- Μηνύματα
- 245
- Πόντοι
- 16
Στην περίπτωση της αρνητικής αξιολόγησης συνήθως οι αρνητικές αξιολογήσεις πηγαίνουν εκατέρωθεν από ότι έχω παρατηρήσει. Ποιον απο τους 2 να εμπιστευτεί μετά κανείς...
Για τα θετικά δεν επιβάλλεται κιόλας;yameth είπε:Το έχω προσέξει κι εγώ να συμβαίνει. Αδικαιολόγητα. Μάλιστα κάποιοι ανταποδίδουν μεταξύ τους και θετικά για ν' ανεβαίνει το... κύρος τους.
Μάλλον σε 'φιλαράκια' αναφέρεται ο αρχηγός. Μπορεί να αλληλοαξιολογούνταιEvilnye είπε:Για τα θετικά δεν επιβάλλεται κιόλας;
Να φαίνεται η συμπεριφορά δηλαδή και των δυο ως αγοραστής και πωλητής αντίστοιχα;
Λέγε τι ξέρεις γρήγορα!bihlas87 είπε:... σαν να καρμώνονται οι gatekeepers
επειδή ο ένας κέρασε τον άλλο σε μπυροποσία
Ευτυχώς που δεν είσαι Gatekeeper.bihlas87 είπε:Μάλλον σε 'φιλαράκια' αναφέρεται ο αρχηγός. Μπορεί να αλληλοαξιολογούνται
χωρίς καν να μεσολαβήσει συναλλαγή... σαν να καρμώνονται οι gatekeepers
επειδή ο ένας κέρασε τον άλλο σε μπυροποσία
Το θεμα αφορά την αξιολόγηση των συναλλαγών στις Αγγελίες έτσι; Για να μη μπερδευόμαστε.WilliamSats είπε:Όπα!
Τι, έτσι χύμα μπορεί να βάλει κάποιος θετική ή αρνητική συμπεριφορά?
Δε χρειάζεται η παρέμβαση κάποιου αστεράτου?
Πω πω, τόσο καιρό νόμιζα οτι τα +/- της συμπεριφοράς μπαίνουν μετά απο αναφορά σε κάποιον αστεράτο.
Δεν θα έπρεπε τουλάχιστον, να υπάρχει υποχρεωτική αιτιολόγηση που να φαίνετε κάπου για να μην υπάρχουν τα "μεταξύ μας"?
αν το καναμε το συστημα με minimum χαρακτηρες?yameth είπε:Το θεμα αφορά την αξιολόγηση των συναλλαγών στις Αγγελίες έτσι; Για να μη μπερδευόμαστε.
Πολύ λίγοι όμως αιτιολογούν. Συνήθως γράφουν: "Αψογος!"
+1 για μενα!solega είπε:αν το καναμε το συστημα με minimum χαρακτηρες?
Καλά για την αρνητική αξιολόγηση, αλλά για τη θετική, τι πειράζει ένα απλό "άψογος"; Τι να αιτιολογήσεις;yameth είπε:Πολύ λίγοι όμως αιτιολογούν. Συνήθως γράφουν: "Αψογος!"