Δημοπρασίες στις Αγγελίες;

Yannis Methenitis

Yameth

Jack of all trades
Staff member
Μηνύματα
11,651
Λύσεις
1
Πόντοι
3,578
Στο παρελθόν έχει ζητηθεί αλλα δεν έχει συζητηθεί η πιθανότητα προσθήκης δημοπρασιών στις αγγελίες.

Είμαστε πλέον έτοιμοι, αν αποφασιστεί, να προχωρήσει.

Η επιλογή θα εμφανιστεί στη δημιουργία νέας αγγελίας. 

Αν αποφασίσετε να βάλετε μια αγγελία σε δημοπρασία θα πρέπει να δώσετε Τιμή Buy Now (αυτή που ιδανικά θα θέλατε να πουλήσετε) και μια Τιμή Εκκίνησης για να ξεκινήσει η διαδικασία. π.χ.

  • Τιμή 500
  • Τιμή Εκκίνησης 300
Μια χαμηλή τιμή εκκίνησης θα τραβήξει περισσότερες ματιές.
Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές υποβάλλουν προσφορές. 
Στην πορεία θα ενημερώνεστε για τις προσφορές με email αλλά και εσωτερικά.
Όταν λήξει η δημοπρασία σε 12 μέρες, πουλάτε στον υψηλότερο πλειοδότη. 
Σε περίπτωση που κάποιος προσφέρει την Buy Now τιμή εν τω μεταξύ, αποσύρετε την αγγελία πριν λήξει και δεν εμφανίζεται ξανά. 

Οσοι μπουν στην διαδικασία θα πρέπει να δώσουν στον πλειοδότη. Δεν έχει "άλλαξα γνώμη" ή "την αποσύρω" επειδή δεν έπιασα όσα περίμενα, αν θελουμε να παίζουμε τίμια.

Ποια είναι η άποψη σας; Αξίζει τον κόπο ή  είναι ένας τρόπος για κάποιους να μην δίνουν τιμή;

Θα μπαίνατε στην διαδικασία ή νομίζετε πως κάποιοι δεν θα τηρήσουν τους κανόνες;

 
Οσοι μπουν στην διαδικασία θα πρέπει να δώσουν στον πλειοδότη. Δεν έχει "άλλαξα γνώμη" ή "την αποσύρω" επειδή δεν έπιασα όσα περίμενα, αν θελουμε να παίζουμε τίμια.

Υπάρχει το ανάποδο "άλλαξα γνώμη" τύπου, δεν έπιασα όσα περίμενα ή τελικά δε θέλω να το πουλήσω, αλλά υπάρχει και το ανάποδο. Ο πλειοδότης να κάνει ακύρωση, τύπου, τελικά μετάνιωσα που έκανα bid. Αυτός που κάνει bid, έχει κάποια δέσμευση? Στο ebay πχ, δεσμεύονται τα χρήματά σου και όταν τελειώσει η χρόνος, η αγορά γίνεται αυτόματα. Εδώ δε θα μπορεί θεωρητικά να το αυξήσει πολύ, και μετά να πει, ξες κάτι πολλά είναι τελικά?

 
κάποιοι δεν θα τηρήσουν τους κανόνες;
Μάγος είσαι;

Μόνο με "καμία ευθύνη της διαχείρισης" με μεγάλα καθυσηχαστικά γράμματα, να αναβοσβήνει στο μισό της σελίδας. 

 
Οσοι μπουν στην διαδικασία θα πρέπει να δώσουν στον πλειοδότη. Δεν έχει "άλλαξα γνώμη" ή "την αποσύρω" επειδή δεν έπιασα όσα περίμενα, αν θελουμε να παίζουμε τίμια.
Θα συμπλήρωνα, "όσοι μπουν στη διαδικασία και δεν δώσουν στον πλειοδότη, να μην έχουν τη δυνατότητα αναδημοσίευσης με δημοπρασία της ίδιας αγγελίας".

Θα είναι ένα θεματάκι ο έλεγχος, βέβαια.

Έτσι, προστατεύονται όλοι και δεν κανιβαλίζουν την επιλογή.

Εμένα θα μου άρεσε πολύ, πάντως, η επιλογή της δημοπρασίας και σαν αγοραστής και σαν πωλητής.

Υ.Γ. Επειδή, παρατράγουδα θα υπάρχουν πάντα, καλό θα ήταν να μην αποτρέπουν ωραίες και χρήσιμες ιδέες να υλοποιηθούν.

 
Μπορείς να βάλεις και δημοπρασία με τον μεγαλύτερο τσίπη και να βραβεύεται και τέλος του κάθε μήνα...Θα κάνει θραύση στο νόιζ. Έχω βαρεθεί να απαντάω σε μέηλ τύπου "δίνω τόσα και το παίρνω τώρα"

 
Δύσκολα με δεσμευση κλπ.

Οπως και σε μια αγγελία, ο αγοραστής μπορεί να ακυρώσει/αλλάξει γνώμη όποτε θέλει.

Σε αντίστοιχες σελίδες εξωτερικού με τέτοια δυνατότητα, το σύστημα εμφανίζει όλους όσους κάνουν προσφορά, και το αντίστοιχο ποσό. Και ο πωλητής μπορεί να επικοινωνήσει με τον καθένα. Ο πωλητής μπορεί επίσης να διαγράψει προσφορά απο όποιον θέλει. Έτσι αν κάποιος αλλάξει γνώμη, είτε διαγράφεις την προσφορά και η διαδικασία συνεχίζεται, ή μιλάς με τον δεύτερο κλπ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Στο παρελθόν έχει ζητηθεί αλλα δεν έχει συζητηθεί η πιθανότητα προσθήκης δημοπρασιών στις αγγελίες.

Είμαστε πλέον έτοιμοι, αν αποφασιστεί, να προχωρήσει.

...... Θα μπαίνατε στην διαδικασία ή νομίζετε πως κάποιοι δεν θα τηρήσουν τους κανόνες;
Kαλη ιδεα.
Ξεκινηστε ομως να το στησετε με δεδομενο οτι πολλοι θα προσπαθησουν να παρακαμψουν τους κανονες.

 
Δύσκολα με δεσμευση κλπ.

Οπως και σε μια αγγελία ο αγοραστής μπορεί να ακυρώσει/αλλάξει γνώμη όποτε θέλει.

Σε αντίστοιχες σελίδες εξωτερικού με τέτοια δυνατότητα, το σύστημα εμφανίζει όλους όσους κάνουν προσφορά, και το αντίστοιχο ποσό. Και ο πωλητής μπορεί να επικοινωνήσει με τον καθένα. Ο πωλητής μπορεί επίσης να διαγράψει προσφορά απο όποιον θέλει. Έτσι αν κάποιος αλλάξει γνώμη, είτε διαγράφεις την προσφορά και η διαδικασία συνεχίζεται, ή μιλάσ με τον δεύτερο κλπ.
Ο πωλητής μπορεί να επικοινωνεί με όλους. Αν ο πλειοδότης αλλάξει γνώμη τότε ακολουθεί ο επόμενος. Ποιος ο λόγος να διαγραφεις προσφορές;

Θα συμπλήρωνα, "όσοι μπουν στη διαδικασία και δεν δώσουν στον πλειοδότη, να μην έχουν τη δυνατότητα αναδημοσίευσης με δημοπρασία της ίδιας αγγελίας".

Θα είναι ένα θεματάκι ο έλεγχος, βέβαια.

Έτσι, προστατεύονται όλοι και δεν κανιβαλίζουν την επιλογή.

Εμένα θα μου άρεσε πολύ, πάντως, η επιλογή της δημοπρασίας και σαν αγοραστής και σαν πωλητής.

Υ.Γ. Επειδή, παρατράγουδα θα υπάρχουν πάντα, καλό θα ήταν να μην αποτρέπουν ωραίες και χρήσιμες ιδέες να υλοποιηθούν.


Αυτό σκέφτομαι αλλά θα έχουμε παρατράγουδα και διαφωνίες. Οι γνωστες εξαιρέσεις... δεν ήξερα, πέθανε η γιαγιά μου κ.α. και θα σκοτωνόμαστε δι αλληλογραφίας. Δεν θα είναι πολλοί αλλά 2-3 αρκούν για να ταλαιπωρούν τους υπόλοιπους. Εδω έχουμε τύπο που κάνει ότι κάνει και τον αποκλείω. Ε... έχει φτιάξει (και άμεσα αποκλείσαμε) πάνω απο 30 προφιλ με διευθυνσεις πενταλέπτου καθημερινά. Όρεξη να 'χεις ν' ασχολείσαι.

Μάγος είσαι;

Μόνο με "καμία ευθύνη της διαχείρισης" με μεγάλα καθυσηχαστικά γράμματα, να αναβοσβήνει στο μισό της σελίδας. 
Σωστή η υπόδειξη αλλά δεν σημαίνει πως θα καθησυχάζει κανέναν απαραίτητα.

Δυστυχώς θα είναι σχετικά ανοιχτό το σύστημα και θα επαφίεται στο καθε μέλος η ποιότητα της υπηρεσίας. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
οταν διαβασα το θεμα πραγματικα σκέφτηκα ότι ήταν αστείο.

Εδώ μέσα έχω γνωρίσει καταπληκτικούς ανθρώπους και αρκετούς εεε.... κάπως. 

Ας μην επεκταθώ.

Ενώ λοιπόν στην αρχή το πήρα για αστείο και μετά οτι ειναι αδύνατο τώρα σκέφτηκα οτι μπορεί να γίνει.

Οκ ο πρώτος μπορεί να μην την πάρει ή να είναι χασομέρης, ε, και; Τη πουλας στον δεύτερο κ.ο.κ. Ο σωστός αγοραστής θα δώσει μια ρεαλιστική τιμή και όχι ότι ναναι.

Αλλα το παραπάνω μας φέρνει στο παρόν, όπου ο σοβαρος αγοραστής (και πωλητής) θα στείλει το μήνυμα του, θα κανει τη δοκιμή του και θα το πάρει, δεν χρειάζεται πλειστηριασμούς. 

 
Εγώ διαφωνώ με την έννοια ότι το smartnoiz, όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ σαν πλατφόρμα (εκτός και αν κάνω λάθος), είναι ουδέτερη σε θέματα που αφορούν τους διακανονισμούς των αγοραπωλησιών και των πληρωμών, γιαυτό άλλωστε και παρέχεται δωρεάν. Η διαδικασία της δημοπρασίας, θα πρέπει να προσφέρει ασφαλιστικές δικλείδες σε όλους τους ενδιαφερόμενους, όπως αυτά που ακούστηκαν από πχ τον Alex: τι θα γίνει αν το προϊόν δεν πιάσει την επιθυμητή τιμή και τελικά ο πωλητής το αποσύρει αυθαίρετα ή ακόμα αν ο υποψήφιος αγοραστής τα κάνει νερά με δικαιολογίες τύπου "θα βάλω 100 τώρα και τα άλλα σε πέντε εβδομάδες". Επίσης θα χρειαστεί να είναι εμφανής η διαφάνεια της δημοπρασίας. Δεν λέω ότι όλα αυτά δεν λύνονται αλλά χρειάζεται αρκετή προσπάθεια και σίγουρα μια προμήθεια στο noiz για την εμπλοκή του. 

 
Σαν αγοραστής, δεν θα έμπαινα ποτέ σε διαδικασία πλειοδότησης. Σαν πωλητής δεν θα ήθελα να βάλω τον κόσμο σε διαδικασία πλειοδότησης. Πιστεύω οτι δεν υπάρχει λόγος να πολυπλοκεύουμε κάτι που λειτουργεί μια χαρά στην απλή εκδοχή του..

 
Στραβές πάντα μπορεί να υπάρξουν, ακόμα και στα καλύτερα οργανωμένα ιντερνετικά "μαγαζιά". Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές στις ασφαλιστικές δικλείδες για ένα τέτοιο εγχείρημα.

1. Σε περίπτωση πώλησης, ένα μικρό ποσό να πηγαίνει στο Νοιζ και εκείνο με τη σειρά του να φροντίζει όλα να δουλεύουν όσο καλύτερα γίνεται. Θα έλεγα πως δεν πρέπει να είναι ποσοστό, εκτός αν ο Γιάμεθ έχει βλέψεις να το κάνει μαγαζί (δεν το αναφέρω ειρωνικά). Αντί να δίνουμε 5 η 10 Ε για να τονίσουμε την αγγελία μας, να πηγαίνουν στην πλατφόρμα όταν κάτι πωλείται. Άλλωστε, και τώρα η αξία του προϊόντος δεν μεταβάλλει το ποσό του τονισμού της καταχώρησης.

2. Πληρωμή μέσω Pay Pal. Ξέρω πως πολλοί θα στραβομουτσουνιάσουν αλλά καλώς η κακώς είναι ο ασφαλέστερος τρόπος διασφάλισης της συναλλαγής, ειδικά σε δημοπρασίες. Μπορείτε άλλωστε πάντα να παρακάμπτετε συστήματα και πλατφόρμες, επικοινωνείτε και κανονίζετε μεταξύ σας και όλα καλά, η κακά, δικό σας θέμα.

3. Τα μεγάλα φόρα του εξωτερικού έχουν απλούς αλλά απαράβατους κανόνες και σαφώς πεπαιδευμένα μέλη. Η κοινωνία των μουσικών - μελών μπορεί να είναι πολύ εξυπηρετική, όμως εύκολα γίνεται σκληρή, άτεγκτη σε περιπτώσεις παρασπονδιών. Δε νομίζω πως έχουμε την ωριμότητα για κάτι τέτοιο, απο την άλλη, αν δεν δοκιμάσεις και δεν κάνεις κάποια πρώτα βήματα δεν πρόκειται να φτάσεις πουθενά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ποιος ο λόγος να διαγραφεις προσφορές;
Για 3 λόγους βασικά, αν και νομίζω οτι με ελάχιστο και ανώτερο όριο τιμής τα 2 πρώτα δεν χρειάζονται :

1) Αν δεν υπάρχει αρχική τιμή για να σβήνεις ανόητα χαμηλά bids

2) Για να σβήνεις κάποιους που κάνουν 999999999.99 και μπλοκάρουν τη διαδικάσία

3) Ως μέσο πίεσης στον αγοραστη, π.χ. αν δεν πάρω χρήματα μέχρι τότε, σου σβήνω την προσφορά και όποια άλλη κάνεις και συνεχίζω.

Έχω δει και στάτους "reserved" (μπάνει και βγαίνει όποτε ο πωλητής θέλει (κρύβοντας τις προσφορές), όπου ο πωλητής παγώνει τη διαδικασία, συνήθως απο την ώρα που έχει κάποιο deal, μέχρι και να γίνει η πληρωμή. Αυτό είναι ένα μέσο του αγοραστή, μιας και αν υπάρχει deal, ζητάει απο τον πωλητή να παγώσει τη διαδικασία και να αποκλέισει μεγαλύτερες προσφορές, κλειδώνοντας κατά κάποιο τρόπο την τιμή (αν και κάποιος ενδιαφερόμενος μπορεί πάντα να κάνει προσφορά με μήνυμα - στα τυφλά όμως αφού η προσφορά θα είναι κρυμμένη).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλή ιδέα και υλοποιήσιμη κατά τη γνώμη μου αλλά χρειάζεται μερικές πολύ βασικές δικλείδες:

1. Μοναδικός λογαριασμός μέσω επαλήθευσης τηλεφώνου. 

2. Όλη η επικοινωνία μέσω νόιζ ώστε να υπάρχουν όλα γραπτά και καταγεγραμμένα.

3. Ο διαχειριστής να αποφασίζει σε περίπτωση διαφωνίας.

4. Ο κατά την κρίση της διαχείρισης κακόβουλος/ απατεώνας να δέχεται μόνιμο ban.

Υγ εάν απλά βασιστεί η όλη ιδέα στην καλή θέληση και στην εντιμότητα δεν πρόκειται να λειτουργήσει

 
Last edited:
Η γνώμη μου είναι, ή το στήνεις σωστά, ή δεν το στήνεις καθόλου.

Και είναι δύσκολο και κοστοβόρο να το στήσεις σωστά.

Θέλει ανθρώπους, εργαλεία, και συνεχή υποστήριξη.

Και τον LK να φτιάξει ένα καταστατικό που να είναι υποχρεωμένα να αποδεχτούν τα μέλη.

Εκτός και θέλουμε μόνο επιδερμική προσέγγιση.

Αλλά κι αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι.

Σε αυτή την φάση, θεωρώ ότι το γενικότερο κόστος είναι μεγαλύτερο από το συνολικό όφελος που θα έχει.

Εκτός βέβαια, και αν οι φιλοδοξίες για το smart noiz, είναι πολύ μεγαλύτερες από ότι φαντάζομαι.

Μακάρι βέβαια να είναι μεγαλύτερες.

 
1. Σε περίπτωση πώλησης, ένα μικρό ποσό να πηγαίνει στο Νοιζ και εκείνο με τη σειρά του να φροντίζει όλα να δουλεύουν όσο καλύτερα γίνεται.

2. Θα έλεγα πως δεν πρέπει να είναι ποσοστό, εκτός αν ο Γιάμεθ έχει βλέψεις να το κάνει μαγαζί (δεν το αναφέρω ειρωνικά). Αντί να δίνουμε 5 η 10 Ε για να τονίσουμε την αγγελία μας, να πηγαίνουν στην πλατφόρμα όταν κάτι πωλείται.

3. Άλλωστε, και τώρα η αξία του προϊόντος δεν μεταβάλλει το ποσό του τονισμού της καταχώρησης.

4. Μπορείτε άλλωστε πάντα να παρακάμπτετε συστήματα και πλατφόρμες, επικοινωνείτε και κανονίζετε μεταξύ σας και όλα καλά, η κακά, δικό σας θέμα.


Ηλία συμφωνώ γενικά, αλλά ....

1. Αυτό θα ανεβάσει τις τιμές, καθώς το κόστος της αγγελίας θα ενσωματώνεται στην τιμή του αντικειμένου.

2. Διαφωνώ ως προς το σταθερό ποσό.

Θα πρότεινα ποσοστό, αλλά με ταβάνι (δηλαδή πχ max 30).

Δεν γίνεται να πουλάς ένα πετάλι 40 - 50 ευρώ, και να δίνεις το 20 - 25% για την αγγελία.

Αν πουλάς μια κιθάρα 800, ένα 10 - 20άρικο είναι λογικό.

3. Αυτό συμβαίνει, γιατί στην προκειμένη περίπτωση αγοράζεις εκ των προτέρων μια υπηρεσία που σε βοηθάει να πουλήσεις, άσχετα με το αν πούλησες τελικά.

Γι' αυτό και κανείς δεν θα την αγοράσει για πράγματα μικρού κόστους.

4. Αυτό είναι τεράστιο πρόβλημα. Γιατί θα πρέπει να φαίνεται και να αποδεικνύεται ότι η συναλλαγή δεν έγινε μέσω του site.

Γιατί αν υπάρξουν προβλήματα, θα έχεις τρέξιμο μετά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Στο αντίστοιχο Νοιζ στο Βέλγιο, έχω αντιμετωπίσει τα εξής που μπορεί να συμβούν:

Περιπτώσεις:
α) ο καλύτερος πλειοδότης κάνει πίσω . Αποτέλεσμα: με κρεμάει γιατί δεν θα θελα να το πουλήσω στον αμέσως παρακάτω, γιατί η προσφορά του δεύτερου είναι πολύ πιο χαμηλή. Αρα δεν θα πρέπει να είναι δεσμευτικό το ναπουλήσω στον αμέσως καλύτερο.

β) δεν θέλω να πουλήσω σε έναν συγκεκριμένο μαλάκα που με έστησε στο παρελθόν και δεν ήρθε ποτέ να πάρει κάτι που είχε συμφωνήσει να πάρει. Το να έχει δικαίωμα αυτός να κάνει bιd σε ό,τι πουλάω, μπροεί να μου χαλάσει την πώληση. Πρέπει να έχω λοιπόν δικαίωμα να μην πυολησω αν δεν θέλω ή να σβήσω μια προσφορά.

γ) ενώ ΄κάποιος πλειοδοτεί, μου στέλνει PM κάποιος άλλος που προσφέρει το asking price και προτιμώ να το δώσω σε αυτόν.
 

δ) ενώ έχω κανονίσει να αγοράσω κάτι - βάσει της προσφοράς που έκανα ΚΑΙ προσωπικού μηνύματος που έστειλα, ο τύπος με ειδοποιεί ότι τελικά πουλήθηκε (σε κάποιον φίλο του; σε κάποιον που πήγε άμεσα και το πήρε; σε άλλο μέλος της μπάντας; άλλαξε γνώμη και δεν πουλάει; κλπ κλπ)

ε) πρόσφερα 100 ευρώ για το ταδε, ο πωλητής δεν επικοινωνεί μαζί μου γιατί περιμένει κι άλλες προσφορές, και εν τω μεταξύ, όσο περιμένω το βρίσκω 80 ευρώ. Πάω και το αγοράζω και πριν προλάβω να αποσύρω την προσφορά μου από τον πρώτο, εκείνη την αποφράδα μέρα ο πωλητής του πρώτου αποφασίζει να μου γράψει ότι ΟΚ, έλα πάρτο για 100 ευρώ. Τι γίνεται τότε; Πρέπει να το πάρω υποχρεωτικά; Κι αν δεν το πάρω, δεν γίνομαι μαλάκας;

στ) κάτι που συμβαίνει πολυ΄συχνά εκεί, είναι ο πωλητής να βάζει φίλους και γνωστούς του να ποντάρουν προσφορές, γαι να αυξήσει την τιμή. Δηλ. ενώ έχει βάλει αρχική τιμή εκκίνησης μηδέν ή πολυ΄χαμηλή, πχ. 20 ευρώ, πάω εγώ και ποντάρω π.χ. 50. Μέσα σε δυο ώρες έχουν έρθει άλλοι τρεις που ποντάρουν 75, 80 κλπ. Πολύ κοντά στην τιμή που θα μπορούσε να το πουλήσει φυσιολογικά . Δεν χτυπάω παραπάνω, γιατί με τόσα και λίγο παραπάνω το παίρνω καινούριο.
Τις επόμενες μέρες όμως, βλέπω ότι η αγγελία δεν φεύγει, το αντικείμενο δεν πωλείται κι ας έχει καλές πρσφορές. Αυτό σημαίνει ότι αυτοί που πόνταραν, απλά ήθελαν να ανεβάσουν την τιμή και όχι να το πάρουν.

Εν κατακλείδι Η γνώμη μου είναι αν επιλεχθεί τελικά να μπεί σύστημα με προσφορές, να μην είναι δεσμευτικό τίποτα. Ούτως ή άλλως, και προσφορές να υπάρξουν, όποιος θέλει κάτι, θα μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας με τον πωλητή χωρίς να κάνει ποτέ προσφορά, σωστά;
Επιπλέον, στην περίπτωση των προσφορών, θα πρέπει ο πωλητής να κοιτάξει να επικοινωνήσει με όποιον (θεωρήσει ότι) πλειοδότησε με καλή προσφορά. Το οποίο περιπλέκει κάπως τα πράγματα. Συνήθως αυτός που ζητά κάτι θα έπρεπε να επιδιώκει την επικοινωνία.

Και κάτι ακόμα: αν μπει πιλοτικά (καλό έ; ) σύστημα προσφορών, θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα ο πωλητής να θέσει φιξ τιμή αν θέλει και όχι υποχρεωτικά σύστημα προσφορών. Όπως γίνεται π.χ. στο Reverb.com.
Αν υπάρξει αυτή η δυνατότητα, το να ορίζεις δηλ. φιξ τιμή αν το θες, στο κάτω κάτω, αν ψήνεται η διαχείριση να βάλει σύστημα προσφορών, ας το κάνει,  και βλέποντας κρίνει αν αποδίδει ή όχι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
εύλογα ερωτήματα, αλλά από την στιγμή που δεν υπάρχει ενδιάμεσος όλα λύνονται με την καλή διάθεση (αν υπάρχει) των ενδιαφερόμενων. Αντίστοιχα συμβαίνουν στις αγγελίες πχ συμφωνείς να αγοράσεις κάτι με 100 ευρώ και κανονίζετε να βρεθείτε σε δύο - τρείς μέρες και στο ενδιάμεσο το βρίσκεις προσφορά στα 50€. Αντίστοιχα κάνεις μια ψιλο-εκπτωσούλα σε κάποιον για κάτι που πουλάς αλλά στο ενδιάμεσο εμφανίζεται τρίτος που δίνει όλο το ποσό. Και στις δύο περιπτώσεις, θεωρητικά αν υπάρχει καλή διάθεση λύνεται αλλιώς πέφτουν μπινελίκια. Τώρα αν υπάρχει ενδιάμεσος που κάνει δέσμευση ποσού όλα αυτά λύνονται είτε μας αρέσει είτε όχι.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top