Εκδικητική αρνητική αξιολόγηση

pureanalog

Νέο μέλος
Μηνύματα
245
Πόντοι
16
Στην περίπτωση της αρνητικής αξιολόγησης συνήθως οι αρνητικές αξιολογήσεις πηγαίνουν εκατέρωθεν από ότι έχω παρατηρήσει. Ποιον απο τους 2 να εμπιστευτεί μετά κανείς...

 
Το έχω προσέξει κι εγώ να συμβαίνει. Αδικαιολόγητα. Μάλιστα κάποιοι ανταποδίδουν μεταξύ τους και θετικά για ν' ανεβαίνει το... κύρος τους.

 
Διαβαζεις και τα δυο αρνητικα σχολια και προσπαθεις να βγαλεις τα συμπερασματα σου.Αν ο Α γραψει για τον Β"Ειναι απατεωνας και δεν μου εστειλε το πεταλι" και μετα ο Β για τον Α "ειναι βλαξ και επιθετικος" ειναι προφανες το ποιος ειναι αναξιοπιστος.

Για αυτο θα ειναι απαραιτητο οταν βαζεις αρνητικο feedback να εξηγεις το γιατι και οχι μονολεκτικα "απατεωνας","καθηστερημενος","χιππης" ect,καθως μονο ετσι θα αντικρουσεις την εκδικητικη αξιολογηση του εκαστοτε ποντικανθρωπου.

 
yameth είπε:
Το έχω προσέξει κι εγώ να συμβαίνει. Αδικαιολόγητα. Μάλιστα κάποιοι ανταποδίδουν μεταξύ τους και θετικά για ν' ανεβαίνει το... κύρος τους.
Για τα θετικά δεν επιβάλλεται κιόλας;

Να φαίνεται η συμπεριφορά δηλαδή και των δυο ως αγοραστής και πωλητής αντίστοιχα;

 
Evilnye είπε:
Για τα θετικά δεν επιβάλλεται κιόλας;

Να φαίνεται η συμπεριφορά δηλαδή και των δυο ως αγοραστής και πωλητής αντίστοιχα;
Μάλλον σε 'φιλαράκια' αναφέρεται ο αρχηγός. Μπορεί να αλληλοαξιολογούνται

χωρίς καν να μεσολαβήσει συναλλαγή... σαν να καρμώνονται οι gatekeepers

επειδή ο ένας κέρασε τον άλλο σε μπυροποσία :D

 
bihlas87 είπε:
... σαν να καρμώνονται οι gatekeepers

επειδή ο ένας κέρασε τον άλλο σε μπυροποσία :D
Λέγε τι ξέρεις γρήγορα!

 


:D :D :D


 
bihlas87 είπε:
Μάλλον σε 'φιλαράκια' αναφέρεται ο αρχηγός. Μπορεί να αλληλοαξιολογούνται

χωρίς καν να μεσολαβήσει συναλλαγή... σαν να καρμώνονται οι gatekeepers

επειδή ο ένας κέρασε τον άλλο σε μπυροποσία :D
Ευτυχώς που δεν είσαι Gatekeeper.

Με -1 θα μουνα  ;)

Next time. Promise.

 
Όπα!

Τι, έτσι χύμα μπορεί να βάλει κάποιος θετική ή αρνητική συμπεριφορά?

Δε χρειάζεται η παρέμβαση κάποιου αστεράτου?

Πω πω, τόσο καιρό νόμιζα οτι τα +/- της συμπεριφοράς μπαίνουν μετά απο αναφορά σε κάποιον αστεράτο.

Δεν θα έπρεπε τουλάχιστον, να υπάρχει υποχρεωτική αιτιολόγηση που να φαίνετε κάπου για να μην υπάρχουν τα "μεταξύ μας"?

 
WilliamSats είπε:
Όπα!

Τι, έτσι χύμα μπορεί να βάλει κάποιος θετική ή αρνητική συμπεριφορά?

Δε χρειάζεται η παρέμβαση κάποιου αστεράτου?

Πω πω, τόσο καιρό νόμιζα οτι τα +/- της συμπεριφοράς μπαίνουν μετά απο αναφορά σε κάποιον αστεράτο.

Δεν θα έπρεπε τουλάχιστον, να υπάρχει υποχρεωτική αιτιολόγηση που να φαίνετε κάπου για να μην υπάρχουν τα "μεταξύ μας"?
Το θεμα αφορά την αξιολόγηση των συναλλαγών στις Αγγελίες έτσι; Για να μη μπερδευόμαστε.

Πολύ λίγοι όμως αιτιολογούν. Συνήθως γράφουν: "Αψογος!"  :)

 
yameth είπε:
Το θεμα αφορά την αξιολόγηση των συναλλαγών στις Αγγελίες έτσι; Για να μη μπερδευόμαστε.

Πολύ λίγοι όμως αιτιολογούν. Συνήθως γράφουν: "Αψογος!"  :)
αν το καναμε το συστημα με minimum χαρακτηρες?

 
αν η αξιολόγηση είναι θετική και μάλιστα έντονα, δεν χρειάζεται τεκμηρίωση...

σε αρνητική, ουσιαστικά επιβάλλεται

πάντως είχε γούστο ένας τύπος που έβαλε μια αγγελία σε εξυπνακίστικο μάλιστα ύφος τις προάλλες, έχοντας έντονα αρνητική συνολική αξιολόγηση μετά από αρκετές συναλλαγές... πού πα ρε καραμήτρο...

 
solega είπε:
αν το καναμε το συστημα με minimum χαρακτηρες?
+1 για μενα!

θα ηταν καλη λυση ετσι και αλλιως, ειτε πουλας ειτε αγοραζεις!

 
yameth είπε:
Πολύ λίγοι όμως αιτιολογούν. Συνήθως γράφουν: "Αψογος!"
Καλά για την αρνητική αξιολόγηση, αλλά για τη θετική, τι πειράζει ένα απλό "άψογος"; Τι να αιτιολογήσεις;

 
Πως ηταν η επικοινωνια-συνεννοηση, ποσο γρηγορα εγινε, αν το προιον ανταποκρινεται στην περιγραφη της αγγελιας κλπ, δεν ειναι τοσο δυσκολο νομιζω να γραψει καποιος 2-3 πραγματα παραπανω, 1 λεπτο το πολυ να του παρει, με αυτο το επιπλεον 1 λεπτο ομως θα βοηθησει πολυ περισσοτερο τους υπολοιπους χρηστες του φορουμ.

 
αφού σου λέει ο άλλος, ήταν "άψογος", τι παραπάνω θα θελήσεις να μάθεις όταν στο μέλλον πας να κάνεις συναλλαγή με το ίδιο άτομο;

τι συμπεραίνεις για τη συνεννόηση, την ταχύτητα, την τιμιότητα, την την την, όταν διαβάζεις "άψογος";

 
Ναι, κι αν ο πωλητής ήταν άψογος, αλλά το προϊόν δεν ήταν;  :P :P Να μην το αναλύσουμε λίγο;  ;D ;D

(πλακίτσα κάνω, ε!)

 
Στο ebay υπήρχε ανάλογο πρόβλημα με την αιτιολόγηση στις αξιολογήσεις.

Τελικά προχώρησαν σε ένα σύστημα με 5 επιλογές, για ταχύτητα παράδοσης, ακρίβεια στην περιγραφή, συννενοησιμότητα, κλπ.

Πιστεύω ότι στην περίπτωση των Αγγελιών κάτι τέτοιο θα ήταν overkill. Εκεί που έχει σημασία πάντως, καλό θα ήταν να γράφουμε δυο πραγματάκια παραπάνω.

 
Πραγματικα κανετε πως δεν καταλαβαινετε, σα μικρα παιδια. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι μπορει να ειναι "αψογος" ο πωλητης ή ο αγοραστης αλλα μπορει κατι εστω και μικρο να σας χαλασε αλλα να μην το γραψατε για καποιο λογο, ειτε βαρεμαρα, ειτε βιασυνη ειτε οτιδηποτε αλλο και μη μου πειτε οτι αυτο δεν ισχυει. Δηλαδη δεν σας εχει τυχει ποτε πχ (απλα και μονο ενα παραδειγμα αναφερω) καποιος να αργησει αρκετα στην ωρα που εχει συμφωνηθει ενω ολα τα υπολοιπα μαζι με το προϊον να ειναι τελεια; Σιγουρα δεν θα τον καταδικασεις τον αλλον με αρνητικο feedback αλλα μια αναφορα μπορεις να κανεις. Θα μου πειτε ειναι λεπτομερεια αυτο. Ναι ειναι μια λεπτομερεια που εγω ομως αν την εβλεπα γραμμενη θα την ειχα υποψιν μου, οχι αρνητικα, να μην κανω τη συναλλαγη με τον αλλον δηλαδη, αλλα θα ειχα στο μυαλο μου πως ο αλλος μπορει να αργησει και λιγο στη δικια μας συναντηση, ανθρωποι ειμαστε, ο καθενας εχει τα κουσουρια του, τις δουλειες του κλπ (και την αργοπορια δεν την λεω τυχαια γιατι εχω αυτο το ελλατωμα εγω προσωπικα ;)).

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top