Ρε παιδιά, ένα δεν καταλαβαίνω. Αν γι' αυτό το σόλο ο Bob έχει βάλει το πλήκτρα φάτσα-κάρτα στο κοινό, τότε πως θα έπρεπε να τοποθετεί το πιάνο ο Κιθ Τζάρετ ή ο Ρούμπινστάιν? Να μας το ρίξει στο κεφάλι?
Καλός είναι ο άνθρωπος, αλλά θα έπρεπε να λείπουν οι αμετροεπείς δηλώσεις και οι ποζεριές - αυτά που παίζει τα παίζουν τελειόφοιτοι ωδείου σε βαρυκεντρισμένα κλαβιέ μάλιστα και χωρίς να χάνουν νότα από την παρτιτούρα (βλέπε σπουδές Σοπέν, Κομμάτια υπερβατικής δεξιοτεχνίας του Λιστ και άλλα πάρα πολλά). Από κει και πέρα αυτό που πρέπει να κρίνεται είνια η ίδια η μουσική, οι συνθέσεις κλτ κτλ. Και βεβαίως; αυτό πάει πέρα από την τεχνική και την ποζεριά και είναι εντελώς υποκειμενικό.
Αναγνωρίζω πως ο Bob μπορεί να είναι ένας από τους καλούς πληκτράδες στο μέταλ και τα πολλά live στο εξωτερικό μάλλον το δικαιώνουν αυτό - αλλά η ποζεριά είναι άλλο πράγμα (και μάλλον δεν την έχει και ανάγκη καθώς τα καταφέρνει και χωρίς αυτήν)
Καλός είναι ο άνθρωπος, αλλά θα έπρεπε να λείπουν οι αμετροεπείς δηλώσεις και οι ποζεριές - αυτά που παίζει τα παίζουν τελειόφοιτοι ωδείου σε βαρυκεντρισμένα κλαβιέ μάλιστα και χωρίς να χάνουν νότα από την παρτιτούρα (βλέπε σπουδές Σοπέν, Κομμάτια υπερβατικής δεξιοτεχνίας του Λιστ και άλλα πάρα πολλά). Από κει και πέρα αυτό που πρέπει να κρίνεται είνια η ίδια η μουσική, οι συνθέσεις κλτ κτλ. Και βεβαίως; αυτό πάει πέρα από την τεχνική και την ποζεριά και είναι εντελώς υποκειμενικό.
Αναγνωρίζω πως ο Bob μπορεί να είναι ένας από τους καλούς πληκτράδες στο μέταλ και τα πολλά live στο εξωτερικό μάλλον το δικαιώνουν αυτό - αλλά η ποζεριά είναι άλλο πράγμα (και μάλλον δεν την έχει και ανάγκη καθώς τα καταφέρνει και χωρίς αυτήν)