Επειδη οι Bugera με ενδιαφερουν γενικα ως ενισχυτες εχω παρακολουθησει τη πορεια τους και κυριως τα προβληματα που εβγαλαν...
Σχετικα με τον πιο προβληματικο τον V22 συνεβαινε το εξης...
Λογω σχεδιασης ο σταθεροποιητης ζεσταινονταν υπερβολικα και "κατεβαζε" ρολα η αλλαζε καναλια απο μονο του(κυριως οταν ηταν συνδεδεμενο το footswitch).
Το προβλημα δεν ηταν η κακη ποιοτητα του σταθεροποιητη αλλα η ανθεκτικοτητα του στη θερμοτητα...εν ολιγοις με μια αλλαγη σταθεροποιητη η τη τοποθετηση ψυκτρας στον ηδη υπαρχοντα το προβλημα λυνονταν...
Αυτα ειναι παιδικα προβληματα(οπως ακριβως εχουν πολλα μηχανηματα η ακομα και λογισμικα)...
Η ιδια η εταιρια λαμβανει γνωση των προβληματων και μη ξεχναμε οτι εχει εξαιρετικο service...
ΥΓ:Δε δουλευω για τη bugera,ουτε εχω καποιο μοντελο αλλα θα αποκτησω ενα πολυ συντομα...
Σχετικα με τον πιο προβληματικο τον V22 συνεβαινε το εξης...
Λογω σχεδιασης ο σταθεροποιητης ζεσταινονταν υπερβολικα και "κατεβαζε" ρολα η αλλαζε καναλια απο μονο του(κυριως οταν ηταν συνδεδεμενο το footswitch).
Το προβλημα δεν ηταν η κακη ποιοτητα του σταθεροποιητη αλλα η ανθεκτικοτητα του στη θερμοτητα...εν ολιγοις με μια αλλαγη σταθεροποιητη η τη τοποθετηση ψυκτρας στον ηδη υπαρχοντα το προβλημα λυνονταν...
Αυτα ειναι παιδικα προβληματα(οπως ακριβως εχουν πολλα μηχανηματα η ακομα και λογισμικα)...
Η ιδια η εταιρια λαμβανει γνωση των προβληματων και μη ξεχναμε οτι εχει εξαιρετικο service...
ΥΓ:Δε δουλευω για τη bugera,ουτε εχω καποιο μοντελο αλλα θα αποκτησω ενα πολυ συντομα...