Delivery ωρα 0 Βοηθεια.

Αλήθεια για τις μεταφορές απο εξωτερικό (πολλες φορές και εσωτερικό):

5 μέρες μετά που θα φύγει η παραγγελία σου πρίξε τη τοπική acs speedex κλπ για το αν έχει ερθει το δεμα σου

και ξανα και ξανα μέχρι να σε μάθουν με το μικρό σου, να λένε απο μέσα τους τι μ@@@ ειναι αυτός κλπ. Έτσι μόλις έρθει το δέμα σου θα πουν: "Αυτός δεν είναι ο μ@@@ που μας παίρνει 3 φορές τη μέρα?"  Αυτός ειναι ο τρόπος κύριοι, δυστυχώς. Καλύτερα να σε λεν μ@@@ οι courierαδες και να πάρεις αυτό που παράγγειλες παρά 10 και καρτέρι....  Αλλιώς απο ιστορίες τέτοιες, άλλο τίποτα.......

 
Το θέμα είναι ότι κιθάρα δεν πήρες.

Καμιά καταγγελία έκανες; Στα κεντρικά; Στους Γερμανούς ή το ΙΝΚΑ με κοινοποίηση στην ACS; Ή αφού πήρες τα λεφτά πίσω δεν τρέχει και τίποτα;

Γιατί αν ΟΛΟΙ όσοι έχουμε παράπονα δεν τρίξουμε λίγο τα δόντια σε τέτοιους άθλιους επαγγελματίες, είμαστε άξιοι της συμπεριφοράς αυτής. Στην ACS, στα παραδίπλα μικρομάγαζο και στο παραπέρα σκατομάγαζο. Και θα τα τρώμε στη μάπα συνέχεια.

 
Ναι, αλλά εδώ ισχύει κι αυτό που λέει ο mscmkr. Επειδή στην ACS είναι μαλάκες ένας πωλητής δε θα ξαναστείλει στην Ελλάδα. Συγνώμη, αλλά γι αυτό φταίμε όλοι μας και στην προκειμένη περίπτωση -για να μη μασάμε τα λόγια μας- κι εσύ. Αντί να πας στην ACS και να τα κάνεις λίμπα, απλά πήρες πίσω τα λεφτά από τον πωλητή. Τράβα χεσ'τους στην ACS και πες στον άνθρωπο να σου στείλει την κιθάρα. Έτσι και χωρίς κιθάρα μένεις και μένει το πρόβλημα με τη χώρα. Sorry αν σου ακούγομαι υπερβολικό να σε βγάζω και φταίχτη (και κερατά και δαρμένο ;D) αλλά νομίζω ότι όταν κάνουμε γαργάρα την κάθε μαλακία που μας κάνουνε έχουμε ευθύνη απέναντι όχι μόνο στον εαυτό μας, αλλά και τους γύρω μας. Χωρίς ίχνος επιθετικότητας τα λέω αυτά πάντως, απλά θεωρώ ότι είσαι κι εσύ λάθος λάθος στην αντιμετώπισή σου, χωρίς βέβαια να υπονοώ ότι η ευθύνη για το όλο θέμα δεν είναι των ΓΕΛΟΙΩΝ της ACS.

 
Με παρεξηγησατε. Ηδη τους κατηγγειλα στους γερμανους και εδω θα τους καταγειλω στην Υπηρ. Προστασιας Καταναλωτη στο Υπουρ.Εμποριου.

Η τελικη εκβαση της ολης φασης ειναι:Ο πωλητης μου εστειλε, τελικα, ολα τα λεφτα (κοστος & μεταφορικα). Πως εβγαλε την ουρα της εξω η ACS δεν ξερω...

 
Εγώ πάντως θα σου πρότεινα εκτός απ' όλα αυτά να του πες να ξανακλείσει η κιθάρα και απλά να σου την στείλει με άλλον μεταφορέα. Είναι κρίμα εξαιτίας στραβών από τη χώρα μας, να πέφτει σταδιακό Blacklist από αρκετούς του εξωτερικού. Ξέρω πολύ κοντινή χρονικά περίπτωση με τη δικιά σου, που ενώ σχεδόν έκλεισε η συμφωνία, ξαφνικά με το που έμαθε ότι είναι από Ελλάδα, αρνήθηκε να του το στείλει.

Μην γίνουμε σαν τους ασιάτες που εν στέλνει σχεδόν κανείς στην Ινδονησία!!!

 
Ενημέρωσέ μας πάντως όταν έχεις νέα ;) Και όντως, κρίμα να χάσεις έτσι την κιθαρα...

 
Τελικα η κιθαρα επιστραφηκε στον πωλητη. Ο πωλητης ΓΕΡΜΑΝΟΣ μου εστειλε πισω ολα τα λεφτα συν τα εξοδα αποστολης.

Αλλα διαβαστε κι αυτο:

Εβλεπα απο μερες στο ebay ενα ομορφο κιθαρονι (tele style) με κοστος delivery 25ευ. Αποφασιζω να το αγορασω, αλλα το βραδι (12 μεσανυχτα Παρασκευης) που το αποφασισα δεν ειχε στο item shipping cost αλλα ηταν see description, αμεσως στελνω email στον πωλητη (Γερμανος παλι) και τον ρωταω για τα εξοδα του delivery (ετσι πρεπει να κανουμε ολοι) και μου απαντα σε μιση περιπου ωρα!!! οτι θελει 20ευ. οποτε αμεσως (buy it now), μεσω paypal, πληρωνω.

Την Δευτερα με στελνει email και μου λεει οτι εκανε λαθος κι οτι το κοστος delivery ειναι 25ευ! για Αθηνα και 37ευ!!! για την υπολοιπη Ελλαδα (μενω Θεσσαλονικη), αμεσως απαντω και του ζηταω πισω τα λεφτα μου.

Σε τρεις μερες η κιθαρα ηταν στο σπιτι μου (μεσω ACS που με γνωρισε απ την αναποδη) και με 20ευ εξοδα, οσα δηλαδη ζητησε στην πρωτη επικοινωνια.

Αρχιζω να αισθανομαι γερμανοφιλος. Κανω λαθος;

ΥΓ. Αν ομως ηταν πονηρος και ηθελε με εμεσο τροπο να παρει περισσοτερα και δεν του 'βγηκε'; (ελληνικη καχυποψια)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα