Εχω εκνευριστει με τον Thomann

ozmo

Νέο μέλος
Μηνύματα
101
Πόντοι
18
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
  2. Μπάσο
  3. Τύμπανα
  4. Πλήκτρα
Καταρχην να δωσω χαιρετησματα σε ολα τα μελη του φορουμ.

Εχω εκνευριστει με τον Thomann απιστευτα. Πριν απο δυο εβδομαδες περιπου μου εφτασε η παραγγελια που ειχα κανει απο τον thomann. Ολα καλα αλλα ενα πεταλακι ειναι προβληματικο. Προκειται για το Behringer Bass V-amp. Πρεπει να εχουνε προβλημα τα ηλεκτικα του γιατι κανει εναν θορυβο αδικαιολογητο ο οποιος αλλαζει οταν καποια ποτενσιομετρα οπως του volume ειναι σε συγκεκριμενη θεση. Εχω στειλει μεχρι τωρα δυο email σε διαφορετικους τομεις της εξυπηρετησης πελατων αλλα καμμια απαντηση ακομα. Τι με συμβουλέυετε να κανω????? Γιατι οκ καλη και χρυση η εγγυηση 3 χρονων που δινει αλλα αμα ειναι να περιμενω τρια χρονια παρα δυο μερες για να χαρω αυτο που παρειγγειλα τι να το κανω???

 
Συμπλήρωσε τη φόρμα επιστροφής και στείλε το πίσω. Περιέγραψε αναλυτικά το πρόβλημα και εκείνοι θα σου το αντικαταστήσουν χωρίς επιβάρυνση ή μεταφορκά

 
Δεν νομιζω να υπάρχει προβλημα....Τώρα πασχαλιάτικα δεν ξέρω κατα ποσο θα σε εξυπηρετήσουν...απο αυριο και μετα πιστεύω ότι θα σου απαντήσουν...

Γενικά έχει πολύ καλή εξυπηρέτηση....

 
Λυπάμαι γι'αυτό που σου έτυχε, κι ελπίζω να βρείς το δίκιο σου σύντομα, όμως ο τίτλος του thread είναι γηπεδικός και απαράδεκτος και παρακαλώ καποιον modulator να τον αλλάξει....

 
ο τίτλος του thread είναι γηπεδικός και απαράδεκτος και παρακαλώ καποιον modulator να τον αλλάξει....
Συμφωνώ, αλλά μπορεί να τον αλλάξει και μόνος του κάνοντας edit στο πρώτο του post.

Όσον αφορά τον Thomann και την εγγύηση, φίλε ozmo διάβασε εδώ:

http://www.noiz.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=32916#32916

στο σημείο που μιλάω για τη Γερμανική πραγματικότητα. Θα το βρεις το δίκιο σου, μην αγχώνεσαι ;)

 
+1 Silot.

ozmo, Είμαι σίγουρος ότι μόλις επιστρέψουν από τις λίγες μέρες που έχουν κλείσει για πάσχα θα σε εξυπηρετήσουν. Κι εγώ έχω μία παραγγελία που εκκρεμεί και πιστεύω αύριο που θα ανοίξουν να επιβεβαιωθεί. Πάντως "φτιάξε" λίγο τον τίτλο του thread γιατί δεν πάει ωραία.

EDIT: "φτιάχτηκε" ο τίτλος. Ξαλάφρωσα, γιατί με είχε πάρει τηλέφωνο ο Hans και μου είπε οτι φοβάται να βγεί από το σπίτι. :lol:

 
http://www.noiz.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=32916#32916[/URL]

)

Aυτά είναι... Τα παλιά καλά links του παλιού καλού elavd-search....
 
Aυτη ειναι η πραγματικοτητα του e-shopping.Xρυσωσαμε τον καθε thomann και σιγα σιγα καταρριπτεται ο μυθος του.Η λογικη της μαζας,κανενα προσωπο να μιλησεις απ'ευθειας.αφηστε τα μαγαζια στην Ελλαδα να πεινασουν.

 
αφηστε τα μαγαζια στην Ελλαδα να πεινασουν.
Έχει ξανα-συζητηθεί άπειρες+1 φορές το ίδιο ζήτημα και η απάντηση είναι ΜΙΑ:

Όσο τα ελληνικά μαγαζιά συνεχίζουν να φέρονται με τον ίδιο ανθυπο-ημιεπαγγελματικό τρόπο, ο κάθε "Θωμάς" θα πλουτίζει ;)

 
Ναι μωρέ, ειδικά ο καϋμένος ο Νάκας θα βγει και στο ταμείο ανεργίας. Πραγματικά τον λυπάμαι, λέτε να κάνουμε κανέναν έρανο για τους... αναξιοπαθούντες μεγαλομαγαζάτορες;

 
Aυτη ειναι η πραγματικοτητα του e-shopping.Xρυσωσαμε τον καθε thomann και σιγα σιγα καταρριπτεται ο μυθος του.Η λογικη της μαζας' date='κανενα προσωπο να μιλησεις απ'ευθειας.αφηστε τα μαγαζια στην Ελλαδα να πεινασουν.[/quote']Ώπα φίλε μου, κάτσε λιγάκι γιατί τα ισοπεδώσαμε όλα!

1) Όταν λαμβάνεις και εκτελείς χιλιάδες παραγγελίες καθημερινά, δεν υπάρχει σοβαρή περίπτωση να υποπέσεις και σε κάποιο λάθος; Υπάρχει και το ξέρουμε άρα δεν χρειάζεται να γινόμαστε παράλογοι και να πέσουμε να τους φάμε τους ανθρώπους στην πρώτη στραβή.

2) Θες να πεις ότι τα εγχώρια καταστήματα έχουν καλές τιμές, ανθρώπινη εξυπηρέτηση και μπορείς και να τους μιλήσεις κιόλας; Εγώ άλλα έχω δει, τα ακριβώς αντίθετα για την ακρίβεια!

3) Δεν φταίει ο μουσικός αν δίνει τα λεφτά του έξω και δεν τα αφήνει στην Ελλάδα. Ας μην του φερόντουσαν γαϊδουρινά! Καλύτερα να συμπληρώνεις φόρμες επιστροφής και να πληρώνεις όσα πρέπει, παρά να παρακαλάς τον κάθε επιχειρηματία να σου κόψει κανά κατοστάρικο από τις παράλογα υψηλες τιμές του.

Στα λέω γιατί γύρισα όλη την αγορά πριν λίγο καιρό. Αν δεν έβρισκα κάποιον γνωστό για να πάρω αυτό που ήθελα σε νορμάλ τιμή (χωρίς να παρακαλάω φυσικά), θα το είχα πάρει σίγουρα απ' έξω και καμία τύψη δεν θα είχα...
 
Aυτη ειναι η πραγματικοτητα του e-shopping.Xρυσωσαμε τον καθε thomann και σιγα σιγα καταρριπτεται ο μυθος του.Η λογικη της μαζας' date='κανενα προσωπο να μιλησεις απ'ευθειας.αφηστε τα μαγαζια στην Ελλαδα να πεινασουν.[/quote']
Περιεργο γιατι εγω οχι μονο μιλαω με τον ΕΛΛΗΝΑ υπαλληλο του "Θωμα" αλλα με ειδοποιει και με SMS οταν μου στελνει την παραγγελια μου ( η οποια κανει το πολυ 3 εργασιμες ημερες να ερθει απο τη Γερμανια....

(αν δεν καταλαβες το hint ειναι η λεξη ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ.... :lol: )
 
Η διαφορά είναι στο ότι οι γερμανός σου στέλνει εσ-εμ-ες ενώ ο έλληνας χεσ-εμ-ες.

 
αφηστε τα μαγαζια στην Ελλαδα να πεινασουν.
οτι πιο αστειο διαβασα τελευταια.. φιλε μου, εχουμε καποιο ειδος προστατευομενης οικονομιας και δεν το εχουμε καταλαβει???

περα απο αυτο, ο thomann μονο καλο θα κανει στην ελληνικη αγορα, γιατι ισως, λεω ισως ξυπνησουν μερικοι κ στην ελλαδα και αλλαξουν συμπεριφορα και εμπορικη αντιληψη..

 
περα απο αυτο' date=' ο thomann μονο καλο θα κανει στην ελληνικη αγορα, γιατι ισως, λεω ισως ξυπνησουν μερικοι κ στην ελλαδα και αλλαξουν συμπεριφορα και εμπορικη αντιληψη..[/quote']
Σχετικά με αυτό εχεις απολυτο δίκιο...Χαρακτηριστίκό παραδειγμα....:

Μίλαγα με τον ιδιοκτητη γνωστού καταστηματος οργανων στο Μαρούσι....(δεν το αναφερω για να μην θεωρηθεί διαφήμιση)...και συζητούσαμε για κάποιες παραγγελιες που έχω κάνει απο το εξωτερικό και για τα χρήματα που έχω κερδίσει απο την διαφορά στις τιμές και μου απαντησε ότι αν καποιο μικρό καταστημα θέλει να επιβιώσει πρέπει να ακολουθήσει την τακτική να καλυτερεύσει το service του και να χαμηλώσει τις τιμές...Κατι που το ίδιο καταστημα με μεγαλη "ανοιχτομυαλιά" (τι κορυφαία λέξη βρήκα παλι ο κερατάς) έχει εφαρμόσει....για αυτό τον λόγο έχει κάποια standard πελατεία (συμπεριλαμβανομένου και εμένα) αφού βρίσκω ότι θέλω σε ίδιες τιμές (αντε να ειναι 10-20 ευρώ παραπανω που μου έρχεται μια η αλλη με τα μεταφορικά)....

Και έτσι τα πάει καλά έχοντας κερδίσει την "τοπικη αγορά".....

Για αυτό είναι τεραστια βλακεία αυτά που λένε οι μαγαζότορες "δεν βγαίνω ρε αδελφέ" και να τους κάνεις λειτανίες για να σου κόψουν κάτι απο την τιμή....

Αυτά... :)
 
μην ξεχνάμε και την εγγύηση 3 χρόνων από thomann και τη επιστροφή μέσα σε 30 μέρες

τα ντόπια μαγαζιά μετά το πρώτο setup (ο θεός να το κάνει) της κιθάρας που αγόρασες σε στέλνουν στον έξω από δω και να του πεις ότι έχει το τάδε πρόβλημα σου λέει δεν το καλύπτει η εγγύηση, δεν φταίει το όργανο αλλά η χρήση που του κάνεις κτλ

δηλαδή εγώ αγόρασα μια κιθάρα και της κάνω χρήση κομπρεσέρ?

από Ελλάδα δεν ξαναγοράζω ΤΪΠΟΤΑ και θέλω να πλουτίσει ο thoman και ο κάθε thomann και να καταφέρω να έχω και κοντά στο σπίτι μου κάποια στιγμή ένα ανάλογο μαγαζί

ΥΓ οκ το παρατράβηξα το ξέρω αλλά αφήστε με να ονειρεύομαι αν και στην περίπτωση μας ισχύει το "δεν ελπίζω τίποτα δεν φοβάμαι τίποτα είμαι από το ελλαδιστάν"

 
περα απο αυτο, ο thomann μονο καλο θα κανει στην ελληνικη αγορα, γιατι ισως, λεω ισως ξυπνησουν μερικοι κ στην ελλαδα και αλλαξουν συμπεριφορα και εμπορικη αντιληψη..
Έχουν ξυπνίσει και οι ποιο κοιμισμένοι!!!

Το θέμα είναι ότι οι περισσότεροι γυρνάνε το πλευρό και ξανακοιμούνται! Περιμένοντας ίσως τα 4-5 χρονάκια που απομένουν για να βγούν στη σύνταξη! Αυτοί όμως που ξύπνισαν και δραστηρηοποιήουνται έχουν αρχίσει να διαμορφώνουν ένα νέο κίνημα στην αγορά! Πιστεύω μέχρι το τέλος του 2008 το τοπίο θα έχει καθαρίσει! Εδώ άρχισε το Bon Studio να ρίχνει τις τιμές του :lol:

 
Εδώ άρχισε το Bon Studio να ρίχνει τις τιμές του
Ελα ρε???? :lol:

Μήν μου πείς ότι σε αφηνει να δοκιμάσεις και όργανα....θα τρελαθώω.....:lol:

 
Μήν μου πείς ότι σε αφηνει να δοκιμάσεις και όργανα....θα τρελαθώω.....:lol:
Α δεν ξέρω! Έχω ορκιστεί πως αν δεν γίνει δευτέρα παρουσία εγώ δεν πατάω εκεί μέσα! :lol: :lol: :lol:

Πάντως πχ έχει ρίξη την tonelab στα 500 ευρώ με την κλασσική έκπτωση!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα