Δεν ξέρω τι να πω actually.
Το όλο θέμα με το συναίσθημα και τους DT (και γενικά το συναίσθημα στις διασκευές) είναι χιλιοειπωμένο και οι DT έχουν ένα αρκετά άσχημο όνομα. Παράξενο από τη μία καθώς έχουν αρκετά μελωδικά/ατμοσφαιρικά κομμάτια δεκτόν από την άλλη λόγω της μεγαλύτερης προσοχής τους στην τελειότητα.
Προσωπικά, δεν είμαι κανάς πορωμένος KC οπαδός. Ειλικρινά, αν δεν άκουγα DT δεν θα χα ανακαλύψει ούτε τους Pink Floyd, Yes, Κansas, King Crismon, Steve Morse και τα άπειρα άλλα που είναι παλιότερα της εποχής μου.
Έχω να επισημάνω κάτι. Θα το πω με πολύ επιφυλακτικότητα γιατί δεν έχω κάποιο συναισθηματικό δέσιμο με τους king crimson έτσι ίσως να μην μπορώ να τους πιάσω αλλά μήπως η παραγωγή έχει σχέση με το να φαίνεται ένα κομμάτι "ασυναίσθητο"? Τι εννοώ:
Το κομμάτι γράφτηκε προφανώς ξεχωριστά. Δεν κάθισαν όλοι μαζί να το ηχογραφήσουν ταυτόχρονα σαν
μπάντα αλλά ξεχωριστά τα όργανα και θα έγιναν λογικά και συμπληρωματικές ηχογραφήσεις κτλπ. Ε, λογικό είναι να μην ακούγεται "φυσικό"="με συναίσθημα" μιας και δεν ηχογραφήθηκε έτσι. Ενώ, το βιντεάκι παραπάνω ακούγεται "καλύτερα" εξαιτίας του χάλια ήχου και το ότι παίζεται από μπάντα που αυτομάτως το κάνει πιο "συναισθηματικό".
Και αυτό το θέμα της παραγωγής νομίζω κατοπτρίζεται πάρα πολύ στις διασκευές των τελευταίων ετών. Όπου σε αυτές τις διασκευές τα κομμάτια που ξεχωρίζουν είναι οι...πραγματικά διασκευές και όχι οι επανεκτελέσεις όπως γίνεται τελευταία
Και το λεω γιατί οι DT έχουν δείξει ότι "αγαπάνε" αυτές τις μπάντες που διασκευάζουν και πιστεύω ότι όποιος παρακολουθεί τα bootlegs τους που παίζουν συχνά διασκευές (ή ακόμα και στο dvd που παίζαν yes) βγάζαν αυτό το συναίσθημα που λείπει από τις ηχογραφήσεις.