Αποφασεις, αποφασεις... τι προενισχυσεις;

Superfunk

Guitar Tech
Μηνύματα
47,831
Πόντοι
2,368
Decisions,decisions που λενε και οι ....Λαπωνες.. ;D ;D

Ηρθε ο καιρος να αναβαθμισω τον τροπο με τον οποιο γραφω ΦΩΝΕΣ στο σπιτι μου ....οχι οτι η πιστη μου M-AUDIO 410 & το ΝΤ1Α μου με χαλανε (ολοκληρο δισκο εκανα με αυτα) αλλα μια και η νεα μας τραγουδιαρα ειναι οντως απιστευτη φωνη νομιζω οτι της αξιζει κατι καλυτερο και μια βαριεμαι τωρα στα γεραματα να ..γραφω σε κανονικα στουντιο  ;D εχω καταληξει σε δυο επιλογες...

την κυρια

http://www.thomann.de/gr/focusrite_isa_one.htm

με την προαιρετική   ψηφιακή    κάρτα A/D converter ωστε να μην χρειαστει να αλλαξω την 410 η οποια με εχει βολεψει πολυ (μια και η digital εξοδο της θα κανει bypass τους κονβερτορες της καρτας,οχι πως ειναι ασχημοι αλλα γενικα πιστευω οτι ειναι καλυτερα αν δεν εχεις...apogee να χρησιμοποιεις ψηφιακα connections) 

η την δεσποινιδα

http://www.thomann.de/gr/universal_audio_solo_110.htm

& μια "καλυτερη" καρτα ηχου (μαλλον RME) απο πλευρας..."κονβερτορων"

τι λετε?? (το κοστος ειναι πανω κατω ιδιο)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πιο κατατοπιστικό τίτλο, παρακαλώ..... ;D ;D ;D ;D ;D

κοτζάμ μοντουλάτορας...... 8) ;D ;D

 
φίλε Νίκο τα δύο μόντελα που σκέφτεσαι είναι πολύ διαφορετικά (ηχητικά) μεταξύ τους....εσύ προς τα που θέλεις να πας?....

Άποψη μου, σε αυτή την κατηγορία τιμής, να ψάξεις για πιο "εξωτικές" (σε ότι αφορά το όνομα ;)) σχεδιάσεις....αν θέλεις μπορώ να σου προτείνω κάποια πράγματα είτε προς την μια (tube) είτε προς την άλλη (solid state) κατεύθυνση ;)

 
Κοιτα αυτο που με ενδιαφερει κυριως ειναι η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΞΟΔΟΣ (πιστευω δηλ. οτι αν δεν εχεις ΠΟΛΥ ακριβους κονβερτορες η ψηφιακη εξοδος ειναι must ) μια και απο την 410 ειμαι πολυ ευχαριστημενος (οσον αφορα το playback quality για την οποια τη χρησιμοποιω αλλα και κυριως για το γεγονος οτι  για καποιο τρελλο λογο με αυτη (τους προενισχυτες της δηλ.) και με τα φτηνα ribbon που χρησιμοποιω βγαζω τον καλυτερο ηχο ηλεκτρικης κιθαρας που εχω βγαλει ποτε μου (να καταλαβεις προσφατα εγραψα σε "ονειρεμενο" στουντιο με "ονειρεμενα" μηχανηματα και mics στη Γερμανια και οταν εφερα πισω τα guitar tracks δεν επιαναν "μια" μπροστα σε αυτα που ειχα γραψει με την 410... :o) ,οποτε δεν θελω να την "χασω)

Ηχητικα θελω κατι σχετικα ουδετερο και"αχρωματιστο" οποτε με βλεπω προς την Focusrite.


Επισης θα ηθελα τη ΔΙΚΗ σου γνωμη για το αν η ψηφιακη εξοδος ειναι η "καλυτερη" λυση οταν οι κονβερτορες μας δεν ειναι κορυφαιοι...


επαναλαμβανω οτι και ετσι οπως ειμαι τωρα "δουλεια κανω" αλλα θα ηθελα να ψαχτω και με κατι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καλυτερο (π.χ. με μια RME που δοκιμασα δεν ακουσα και καμμια διαφορα απο την 410)

Σου μιλαω βεβαια ως "παλαιος αναλογικος τυπος" που ΞΕΡΕΙ τι κανει στο στουντιο και μπορει να την "παλεψει" και με τα πολλα αλλα και με τα λιγα.. ;)

 
Νίκο οι προενισχυτές της RME τόσο στα Fireface όσο και στα Hammerfall είναι μέτριοι. Είναι πολύ καλές κάρτες ήχου, εκπληκτικά σταθερές κ.λ.π., αλλά δε νομίζω ότι θα τις έπαιρνε κάποιος για την προενίσχυση.

Μεταξύ των UA και Focusrite που ανέφερες νομίζω ότι θα ήσουν πιο ευχαριστημένος με την Focusrite - κρίνοντας από το ISA 828 και πάντα σε σχέση με την UA έχει όντως πιο αχρωμάτιστο και ουδέτερο ήχο.

 
συμφωνω αλλα δεν μιλαω για προενισχυτες αλλα για ΚΟΝΒΕΡΤΟΡΕΣ (ετσι κι αλλοιως για αυτο θελω να...αγορασω προενισχυτη... ;D ;D ;D)

με αλλα λογια η ερωτηση μου (μια και ισως απο κακη δικη μου διατυπωση σας μπερδεψα) ειναι:

καλος προενισχυτης + καλυτερη απο αποψη κονβερτορων καρτα

ή

καλος προενισχυτης + (πανακριβη) προαιρετική   ψηφιακή    κάρτα A/D converter + την καρτα που εχω (οπου ουσιστικα δεν παιζουν ρολο οι κονβερτορες της)

 
playloud είπε:
Ρε παιδια επειδη ηρθε στη συζητηση. Τι ΑΚΡΙΒΩΣ χρησιμευει το digital in/out? Ποτε δεν καταλαβα.

Εχω αυτη την καρτα

http://emusician.com/daw/emusic_tascam_us/

http://www.musiciansfriend.com/document?cpd=0OEY&doc_id=99371&base_pid=240779&index=4

Για να μην ανοιγω αλλου θεμα, ριχτε λιγο φως κι εδω
απλοϊκα μιλωντας σου επιτρεπει να χρησιμοποιησει μια "πηγη" ηχου αποφευγοντας τα επιπλεον  conversions και διατηρωντας το σημα digital.

 
author=Superfunk link=topic=162580.msg261047#msg261047 date=1222865938]απλοϊκα μιλωντας σου επιτρεπει να χρησιμοποιησει μια "πηγη" ηχου αποφευγοντας τα επιπλεον  conversions και διατηρωντας το σημα digital.
Nαι αλλα ΠΩΣ τις συνδεω και ΠΟΥ? εχω την καρτα και τα Tascam vl a5 και συνδεω την καρτα με usb με το πιτσι. Η digital in/out ΠΟΥ θα μπορουσε να μου χρησιμεψει και με ΤΙ?

 
Νικο μια χαρα εισαι με αυτα που εχεις.

Για να δεις μεγαλη διαφορα θελει καλα μικροφωνα, καρτα ηχου, προενισχυτη

κονβερτορες, το ποιο σημαντικο και τελος καλα ηχεια για να ακους ολα αυτα.

 
Superfunk είπε:
Ηχητικα θελω κατι σχετικα ουδετερο και"αχρωματιστο" οποτε με βλεπω προς την Focusrite.
.....χμμμ δεν θα έλεγα ότι η ISA είναι "αχρωμάτιστη" και ουδέτερη ::).....εγώ θα την χαρακτήριζα μάλλον λίγο "χοντροκομένη" (τουλάχιστον στις σημερινές της εκδοχές ;))...δεν θα με χαλούσε να είχα 2 κανάλια αλλά σαν 7η-8η επιλογή ;)


Επισης θα ηθελα τη ΔΙΚΗ σου γνωμη για το αν η ψηφιακη εξοδος ειναι η "καλυτερη" λυση οταν οι κονβερτορες μας δεν ειναι κορυφαιοι...
Λοιπόν η γνώμη μου σχετικά με τα "κορυφαία" AD/DA, το πόσο διαφορετικά είναι, τον ρολο του hype, τους μύθους κλπ είναι λίγο ιδιαίτερη ;D ;D...και δεν θα ήθελα να την συζητήσω, ωστε να μην μαλώσω με όλο τον κόσμο ;D ;D ;D ;D

Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι το πιο βασικό κομμάτι στο όλο θέμα στις 99% των περιπτώσεων είναι το αναλογικό τμήμα των I/O καθώς και η ποιότητα και τα υλικά κατασκευής και το clocking, η ποιότητα στην υλοποίηση του Low Pass φίλτρου που καθορίζει το sampling rate, η τροφοδοσία, η προστασία από παρεμβολές και η λειτουργική σταθερότητα (drivers) παρά το ίδιο το chipset

Σέβομαι απόλυτα κάποιες High end εταιρίες με άποψη όπως η Lavry, Prism, CraneSong που είτε λόγω εκπληκτικής ποιότητας κατασκευής, είτε λόγω custom AD/DA chipset, είτε λόγω καινοτόμων υλοποιήσεων ξεχωρίζουν όντως από το σύνολο....και σταματάω εδώ ;)

Σε ότι αφορά την optional ψηφιακή έξοδο...τι σε κάνει να θεωρείς ότι θα είναι ποιοτικά ανώτερη από κάποια άλλη ???....δεν λέω ότι δεν θα είναι...αλλά θα σου παρουσιάσω 2 βασικά μειονεκτήματα:

1. δεν είμαι σίγουρος πως η συνύπαρξη AD chipset και προνισχυτικών κυκλωμάτων στο ίδιο σασσί και με την ίδια τροφοδοσία είναι πολύ καλή επιλογή.

2. Η ύπαρξη master - slave sync είτε μέσω wordclock είτε μέσω της ίδιας της ψηφιακής εξόδου αυξάνει τις πιθανότητες για jitter (ειδικά αν αναλογιστείς την παράμετρο 1 - στην περίπτωση δηλαδή που clock στέλνει η optional AD κάρτα  )

Αν θές να πάς πραγματικά ένα επίπεδο πιο πάnω "επένδυσε" στο θέμα προενίσχυση (...ίσως λίγο -αρκετά παραπάνω από αυτό που θέλεις τώρα ;)) και σε ότι αφορά το θέμα AD/DA ......θα πω απλά αυτό ......ρίξε μια ματιά στην used αγορά του εξωτερικού high end AD/DA μετατροπείς "δεκαετίας"που κόστιζαν τότε πάνω από 4-5000 ευρώ (μιλάμε για 2 κανάλια)

πόσο κοστίζουν τώρα.....και υπάρχουν άπειρες audiophile ηχογραφήσεις από εκείνη την περίοδο και με αυτά τα μηχανήματα που εξακολουθούν να προκαλούν το θαυμασμό και αποτελούν high end σημεία αναφοράς ;)

 
Superfunk είπε:
καλος προενισχυτης + καλυτερη απο αποψη κονβερτορων καρτα

ή

καλος προενισχυτης + (πανακριβη) προαιρετική   ψηφιακή    κάρτα A/D converter + την καρτα που εχω (οπου ουσιστικα δεν παιζουν ρολο οι κονβερτορες της)
Μπερδεύτηκα.. ::)

στην πρώτη περίπτωση έχεις την εξής αλυσίδα:

Φωνή -> προενίσχυση -> A/D μετατροπή

ενώ στην δεύτερη έχεις:

Φωνή -> προενίσχυση -> μετατροπή A/D και μετά;; -> άλλη μετατροπή; Αν πάρεις το optional A/D της Focusrite π.χ. δεν χρειάζεσαι άλλη μετατροπή (όπως σωστά λες). Θα βγεις ψηφιακά από το Focusrite (ή το UA) και είσαι έτοιμος.

Μεταξύ των δύο λύσεων μάλλον θα προτιμούσα την πρώτη.

Η digital in/out ΠΟΥ θα μπορουσε να μου χρησιμεψει και με ΤΙ?
Π.χ. αν έχεις ένα ψηφιακό synthesizer, οι αναλογικές του έξοδοι θα περάσουν από D/A μετατροπή και μπορεί οι μετατροπείς να υστερούν. Εάν το συγκεκριμένο synth έχει ψηφιακή έξοδο, το σήμα δεν υπόκειται καμμία απολύτως αλλαγή, δεν έχει κανένα από τα προβλήματα που μπορεί να έχουν τα αναλογικά σήματα (μπορεί να έχει άλλα όμως...  ;D) και οδηγείται στην ψηφιακή είσοδο της κάρτας ήχου.

 
..πολλές απαντήσεις :o

...για να κάνω λίγο πιο ξεκάθαρο αυτό που λέει ο OurDarkness...

στην μία περίπτωση (συνθ) γλιτώνεις από μια μετατροπή από ψηφιακό σε αναλογικό στην έξοδο του συνθ...παραμένει δηλάδή το "σήμα" συνέχεια στο digital domain...

στην άλλη περίπτωση (ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ προενίσχυση) δεν γλιτώνεις τίποτα, απλά επιλέγεις ανάμεσα σε 2 AD μετατροπείς...αντικαθιστάς δηλαδή το AD της όποιας κάρτας ήχου έχεις με αυτό που δίνει σαν optional επιλογή η προενίσχυση

 
nikodemos είπε:
Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι το πιο βασικό κομμάτι στο όλο θέμα στις 99% των περιπτώσεων είναι το αναλογικό τμήμα των I/O καθώς και η ποιότητα και τα υλικά κατασκευής και το clocking, η ποιότητα στην υλοποίηση του Low Pass φίλτρου που καθορίζει το sampling rate, η τροφοδοσία, η προστασία από παρεμβολές και η λειτουργική σταθερότητα (drivers) παρά το ίδιο το chipset
+1.

Εξάλλου οι εταιρείες που παράγουν chipsets είναι μετρημένες στα δάχτυλα και οι περισσότεροι μετατροπείς έχουν off the shelf τσιπάκια. Δηλαδή δεν αποκλείεται μηχανήματα των 1000 ευρώ να φοράνε το ίδιο τσιπάκι με κάρτες των 300 ευρώ - αλλά οι ομοιότητες σταματάνε εκεί. Μετά παίζουν ρόλο όλα αυτά που ανέφερε ο Νικόδημος.

 
Φωνή -> προενίσχυση -> μετατροπή A/D και μετά;; -> άλλη μετατροπή; Αν πάρεις το optional A/D της Focusrite π.χ. δεν χρειάζεσαι άλλη μετατροπή (όπως σωστά λες). Θα βγεις ψηφιακά από το Focusrite (ή το UA) και είσαι έτοιμος.
ακριβως μονο που η UA δεν εχει ψηφιακο out ;)

Κατα τα αλλα με ΥΠΕΡ-καλυψατε συντροφοι :) και θα κανω το λογαριασμο μου.

Νικοδημε οτι και να πω για την παρουσια σου στο φορουμ ειναι απλα ΛΙΓΟ ;)

 
Superfunk είπε:
Νικοδημε οτι και να πω για την παρουσια σου στο φορουμ ειναι απλα ΛΙΓΟ ;)
+1

Κρίμα που δε δοκιμάσαμε την ISA ακόμη σε φωνή για να είχαμε και clips

 
τα πράγματα είναι απλά.

ρωτάς τον Wow! που ακολούθησε ακριβώς τη συγκεκριμένη πορεία απο maudio 410 σε rme fireface400. αν σου πει οτι άξιζε (99.999% αυτό θα πει) προχωράς στην αγορά της rme. τώρα όσον αφορά την προενίσχυση παίρνεις οποιαδήποτε απο αυτές που έχεις στο μυαλό σου , χειρότερα ή στο ίδιο επίπεδο με την ταπεινη maudio απόκλειεται να είναι. και μη ξεχνάς οτι το καλό dac (που έχει πχ η rme) θα σε κάνει να ακούς καλύτερα απο τα (άριστα) monitors που έχεις (dyanaudio bm5a).  τόσο που ίσως αναθεωρήσεις για τις "καταπληκτικές" ηχογραφήσεις των προενισχυτών της maudio  ;)

 
τόσο που ίσως αναθεωρήσεις για τις "καταπληκτικές" ηχογραφήσεις των προενισχυτών της maudio  Wink
μπα αυτες παραμενουν καταπληκτικες ακομα και στο Mastering studio ;D (βεβαια παιζει ρολο και το γεγονος οτι ειμαι ο...θεος της κιθαρο-ηχογραφησης και σου βγαζω ηχο ακομα και με ταπερ με χορδες... ;D ;D ;D)

την fireface την ειχα δανεικη ολο το καλοκαιρι και δεν μπορω να πω οτι ακουσα να "παιζει" τοσο τραγικα καλυτερα απο την M Audio ;)

 
superfunk νομιζω οτι ολο το παιχνιδι παιζεται στο τι κονβερτορες φοραει ο isa...κ σιγουρα σαν προενισχυση δεν εχει και μεγαλη σχεση με τα παλια........εγω θα προτεινα να βρεις εστω και καμια lynx 1 μεταχειρισμενη με 150 ευρω  για conversion ,μονο για το AD της σε συνδυασμο με την καρτα που ηδη εχεις...(τις συνδεεις μεσω spdif νομιζω...εχω σεταρει κατι αν οχι ιδιο,αντιστοιχο...δεν θυμαμαι ακριβως...) ::) ::) ::)

    Γιατι απορριπτεις την UA solo 610??

επισης αν σε ενδιαφερει εχω να σου προτεινω κατι πολυυυυ καλο για Millenia,langevil k neve.... ;) ;)..στειλε πμ για αυτο...

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top