drop κιθάρα με 10αρες χορδές γίνεται?

kavoyras

Νέο μέλος
Μηνύματα
2
Πόντοι
1
έχω μια ιμπανεζ και έχω απομονώσει το φλοιντ

και της έχω βάλει 10αρες πια χορδές

αλλά σαν να βλέπω να μη δουλεύουν σε drop κούρδισμα

ξέρει κανείς μήπως θέλει 11αρες και άνω ?

ή και οι δεκάρες κάνουν ,οπότε κάτι άλλο συμβαίνει....

 
εγώ έχω 10άρες σε κούρδισμα από ΡΕ αλλά για πιο κάτω δεν τραβάνε

βέβαια υπάρχουν πάρα πολλά σετ 10άρες με διάφορα νούμερα

πες μας το σετ σου και το κούρδισμα που θες να κάνεις

 
για ενα επιτυχημενο dropped D κουρδισμα χρησιμοποιειται πιο χοντρες χορδες;

 
Εγώ παντως σε μια esp m-II με στοπαρισμενο floyd εχω 10αρες και το κουρδισμα ειναι drop c και απο θεμα tension ειναι μια χαρα αλλα οπως ειπε και παραπανω ο jmone υπαρχουν και σετ 10αρες με τις 3 μπασες χορδες απο 11αρι σετ π.χ. οποτε κατι απο αυτα θα σε βολεψει!

 
kavoyras είπε:
αλλά σαν να βλέπω να μη δουλεύουν σε drop κούρδισμα

Όταν λές "δεν δουλεύουν" τι ακριβώς εννοείς;

Τεμπελιάζουν;;;  ;D

Πάντοτε σε drop κουρδίσματα, η ένταση μειωνετε ενώ η αλλαγή πάχους χορδών καλό είναι να ακολουθείτε απο ενα σετάρισμα.

Προσωπικά, πάντοτε παίζω με 10άρες χορδές και προτιμώ το σετάκια με τη μπάσα "Μι" 52άρα. Σε τέτοια σετ έχω χρησιμοποιήσει και drop κουρδίσματα χωρίς πρόβλημα, ποτέ δεν μου ήταν απαραίτητο να κατέβω κάτω απο "Ρε" ύφεση αλλά μέχρι εκεί όλα ήταν ok.  ;)

 
Σε ντο με 8αρες? Τις χορδες πρεπει να τις ακουμπας απλα και να ανεβαινεις ολοκληρο τονο  :o Ασε που λογικα θα εχει και τρελο buzz εκτος και αν εχει τεραστιο action... ::)

 
iommi.jpg
 
Οντως και αυτος ο Θεος με 8αρες παιζει! :o

Ασε που λογικα θα εχει και τρελο buzz εκτος και αν εχει τεραστιο action... Roll Eyes
οχι εχει πολυ χαμηλο action..

COPYRIGHT 2002 Miller Freeman Publications,GUITAR PLAYER
Who would have guessed that one of the heaviest guitar sounds to ever thunder from a speaker would come out of an extremely light guitar? What looks to be a beautiful, vintage "burst" Les Paul is actually a newer Gibson reissue. But that's just the start. Before ZZ Top maestro Billy Gibbons riffs away, the guitar is handed over to luthier and longtime friend John Bolin. Bolin removes the top and the fingerboard, and then scoops out as much wood as possible from the body and neck before putting the Paul back together and flawlessly touching it up. The result is a guitar so unexpectedly light and resonant that notes seem to jump right out of it. It's even more startling that Gibbons insists few adjustments to his amp rig are necessary when he changes to the hollowed-out Pauls from Pearly Gates--his faithful Les Paul that sets the standard by which he judges all others.

Other surprises include the very small .081 x.037 frets and the extra light .008-.038 gauge strings. The neck is very straight, and the low action measures just under 4/64" at the 12th fret. A bone nut was added, and the strings are adjusted very low over the first fret. There's a standard Gibson ABR-1 bridge and stop tailpiece--although the strings are fed through the tailpiece in the reverse direction, and then wrapped back over the top towards the bridge. This allows the tailpiece to be screwed down to the body while simultaneously easing the angle at which the strings pass over the bridge. Gibbons experimented with this setup, and he found a noticeable difference in the bass response and a better feel.

Finally, a pair of (you guessed it) Seymour Duncan Pearly Gates pickups run through the stock Gibson electronics. The height of the bridge pickup is kept a low 5/32" from the strings on the bass side (to clean up the low-end response) and 3/32" on the treble side. The neck pickup is positioned an even 1/8" from the strings.

Εγω παντως ουτε μπαζ ουτε μαζ ακουω.... ;D

http://www.youtube.com/watch?v=34wNfmpYrb8




http://www.youtube.com/watch?v=3VLJsm8ohOg&feature=related

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και αυτός ο θεος με 8αρες έπαιζε...

039_32264~Frank-Zappa-Posters.jpg


 
the strings are fed through the tailpiece in the reverse direction, and then wrapped back over the top towards the bridge
Γμτ, το εμαθε κι αυτος?  ;D  ;D  ;D

 
Για καλά drop κουρδίσματα είναι καλές 11αρες και πάνω.Ιδανικές για Β και C κούρδισμα είναι οι Ernieball Not Even Slinky (12)

 
Jimis7 είπε:
Για καλά drop κουρδίσματα είναι καλές 11αρες και πάνω.Ιδανικές για Β και C κούρδισμα είναι οι Ernieball Not Even Slinky (12)
Χαχαχα...

Αφήστε και λίγη περιοχή για τον κακόμοιρο το μπασίστα...!  ;D ;D ;D

Εκτός και αν έχει και αυτός, αντί για χορδές, σύρματα απο τις στήλες της ΔΕΗ.  ;D

 
playloud είπε:
Γμτ, το εμαθε κι αυτος?   ;D  ;D  ;D
Πράγματι, είχα διαβάσει κάποτε το περιοδικό και μου είχε κάνει εντύπωση.

Αναρωτιέμαι αν υπάρχει θέμα κουρδίσματος ή αν γλυστράνε οι χορδές, βλ. jazzmaster.

 
gia jazz me bob sfougaraki na valw 17res kai na koyrdiso pio katw gia na exo pio malaki tastiera?Ta kadinia apo 17 na ta alaxo me trixes alogou h na kanw bend sto kefali mou?Enisxiti gia gazi metal ala kai balada purple rain me dimartzio ki8ara k xordi xtapodi?Exi?Vgazi ixo?H oxi?

 
Μάλλον ούτε και εσύ πήγες διακοπές...  ;D

Superfunk είπε:
οχι δεν υπαρχει κανενα θεμα,απλα η κιθαρα παιζει πιο "μαλακα" μια και μειωνεται το tension ετσι ;)
Ωραίος, thanks.

 
Έχω πετύχει drop D κούρδισμα σταθερότατο μάλιστα με 10άρες.Απλά θέλει σετάπ απαραιτήτως μετά ;) Τώρα όσο αφορά το αν μπαζάρει η τίποτα τέτοιο πόση πια δύναμη βάζετε στο πάτημα των χορδών;;; ;D Η κιθάρα θα παίξει μια χαρά.Εκείνο που αλλάζει είναι η αίσθηση στα χέρια που πολλές φορές είναι καταλυτικός παράγοντας.Εγώ πχ όταν νιώθω άνετα με 11άρες να παίξω σε Μι και θέλω να αλλάξω κούρδισμα ε μάλλον δεν θα πάω σε 10άρες ;) Η κιθάρα θα παίξει εγώ "δε θα παίξω"  ;)

 
Superfunk είπε:
οχι δεν υπαρχει κανενα θεμα,απλα η κιθαρα παιζει πιο "μαλακα" μια και μειωνεται το tension ετσι ;)
α κρι βως (γμτ κι αυτος το ξερει)  ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top