- Μηνύματα
- 1,496
- Πόντοι
- 198
Ενταξει ολοι εχουν τα χουγια τους...
αλλα οντως ποτε δεν ειναι σε ιδανικη αποσταση οι ντραμμερ, ή πολυ κοντα θαναι (να μας παιρνουν τα αυτια ή πολυ μακρια (και θα πρεπει να τους βγαλουμε απτα μονιτορ...)
να διευκρινισω καποια πραγματακια:
Τα περισσοτερα εχουν αναφερθει ηδη,αν τα βαλουμε σε μια σειρα θα βγει καπως ετσι:
- Εχουμε δικο μας ηχοληπτη που τον ξερουμε και μας ξερει και θα κανει παντα το καλυτερο δυνατο αναλογα με τις συνθηκες που θα συναντησουμε
και μεις αλλα απο μαγαζι σε μαγαζι και σε σχεση με το ποσο συνεργασιμος ειναι ο ηχοληπτης του μαγαζιου παιζει ρολο. δηλαδη πρεπει οι 2 τους να συνεργαστουν, ο ενας ξερει το μαγαζι και ο αλλος την μπαντα...
- Φροντιζουμε να φτιαξουμε εμεις οσο το δυνατον καλυτερο συνολικο ηχο επι σκηνης ωστε να ακουμε ολοι ολους χωρις να ενοχλουμε (αυτο εχει να κανει οχι μονο με τις σχετικες σταθμες αλλα και με την τοποθετηση των ενισχυτων,το ποσο αγριανθρωπος ειναι ο ντραμερ κλπ)
το προσεχουμε οσο μπορουμε για να αποφυγουμε την βαβουρα (εχω στησει 2-3 προβαδικα και τοχω δουλεψει καπως το ολο θεμα)
- Συνεχεια απο το παραπανω,οι πολλες οργανωμενες και ηχογραφημενες προβες κανουν καλο γιατι ακουμε τα λαθη μας ατομικα αλλα και συνολικα,οπως και καταλαβαινουμε ενορχηστρωτικα λαθη (οπως πχ ενας κιθαριστας που φλυαρει ασταματητα πανω στη φωνη,ενας τραγουδιστης που σκουζει και μουγκριζει πανω στο σολο του προαναφερθεντος κιθαριστα ως αντιποινα,ενας πληκτρας που την ειδε Lord και εχει πιασει με το organ ολο το φασμα ασταματητα μη αφηνωντας συχνοτικο χωρο να αναπνευσει κανενα αλλο οργανο-φωνη κλπ)
εχουμε γραψει πολυκαναλες προβες και αυτα τα σημεια τα εχουμε βρει και τα παικτικα προβληματα/ ενορχηστρωτικα τα εχουμε βρει/σωσει/αντιμετωπισει
- Ενα ζευγαρι μονιτορ που θα παιζουν μονο φωνη θα ηταν καλα
πρεπει να ακουει και ο καημενος ο πληκτρας (λυση να κουβαλαει δικο του μονιτορ, ισως γινει πραγματικοτητα γιατι θελει ενα για το σπιτι - παιζει μεσω pc τοσο καιρο)
- Το να τραγουδαει ο τραγουδιστης αντι να σκεφτεται τους στιχους νομιζοντας οτι θα ακουστουν ειναι επισης καλο
δεν ξερω/δεν απανταω
- Το να ανεβαζει ο ενας στον αλλον στη μπαντα την ψυχολογια δειχνοντας του οτι ειναι καλος ειναι επισης καλο(ειδικα για ανασφαλεις τραγουδιστες)
το κανουμε, ειμαστε αγαπουληδες και γιναμε πρωτα μπαντα και μετα φιλοι (πολυ καλο αυτο)
- Στην τελικη ας αγορασει ο τραγουδιστης ενα ή δυο μονιτορ της αρεσκειας του ακριβως οπως αγοραζουν οι υπολοιποι τους ενισχυτες της αρεσκειας τους και να τα φερνει στα live
καποιον πρεπει να χωσουμε να της κουβαλαει τα μονιτορ γιατι μονη της δεν θα μπορει..
- Τα ακουστικα κατα τη γνωμη μου κανουν τον τραγουδιστη να μην τραγουδαει (μιας και οι περισσοτεροι τα βαζουν τοσο δυνατα που φοβουνται να πλησιασουν το μικροφωνο και να βγαλουν φωνη),οποτε προσωπικα δεν τα θεωρω καλη λυση (καθαρα και μονο εξαιτιας της λαθος χρησης τους)
ενδεχομενως, οπως ειπα και πριν αν το προβλημα ειναι στην μπαντα τα ακουστικα μονο θα το διορθωσουν προσωρινα οχι μονιμα
- Το αλκοολ φτιαχνει το κεφι αλλα παει τις αισθησεις περιπατο,και η ακοη ειναι μια απο αυτες
ενταξει πινουμε πριν το λαηβ αλλα δεν το παρακανουμε...
Διαβαζοντας το τοπικ καταλαβαινετε οτι τα περισσοτερα πραγαμτα που μπορουν να δημιουργησουν προβλημα τα εχω ηδη σκεφτει και προσπαθω να τα αντιμετωπισω, αλλα ανοιξα αυτο το τοπικ μηπως καποιοι απο σας εχουν βρει τροπο να αντιμετωπισουν αυτο το προβλημα (γιατι σιγουρα το εχετε βιωσει καποια στιγμη στην μουσικη σας σταδιοδρομια..)
αλλα οντως ποτε δεν ειναι σε ιδανικη αποσταση οι ντραμμερ, ή πολυ κοντα θαναι (να μας παιρνουν τα αυτια ή πολυ μακρια (και θα πρεπει να τους βγαλουμε απτα μονιτορ...)
να διευκρινισω καποια πραγματακια:
Τα περισσοτερα εχουν αναφερθει ηδη,αν τα βαλουμε σε μια σειρα θα βγει καπως ετσι:
- Εχουμε δικο μας ηχοληπτη που τον ξερουμε και μας ξερει και θα κανει παντα το καλυτερο δυνατο αναλογα με τις συνθηκες που θα συναντησουμε
και μεις αλλα απο μαγαζι σε μαγαζι και σε σχεση με το ποσο συνεργασιμος ειναι ο ηχοληπτης του μαγαζιου παιζει ρολο. δηλαδη πρεπει οι 2 τους να συνεργαστουν, ο ενας ξερει το μαγαζι και ο αλλος την μπαντα...
- Φροντιζουμε να φτιαξουμε εμεις οσο το δυνατον καλυτερο συνολικο ηχο επι σκηνης ωστε να ακουμε ολοι ολους χωρις να ενοχλουμε (αυτο εχει να κανει οχι μονο με τις σχετικες σταθμες αλλα και με την τοποθετηση των ενισχυτων,το ποσο αγριανθρωπος ειναι ο ντραμερ κλπ)
το προσεχουμε οσο μπορουμε για να αποφυγουμε την βαβουρα (εχω στησει 2-3 προβαδικα και τοχω δουλεψει καπως το ολο θεμα)
- Συνεχεια απο το παραπανω,οι πολλες οργανωμενες και ηχογραφημενες προβες κανουν καλο γιατι ακουμε τα λαθη μας ατομικα αλλα και συνολικα,οπως και καταλαβαινουμε ενορχηστρωτικα λαθη (οπως πχ ενας κιθαριστας που φλυαρει ασταματητα πανω στη φωνη,ενας τραγουδιστης που σκουζει και μουγκριζει πανω στο σολο του προαναφερθεντος κιθαριστα ως αντιποινα,ενας πληκτρας που την ειδε Lord και εχει πιασει με το organ ολο το φασμα ασταματητα μη αφηνωντας συχνοτικο χωρο να αναπνευσει κανενα αλλο οργανο-φωνη κλπ)
εχουμε γραψει πολυκαναλες προβες και αυτα τα σημεια τα εχουμε βρει και τα παικτικα προβληματα/ ενορχηστρωτικα τα εχουμε βρει/σωσει/αντιμετωπισει
- Ενα ζευγαρι μονιτορ που θα παιζουν μονο φωνη θα ηταν καλα
πρεπει να ακουει και ο καημενος ο πληκτρας (λυση να κουβαλαει δικο του μονιτορ, ισως γινει πραγματικοτητα γιατι θελει ενα για το σπιτι - παιζει μεσω pc τοσο καιρο)
- Το να τραγουδαει ο τραγουδιστης αντι να σκεφτεται τους στιχους νομιζοντας οτι θα ακουστουν ειναι επισης καλο
δεν ξερω/δεν απανταω
- Το να ανεβαζει ο ενας στον αλλον στη μπαντα την ψυχολογια δειχνοντας του οτι ειναι καλος ειναι επισης καλο(ειδικα για ανασφαλεις τραγουδιστες)
το κανουμε, ειμαστε αγαπουληδες και γιναμε πρωτα μπαντα και μετα φιλοι (πολυ καλο αυτο)
- Στην τελικη ας αγορασει ο τραγουδιστης ενα ή δυο μονιτορ της αρεσκειας του ακριβως οπως αγοραζουν οι υπολοιποι τους ενισχυτες της αρεσκειας τους και να τα φερνει στα live
καποιον πρεπει να χωσουμε να της κουβαλαει τα μονιτορ γιατι μονη της δεν θα μπορει..
- Τα ακουστικα κατα τη γνωμη μου κανουν τον τραγουδιστη να μην τραγουδαει (μιας και οι περισσοτεροι τα βαζουν τοσο δυνατα που φοβουνται να πλησιασουν το μικροφωνο και να βγαλουν φωνη),οποτε προσωπικα δεν τα θεωρω καλη λυση (καθαρα και μονο εξαιτιας της λαθος χρησης τους)
ενδεχομενως, οπως ειπα και πριν αν το προβλημα ειναι στην μπαντα τα ακουστικα μονο θα το διορθωσουν προσωρινα οχι μονιμα
- Το αλκοολ φτιαχνει το κεφι αλλα παει τις αισθησεις περιπατο,και η ακοη ειναι μια απο αυτες
ενταξει πινουμε πριν το λαηβ αλλα δεν το παρακανουμε...
Διαβαζοντας το τοπικ καταλαβαινετε οτι τα περισσοτερα πραγαμτα που μπορουν να δημιουργησουν προβλημα τα εχω ηδη σκεφτει και προσπαθω να τα αντιμετωπισω, αλλα ανοιξα αυτο το τοπικ μηπως καποιοι απο σας εχουν βρει τροπο να αντιμετωπισουν αυτο το προβλημα (γιατι σιγουρα το εχετε βιωσει καποια στιγμη στην μουσικη σας σταδιοδρομια..)
Τελευταία επεξεργασία από moderator: