• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Ελλατωματικό προϊόν από Thomann. Και τώρα...;

punksnotdead

Νέο μέλος
Μηνύματα
156
Πόντοι
16
Προχθές έφτασε από Thomann ένας μείκτης που είχα παραγγείλει..

Τον έβγαλα από το κουτί του, τον συνέδεσα και με το που πατάω το ON, δεν αναβει κανένα λαμπάκι. Δοκίμασα να αλλάξω καλώδιο ρεύματος, συμβουλέυτηκα το manual,  ακόμα και το λαμπάκι κοίταξα αν είχε καεί, αλλά τίποτα..

Συμπέρασμα, το προϊόν είναι ελλατωματικό. Τους έστειλα mail αμέσως (τόσο στον Έλληνα, όσο και στους ειδικούς από το τμήμα για τα PA), αλλά εδώ και 2 μέρες δεν έχουν απαντήσει.. (τρίτη αυτή)

Η απορία μου είναι η εξής...: Έχει βρεθεί κανείς στην θέση μου..; Τί άλλο θα μπορούσα να κάνω, εκτός από το να περιμένω...; Και τέλος, λέτε να μου ξηγηθούν καλά και να μου το αλλάξουν/επισκευάσουν, ή να αρχίσω να κλαίω τα λεφτουδάκια μου...;

 
Φυσικά και θα δεχτούν να στο αλλάξουν.Καλύτερα παρ'τους τηλέφωνο να τα πείτε live γιατί με τα e-mail όλα γίνονται πιο αργά...

 
Συμφωνώ με τον από πάνω.

Πάρτους τηλέφωνο. Θα κρατήσουνε τα στοιχεία σου (αν έχεις και το νούμερο της παραγγελίας ακόμη καλύτερα) και θα επικοινωνήσουνε αυτοί μαζί σου με email για να σου πούνε λεπτομέρειες πώς ακριβώς θα επιστρέψεις το αντικείμενο.

Τουλάχιστον έτσι έγινε με εμένα.

(αν τους πεις και το παραμυθάκι ότι παραγγέλνω από εσάς γιατί σας θεωρώ σοβαρή εταιρεία και θα έπρεπε να τσεκάρετε πιο προσεκτικά τα αντικείμενα που στέλνετε, κλπ. ίσως καταφέρεις να σου χαρίσουν τα ταχυδρομικά στην επόμενη παραγγελία σου).

 
Υπάρχει πρόβλημα που πέταξα την κούτα που ήταν μέσα...; Όχι, έτσι...;

Και γενικά, δεν θα πληρώσω τίποτα για να μου το μεταφέρουν/φτιάξουν/ξαναμεταφέρουν, ε;;;

 
Θα πλερώσεις τα μεταφορικά για να το στείλεις πίσω (νομίζω 20 γιούρος).

 
Κάνω copy-paste από ένα παλιό μου post:


Αγόρασα από τον Thomann για ένα φίλο ένα Behringer εφέ XV Amp αξίας 69€.



Με το που ήρθε, αφού το χρησιμοποιήσαμε για 5', έβγαλε πρόβλημα! Άρχισε να κάνει reset μόνο του....



Αφού κατέβασα...καντήλια για την γκαντεμιά μου, επικοινώνησα με τους Γερμανούς και μου είπαν να το στείλω πίσω.



Πλήρωσα νομίζω 15€ περίπου για την αποστολή και τους έστειλα με φαξ την απόδειξη του ταχυδρομείου. Σε λίγες μέρες, με πήρε ο Γιώργος που δουλεύει εκεί και μου λέει:



"Έχεις τις εξής 3 επίλογές:



1) Να σου το διορθώσουμε και να στο ξαναστείλουμε, επιστρέφοντας σου και τα 15¤ των εξόδων αποστολής,



2) Να σου στείλουμε ένα καινούριο + 15€



3) να βάλουμε στην κάρτα σου 69+15€ (αξία +μεταφορικά)


 


Διάλεξα τη 2η λύση, και μέσα σε 2-3 εβδομάδες είχα ένα ΝΕΟ XV amp στα χέρια μου...;D





 
Αααα δεν το'ξερα πως σου επιστρέφουν τα κερατιάτικα του ταχυβρωμείου! Σωστόοοος ο γερμανός!

 
Τους έστειλα mail αμέσως (τόσο στον Έλληνα, όσο και στους ειδικούς από το τμήμα για τα PA), αλλά εδώ και 2 μέρες δεν έχουν απαντήσει.. (τρίτη αυτή)
Από την δική μου εμπειρία, οι υπάλληλοι στου Θωμά το μαγαζί δεν έχουν ιδιαίτερα καλές σχέσεις με το e-mail. Καλύτερα να επικοινωνήσεις απευθείας με τον Αγγελόπουλο να σου πει τι θα κάνεις.

Και τέλος, λέτε να μου ξηγηθούν καλά και να μου το αλλάξουν/επισκευάσουν, ή να αρχίσω να κλαίω τα λεφτουδάκια μου...;
Δεν θα τα κλάψεις. :'( Απλά η διαδικασία ίσως πάρει γύρω στις 15 μέρες.  :-[

 
Και απλά έχε στα υπ'οψιν οτι χτες ήτανε αργία στη Γερμανία,Ισως για αυτό καθυστερούνε.Νομίζω πως σήμερα θα έχεις νέα τους.

 
Υπάρχει πρόβλημα που πέταξα την κούτα που ήταν μέσα...; Όχι, έτσι...;
Δεν πιστευω οτι θα εχεις προβλημα αλλα ποτε να μην πετας τις συσκευασιες των προιοντων που περνεις.

 
Πριν από λίγο καιρό παρήγγειλα κι εγώ μια κιθάρα από το thomann η οποία είχε πρόβλημα. Έστειλα e-mails, πήρα τηλέφωνα και μου έστειλαν στοιχεία για το πως θα τη στείλω πίσω με δικά τους φυσικά έξοδα αποστολής.

Είχα πετάξει το κουτί που ήταν μέσα η κιθάρα, αλλά δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα.

Άρα δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς! :)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top