Έκθεση Μουσικής Δημιουργίας και Μουσικών Οργάνων

και βέβαια όταν ήρθε η ώρα να παίξουμε' date=' το μπάσο ήταν θαμένο και η κιθάρα έξω να μην ακούγεται τίποτα.

[/quote']

ναι ετσι ειναι, μπορει παντως η κιθαρα να μην ακουγοτανε καλα αλλα τουλαχιστον μπορεσαμε να απολαυσουμε την ομορφια της! :wink:

απο οργανα μονο ο ματσικας εκανε καλη δουλεια που εφερε οντως πολλα μπουζουκια και αλλα. ας ελπ[ισουμε πως του χρονου τα πραματα θα ειναι καλυτερα
 
Συγχαρητηρια! Μου κανατε την καρδια περιβολι... Παιζω και γω αυριο :lol: :lol: :lol:

 
Μερικές φωτό από την έκθεση.

modern.JPG


tasxounidis.JPG


matsikas.JPG


domi.jpg


stollas.JPG


schoolband.JPG


pantheo.JPG


elina.JPG


 
(...) παρακαλώ να λάβουμε υπ' όψιν ότι τα πράγματα εξελισσονται σιγά-σιγά. Οι μεγάλες εκθέσεις ούτε γίνονται ούτε ανδρώνονται σε μία σαιζόν. Ας υποστηρίξουμε αυτό που υπάρχει' date=' ώστε να υπάρξει κάτι ακόμη καλύτερο.[/quote']
Θυμάμαι πολύ καλά προ 5-ετίας (ή και ακόμα περισσότερο) είχε γίνει μία αξιοπρεπέσταση έκθεση μουσικών οργάνων (νομίζω στο ΣΕΦ) με μεγάλη συμμετοχή από εταιρείες. Η έκθεση αυτή δεν ξανα-έγινε. Γιατί; Από τότε, μερικοί έμποροι συμμετέχουν στην έκθεση Hi-Fi που γίνεται κάθε χρόνο, αλλά μέχρι εκεί. Θέλω να πω ότι δεν είναι απλά "μία αρχή που είναι δύσκολη". Αρχές (και πολύ πιο σοβαρές) έγιναν και στο παρελθόν που δεν υπήρχε και αυτή η στροφή προς τα μαγαζιά του εξωτερικού. Είναι μία γενικότερη αποστροφή μίας αγοράς προς το κοινό της: τόσο από την πλευρά της κακής, στη πλειοψηφία, εξυπηρέτησης εντός των καταστημάτων, όσο και από την πλευρά της αδιαφορίας για τη διοργάνωση μίας τονοτικής έκθεσης που θα κάνει ένα βήμα προς τον κόσμο. Εγώ τουλάχιστον ως αγοραστής έτσι το εκλαμβάνω. Δυστυχώς δεν υπάρχει επαγγελματισμός.

Επαναλαμβάνω πάντως ότι κακώς διαφημίστηκε σαν έκθεση οργάνων. Έπρεπε να περιοριστεί στην έκθεση των σχολών.
 
Αυτή την έκθεση που λές gerasime πρέπει να ήταν στην Τέντα τότε του Σταδίου Ειρήνης και φιλίας και είχα πάει απο σπόντα, γιατι την καλύπταμε για πρώτες βοήθειες.

Μάλιστα έτυχε να τζαμάρω στο stage με κάτι παίδιά απο κάποια περίπτερα.

Ηταν καλή , δεν ήταν άσχημα, αλλα γιατί δεν ξανάγινε? Κρίμα και θυμαμαι οτι είχε προσέλευση αρκετή.

και είχα λιώσει στα περίπτερα, μας αφήνανε και παίζαμε κι όλας΄, ήταν και μια ωραία γκόμενα, απο ένα γνωστό κατάστημα πιάνων, και πάω και της έκανα καμάκι, έπαιζα εκει δήθεν , και με κοίταγε, και πιάσαμε κουβέντα , την ρώταγα και καλά για το πιάνο,

τι βλάκας που ήμουν δεν της ζήτησα το τηλέφωνο τότε , και ήταν κουκλί.

και όντως, δεν αντιλήφθηκα να κάνουν ποτέ κάτι αντίστοιχα, κρίμα.

Τι τριτοκοσμικοί που είμαστε στην μουσική τεχνολογία, ακόμα και εκεί ρε παιδί μου. Εν έτει 2007 και αντί να γίνονται 2-3 καλές το χρόνο σε πόλεις της Ελλάδος, ο μόνος τρόπος για να δείς και να ακούσεις είναι μόνο στα μαγαζάκια, η μέσω περιοδικών και internet.

Με συγχήσατε πάλι, μου θυμίζετε συνέχεια ανα καιρούς την μιζέρια που ζούμε.

Να δούμε πόσο υπομονή πρέπει τελικά να κάνουμε φίλε eye, να σους υποστηρίξουμε, αλλά να ξέρεις οτι κάποια στιγμή που θα εξεγερθεί η ελληνική κοινωνια σε ευρεία κλίμακα, θα κόψω πολλά κεφάλια........................(ασχετο αλλά υπάρχει κάποια σχέση)

 
Αφού ακόμα και εκθέσεις τεχνολογίας που γίνονται (πχ COMDEX) είναι για γέλια. Μόνο η πρώτη που είχε γίνει ήταν πολύ καλή. Πιστεύω θα περάσει καιρός μέχρι να γίνει κάτι της προκοπής για μουσική. Εκτός αν κάποιοι το πάρουν απόφαση και το διοργανώσουν σωστά και καλά.

 
fender yngwie malmsteen στην έκθεση 2200κάτι αν θυμάμαι... Θωμάς 1555eyro. Όχι ότι είμαι φαν του malmsteen απλά θυμόμουν τις τιμές. Εφ' όσων ζούμε στην εποχή της πληροφόρησης και η έκθεση κατά κύριο λόγω απευθύνεται σε σχετικά ενημερωμένους και ψαγμένους μουσικούς και χρήστες γιατί μπαίνουν στον κόπο να κουβαλήσουν τα προιόντα με κίνδυνο να αποθαρύνουν ακόμα περισσότερους αγοραστές;;

 
Ευτυχώς που την κατάλαβα την δουλειά και δεν έχασα ένα όμορφο Σαββατοκύριακο. Πραγματικά στην Ελλάδα είναι πολύ δύσκολο να δεις μια έκθεση μουσικών οργάνων. Εδώ για να δεις κάτι της προκοπής σε fender πρέπει να τρέχεις στην Πάτρα. Εάν δεν είχαμε και το διαδίκτυο θα είμασταν στα μαύρα μεσάνυχτα.

 
Σωστά. Μπορεί να σκέφτονται πως αν πάνε στην έκθεση θα πρέπει να έχουν και καμία προσφορά κτλπ. Οπότε θα έχουν λιγότερα κέρδη

 
Αυτή την έκθεση που λές gerasime πρέπει να ήταν στην Τέντα τότε του Σταδίου Ειρήνης και φιλίας και είχα πάει απο σπόντα (...)
Όχι, τελικά θυμήθηκα, ήταν στο κλειστό του ΟΑΚΑ περίπου το 1997. Μετά έγινε στο ΣΕΦ που λες.

 
O stollas eimai… :)

Βρίσκω καταπληκτικό το forum σαν μέσο να κάνεις ένα σπουδαίο πράγμα. Να μπορέσεις να απαντήσεις επιτέλους συνολικά στο αγοραστικό κοινό που στηρίζει την εταιρεία σου.

Ένα είναι σίγουρο. Το μέσο είναι δημοκρατικό και βέβαια σαν τέτοιο δίνει τη δυνατότητα να προβληθούν οι παραπονιάρηδες που πάντα θα είναι περισσότεροι από τους ευχαριστημένους (ανεξάρτητα αν έχουν δίκιο ή άδικο και οι μεν και οι δε). Η αλήθεια είναι ότι άμα είσαι χαρούμενος ή ικανοποιημένος από ένα προϊόν ή υπηρεσία δεν έχεις πάντα διάθεση να το μοιραστείς ενώ άμα είσαι τσαντισμένος θέλεις να το μάθει όλος ο κόσμος. Λοιπόν εγώ προσωπικά ένοιωσα την ανάγκη να γράψω στο forum σχετικά με την πρόσφατη έκθεση στο ΣΕΦ γιατί είμαι και τα δύο: Και τσατισμένος Και ευχαριστημένος. Και εξηγώ:

Γιατί είμαι τσατισμένος? Γιατί συμφωνώ με τον gerasimos ότι δεν υπάρχει επαγγελματική έκθεση του κλάδου στην Ελλάδα (όπως υπάρχουν άλλων επαγγελματικών κλάδων) για πολλούς κακούς λόγους:

Α) Γιατί για τις εταιρείες οργάνωσης εκθέσεων ο κλάδος είναι μικρός και «δεν βγαίνουν οικονομικά» για καλή οργάνωση και διαφήμιση.

Β) Γιατί οι εταιρείες αντιπροσώπευσης οργάνων δεν συμμετέχουν γιατί πιστεύουν ότι δεν το έχουν ανάγκη (κούνια που τους κούναγε), αλλά φαντάζομαι ότι δεν περιμένετε από εμάς να εκπαιδεύσουμε και τους ανταγωνιστές μας…?

Γ) Γιατί όσο και αν αυτό πονάει, οι έλληνες μουσικοί (δικαιολογημένα ?) ερασιτέχνες ή επαγγελματίες σνομπάρουν μια τέτοια έκθεση γιατί περιμένουν ότι θα είναι μια μικρή λαϊκή πανήγυρης και δεν έχουν άδικο. ¶δικο έχουν να συγκρίνουν μια οποιαδήποτε μουσική έκθεση στο ΣΕΦ με τη Music Messe της Φρανκφούρτης καθώς η μία έχει 100.000 επισκέπτες που πληρώνουν μέσω όρο 20 € ημερήσιο εισιτήριο και η άλλη είχε δωρεάν είσοδο…Χώρια που δεν χρειάζεσαι αεροπλάνο…

Σε σχέση λοιπόν με τον (Α) λόγο που δεν έχουμε κλαδική έκθεση θα πω ότι η πρόσφατη φιλότιμη προσπάθεια είναι σίγουρα καλύτερη από το τίποτα. Χωρίς να θέλω να κατηγορήσω τους διοργανωτές (γιατί εγώ δεν θέλω να αποκαρδιώσω αλλά θέλω να υποστηρίξω να ξαναγίνει) θα έλεγα ότι μας πήρε όλους η μπάλα άδικα. Δεν θα αναφερθώ σε λεπτομέρειες αλλά η οργάνωση ήταν από ανύπαρκτη έως δυσφημιστική (σε αντιδιαστολή με τον σκοπό της). Ένα μόνο θα πω για την σύγχυση που επικράτησε σχετικά με τις δοκιμές των οργάνων και για να απαντήσω στον Nickhigher ότι σε όλη την διάρκεια του 3ημέρου τσακωνόμαστε με τους ωδειάρχες και τις ωδειαρχίνες ότι λόγω των δοκιμών των οργάνων μας (sic) από τους περαστικούς (sic) δεν μπορούνε να κάνουν τη συναυλία τους οι ίδιοι. Και άκουσα και αυτό από κάποια δασκάλα μουσικής σε αυστηρό τόνο: αυτοί (έμμεσα?) μας πουλάν τα όργανα στους μαθητές τους για αυτό «σταματήστε να αφήνετε τον κόσμο να δοκιμάζει» γιατί δεν θα μας τα πουλάν άλλο… Η επίσημη θέση της έκθεσης ήταν ότι υπάρχει άτυπη συμφωνία να μην τους ενοχλούμε καθώς τα ωδεία είναι αυτά που έφεραν τους επισκέπτες της έκθεσης και πρέπει να κάνουν τη συναυλία τους κλπ κλπ. Πιάσε το αυγό και …. Εμείς στο τέλος μπερδευτήκαμε και αναγκαστικά μπερδέψαμε και τον κόσμο. Αν βέβαια οι συναυλιακοί χώροι των ωδείων ήταν κλειστοί ?...

Η θέση μας βέβαια είναι πάγια: Όλα τα προϊόντα που αντιπροσωπεύουμε σαν εταιρεία είναι διαθέσιμα να τα δοκιμάσει όποιος θέλει και πολύ περισσότερο σε μια έκθεση. Σε σχέση με τον (Β) λόγο ένα θα ήθελα να πω: Ότι θες γιατί πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι επίσημοι διανομείς πρέπει να έρχονται σε επαφή με τους καταναλωτές τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο σε μια κλαδική έκθεση είτε γιατί είμαστε στην Πάτρα άρα η φωνή μας ακούγεται από πιο μακριά, υποστηρίξαμε οποιαδήποτε έκθεση μουσικών και ηχητικών έγινε στο παρελθόν (ακόμα και την πιο μικρή) και θα το ξανακάνουμε αν υπάρξει τέτοια. Για του λόγου το αληθές θα αναφέρω το δίλημμα που περάσαμε σαν εταιρεία σε ένα meeting να πάμε η να μην πάμε να κάνουμε περίπτερο μια εβδομάδα νωρίτερα καθώς περιμέναμε ότι η οργάνωση θα ήταν το λιγότερο άπειρη και μπορεί να μας γύρναγε boomerang (όπως και με κάποιους έγινε) και ο χρόνος προετοιμασίας ήταν ελάχιστος για να κουβαλήσεις και οργανώσεις ένα καραβάνι από την Πάτρα. Προτιμήσαμε όμως να πάμε (με επιλογή νέων προϊόντων) έστω και κάτω από αυτές τις συνθήκες για όλους τους παραπάνω λόγους.

Για τον λόγω (Γ) ένα θα πω: Παιδιά έστω και για βόλτα, μια οποιαδήποτε κλαδική μουσική έκθεση τιμήστε την έτσι θα την αναγκάσετε να ξαναγίνει καλύτερη.

Γιατί είμαι χαρούμενος και ευχαριστημένος? Γιατί στην έκθεση είδα πολλούς φίλους που είχα να τους δω καιρό, γιατί άκουσα κάτι μουσικάρες, γιατί είδα ότι ο κόσμος της μουσικής στην Ελλάδα «διευρύνεται» συνεχώς και όλο και περισσότεροι ασχολούνται με την ηχοληψία και τη μουσική, γιατί αυτός ο «ντόρος» που γίνεται σε αφήνει χαρούμενο θέλεις δεν θέλεις. Αν πάλι ως «έμπορα» με ρωτάτε αν είμαι χαρούμενος γιατί «πουλήσαμε» θα σας πω όχι καθώς δεν κάναμε πωλήσεις κατά την διάρκεια ούτε μπορούμε να μετρήσουμε τις πωλήσεις ως aftermath ενός event.

Ένα ξέρουμε: μια έκθεση είναι καλή για όλους!

ΥΓ. Τα σχόλια σας θα τα απαντήσω σε μια εβδομάδα καθώς θα λείπω ταξίδι

 
O stollas eimai… :)
welcome.gif


:D :D

Θέλω δώρο μια Fender Custom Shop!!! Θα σου στείλω με PM τη διεύθυνσή μου!!! :lol: :lol:

Μάγκες σας πρόλαβα!!!)

 
Καλωσήρθες, επιτέλους κάποιος αντιπρόσωπος στο φόρουμ!

Μήπως υπάρχει καμιά τελεκάστερ με διπλούς σε pelham blue που να μην την θέλετε;

/me runs for cover...

 
Γ) Γιατί όσο και αν αυτό πονάει' date=' οι έλληνες μουσικοί (δικαιολογημένα ?) ερασιτέχνες ή επαγγελματίες σνομπάρουν μια τέτοια έκθεση γιατί περιμένουν ότι θα είναι μια μικρή λαϊκή πανήγυρης και δεν έχουν άδικο. ¶δικο έχουν να συγκρίνουν μια οποιαδήποτε μουσική έκθεση στο ΣΕΦ με τη Music Messe της Φρανκφούρτης καθώς η μία έχει 100.000 επισκέπτες που πληρώνουν μέσω όρο 20 ¤ ημερήσιο εισιτήριο και η άλλη είχε δωρεάν είσοδο…Χώρια που δεν χρειάζεσαι αεροπλάνο…

[/quote']

Αν αυτο ειναι το προβλημα δεν θα ειχα κανενα προβλημα να πληρωσω ενα λογικο ημερησιο εισητηριο προκειμενου να λαβω αντιστοιχες υπηρεσιες.......το κακο ειναι οτι φοβαμαι μηπως και σε αυτη τη περιπτωση δω μια λαικη πανηγυρη..........μου εχει ξανασυμβει.......πολλες φορες γι αυτο και το αντιμετωπιζω με σκεπτικισμο αναλογες περιπτωσεις στον Ελλαδικο χωρο..............

Υ.Γ την CS του elavd για μενα.........εχει κερδισει σε τηλεπαιχνιδι πολλα $$$$$$$$$$.......
 
οπως και να το κάνουμε , είναι πραγματικά όμορφο να είναι στην κοινότητα του Noiz και ένας γνωστός στο ευρύ μουσικό κοινό αντιπρόσωπος, και να ποστάρει μαζί μας.

καλωσήρθες στην παρέα, οι απόψεις σου σε όλη την θεματολογία μας μετράνε, μιας και έχεις αρκετή εμπειρία στο χώρο και μπορείς να την μοιραστείς και μαζί μας.

 
O stollas eimai… :)
Καταρχήν να πω ότι διασταυρώθηκε πως πρόκειται όντως για τον κ. Στόλλα.

Είναι σημαντικό το γεγονός ότι μπήκατε στη διαδικασία να απαντήσετε επώνυμα στις ανώνυμες απόψεις μας. Αυτό είχε ξανα-συμβεί στο Noiz άλλη μία φορά στο παρελθόν από την Ελίνα' date=' και τουλάχιστον δείχνει μία θετική διάθεση. Σας καλωσορίζουμε λοιπόν.

Σχετικά με την έκθεση: θα συμφωνήσω με την ανάλυση που κάνατε. Το πρόβλημα ξεκινάει από την προχειρότητα της διοργάνωσης, από άποψη διαχείρισης χώρου σε συνάρτηση με την "λίγο απ'όλα" θεματολογία, που με τη νοοτροπία του ελληνάρα διαφημίστηκε σαν "πολύ απ'όλα". Υπενθυμίζω το καταπληκτικό [b']"Έκθεση μουσικών οργάνων και μουσικής τεχνολογίας σε 4.000τμ"[/b] καθώς και την απουσία ενός "πλάνου εκθετών" από πλευράς διοργανωτών (πράγμα που υποδήλωνε την προχειρότητα της).

Συμφωνώ πως κακώς συμμετείχατε σε μία έκθεση που ανακοινώθηκε τελευταία στιγμή στο κόσμο, και που ακόμα και τότε κανείς δεν είχε καταλάβει περί τίνος πρόκειται, αφήνοντας υπόνοιες για μια μικρή Namm. Η απογοήτευση για τον κόσμο ήταν προδιαγεγραμμένη με βάση τα παραπάνω.

Διαφωνώ με το "Παιδιά έστω και για βόλτα, μια οποιαδήποτε κλαδική μουσική έκθεση τιμήστε την έτσι θα την αναγκάσετε να ξαναγίνει καλύτερη" γιατί η νοοτροπία του άρπα-κόλλα στο Ελλάντα λέει ότι αφού ήρθε κόσμος και τη βγάλαμε τελευταία στιγμή, πρόχειρα και φτηνά, του χρόνου μπορούμε ακόμα πιο πρόχειρα. Από αυτή την άποψη χαίρομαι που πολύς κόσμος δεν πήγε στην έκθεση.

Επί της ουσίας: Πιστεύω ότι το θέμα πρέπει να ξεκινήσει από εσάς γιατί σε εσάς καταλήγει: ο κόσμος έχει λύσεις να στραφεί σε άλλα μαγαζιά, τα μαγαζιά δυστυχώς δεν έχουν άλλο κόσμο. Πρέπει επιτέλους να προωθήσετε κάποιες "επαγγελματικές" κινήσεις, γιατί είναι κρίμα να βλέπετε ότι ο κόσμος έχει διάθεση και να μην μπορείτε να την ικανοποιήσετε. Οργανώστε μία σοβαρή έκθεση να έρθει ο κόσμος να ακούσει, να δει, να του δημιουργηθεί η διάθεση να συναλλαγεί. Έχει γίνει και στο παρελθόν.

Ένα ξέρουμε: μια έκθεση είναι καλή για όλους!
Στη προκειμένη ήταν κακή για όλους. Ως πελάτης απογοητεύτηκα. Ως έμπορος (όχι κατ'ανάγκη εσείς) χάσατε έναν πελάτη.

Ελπίζω ειλικρινά να υπάρξει έδαφος για έναν γόνιμο διάλογο.

Φιλικά,

Γεράσιμος

 
Ήταν τόσο πρόχειρο , σάν τα έργα που γίνονται στους δρόμους. ¶λλη φορά ανεβάστε λίγο το budget ή μήν το κάνετε καν. Δέν είμαστε τούβλα, κύριοι.. Είμαστε άνθρωποι που έχουμε γυρίσει το εξωτερικό, έχουμε πάει σε πολλές εκθέσεις και δέν μπορείτε να μας δουλεύετε έτσι. Επίσης υπήρχε και μία σκηνή που επαιζέ λαικά και ήταν τίγκα στήν κάπνα το Σάββατο που πήγα. Αν είναι ποτέ δυνατόν. Δέν μπορούσα να αναπνεύσω. Εύχομαι ειλικρινά η δική μας γενιά να κάνει καλύτερα πράγματα απο το έκτρωμα που υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα. Είτε είναι μουσικές σκηνές, είτε είναι συναυλίες, είτε είναι οτίδήποτε που έχει να κάνει με μουσική παιδεία. Γιατί κυριώς όλα αυτα στήν ουσία , είναι μουσική παιδεία. Αφού δέν υπάρχει λοιπόν κατι τέτοιο στα σχολεία , φροντίστε να το φέρετε στα ώδεια ή σε οποιάδήποτε μορφή μουσικής εκδηλώσης. Σεβαστείτε τήν μουσική επιτέλους. Έχουμε καταντήσει το ιράκ τής μουσικής.

 
καλημερα.η απαντηση αυτη αφορα μονο τον κυριο στολλα.η αντιμετωπιση που ειχα εγω προσωπικα στην εκθεση απο τον υπαλληλο σας την αναφερα και σε αλλο μηνυμα θα την ξανα αναφερω:οταν πας σε ενα περιπτερο μιας εκθεσης δεν εινα δυνατο σε μια απλη ερωτηση στον υπαλληλο ,που εκεινη την στιγμη αντιπροσωπευει το προφιλ του μαγαζιου σας ,να μου λεει δεν ξερω γιατι ειναι χαλασμενο το κομπιουτερ,η ερωτηση ηταν αν υπαρχει η squier '51,και μια αλλη ερωτηση ηταν ποσο κοστιζει μια lite ash tele,και θεωρω τελειως αβασιμο να μιλατε για την επισημη θεση της εκθεσης ενω δεν ειναι αυτη.στους υπευθυνους της εκθεσης παραπονεθηκα(και αν θελετε σας λεω και σε ποιους ακριβως)και το θεωρησαν περιεργο που δεν μας αφησατε ουτε απο το stand να βγαλουμε την κιθαρα για να την πιασουμε οχι για να παιξουμε.αυτο εγινε την παρασκευη και οχι στο τελος της εκθεσης .ας αναλογιστουμε καποτε ο καθενας μας τις ευθυνες και να μην παιζουμε με αυτες τενις.και προσωπικα θεωρω ανεπιτρεπτο να συμμετεχει καποιος εδω με την ιδιοτητα του εμπορου και να απαντα εκει που τον συμφερει.αφου βρισκουν καταπληκτικο το forum γιατι δεν παιρνουν θεση στην γενικη κατακραυγη των μελων του forum για τους ελληνες εμπορους που στην πλειοψηφια τους εχουν παει τις τιμες στα υψη με γνωμονα παντα το κερδος.

γιατι δεν μπορω να πιστεψω οτι οι εμποροι νοιαζονται για την μουσικη περισσοτερο και θελουν να κρατησουν καποια επιπεδα στις τιμες των οργανων.το μονοπωλιακο καθεστως εκ των πραγματων εχει ηδη αρχισει να εξαφανιζεται και οταν προσγειωθουν καποιοι εγκεφαλοι στις θεσεις τους(κοινως να βαλουν μυαλο) τοτε ισως ξαναγυρισουν οι πελατες στην ελληνικη αγορα.μεχρι τοτε.....επιστρεφω το αυγό!!!

ΜΕ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ

ΝΙΚΟΣ

 
για την ιστορια:και ο νακας εκανε πολλες εξυπναδες και τωρα ακουν νακας και κοβουν δρομο.και δεν μιλαμε για τους πελατες αλλα για 'πρωην'συνεργατες του

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα