8)spy είπε:Ο Duane δεν χρειαζόταν σωστές κιθάρες. Και κιθάρα για πέταμα με σκουριασμένες χορδές να του έδινες, θα έβγαζε τόνο που δεν μπορεί να βγάλει ούτε ο ...Petrucci με όλο αυτό τον εξοπλισμό!Ειδικά όταν έπαιζε με ΣΩΣΤΕΣ κιθάρες!!!!
8)spy είπε:Ο Duane δεν χρειαζόταν σωστές κιθάρες. Και κιθάρα για πέταμα με σκουριασμένες χορδές να του έδινες, θα έβγαζε τόνο που δεν μπορεί να βγάλει ούτε ο ...Petrucci με όλο αυτό τον εξοπλισμό!Ειδικά όταν έπαιζε με ΣΩΣΤΕΣ κιθάρες!!!!
Ok, πάντως χωρίς τον Duane οι Allman την είδανε και πολύ "νότος"...longshadow είπε:@elavd ο αλλος κιθαριστας των allmans,ο dickey Betts, επαιζε με ακομη πιο σωστες κιθαρες, δεν νομιζεις??http://www.youtube.com/watch?v=Sr6_erJ3tfk (αυτος με το cowboy hat!).
longshadow είπε:@elavd ο αλλος κιθαριστας των allmans,ο dickey Betts, επαιζε με ακομη πιο σωστες κιθαρες, δεν νομιζεις??
Πρώτον, οι περισσότεροι ήταν από νότιες πολιτείες. Δεύτερον, αν συνέχιζαν να γράφουν κομμάτια σαν το "In memory of Elizabeth Reed", το "Dreams" και το "Mountain Jam" δεν θα έφταναν ποτέ στο Νο. 2 του Billboard. Ενώ με τα "νότια" "Ramblin' man" και "Jessica" το κατάφεραν.Ok, πάντως χωρίς τον Duane οι Allman την είδανε και πολύ "νότος"...
Αρχικά, ο Betts δεν είχε πολύ διαφορετικό στιλ από τον Allman στο lead (δε μιλάω για slide). Σε μερικά κομμάτια του Live at Fillmore East δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω ποιός παίζει. Έπειτα διαμόρφωσε ένα εντελώς δικό του στιλ.Αλλά το πιο σπαστικό είναι ότι ο Betts (δεν λέω καλός κιθαρίστας) πήγε να το παίξει και πολύ Duane να ούμε...
Εννοώ την αλλαγή στη σκηνική παρουσία τους, και όχι τον τόπο καταγωγής τους..spy είπε:Πρώτον, οι περισσότεροι ήταν από νότιες πολιτείες. Δεύτερον, αν συνέχιζαν να γράφουν κομμάτια σαν το "In memory of Elizabeth Reed", το "Dreams" και το "Mountain Jam" δεν θα έφταναν ποτέ στο Νο. 2 του Billboard. Ενώ με τα "νότια" "Ramblin' man" και "Jessica" το κατάφεραν.Ok, πάντως χωρίς τον Duane οι Allman την είδανε και πολύ "νότος"...
Αρχικά, ο Betts δεν είχε πολύ διαφορετικό στιλ από τον Allman στο lead (δε μιλάω για slide). Σε μερικά κομμάτια του Live at Fillmore East δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω ποιός παίζει. Έπειτα διαμόρφωσε ένα εντελώς δικό του στιλ.Αλλά το πιο σπαστικό είναι ότι ο Betts (δεν λέω καλός κιθαρίστας) πήγε να το παίξει και πολύ Duane να ούμε...
Εννοώ ότι η αλλαγή πορείας που έγινε με το άλμπουμ "Brothers and Sisters" έγινε για καθαρά εμπορικούς λόγους. Εννοείται ότι το ομώνυμο άλμπουμ, το "Idlewild south" και το "Live at Fillmore East" (το οποίο τυγχάνει να έχω σε αυθεντική έκδοση βινυλίου) δεν συγκρίνονται με τίποτα μεταγενέστερο...Τι θες να πεις?Για 'μενα δεν μπορούν να συγκριθούν το "In memory of Elizabeth Reed" (το οποίο είναι του Betts) με το "Ramblin' man"..
Συμφωνώ Απόλυταspy είπε:Εννοώ ότι η αλλαγή πορείας που έγινε με το άλμπουμ "Brothers and Sisters" έγινε για καθαρά εμπορικούς λόγους. Εννοείται ότι το ομώνυμο άλμπουμ, το "Idlewild south" και το "Live at Fillmore East" (το οποίο τυγχάνει να έχω σε αυθεντική έκδοση βινυλίου) δεν συγκρίνονται με τίποτα μεταγενέστερο...Τι θες να πεις?Για 'μενα δεν μπορούν να συγκριθούν το "In memory of Elizabeth Reed" (το οποίο είναι του Betts) με το "Ramblin' man"..
Γαμπρούς δε θα τους κάνουμε, αλλά όπως και να έχει, εμένα με χάλασε όταν πρωτοέμαθα τι εννοούσε το κομμάτι των Skynyrd "That smell..." >playloud είπε:Λοιπον,
τωρα, τι σχεση εχει το ΑΝ και ΠΟΣΟ οι Allman (η οι Skynyrd) ηταν (η οχι) ρατσιστες? Γαμπρους σας θα τους κανετε? Η αυτο μειωνει οτι ηταν, ειναι και θα ειναι παντα μαματες μπαντες με κατι αρτιδια ΝΑ?
Ειναι σα να μου λες: "Ο Halford ειναι θεος σαν τραγουδιστης αλλα ειναι gay (και πολυ gay ομως)". Η βουρτσα με την..βουρτση
Συγκρινεις τους gay με τους ρατσιστες και τους φασιστες ή μου φανηκε;playloud είπε:Λοιπον,
τωρα, τι σχεση εχει το ΑΝ και ΠΟΣΟ οι Allman (η οι Skynyrd) ηταν (η οχι) ρατσιστες? Γαμπρους σας θα τους κανετε? Η αυτο μειωνει οτι ηταν, ειναι και θα ειναι παντα μαματες μπαντες με κατι αρτιδια ΝΑ?
Ειναι σα να μου λες: "Ο Halford ειναι θεος σαν τραγουδιστης αλλα ειναι gay (και πολυ gay ομως)". Η βουρτσα με την..βουρτση