Δίκαση ή διπέταλο

και εγω θυμαμαι στους Opeth τον Δεκεμβρη με διπεταλο εβγαινε πολυ καλος ο ηχος

 
beeros05 είπε:
αυτη την ατακα τωρα την προσεξα... ;D ενταξει ρε σακη χαλαρα ρε boy...μου θυμισες ατακες του τυπου ''αρνείσαι τον θεο  >:(, τον Μεσσία ?!''
Δεν είμαι δογματικός, αλλά η φυσική φθορά είναι αναπόφευκτη. Αργά ή γρήγορα το καινούριο απέχει.

εντελως λαθος! δες σε ηχογραφηση τί σήμα παίρνει ενα μικρόφωνο από ενα διπέταλο και τί σημα θα πάρει ενα μικρόφωνο από μονο πεταλι (επιπλεον το εχεις βαλει ο ιδιος στα +...)
Το - πηγαίνει μόνο από την πλευρά του κόστους.

Νομίζω πως δεν εννοείς σήμα αλλά την καθαρότητα του ήχου της πηγής.


Το σήμα δεν έχει να κάνει με τον ήχο (καθαρό / βρώμικο / μπερδεμένο / λασπώδη... που θα προκύψει απο μια κάσα ή ένα διπέταλο) της πηγής αλλά από εκεί και ύστερα δηλαδή με το μικρόφωνο, την τοποθέτηση του και την καλωδίωση, μέχρι να καταλήξει στην είσοδο. Η ηχογράφηση οφείλει να βγάλει όσο πιο πιστά γίνεται, αυτό που παράγεται στο σημείο τοποθέτησης του μικροφώνου. Δηλαδή ανεξάρτητα από το αν εκεί παράγεται μια καθαρότατη μποτιά ή μια λασπούρα.





το ότι εβγαλε ''θεϊκό'' ηχο δε σημαίνει απαραίτητα ότι εδινε σωστό σήμα, μήπως ήταν τριγκαρισμενη η κάσσα?
το ότι κατά κοινή ομολογία εβγαλε ''θεϊκό'' ηχο το διπέταλο είναι απλά μια παρατήρηση. Το τι χρησιμοποίησε δεν το ξέρω.

 
cerealkiller είπε:
και εγω θυμαμαι στους Opeth τον Δεκεμβρη με διπεταλο εβγαινε πολυ καλος ο ηχος
άλλη μια παρατήρηση, όπου φυσικά συμφωνώ

 
sakisdrm είπε:
Αρνείσε τη φυσική φθορά του χρόνου? Τama iron cobra: Όταν μου το παρουσίασε ο πωλητής δεν πίστευα στα μάτια μου. Μετά απο 4 χρόνια σε στούντιο και live, πριονίδι, σκόνη, μεταφορές και μηδενική φροντίδα είχε διαφορά αριστερού με δεξί στις ταλαντώσεις πάνω 200%. Ποιός κάθεται να ψάξει μετά ρυθμίσεις.. Παίρνεις ένα καινούριο και ξεμπερδεύεις!

Τα πράγματα αλλάζουν λίγο προς το καλύτερο αν κάθεσαι και το χαιδεύεις κάθε μήνα, με τα λαδάκια του τις ιστορίες του κλπ
Η συντηρηση στα πετάλια με αλυσιδα είναι must...

 
sakisdrm είπε:
επιπλέον προσθέτω το εξής:

-δίκασης

Χρειάζεσαι ένα παραπάνω μικρόφωνο/triger και ένα κανάλι ηχογράφησης.

Γενικά

Μετά το σημερινό live KATATONIA, λέω πως το διπέταλο υπεραρκεί!!

Ο τύπος εβγαλε θεοήχο!
Xa πηγα και εγω katatonia μαστορα(Θεσσαλονικη μιλάω)...

Είχε στήσει ενα dw Σετάκι....

Απο τα λίγα live που είδα τους τεχνικούς να κουρδίζουν τύμπανα....

:o :o :o :o

Γενικα ο drummer παιχτικά ήταν πολυ καλός...

Γενικα έχει πολυ ωραίες ιδέες...

Γενικα γαμω τις εμφανίσεις...

Τοσα χρόνια στο κουρμπετι και στα live oi KATATONIA...

 
beeros05 είπε:
εντελως λαθος! δες σε ηχογραφηση τί σήμα παίρνει ενα μικρόφωνο από ενα διπέταλο και τί σημα θα πάρει ενα μικρόφωνο από μονο πεταλι (επιπλεον το εχεις βαλει ο ιδιος στα +...)

το ότι εβγαλε ''θεϊκό'' ηχο δε σημαίνει απαραίτητα ότι εδινε σωστό σήμα, μήπως ήταν τριγκαρισμενη η κάσσα?
Βασικα από όσο παρατήρησα στο soundcheck(που πήρε ώρα)...

Η κάσσα δεν ήταν 100% τριγκαρισμένη...

Περασαν και μικροφωνο...

Γενικά μπυρε, πιστευω πως αμα έιναι να παιξεις live, ακομα και extreme φασεις να παίζεις, άμα είναι να χρησιμοποιήσεις 100% trigger χωρίς mics παράλληλα, μία κάσσα αρκεί...

Βεβαια η αίσθηση σιγουρα δεν είναι το ίδιο με ένα δίκασο...

 
Nordic είπε:
άμα είναι να χρησιμοποιήσεις 100% trigger χωρίς mics παράλληλα, μία κάσσα αρκεί...

Βεβαια η αίσθηση σιγουρα δεν είναι το ίδιο με ένα δίκασο...
αρκεί για το τελικό αποτέλεσμα, όχι για τα υπόλοιπα, αίσθηση, κόστη, στήσιμο που είπαμε

Εξηγώ: Όταν βάλεις το trigger (όσο πιο 100% τόσο περισσότερο) ο τελικός παραγόμενος ήχος δεν έχει σχέση με τον ήχο (χρειά / ποιότητα) που παράγεται στην πηγή, ο οποίος είπαμε ποιοτικά θεωρείται χειρότερος από αυτόν που βγαίνει από δικάση, αλλά μόνο με το χρόνο που παράγεται. Η αναπαράσταση του ήχου γίνεται απο τον αποθηκευμένο ήχο midi κάθε φορά που τριγκάρεται από τα χτυπήματα στο 1 δέρμα.

Άρα σωστά όταν βγαίνουμε με trigger (για το 100%) η ποιότητα του ήχου με το διπέταλο δεν επηρεάζεται καθόλου.

Xa πηγα και εγω katatonia μαστορα(Θεσσαλονικη μιλάω)...

Γενικα ο drummer παιχτικά ήταν πολυ καλός...
Για Θεσσαλονίκη και εγώ λέω. Ο drummer ήταν για σεμινάριο. Ο ήχος άπαιχτος.

 
Nordic είπε:
Η συντηρηση στα πετάλια με αλυσιδα είναι must...
Γενικότερα στα πετάλια πρέπει να πέφτει συντήρηση... Λάδωμα στις αλυσίδες, συχνό ξεσκόνισμα, έλεγχος σε όλα τα κινούμενα σημεία και τακτικός έλεγχος στις βίδες τους. και βέβαια να μην το κακομεταχειριζόμαστε σε μεταφορες κλπ...

Με αυτά τα λίγα ενα καλό πετάλι θα σου είναι αιώνιος σύντροφος. Δεν βρίσκω το λόγο ένας ντραμμερ να μην φροντίζει το πετάλι του όπως θα φροντίζει τα ξύλα...

Τωρα περί ορέξεως ουδείς λόγος... ενας φίλτατος είπε το σουτάρεις και περνεις άλλο. ΟΚ, δεκτόν.. αλλα για εμάς με ριχές τσέπες...  :-\

 
sakisdrm είπε:
αρκεί για το τελικό αποτέλεσμα, όχι για τα υπόλοιπα, αίσθηση, κόστη, στήσιμο που είπαμε

Εξηγώ: Όταν βάλεις το trigger (όσο πιο 100% τόσο περισσότερο) ο τελικός παραγόμενος ήχος δεν έχει σχέση με τον ήχο (χρειά / ποιότητα) που παράγεται στην πηγή, ο οποίος είπαμε ποιοτικά θεωρείται χειρότερος από αυτόν που βγαίνει από δικάση, αλλά μόνο με το χρόνο που παράγεται. Η αναπαράσταση του ήχου γίνεται απο τον αποθηκευμένο ήχο midi κάθε φορά που τριγκάρεται από τα χτυπήματα στο 1 δέρμα.

Άρα σωστά όταν βγαίνουμε με trigger (για το 100%) η ποιότητα του ήχου με το διπέταλο δεν επηρεάζεται καθόλου.

Για Θεσσαλονίκη και εγώ λέω. Ο drummer ήταν για σεμινάριο. Ο ήχος άπαιχτος.
Θα διαφωνησω βασικα στο ότι ο daniel είναι για σεμιναριο...

Ο thomas lang π.χ είναι για σεμινάριο...

Ειναι ενας πολύ καλός drummer, και ξέρει να γραφει στους katatonia....

Eχει πολύ ωραίες ιδέες...(βέβαια αυτή είναι και η ουσία)

Βεβαια για μία ακόμη φορα τα support ήταν απαραδέκτα...

Κανένας δεν είχε κάτι το αξιόλογο να παρουσιάσει...

 
Συγχωρίστε μου το οφ-τοπικ αλλά ποία ήταν τα support?

 
ippex είπε:
Δεν είναι τόσο εύκολο ειδικά για κάποιους σαν εμένα που έχουν συνιθίσει και το hihat και το πετάλι του hihat πολύ κοντά στο ταμπούρο.
Αν θες το hi-hat πιο κοντα...

Σκεφτηκες ποτε να φέρεις το HI-hat απο μέσα και το αριστερο πετάλι απο έξω??

 
Offtopic: Απίστευτη εμφάνιση ή γενικά; Οι sirenia μια χαρά μπαντούλα μου φαίνονται, και οι sorrowful για τα δεδομένα της Ελλάδας είναι μια χαρά, τους είχα δεί και 1 φορά live και ο κιθαρίστας τους (που κάνει και τα φωνητικά) έσπερνε.

Offtopic τέλος  :)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top