Ασκήσεις Διπλωματίας

Ali Barout

Noiz addict
Μηνύματα
2,362
Πόντοι
483
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Έχω εδώ ένα έργο της ύστερης συνομωξαδερφικής περιόδου. Ήταν κοντά 10 χρόνια παρατημένο, γιατί δεν ήξερα τι να του κάνω. Τώρα πρόσφατα του έβαλα μια άσχετη μεσαία γέφυρα, με σκοπό να γραφτούν σόλο ούτι, τρομπόνι, σοπράνο σαξ, αλλά προς το παρόν έχω μια πλέισχόλντερ κιθάρα για μπούφλες. Αγνοήστε την. Την έβαλα απλά για να σπάει τη μονοτονία του βαρετού ρυθμ σέξιον. Επίσης το φινάλε είναι αδύναμο μουσικά (άντερ κονστράξιον)

Το ζήτημα είναι ότι ΔΕΝ μπορώ να το κάνω καλά στη μίξη. Είμαι που είμαι άμπαλος, είναι κι αυτό στριφνό, έχω μπαϊλντήσει. Το ακούω σε 3 μεριές και είναι παντού φόλα, εκτός από τον υπολογιστή, μέσα από το πρότζεκτ. Τρανσλέισον μεδέν. Οπότε χτες το βράδυ εκεί που καθόμουν μου ήρθε η φαεινή ιδέα να κατεβάσω το demo του sonarworks, να δω μήπως κάτι κάνει στην περίπτωσή μου.

Τι ζητώ από εσάς, φίλοι γκαβλ συμφορουμίτες: Ακούστε σας παρακαλώ τα δύο παρακάτω όμοια αρχεία, και κρίνετε ΑΝ το sonarworks θα με βοηθήσει επί τη αποκτήσει ή όχι. Ακούστε τα όπου βρείτε, χάι έντ, ντουντούκες, όπου βρείτε στην κυριολεξία (απλά πείτε και μια κουβέντα πού το ακούσατε και τι έπασχε). Και πείτε μου αν όντως έχει κάποια βελτίωση εκεί ιδιαίτερα στα χαμηλομεσαία που γίνεται η ετήσια μάζωξη σοβατζήδων ελλάδος και βαλκανίων.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.


90890806_7testv2-01.mp3
Ταμπλπόστ γιατί δε χώραγε στο πρωτοπόστ το δεύτερο αρχείο.


1347052045_7testv2sonarworks.mp3
 

Attachments

Αλί αλί, πολύ ιδιαίτερη σύνθεση, κάθε φορά με εκπλήσεις όλο και περισσότερο!

Ώς τα της μείξης, θα έλεγα ότι το πρώτο είναι καλύτερο. Θα φτιάξει αν πειράξεις λίγο τις ψηλές με high-shelf σε κάποια όργανα, όχι με το να βγάζεις μπάσες και μεσαίες συχνότητες. Δε μου ακούγεται να χτίζει κάπου σε σημείο να πω ΕΕΠ ΕΔΩ ΘΕΛΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ CUT. Αν θες να πετύχεις αυτό το ελαφρώς κοφτερό και μοντέρνο σήμα, συστήνω high-shelf. Ίσως να θέλει και λίγο παραπάνω compression για να τονωθεί λίγο, και σε solo, και γενικά σε όλο το mix.

 
  • Ευχαριστώ
  • Συμφωνώ
Reactions: Ali Barout and PAL
θα έλεγα ότι το πρώτο είναι καλύτερο
OOOOOXIIIIII με κατέστρεψες! (Ευχαριστώ πολύ που το άκουσες.) Αυτό ήταν με την πολλή λάσπη, κατ εμέ. Και διόρθωνα με το sonarworks να φέρω "το φλατ" εκεί που ήθελα. Απλά με ένα voxengo curve eq στο μάστερ. Άρα οι απόφασεις μου και το γούστο μου πάσχουν και δεν είναι σώνει και καλά θέμα τρανσλέισον. Βέβαια ήμουν πολύ χάλια χτες, και κουρασμένος, μπορεί να το παράκανα με τη διόρθωση. Πού το άκουσες άλεξ;

 
Κυρ Αλή μου, αυτό είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!

Δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ στον ήχο γιατί άκουγα την μουσική!!!!

Λοιπόν στο 2ο υπάρχει όντως μείωση στις χαμηλομεσαίες.

Όμως είναι πολύ ιδιαίτερη μείωση, μπορεί να ξεθολώνει, αλλά χάνει σε punch και όγκο.

Κάτι άλλο χρειάζεται νομίζω.

Διαχώρισε καλύτερα τα όργανα συχνοτικά και στο στέρεο φάσμα, ειδικά το sax και το ούτι.

Μετά βάλε ένα high-pass με μύτη, και σάρωσε το κομμάτι να δεις που είναι οι προβληματικές χαμηλομεσαίες.

Άσχετος είμαι και μπορεί να λέω μπούρδες βέβαια.

Τι κομματάρα ρε Αλή-τη.

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: Ali Barout
Για να τελειωνουμε με τις μιξεις. Το πρωτο μου ακουγεται πολυ καλυτερο. Μοιζει για... ενιαιο, το δευτερο κατι εχει στο χαι εντ που με χαλαει.  Δε νογαω να το εξηγησω περισσοτερο.

Το κομματι ειναι αλλο επιπεδο (φιλια στον καβατζοξεδερφο). Παιρνεις ετσι οπως ειναι 5 παιχταραδες τους δινεις το σκορ κ πατε κ το παιζετε-ηχογραφειτε λαηβ. Επαθα πλακα Γιωργη. Πιο πολυ απο την πλακα που επαθα στα προηγουμενα. Σε λιγο θα φαινεται πως ο,τι ανεβαζεις κατευθειαν μπαινω κ λεω τα καλυτερα κ μ'αρεσουν ολα, αλλα δε το κανω παιδια επειδη ειναι φιλος μου, αληθεια α?. 20 χρονια ποσες φορες μενω με ανοιχτο το στομα με αυτο τον ανθρωπα. Ακομα κ στις πιο αστοχες στιγμες του. Ε αυτη ειναι απο τις πιο ευστοχες!! Εισαι αλλη κατηγορια πως να το κανουμε! 

Η κιθαρα που ειπες ν'αγνοησουμε δεν ειναι κακη. Ισα - ισα ξεκιναει πολυ καλα. Μετα κανει λιγο κοιλια. Απο το 1:35 2:20 σουπερ (με εξαιρεση το λικ 1:52-1:56 κ αυτο οχι γιατι δεν ειναι καλοπαιγμενο). την κοιλια την κανει απο 2:20 μεχρι 3:07 κι αυτο γιατι εχεις ηδη παιξει σε αλλο λεβελ το πρωτο μισο σολο.

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: Ali Barout
αυτό που έχω να πω είναι ότι και τα δυο ΔΕΝ μου αρέσουν εξ ίσου το ίδιο. Μετα βίας άντε να πω υπέρ του πρώτου με κάτι στο 53-54% το πολύ και αν.

Δεν μπορώ να καταλάβω που έφτασες σ αυτό το αποτέλεσμα. Για μένα υπάρχει γενική ξεραϊλα και έλλειψη χαμηλών δηλαδή κάτω από 200.

Μπορεί να είναι θέμα άποψης, αλλά μου θυμίζει mastering για βινύλιο εποχής 1970 στην Ελλάδα.

Sonarworks γιατί?

πως θα σε βοηθήσει παραπάνω σε ό,τι έκανες?

btw με τι ακούς όταν μιξάρεις?

το κομμάτι πολύ καλό.

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: Ali Barout
OOOOOXIIIIII με κατέστρεψες! (Ευχαριστώ πολύ που το άκουσες.) Αυτό ήταν με την πολλή λάσπη, κατ εμέ. Και διόρθωνα με το sonarworks να φέρω "το φλατ" εκεί που ήθελα. Απλά με ένα voxengo curve eq στο μάστερ. Άρα οι απόφασεις μου και το γούστο μου πάσχουν και δεν είναι σώνει και καλά θέμα τρανσλέισον. Βέβαια ήμουν πολύ χάλια χτες, και κουρασμένος, μπορεί να το παράκανα με τη διόρθωση. Πού το άκουσες άλεξ;


Συμφωνώ με τον Alex το πρώτο και για εμένα είναι καλύτερο.

Δεν θα σου δουλέψει μάλλον αυτή η τεχνική που περιγράφεις, προσπάθησα να την κάνω και εγώ πριν πολλά χρόνια και όσο και αν επέμενα δεν έβγαλα ποτέ ένα καλό αποτέλεσμα. Δυστυχώς αυτό που δούλεψε σε εμένα ήταν άπειρες ώρες στην κονσόλα, tutorials άπειρα, ακρόαση σε πολλά και διαφορετικά μέσα, συζητήσεις με έμπειρους ηχολήπτες και κλέψιμο τεχνικών και μόνο τότε και μετά από χρόνια κατάφερα να βγάλω... μην φανταστείς τίποτα το ιδιαίτερο... απλά ένα αποτέλεσμα με μια σχετική αξιοπρέπεια.

Πάντως Αλή είσαι μουσικάρα, οι συνθέσεις σου και ο τρόπος που τις υποστηρίζεις παιχτηκά ξεφεύγουν πέρα από κάθε συναγωνισμό, και είναι πραγματικά αξιοζήλευτες.

 
Όμως είναι πολύ ιδιαίτερη μείωση, μπορεί να ξεθολώνει, αλλά χάνει σε punch και όγκο.
Αχ αυτό το παρατήρησα κι εγώ, αλλά έλεγα μήπως ήταν απλά σαβούρα που την ξεφορτώθηκα, αλλά έδιωξα και ουσιώδη φαίνεται. Το σοπράνο είναι παρέα με το τρομπόνι γραμμένα, θα δοκιμάσω παναρίσματα με το ούτι να δω πώς θα το σιάξουμε. Μήπως να το έβγαζα side το ούτι; Χμμ.?

φιλια στον καβατζοξεδερφο
Θα του δώσω του τζαναμπέτη.

Ισα - ισα ξεκιναει πολυ καλα.
Αυτό είναι το προγραμματισμένο μπάσιμο για το τρομπόνι. Αλλά φουλ μπλαστ γκαρίδα. (Ξέρεις ότι έχω λεπτά γούστα)

Γενικά αφού βλέπω ότι είναι θέμα μίξης και όχι τρανσλέισον απλά - όχι θα τη γλίτωνα έτσι εύκολα - σκέφτομαι να το αρχίσω από σχεδόν μηδενική βάση το θέμα eq. Μου φαίνεται πολύ πολύπλοκο να κάνω στοχευμένες διορθωτικές κινήσεις. Θα κάνω ένα ρισετ να το πιάσω από την αρχή μήπως μου κλικάρει.

Ευχαριστώ ρε μάγκες!

 
1. Το σοπράνο είναι παρέα με το τρομπόνι γραμμένα,

2. θα δοκιμάσω παναρίσματα με το ούτι να δω πώς θα το σιάξουμε.

3. Μήπως να το έβγαζα side το ούτι;


1. Αυτό είναι πρόβλημα.

2. You do that.

3. Πάναρε πνευστά αντίθετα από ούτι (πχ 50%-60% αριστερά το ένα και ισόποσα δεξιά τα άλλα.).

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: Ali Barout
Αυτό είναι το προγραμματισμένο μπάσιμο για το τρομπόνι. Αλλά φουλ μπλαστ γκαρίδα. (Ξέρεις ότι έχω λεπτά γούστα)
?

Γενικά αφού βλέπω ότι είναι θέμα μίξης και όχι τρανσλέισον απλά - όχι θα τη γλίτωνα έτσι εύκολα - σκέφτομαι να το αρχίσω από σχεδόν μηδενική βάση το θέμα eq. Μου φαίνεται πολύ πολύπλοκο να κάνω στοχευμένες διορθωτικές κινήσεις. Θα κάνω ένα ρισετ να το πιάσω από την αρχή μήπως μου κλικάρει.
ΝΤΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΡΝΤΙΑ ΜΟΥ. Σε θεματα μιξης δε μπορω να σε βοηθησω?. Απο την αλλη παροτι ζητας να εστιασουμε εκει, μου ειναι δυσκολο να μην ακουω τη μουσικη κ να θαυμασω αυτο που εφτιαξες

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: Ali Barout
Sonarworks γιατί?

πως θα σε βοηθήσει παραπάνω σε ό,τι έκανες?

btw με τι ακούς όταν μιξάρεις?
Γιατί δεν έχω ηχεία αυτή τη στιγμή τα οποία μπορώ να χωρέσω στο γραφείο μου εδώ στο σπίτι. Ό,τι κάνω, τα τελευταία 2 3 χρόνια το κάνω με ένα ζευγάρι DT770. Σκεφτόμουν μήπως με βοηθήσει στο θέμα translation. Γιατί πολλές φορές νομίζω ότι οι μίξεις μου είναι ζεστές και γούτσουγούτσου, αλλά είναι λάσπη στη λάσπη και καμία ευκρίνεια.

Και έχω συνηθίσει γενικά το μουντό ήχο. Και μου αρέσουν οι παλιές παραγωγές που δεν έχουν φρέσκα και καθαρά πρίμα. Όμως, κι εδώ απαντάω και στον @PAL, δεν έχω ταλέντο στη μίξη. Δεν μου έρχεται φυσικά. Ούτε βλέπω βελτίωση, ενώ γνωρίζω τα εργαλεία, γιατί απλά δεν πάει το αυτί μου. Μου αρέσει αυτή η μουντίλα, αλλά δεν μπορώ να την κάνω να ακουστεί pro. Ξεμένω από χώρο στο φάσμα, ξεμένω από τεχνικές, πελαγώνω, δεν ξέρω τι ακούω, τα κάνω χειρότερα.

Είναι τέχνη, δεν είναι ένα κουμπί το καταραμένο.

 
Και έχω συνηθίσει γενικά το μουντό ήχο. Και μου αρέσουν οι παλιές παραγωγές που δεν έχουν φρέσκα και καθαρά πρίμα. Μου αρέσει αυτή η μουντίλα, αλλά δεν μπορώ να την κάνω να ακουστεί pro.


Welcome to my club, ειδικά σε κάποια είδη.

 
  • Like
Reactions: Ali Barout
Γιατί δεν έχω ηχεία αυτή τη στιγμή τα οποία μπορώ να χωρέσω στο γραφείο μου εδώ στο σπίτι. Ό,τι κάνω, τα τελευταία 2 3 χρόνια το κάνω με ένα ζευγάρι DT770. Σκεφτόμουν μήπως με βοηθήσει στο θέμα translation. Γιατί πολλές φορές νομίζω ότι οι μίξεις μου είναι ζεστές και γούτσουγούτσου, αλλά είναι λάσπη στη λάσπη και καμία ευκρίνεια.

Και έχω συνηθίσει γενικά το μουντό ήχο. Και μου αρέσουν οι παλιές παραγωγές που δεν έχουν φρέσκα και καθαρά πρίμα. Όμως, κι εδώ απαντάω και στον @PAL, δεν έχω ταλέντο στη μίξη. Δεν μου έρχεται φυσικά. Ούτε βλέπω βελτίωση, ενώ γνωρίζω τα εργαλεία, γιατί απλά δεν πάει το αυτί μου. Μου αρέσει αυτή η μουντίλα, αλλά δεν μπορώ να την κάνω να ακουστεί pro. Ξεμένω από χώρο στο φάσμα, ξεμένω από τεχνικές, πελαγώνω, δεν ξέρω τι ακούω, τα κάνω χειρότερα.

Είναι τέχνη, δεν είναι ένα κουμπί το καταραμένο.


Δοκίμασε με ένα άλλο ακουστικό. Τα 770 είναι αρκετά κλινικά. 

Δεν λέω παλιές παραγωγές, λέω παραγωγές βινυλίου που κόβανε τα χαμηλά για να στριμώξουν τις πλευρές.

Εχω ακούσει και άλλα δικά σου και δεν ήταν έτσι.

Αυτό για κάποιο λόγο ξεράθηκε. Εχει τόσα όργανα, δεν δικαιολογείται

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: Ali Barout
Ουάοοο... Τι γκαντεμιά να μην μένεις κοντά. Θα έγραφα δι εσέ και χωρίς τσίπουρα ?

Σούπερ το τεμάχιο (ασχέτως μίξης). Άκρως εντυπωσιακό.

 
Ουάοοο... Τι γκαντεμιά να μην μένεις κοντά.


Κοντά μένει.

Κοντά στον Γιάννη εννοώ.

Πας επίσκεψη με το μπάσο σου, και φουλάρεις και το αυτοκίνητο στο γνωστό βενζινάδικο ασούμε.

 
Από τα πρώτα δευτερόλεπτα φαίνεται η διαφορά στο eq, ανάμεσα στα δύο.Το πρώτο είναι πολύ καλύτερο, καθώς ακούγεται πλήρες, συχνοτικά.

Πολύ όμορφο άσμα και σούπερ οι κιθάρες!

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: Ali Barout
Σίγουρα ένας επαγγελματίας,ιδίος με hardware μπορει να το κάνει πιό pro,αλλά θα το πώ άλλη μία φορά,ολα είναι στην ηχογράφηση.Δέν είναι δικό σου λάθος.Ενα όργανο που γράφεις με "κακή" τοποθέτηση μικροφώνου και παραπάνω χώρο από αυτόν που θα έπρεπε να έχει για να βγεί πιό μπροστά σε μιά μίξη,δέν διορθώνετε με τίποτα.Παλεύω κάτι κιθάρες με παραπάνω distortion από ότι θα ήθελα για ένα κομμάτι που έφτιαξα.Δέν κάθονται στην μίξη με τίποτα.Αυτό μας κάνει αυτόματα φίλους,να ξέρεις.

 
πάρα πολύ μου αρέσει το κομμάτι... μου θυμίζει σαν ατμόσφαιρα το lp  Sarabande του Jon Lord το οποίο και λατρεύω...?

ως παραγωγή δυστυχώς έχει αδυναμίες οι οποίες όμως μάλλον έχουν να κάνουν κυρίως με τον εξ αρχής λάθος τρόπο που αντιμετωπίζεις την επεξεργασία και σίγουρα όσο μένεις με ακουστικά (ακόμα και αν αλλάξεις τύπο όπως λέει ο Δημήτρης) δεν θα βελτιώσεις ιδιαίτερα τα πράγματα... τουλάχιστον όχι τόσο όσο να αξίζει τον κόπο μια επιπλέον επένδυση...

δυστυχώς μόνο αν αποκτήσεις πρώτα μια σχετική εμπειρία με τον πραγματικό κόσμο (μέσω ηχείων) θα μπορούσες (πάντα εν δυνάμει) να μιξάρεις ικανοποιητικά μεταφράζοντας τις διαφορές στην αντίληψη με τα ακουστικά... οι εξαιρέσεις απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα... πχ στο εν προκειμένω ένα μεγάλο πρόβλημα όπως επισήμανε ο Στράτος είναι το paning που μπορεί απριόρι να εξηγηθεί λόγω της χρήσης (οποιουδήποτε τύπου) ακουστικών... ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να αποκτήσεις επαρκή αίσθηση ενός δρώμενου που κανονικά το έχεις μπροστά σου όταν το ακούς πάνω από το κεφάλι σου... τα ψυχοακουστικά μοντέλα των διάφορων software αλγόριθμων προσπαθούν φιλότιμα να γεφυρώσουν την κατάσταση αλλά δυστυχώς ακόμα ΔΕΝ... ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ΜΠΕΤΕΡ ΠΑΝΙΝΓΚ ΠΛΙΖ.

Μη το πολυπαιδεύεις με συνολικά EQ.

Κομματάρα.

Υ.Γ. Πέρασα σήμερα αλλά μάλλον λιαζόσουν στην παραλία.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Ευχαριστώ
Reactions: Ali Barout

Trending...

Νέα θέματα