Ελληνική δισκογραφία

christabel_

Νέο μέλος
Μηνύματα
161
Πόντοι
16
Casius είπε:
Σαφως ο σκοπος του δελτιου τυπου δεν ειναι για να κριτικαρουμε αλλα διαφωνω καθετα με τα καθαρα υποκειμενικα σχολια του συντακτη. Klein. Οποιος θελει βγαζει δισκο στην Ελλαδα. Βαρεθηκα να βγαινει παντα ομως αυτο που παντα περιμενα.
Με αφορμή αυτό το σχόλιο οτι βγάζει όποιος θέλει δίσκο στην Ελλάδα και μια σκέψη που είχα γράφοντας κριτική (αστείο ακούγεται!) για κάποιες ελληνικές κυκλοφορίες, αναρωτιέμαι γιατί υπάρχουν τόσα λίγα καλά δισκάκια που βγαίνουν από την Ελλάδα;

Μιλάω ανεξαρτήτου είδους. Μέσα στο χαμό των κυκλοφοριών, σπάνια θα ακούσεις ένα άλμπουμ που να σκίζει (για την ακρίβεια, δεν μπορώ να μιλήσω με σιγουριά για κάποια πρόσφατη ελληνική κυκλοφορία που να είναι τόσο καλή).

Μήπως απλά ήμεθα αυστηροί κριτές;Και επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί μια εταιρία να κυκλοφορήσει ένα δίσκο αν δεν θα πουλήσει. Τόσο πολύ πιστεύουν στην καλλιτεχνική έκφραση (μπου χαχα).

 
μονο δυο σκεψεις για αυτα που ειπες....

αφ'ενος, το να κυκλοφορησει μια εταιρια εναν δισκο, δεν νομιζω πως εχει το ιδιο κοστος που ειχε σε συγκριση με πιο παλια! φανταζομαι πως κυκλοφορει με πιο μεγαλη ανεση αρκετα πραγματα, με αφαιμακτικους(τι ειπα παλι) ορουε για τους καλλιτεχνες και οτι πιασει!

ακομα, ας μην μιλαμε για την ελλαδα και μονο.

πραγματι σε σχεση με το συνολο των δισκων που κυκλοφορουν, ελαχιστοι λενε κατι!

ομως αυτο δεν ισχυει και εξω???

απλα ειναι πιο πολλοι οι καλοι, γιατι ειναι και πιο μεγαλη η παραγωγη!

 
Αν πας έτοιμο τον δίσκο στην εταιρία, προφανώς και δεν έχει η ίδια μεγάλα έξοδα! Και ναι, παίρνει το μεγαλύτερο ποσοστό των εσόδων. Αλλά σιγά τα λεφτά, πόσοι θα αγοράσουν ένα τόσο μέτριο δίσκο;; Ο μουσικός/το συγκρότημα, οι φίλοι τους και άντε και κάποιοι ακόμα; Πώς κάνουν τον έλεγχο αγοράς (ας πούμε) να δουν αν θα πουλήσει; Κοιτάνε τις συναυλίες τους, το myspace τους κλπ;

Ναι είναι μεγάλη η παραγωγή έξω, αλλά και εδώ είναι αρκετά μεγάλη πλέον. Πώς είναι δυνατόν να βγαίνει τόση σαβούρα;;;

 
ξερω γω ρε συ??

που δεν βγαινει τοση σαβουρα???

αυτο που θελω να πω ειναι πως η συγχρονη ζωη στην ελλαδα ειναι βουτηγμενη στην σαβουρα, την ασχημια και την ατερμονη βλακεια(τι ειπα παλι-τελικα εχω ρεντα αυτες τις μερες- οι εκλογες θα φταινε)ειτε μιλαμε για την παραγωγη μουσικης, ειτε μιλαμε για την τηλεοραση, ειτε μιλαμε για το θεατρο, ειτε μιλαμε για αυτο που κουβαλαει μεσα στο κεφαλι του η μεγαλυτερη μεριδα των ανθρωπων...

γιατι δηλαδη οι δισκοι να αποτελουν εξαιρεση στον κανονα?

christabel_ είπε:
Πώς κάνουν τον έλεγχο αγοράς (ας πούμε) να δουν αν θα πουλήσει; Κοιτάνε τις συναυλίες τους, το myspace τους κλπ;
μμμ.... αυτο ακριβως...κοιτανε φανταζομαι το myspace και βλεπουνε!

καποιες φορες πετυχαινει (monika-maraveyas illegal-night on earth) και καποιες αλλες δεν πετυχαινει και ο δισκος παει απατος!

 
christabel_ είπε:
Μήπως απλά ήμεθα αυστηροί κριτές;Και επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί μια εταιρία να κυκλοφορήσει ένα δίσκο αν δεν θα πουλήσει. Τόσο πολύ πιστεύουν στην καλλιτεχνική έκφραση (μπου χαχα).
Χαίρομαι που κάποιος επιτέλους αναφέρθηκε στα "απλά ήμεθα". Όλοι ξέρουμε τα "περίπλοκα ήμεθα" τα γνωστά όντα από την ημαθεία που τρέφονται αποκλειστικά με ακρίδες. Εν' τούτοις, ουδείς μέχρι τώρα είχε αναφερθεί στα απλά και εξημερωμένα ήμεθα, τα οποία ζουν σε αστικές περιοχές και μάλιστα έχουν ρόλο κατοικίδιων καθώς αρέσκονται στη κλασσική μουσική.

Υπάρχει λόγος να εμβαθύνουμε σε αυτό το ζήτημα; Τι λέτε και εσείς;

 
Πιστευω δεν χρειαζεται να εμβαθυνουμε και τοσο. Ναι, βγαινει σαβουρα παντου. Και οταν ξερουν οι εταιρειες οτι βγαζουν μια σαβουρα, πονταρουν στα σαβουροειδη ατομα τριγυρω μας για πωλησεις. Ασε που πολλες φορες ο "καλλιτεχνης" πληρωνει απο την τσεπη του τα εξοδα, γεγονος που αφηνει την εταιρεια με ελαχιστη ζημια. Αυτο συμβαινει παντου εκτος απο την Ελλαδα, απλα οι Skelters ζουνε εδω και γι αυτο αναφερθηκα στην χωρα μας.

Τα πραγματα ειναι απλα: βγαινει μια σαβουρα? Αμα εισαι αρκετα εξυπνος και εχεις καλο γουστο δεν θα ασχοληθεις καν με το album. Στην περιπτωση που εισαι και μουσικος και εχεις μαθει να κατακρινεις οτι μονο η σαβουρα προωθειται(η ο,τι αλλο εκτος της δικιας σου μουσικης ειναι σαβουρα), ε... Γραψε και εσυ κατι ωραιο να το ακουσουμε και να το δοξασουμε. Εκτος αμα ειμαστε ολοι ηλιθιοι και βουλιαξαμε στον λακο με τα κακα.

 
christabel_ είπε:
Μιλάω ανεξαρτήτου είδους. Μέσα στο χαμό των κυκλοφοριών, σπάνια θα ακούσεις ένα άλμπουμ που να σκίζει (για την ακρίβεια, δεν μπορώ να μιλήσω με σιγουριά για κάποια πρόσφατη ελληνική κυκλοφορία που να είναι τόσο καλή).

Μήπως απλά ήμεθα αυστηροί κριτές;Και επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί μια εταιρία να κυκλοφορήσει ένα δίσκο αν δεν θα πουλήσει. Τόσο πολύ πιστεύουν στην καλλιτεχνική έκφραση (μπου χαχα).
Νομίζω πως τα πράγματα είναι απλά. Αν δεχτούμε ότι τα μουσικά φόρουμς, όπως αυτό, είναι ενας μικρόκοσμος του τι συμβαίνει εκεί έξω, δε θέλει και πολύ μυαλό για να καταλάβει κανείς γιατι η μουσική παραγωγή στην Ελλάδα παραπαίει.

Χαίρομαι που κάποιος επιτέλους αναφέρθηκε στα "απλά ήμεθα". Όλοι ξέρουμε τα "περίπλοκα ήμεθα" τα γνωστά όντα από την ημαθεία που τρέφονται αποκλειστικά με ακρίδες. Εν' τούτοις, ουδείς μέχρι τώρα είχε αναφερθεί στα απλά και εξημερωμένα ήμεθα, τα οποία ζουν σε αστικές περιοχές και μάλιστα έχουν ρόλο κατοικίδιων καθώς αρέσκονται στη κλασσική μουσική.
Να υποθέσω ότι αυτό είναι χαριτωμένο, χιουμοριστικό σχόλιο για την ορθογραφία της λέξης;

 
Η αρχική ερώτηση δεν είναι μόνο γιατί βγαίνει τόση σαβούρα - προφανώς ζούμε σε μια χώρα που είναι τα περισσότερα πράγματα μέτρια (αν όχι χειρότερα). Το θέμα είναι, ποιος το αγοράζει ρε παιδιά; Ποιο είναι το κοινό των μικρών συγκροτημάτων που αγοράζουν τα CDs;

Η ορθογραφία είναι σωστή και με "ει" και με "η".

 
christabel_ είπε:
Η αρχική ερώτηση δεν είναι μόνο γιατί βγαίνει τόση σαβούρα - προφανώς ζούμε σε μια χώρα που είναι τα περισσότερα πράγματα μέτρια (αν όχι χειρότερα). Το θέμα είναι, ποιος το αγοράζει ρε παιδιά; Ποιο είναι το κοινό των μικρών συγκροτημάτων που αγοράζουν τα CDs;

Η ορθογραφία είναι σωστή και με "ει" και με "η".
Κρίσταμπελ, δεν είχα σα σκοπό την υποβάθμιση της ερώτησής σου. Απλά σκέφτηκα να κάνω λίγη πλάκα με αφορμή το ορθογραφικό λάθος. Πάντως πρέπει να παραδεχτείς ότι δεν υπάρχει και μεγάλη συμμετοχή στο θέμα, το οποίο άλλωστε δεν έχει (κατά τη γνώμη μου) κατατοπιστικό τίτλο ή (επίσης κατά τη γνώμη μου) έγκυρη αφετηρία: από που και ως που το σχόλιο που σε ενέπνευσε για το ερώτημα μπορεί να θεωρηθεί ως βάση για μία τέτοια συζήτηση και, από που και ως που, άνθρωποι που (ολοφάνερα) δεν αγοράζουν δίσκους θα έχουν να πουν κάτι ουσιαστικό για το ζήτημα;

 
Δεν το εξέλαβα σαν υποβάθμιση, ούτε καν... και ξανά, έχει διπλή γραφή η λέξη με τη διαφορά του τονισμού. Η χρήση της "παλαιάς" γραφής (με ήτα) έγινε καθαρά για να ικανοποιήσει καθαρά αρχαιολαγνικούς σκοπούς μου!

Το σχόλιο που έγινε ότι οι δίσκοι που βγαίνουν είναι αναμενόμενοι και δεν υπάρχει κάτι φρέσκο ήταν η αρχική μου σκέψη. Τώρα ο τίτλος είναι τελείως γενικός -ποτέ δεν ήμουν καλή με τους τίτλους όσο με την ορθογραφία άλλωστε :p ας αλλάξει κάποιος τον τίτλο που το'χει καλύτερα.

Η ερώτησή μου αφορά μόνο την ελληνική δισκογραφία, οι γενικεύσεις και οι συγκρίσεις που γίνονται είναι λογικές αλλά δεν δίνουν μια απάντηση.

Μα το θέμα δεν είναι να αγοράσεις όμως έναν Ελληνικό δίσκο, αλλά να τον ακούς. Και αυτό το κάνεις άνετα δωρεάν (μέσω myspace, youtube, ραδιοφώνου και άλλων μέσων). Και σίγουρα όταν έχεις μια μουσική κρίση μπορείς να απαντήσεις καλύτερα μια τέτοια ερώτηση (γιατί δεν υπάρχει κάτι διαφορετικό τόσο από πλευρά παραγωγής όσο και από την πλευρά της σύνθεσης στην ελληνική δισκογραφία).

Είναι ότι κάποιοι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους και "υπογράφουν" τα πιο μέτρια συγκροτήματα αγνοώντας τους ταλαντούχους; Είναι θέμα ελληνικής νοοτροπίας ακόμα και στη μουσική σύνθεση, άντε να βάλουμε 14 τραγούδια σε ένα άλμπουμ και ας μην αξίζει να μπουν;

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top