τους βάλω όλους σε ένα καζάνι

Μετα το σπασημο στο καρτελ του γιαουρτιου, καλο ειναι να σπασουνε και αυτοι τις μεσουλες τους λιγακι.

εγώ προβλέπω να υπάρξει μεγάλη ανεργία στο μέλον και δεν θα υπάρχουν δουλειές για να σπάσουν την μεσούλα τους οι έλληνες εμπόροι - βιοτέχνες - κατασκευαστές κλπ έφοσον τα περισσότερα προϊόντα παράγονται εκτός ελλάδος και θα αγοράζονται από μονοπώλια εντός και εκτός ελλάδας. (τότε θα νιώσουμε για τα καλά πως ζούνε οι κούρδοι, πακιστανοί κ.ά.)

Αρε Thomann που σας χρειαζετε...

αν ήμουν δημόσιος υπάλληλος ή τεχνικός μέσα σε πολυεθνική και πάλι δεν

θα το έλεγα.

Αρε Thomann που σας χρειαζετε...

η ελλάδα πάντα αυτογαμ##τανε :wink:

brain

επάγγελμα τυπογράφος

 
Σας το έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν αλλά δε λέτε να το καταλάβετε: το πρόβλημα δεν είναι με τον χαρακτηρα των ελλήνων εμπόρων αλλά με τη μαλακία που δέρνει το ελληνικό κράτος, το οποίο κάνει πολύ/εξαιρετικά δύσκολη την ανάπτυξη των ιδιωτικών επιχειρήσεων.

Σαν ύστατη έκκληση, σας ρωτάω το εξής:

Γιατί ο Τόμαν δεν ανοίγει ένα μαγαζί στην Ελλάδα (ή όποιος άλλος σαν τον Τόμαν);

 
Σαν ύστατη έκκληση' date=' σας ρωτάω το εξής:
Γιατί ο Τόμαν δεν ανοίγει ένα μαγαζί στην Ελλάδα (ή όποιος άλλος σαν τον Τόμαν);[/quote']

για εμενα εχει ανοιξει αντιστοιχο μαγαζι...ο ντουκας στα γιαννενα! :wink:
 
Την εγγύηση 3 χρονια την δίνει το Thomann με δική του επιβάρυνση και όχι οι κατασκευαστες. Στην ευρωπαική ένωση είναι γενικά υποχρεωτική η εγγύηση για 2 χρόνια. Την επιστροφή σε 30 μέρες την δίνει επίσης ο έμπορος αναλαμβάνοντας το ρίσκο.

Στα ελληνικά μαγαζιά σου δίνουν 1 χρόνο εγγύηση και αν ποτέ χρειαστεί να επιστρέψει κανείς κάτι που είναι μέσα στην εγγύηση θα διαπιστώσει -κατα κανόνα- ότι δεν του κάνουν άμεση αντικατάσταση όπως θα έπρεπε, αλλα το κρατάνε τάχα για να το επισκευάσουν.

 
thomann thomann thomann thomann!!!!!!!!

ελεος πια! πρεπει να εκτηματε και τα απλα πραγματα οπως ειναι μια συζητηση με τον πωλητη να παιζεις και να ακους απο πρωτο χερι οργανα να γνωριζεις ατομα και αλλα!!!!!!!!!!εμενα πρωσοπικα αυτο μου αρεσει στους ελληνες !!!!και πολοι απο εσας που κραζετε πατε σε μαγαζια και ειστε σαν να μην τρεχει τιποτα :twisted: :twisted:

 
Εκτος απο Musicorama που ειναι στην Κρητη υπαρχει και το Note2 στο κεντρο της Αθηνας..

:!:
Για το Note2 δεν ξέρω, αλλά το Musicorama στην Κρήτη τραβάει ώρες ώρες και κάτι εξωφρενικές τιμές.

Τώρα για όλα όσα αναφέρθηκαν θα συμφωνήσω με τους προαναφερθέντες,

ναι μεν είναι ολίγον τί ξεφτίλα να "ψωνίζεις" κόσμο εδώ μέσα, αλλά στο κάτω κάτω της γραφής πρέπει να είσαι βλάκας για να πας στο τάδε ή στο δίνα μαγαζί χωρίς να κοιτάξεις τί τιμές παίζουν γενικά.

Νομίζω ότι η κόντρα μεταξύ ξένων και εγχώριων μαγαζίων είναι ανούσια. Προφανώς το καθένα έχει τα προτερήματα και τα μειονεκτήματά του. Και ο Θωμάς καλός είναι ώρες ώρες και τα μαγαζία στην Ελλάδα αρκετές φορές αποδεικνύονται εξυπηρετιΚΟΤΑΤΑ, άλλες φορές βέβαια πέφτεις σε καραγκιόζηδες πωλητές που δεν ξέρουν την τύφλα τους και προσπαθούν να σου πουλήσουν αηδίες.

Ακόμα και το ebay είναι υπερχρήσιμο.

Κατ'εμε όποιος από εσάς περιορίζεται μόνο σε ένα μαγαζί, ή ενα "τύπο" μαγαζιού λόγω ιδεολογίας κάνει μεγάλη χαζομάρα.

Να κλείσω λέγοντας ότι και καμία φορά να δίνεις και κάτι παραπάνω για να κρατήσεις την εγχώρια αγορά δεν είναι κακό, στο κάτω κάτω πληρώνουμε και για την φιλική κουβέντα και για να πείς και καμία μαλα**α παραπάνω με τον πωλητή βρε αδερφέ,

εμένα μέχρι και καφέ με έχουν κεράσει.

Καλό και το Ελληνικό καλό και το ξένο, γιατί τσακώνεστε;

:P

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εκτος απο Musicorama που ειναι στην Κρητη υπαρχει και το Note2 στο κεντρο της Αθηνας..:!:
μαλλον πρεπει να φτιαξεις την παραθεση γιατι δεν το ειπα εγω αυτο !οχι οτι εγινε και κατι :D

 
Και το καημένο το topic δε λεει και τιποτα τρομερο. ¶Νοιξε σελίδα .gr το thomann. Έτσι απλά. Δεν θα γκρεμιστούν οι εδώ αντιπρόσωποι με αυτη την αλλαγή (δυστυχώς). Τωρα αν κάποιος θέλει να ψωνίζει απο thomann δίχως να ελέγξει την εδώ αγορά πρώτα τότε κακό του κεφαλιού του γιατι μπορεί και να χάσει. Ισχύει και το ακριβώς αντίστροφο όμως. Και δεν ειναι μονο το thomann. Στο ebay βρίσκεις κατάστημα Νεας Υόρκης να πουλάει 5άρες dr black beauties μπάσσου με 26¤ +6¤ μεταφορικά =32¤. Στο thomann κοστίζουν 38¤ (+20¤ μεταφορικά, άρα αποκλείουμε την αγορά ολίγων πακέτων)Και εδώ τις βρίσκεις με 55¤ σε αντιπρόσωπο και 45¤ σε μεταπωλητη. Ειναι μετά να μην τις παραγγείλεις μια ντουζίνα κερδίζοντας και σε μεταφορικα? Υπάρχει πάντα ο "κίνδυνος" να πεταχτεί κάποιος και να μου πει οτι "φιλε δεν εχεις δίκιο. Τις Drblackbeauties τις δίνει ο ταδε με 20ε στην Αθήνα". Ε τότε θα χαρώ ακόμα πιο πολύ. Αυτη ειναι και η αξια του Mouth to Mouth και ας ειναι και μουφα, θα το καταλάβω με μια μικρή επίσκεψη.

 
Ρε παιδια ενω προσπαθω να παραγγείλω 4 πραγματακια απο Θωμα, παιρνιεται μονο ενα στο κεντρικό καλάθι, ενώ οταν βγαζει πανω δεξιά τι εχω βαλει στο καλαθι ειναι ολα οκ. Παρολαυτα οταν παταω οκ στο τελευταιο βημα μου ζητα να πληρωσω μονο το ενα απτα 4 που εμφανιζει στο κεντρικο καλαθι.

Συναντησε κανεις παρομοιο προβλημα?

 
Παντως απο εξυπηρετηση ΠΕΤΑΕΙ ο Θωμας.

Μου ηρθανε χθες μαζι με καποια αλλα πραγματα 4 σπασμενες λυχνιες & πηρα τηλ. το Γιωργο ο οποιος αμεσως προσφερθηκε να τις αλλαξει.

Α,πλεον απο οτι βλεπω τα στελνουν ολα με κουριερ σπιτι σου (οποτε οχι μονο γλυτωνεις την ταλαιπωρια της κινησης για να πας να αγορασεις απο τα μαγαζια ,αλλα και την ουρα στο ταχυδρομειο!!)

Πασας στα Γιαννενα δηλαδη! :lol:

 
Ρε παιδια ενω προσπαθω να παραγγείλω 4 πραγματακια απο Θωμα' date=' παιρνιεται μονο ενα στο κεντρικό καλάθι, ενώ οταν βγαζει πανω δεξιά τι εχω βαλει στο καλαθι ειναι ολα οκ. Παρολαυτα οταν παταω οκ στο τελευταιο βημα μου ζητα να πληρωσω μονο το ενα απτα 4 που εμφανιζει στο κεντρικο καλαθι.Συναντησε κανεις παρομοιο προβλημα?[/quote']

Ναι το ίδιο κάνει και σε μένα. Πρόκειται σίγουρα για κάποιο λειτουργικό λάθος.

Πάντως σε κάθε περίπτωση, αφού σχεδιάσεις τι πρόκειται να πάρεις, παίρνε τους και κανένα τηλέφωνο.

Τους έστειλα ήδη μήνυμα όπου το επισημαίνω.
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Από το Μουσικόραμα αγόρασα ένα φορητό ενισχυτάκι (http://www.musicorama.gr/eshop/index.php?cPath=1_14_1401&page=1&sort=4a) που με βόλεψε μια χαρά για να παίζω στο ύπαιθρο. Μετά από καμιά εικοσαριά χρήσεις φρίκαρε και βγάζει περίεργα δικά του ηχητικά εφέ! Σε τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα μου ζητήθηκε να καταβάλλω εγώ τα μεταφορικά για την αντικατάστασή του... Δεν ΄το επέστρεψα, γιατί είναι μικρής αξίας 37 ¤ και εσφαλμένα θεώρησα ότι δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ μαζί του και να καταβάλλω άλλα 10 ¤ για την αντικατάστασή του, αφού μάλλον είναι αναξιόπιστο Made in China μπιχλιμπίδι.

Με αφορμή το e-mail Thomann, σκέφτομαι ότι θά πρεπε το ίδιο το μουσικόραμα να μου ζητήσει συγνώμη για τη μούφα και να προτείνει την αντικατάσταση με δικά του έξοδα. Μέχρι να φθάσουμε σε τέτοια επίπεδα αντιμετώπισης του πελάτη έχουμε πολύ δυστυχώς πολύ δρόμο ακόμη για να μιλάμε για σύγκριση...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα