- Μηνύματα
- 159
- Πόντοι
- 16
και εγω θυμαμαι στους Opeth τον Δεκεμβρη με διπεταλο εβγαινε πολυ καλος ο ηχος
Δεν είμαι δογματικός, αλλά η φυσική φθορά είναι αναπόφευκτη. Αργά ή γρήγορα το καινούριο απέχει.beeros05 είπε:αυτη την ατακα τωρα την προσεξα... ;D ενταξει ρε σακη χαλαρα ρε boy...μου θυμισες ατακες του τυπου ''αρνείσαι τον θεο >, τον Μεσσία ?!''
Το - πηγαίνει μόνο από την πλευρά του κόστους.εντελως λαθος! δες σε ηχογραφηση τί σήμα παίρνει ενα μικρόφωνο από ενα διπέταλο και τί σημα θα πάρει ενα μικρόφωνο από μονο πεταλι (επιπλεον το εχεις βαλει ο ιδιος στα +...)
το ότι κατά κοινή ομολογία εβγαλε ''θεϊκό'' ηχο το διπέταλο είναι απλά μια παρατήρηση. Το τι χρησιμοποίησε δεν το ξέρω.το ότι εβγαλε ''θεϊκό'' ηχο δε σημαίνει απαραίτητα ότι εδινε σωστό σήμα, μήπως ήταν τριγκαρισμενη η κάσσα?
άλλη μια παρατήρηση, όπου φυσικά συμφωνώcerealkiller είπε:και εγω θυμαμαι στους Opeth τον Δεκεμβρη με διπεταλο εβγαινε πολυ καλος ο ηχος
Η συντηρηση στα πετάλια με αλυσιδα είναι must...sakisdrm είπε:Αρνείσε τη φυσική φθορά του χρόνου? Τama iron cobra: Όταν μου το παρουσίασε ο πωλητής δεν πίστευα στα μάτια μου. Μετά απο 4 χρόνια σε στούντιο και live, πριονίδι, σκόνη, μεταφορές και μηδενική φροντίδα είχε διαφορά αριστερού με δεξί στις ταλαντώσεις πάνω 200%. Ποιός κάθεται να ψάξει μετά ρυθμίσεις.. Παίρνεις ένα καινούριο και ξεμπερδεύεις!
Τα πράγματα αλλάζουν λίγο προς το καλύτερο αν κάθεσαι και το χαιδεύεις κάθε μήνα, με τα λαδάκια του τις ιστορίες του κλπ
Xa πηγα και εγω katatonia μαστορα(Θεσσαλονικη μιλάω)...sakisdrm είπε:επιπλέον προσθέτω το εξής:
-δίκασης
Χρειάζεσαι ένα παραπάνω μικρόφωνο/triger και ένα κανάλι ηχογράφησης.
Γενικά
Μετά το σημερινό live KATATONIA, λέω πως το διπέταλο υπεραρκεί!!
Ο τύπος εβγαλε θεοήχο!
Βασικα από όσο παρατήρησα στο soundcheck(που πήρε ώρα)...beeros05 είπε:εντελως λαθος! δες σε ηχογραφηση τί σήμα παίρνει ενα μικρόφωνο από ενα διπέταλο και τί σημα θα πάρει ενα μικρόφωνο από μονο πεταλι (επιπλεον το εχεις βαλει ο ιδιος στα +...)
το ότι εβγαλε ''θεϊκό'' ηχο δε σημαίνει απαραίτητα ότι εδινε σωστό σήμα, μήπως ήταν τριγκαρισμενη η κάσσα?
αρκεί για το τελικό αποτέλεσμα, όχι για τα υπόλοιπα, αίσθηση, κόστη, στήσιμο που είπαμεNordic είπε:άμα είναι να χρησιμοποιήσεις 100% trigger χωρίς mics παράλληλα, μία κάσσα αρκεί...
Βεβαια η αίσθηση σιγουρα δεν είναι το ίδιο με ένα δίκασο...
Για Θεσσαλονίκη και εγώ λέω. Ο drummer ήταν για σεμινάριο. Ο ήχος άπαιχτος.Xa πηγα και εγω katatonia μαστορα(Θεσσαλονικη μιλάω)...
Γενικα ο drummer παιχτικά ήταν πολυ καλός...
Γενικότερα στα πετάλια πρέπει να πέφτει συντήρηση... Λάδωμα στις αλυσίδες, συχνό ξεσκόνισμα, έλεγχος σε όλα τα κινούμενα σημεία και τακτικός έλεγχος στις βίδες τους. και βέβαια να μην το κακομεταχειριζόμαστε σε μεταφορες κλπ...Nordic είπε:Η συντηρηση στα πετάλια με αλυσιδα είναι must...
Θα διαφωνησω βασικα στο ότι ο daniel είναι για σεμιναριο...sakisdrm είπε:αρκεί για το τελικό αποτέλεσμα, όχι για τα υπόλοιπα, αίσθηση, κόστη, στήσιμο που είπαμε
Εξηγώ: Όταν βάλεις το trigger (όσο πιο 100% τόσο περισσότερο) ο τελικός παραγόμενος ήχος δεν έχει σχέση με τον ήχο (χρειά / ποιότητα) που παράγεται στην πηγή, ο οποίος είπαμε ποιοτικά θεωρείται χειρότερος από αυτόν που βγαίνει από δικάση, αλλά μόνο με το χρόνο που παράγεται. Η αναπαράσταση του ήχου γίνεται απο τον αποθηκευμένο ήχο midi κάθε φορά που τριγκάρεται από τα χτυπήματα στο 1 δέρμα.
Άρα σωστά όταν βγαίνουμε με trigger (για το 100%) η ποιότητα του ήχου με το διπέταλο δεν επηρεάζεται καθόλου.
Για Θεσσαλονίκη και εγώ λέω. Ο drummer ήταν για σεμινάριο. Ο ήχος άπαιχτος.
daylight misery, sorroful angels....Vorryngr είπε:Συγχωρίστε μου το οφ-τοπικ αλλά ποία ήταν τα support?
Αν θες το hi-hat πιο κοντα...ippex είπε:Δεν είναι τόσο εύκολο ειδικά για κάποιους σαν εμένα που έχουν συνιθίσει και το hihat και το πετάλι του hihat πολύ κοντά στο ταμπούρο.