CSound

maze είπε:
εγω επιμενω και σου λεω οτι το βιβλιο που σου προτεινα θα σε βοηθησει.εκτος οτι εχει ολες τις βασικες γνωσεις που χρειαζεσαι δηλαδη εξηγει πως δουλευει η Csound,λεει για wavetable synthesis,additive synthesis,granular synthesis,am,fm synthesis κλπ. τα εχει ολα με παραδειγματα πανω στη Csound τα οποια φυσικα μπορεις να τα χρησιμοποιησεις και να πειραματιστεις.
Α σόρρυ φίλε maze δεν αντιλήφθηκα ότι είναι βιβλιο της CSOUND , αν είναι έτσι τότε να το βάλω στην λίστα αγορών. Νόμιζα ότι ήταν γενική φύσεως . Είναι 50 ευρώ πιο φτήνο απο το CSOUND και έχει τις μισες σελίδες οπότε σίγουρα με συμφέρει. Σε ευχαριστώ πολύ. Θα το τσιμπήσω πρώτο. Και θα πάρω το πιο ακριβό αργότερα. Σε ευχαριστώ πολύ με έβγαλες απο το δίλημα.

 
kilon είπε:
Τελικά άρχισα να δαιβάζω τα tutorials και κατέβασα και τα manuals . Αρχίζει και μου αρέσει πολύ η CSOUND, ανακάλυψα ότι δίνει και δυνατότητα για κατασκευή GUI, πολύ καλό. Με ενδιαφέρει το βάθος της γιατί δεν θέλω να επενδύσω σε ένα πρόγραμμα που αργότερα δεν θα με καλύπτει. Επίσης μου αρέσει η ιδέα να επιστρέψω στον προγραμματισμό και η CSOUND συνδυάζει και τα δύο , προγραμματισμό και ηχοσύνθεση. Επίσης βλέπω ότι υπάρχει άπειρο υλικό για την  CSOUND .Σε αντίθεση με τον REAKTOR τα instruments που έχουν βγάλει οι χρήστες δεν είναι απλοί κλόνοι αλλά πειραματίζοντια και χώνονται βαθεία στις τεχνικές ηχοσύνθεσης.

Έχεις δίκιο ourdarkeness δεν με φοβήζει η ιδέα του χειρισμού- προγραμματισμού της CSOUND μια και το έχω κάνει  ήδη με την C/C++ , delphι και C# εκεί που είναι το πρόβλημα ότι ακόμα θεωρώ ότι είμαι αρχάριος σε θέματα ηχοσύνθεσης. Αλλά θα μάθω που θα πάει.
Με το CSound είναι σαν να παίρνεις ένα μεγεθυντικό φακό και να κοιτάς τον ήχο και το zoom μπορεί να είναι πολύ μεγάλο. Δεν το χρειάζονται όλοι αυτό το zoom αλλά η γνώση που αποκομίζεις δεν πληρώνεται με τίποτα. Το ίδιο ισχύει για οποιαδήποτε γλώσσα σου δίνει τόσο low-level πρόσβαση. Αμέσως μετά πάμε σε περιβάλλοντα Nord Modular G2, Reaktor, κ.λ.π που και αυτά είναι πολύ καλά, με ωραίο interface και την δυνατότητα να *οπτικοποιήσεις* έναν ήχο: Για μένα το πολύ μεγάλο πλεονέκτημα π.χ. στο Nord Modular G2 είναι ότι βλέπεις μπροστά σου όλη τη ροή του σήματος. Αν μου ζητούσε κάποιος που είτε δεν έχει ξανακουμπήσει synthesizer είτε θέλει να μάθει περισσότερο advanced τεχνικές, να του προτείνω ένα σύστημα θα πρότεινα Nord Modular G2 ανεπιφύλακτα.

Επίσης το καλύτερο forum από πλευράς ηχοσύνθεσης στο οποίο είχα συμμετάσχει ποτέ ήταν το forum του Nord Modular. Τι να πω; Απλά παράδεισος γνώσεων, έφτιαχνες ένα patch (που μπορεί να ήταν από μία μικρή ιδέα μέχρι φευγάτες τεχνικές) το έστελνες και υπήρχε άπειρο feedback. Ακόμη κι αν κάποιος δεν είχε το synth μπορούσε να το ανοίξει με τον editor και απλά να δει την ροή. Έχω περάσει άπειρες ώρες αναλύοντας patches με αυτό τον τρόπο (το είχα εγκαταστήσει σχεδόν σε όλους τους υπολογιστές σε κάθε μονάδα που πήγαινα όταν ήμουν φαντάρος!). Στην πραγματικότητα σκεφτόμουν να συνεχίσω το thread που είχες ανοίξει περί ηχοσύνθεσης δίνοντας patches σε NM G2 περιβάλλον, για να έχουμε έναν κοινό παρονομαστή. Η ιδέα είναι ίδια - φυσικά ο ήχος θα έχει διάφορες διακυμάνσεις αλλά νομίζω ότι είναι ο καλύτερος δυνατός τρόπος να μοιραστούμε και να αναλύσουμε ιδέες, τουλάχιστον εδώ. Απλά δεν θέλω να θεωρηθεί ότι κάνω διαφήμιση στην Clavia.

Οurdarkness, πότε θα ακούσουμε την μουσική σου? Έχεις κάποιο λινκ? 
Δεν ξέρω..  :-X

 
Έχω μεγάλο σεβασμό για το G2 , όταν το πρωτοανακάλυψα το ερωτεύθηκα. Επισκεύτηκα και τa φόρουμς και θα σημφωνήσω οτι ο κόσμος εκει μέσα είναι πολύ διαβασμένος. Είχαν πολύ ενδιαφέρον κάποια soundscapes που δημιουργούσαν οι χρήστες με τον sequencer του G2. Επίσης με εντυπωσίασε το physical modelling που έκανε κάποιος και υπάρχει στα demos της εταιρείας, για βιολι και ηλεκτρική κιθάρα.

Σίγουρα υπάρχει πολύς κόσμος εκεί έξω που έχει τεράστια βάθος γνώσεων και μεγάλη δεξιότητα. Η γνώση είναι η απόλυτη δύναμη και πραγματικά χαίρομαι που γνωρίζω κόσμο που πραγματικά ενδιαφέρεται με την ηχοσύνθεση. Πάντα φοβόμουν ότι ήμουν απο τους λίγος , τώρα πια βλέπω όμως ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Δειλά δειλά και εγώ μπαίνω στον χορό.

Δεν νομίζω οτι η Clavia έχει ανάγκη την διαφήμιση , οπότε μην ανυσηχείς θα σε συγχωρέσουμε αν τολμήσεις το παράτολμο ... να μιλήσει και να μοιραστείς γνώσεις σχετικά με το G2.

Εξάλλου η άγνοια σκοτώνει όχι η γνώση.....

Μίλα λοιπόν γιατί κινδυνεύει η ζωή μας..... ;)

 
Επίσης το καλύτερο forum από πλευράς ηχοσύνθεσης στο οποίο είχα συμμετάσχει ποτέ ήταν το forum του Nord Modular.
άσχετο αλλά πιο ήταν; το σκέφτομαι να το χτυπήσω να σου πω την αλήθεια!(αν και τις τελευταίες 2 βδομάδες μου καλοφαίνεται και το nordwave, αλλά μου φαίνονται κάπως πολλά τα λ7!)

 
boukas είπε:
Επίσης το καλύτερο forum από πλευράς ηχοσύνθεσης στο οποίο είχα συμμετάσχει ποτέ ήταν το forum του Nord Modular.
άσχετο αλλά πιο ήταν; το σκέφτομαι να το χτυπήσω να σου πω την αλήθεια!(αν και τις τελευταίες 2 βδομάδες μου καλοφαίνεται και το nordwave, αλλά μου φαίνονται κάπως πολλά τα λ7!)
Το original forum του Nord Modular έχει κλείσει εδώ και χρόνια. Το καινούριο forum (για το Nord Modular G2) είναι στο www.electro-music.com.

 
Α αυτό είχα εγώ στα bookmarks, καθώς εκεί λέγονται πολλά περί σύνθεσης και modulars και χαζεύω που και που!

Απλά έλεγα μπας και υπήρχε και κανά επίσημο και μου ξέφυγε.

 
To forum του G2 είναι υπορχρεωτική ανάγνωση και για αυτούς που δεν έχουν το G2 , εξηγεί πάρα πολλά για την ηχοσύνθεση.

Τελικά παιδιά αγόρασα το βιβλίο που μου πρότεινε ο maze.Το πέτυχα σεν ένα παπασωτηρίου.

9602868511.jpg


Aν και αποφεύγω να αγοράζω βιβλία ελληνικά πρώτον γιατι θελω να μαθαίνω την αγγλική ορολογία και δεύτερον γιατι τα ελληνικά παρα είναι θεωρητικά και φλύαρα (σόρρυ αν προσβάλω κάποιους έλληνες συγραφείς αλλά δυστηχώς αυτή είναι η άποψη μου ως τώρα), εμπιστεύτηκα την κρίση του φίλου Maze.

Με μιά ματία το βιβλίο είναι πολύ ωραία εικονογραφημένο , δομημένο και αναλύει πρακτικά το θέμα της ηχοσύνθεσης. Αλήθεια γιατί αυτός ο γενικώς τίτλος? Είναι προφανές ότι είναι ένα βιβλιο της CSOUND καθώς και  εισαγωγή στην γενική θεωρία της ηχοσύνθεσης. Το βιβλίο είναι γεμάτο παραδέιγματα CSOUND και μιλάει μόνο για αυτήν. Νομίζω ότι θα ήταν καλό να υπήρχε η λέξη CSOUND στον τίτλο , γιατι αν δεν ήταν ο φίλος Maze δεν υπήρχε περίπτωση να το βρώ μόνος μου.

Σε ευχαριστώ φίλε Maze ξανα. To CSOUND book θα το αγοράσω σε δευτερη φάση . 

 
Αλήθεια γιατί αυτός ο γενικώς τίτλος? Είναι προφανές ότι είναι ένα βιβλιο της CSOUND καθώς και  εισαγωγή στην γενική θεωρία της ηχοσύνθεσης. Το βιβλίο είναι γεμάτο παραδέιγματα CSOUND και μιλάει μόνο για αυτήν. Νομίζω ότι θα ήταν καλό να υπήρχε η λέξη CSOUND στον τίτλο
Γενικός τίτλος γιατί αν το έβλεπε κάποιος αρχάριος θα έκοβε πέρα τάχιστα. Γενικός τίτλος επίσης γιατί τα περισσότερα είναι εφαρμόσιμα σε οποιαδήποτε πλατφόρμα. Άρα μάλλον ο τίτλος μπορεί να είναι και λίγο διπλωματικός.. Αντε καλό διάβασμα.

 
Το βιβλίο δεν είναι για αρχάριους σε καμμία περίπτωση. Μα καμμία περίπτωση. Για αυτό εξάλλου χρησιμοποιεί κατα κόρον CSOUND. Ούτε το REAKTOR δεν είναι για αρχάριους. Το βιβλίο χρησιμοποιεί ορολογία απαραίτητη για την CSOUND απογορευτική όμως για κάποιον που δεν έχει εξοκοιωθεί , με την βασική μεθοδολογία. Και μπαίνει κατευθείαν στην CSOUND χωρίς βασικές επεξηγήσεις τι είναι φίλτρο , ADSR, κτλ Οπότε όχι το βιβλίο μόνο για αρχάριου δεν έιναι . Είναι μόνο για αυτούς που θέλουν να μάθουν CSOUND ή κάτι παρόμοιο. 

 
Ασχετο αλλα μηπως να κοιταξετε λιγο και την max msp την οποια την χρησιμοποιεις και realtime.Ειναι της Cycling '74.

 
Alexeys είπε:
Ασχετο αλλα μηπως να κοιταξετε λιγο και την max msp την οποια την χρησιμοποιεις και realtime.Ειναι της Cycling '74.

Βασικά και η CSOUND Μπορεί να είναι realtime.

Μια χαρά είναι και η ιδέα της MAX MSP (δέν είναι όμως δωρεάν), απλώς μου αρέσει η ιδέα του προγραμματισμού περισσότερο στην CSOUND.

Aντίστοιχο αλλά freeware είναι η  PD.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pure_Data

Βασικά μια ματία στο google , αποκαλύπτει πληθώρα εργαλείων ηχοσύνθεσης. Δεν έχει τόσο σημασία τι διαλέγεις να χρησιμοποιήσεις αλλά πώς το χρησιμοποιείς. Για την ώρα προτιμώ την CSOUND επείδη έχει μια συγγένεια με την C την οποία συμπαθώ τα μάλα. 

Σίγουρα όμως η CSOUND δεν είναι ούτε πρώτη ούτε η τελευταία λύση.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οι χρήστες της CSOUND Φτιάχνουν ενδιαφέρον ήχους. Ανέβασα ένα κλιπάκι με ήχο μηχανής πλοίου το οποίο έχει δημιουργήσει ένα χρήστης της CSOUND. Ναι καλά ακούσατε. Κάντε κλίκ στην επισύναψη.

ΥΓ . για κάποιο λόγο στο iTunes ακούγεται σαν ξεκούρδιστο ρολοί , γαιτί? ΜΕ την τελευταί έκδοση του Media Player και το VLC παίζει μια χάρα. Περίεργο!!!!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ιδού και ο source code γαι να μην νομίζετε οτι πρόκειται για ηχογράφηση αληθινής μηχανής πλοίου.....  ;D

 
Ο editor του CSound book, Richard Boulanger, πριν από κάποιο καιρό ήταν στην Αθήνα σε κάποια σχολή, δεν θυμάμαι σε ποιά.. νομίζω ότι υπήρχε κάποιο πρόγραμμα μέσω του πανεπιστημίου που δίδασκε (Texas νομίζω) και της σχολής... ή κάτι τέτοιο. Μπορεί να υφίσταται ακόμα.

 
OurDarkness είπε:
Ο editor του CSound book, Richard Boulanger, πριν από κάποιο καιρό ήταν στην Αθήνα σε κάποια σχολή, δεν θυμάμαι σε ποιά.. νομίζω ότι υπήρχε κάποιο πρόγραμμα μέσω του πανεπιστημίου που δίδασκε (Texas νομίζω) και της σχολής... ή κάτι τέτοιο. Μπορεί να υφίσταται ακόμα.
Βασικά τα περισσότερα πανεπιστήμια διδάσκουν CSOUND . Στην Ελλάδα διδάσκετε στα ΤΕΙ Κρήτης , Ο συγγραφέας του βιβλίου που αγόρασα την διδάσκει εκεί. 

 
OurDarkness είπε:
Αναφέρομαι σε ιδιωτική σχολή, υπόψη..
για αυτό δεν γνωρίζω , γαιτί σε ενδιαφέρει , εξάλλου η CSOUND δεν είναι και τόσο δύσκολη.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top