Analog vs Digital, εμβαθυνση

Μηνύματα
2,169
Πόντοι
98
Το μοναδικο που χρειαζεται να εξετασουμε για να δουμε πως συγκρινονται τα δυο τεχνολογικα αυτα συστηματα ειναι το μονοσυχνοτικο σημα, κατα κοσμον ημιτονοειδες. Ολοι οι ηχοι και οι εικονες στις συσκευες μας ειναι συνδυασμοι αυτων των θεμελιωδων δομικων λιθων ( ανακαλυψη Fourier). Μπορουμε να απλοποιησουμε τα πραγματα συνειδητοποιωντας πως το ημιτ. σημα/κυμα ειναι κυκλος σε κινηση. Σε στατικη γεωμετρια το προβλημα μετατρεπεται στο πως συγκρινεται ο αναλογικος με τον ψηφιακο κυκλο. Ο αναλογικος ειναι ενας ιδεατα τελειος κυκλος. Ο ψηφιακος "κυκλος" ομως ειναι ενα ισοσκελες πολυπλευρο που εγγραφει ή περιγραφει τον αναλογικο κυκλο. Ο αναλογικος κυκλος αποτελειται απο απειροελαχιστες καμπυλες ενω το ψηφιακο ομοιωμα απο, οσα τμηματα θελουμε μεν, αυτα παντα ορισμενου μηκους ευθ. τμηματα δε. Με απλα λογια απειροελαχιστες καμπυλες εναντι μικρων γραμμων. Ο αναλογικος κυκλος στριβει συνεχεια, ο ψηφιακος πηδαει αποτομα απο γραμμη σε γραμμη.

Ολα αυτα ειναι ιδεατα. Στον πραγματικο κοσμο γινεται εμφανες πως τα πραγματα λειτουργουν αναλογικα (τουλαχιστον στην ανθρωπινη κλιμακα, με την κλιμακα μεγεθων Planck να δειχνει ισως πως το ψηφιακο ειναι εν τελει η υψιστη φυση των πραγματων). Για παραδειγμα  το νερο ενος καταρρακτη πεφτει σε καμπυλη και ενα αυτοκινητο δεν στριβει ακαριαια. Ακομα και η μεταδοση του φωτος σε μπουκαλι οπως φαινεται απο super slow motion camera (υπαρχει σχετικο βιντεο) κινειται σε καμπυλες. Καμπυλες, καμπυλες, καμπυλες. Αυτο καταρριπτει το μοντελο που θελει τον ψηφιακο "κυκλο"/πολυπλευρο να ειναι γραμμες με αποτομες, ακαριαιες γωνιες. Αυτο ειναι μαθηματικο μοντελο. Το φυσικο μοντελο αναγκαζει το πολυπλευρο να προσεγγιζει τον κυκλο αυτοματα με το να εχει καμπυλες γωνιες. Οποτε η συγκριση ειναι τελικα αναμεσα σε καμπυλες και γραμμες + καμπυλες. Οσο μεγαλυτερο πολυπλευρο θα εχουμε (sampling rate, s.r.) τοσο πιο πολυ η αναλογια γραμμων/καμπυλων θα μικραινει και τοσο πιο πολυ θα προσεγγισουμε τον κυκλο. Μαθηματικα δεν θα το πετυχουμε ακριβως ποτε, ομως δεν ειμαστε οντα με τελεια ευαισθητες αισθησεις και αν τα καλυτερα οργανα μας δεν μπορουν να εντοπισουν καμια διαφορα, τοτε, σιγουρα ουτε εμεις.

Για τον ψηφιακο ηχο τα παραπανω σημαινουν πως ειναι παρεξηγηση πως υπαρχει καν τετοιος ηχος. Απ'την στιγμη που το μεγαφωνο εχει μαζα, αδρανεια, ελαστικοτητα κτλ. (τα ιδια και για το τυμπανο του αυτιου μας). Στην ουσια προκειται για αναλογικο ηχο που εχει στην χειροτερη περιπτωση, χαμηλου s.r., παραμορφωμενους ηχους και στην καλυτερη, αρκουντος υψηλου s.r., πιστη (αρα εξ'ορισμου αναλογικη) αναπαραγωγη της πηγης, ειθε αυτη ειναι ηχογραφηση ειθε μαθηματικο δημιουργημα (sound engines κτλ.).

Τις αποψεις σας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτή η επιστήμη πια...............................

Χρειαζόμαστε επιστήμονες στον κόσμο αλλά όχι έναν κόσμο επιστημόνων.

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 
Step είπε:
Όμως το ενεργειακό πεδίο που υπάρχει στο γραφείο του υπολογιστή έχει επηρεαστεί από τις χιλιάδες που έχω τραβήξει και έτσι ότι γράφω ακούγεται σαν μ@λ@κ1Α.

Οπότε αναγκαστικά πρέπει να καταφύγω σε ένα μέσο ηχογράφησης που δεν μπορώ(θα ήταν και περίεργο) να αυνανίζομαι μπροστά του.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

respect

YΓ. η βασική διαφορά στου σπιτ' με το studio, είναι ότι στο δεύτερο "γνωρίζεις και κόσμο", οπότε και το "ενεργειακό πεδίο" είναι και ανάλογο μια και μιλάμε για "αισθήσεις" ως τελικό κριτή (ενίοτε διάφορες ξανθές υπάρξεις του "καλλιτεχνικού", φροντίζουν ποικιλοτρόπως φιλότιμα και ανιδιοτελώς δι αυτόν)...  :angel: ;D

 
Step είπε:
Ωραίοι όλοι σας.

Λες και έγραψα ότι εμπλέκονται και οι Illuminati.

Μια παρατήρηση μοιράστηκα που ένα 80-90% των ατόμων που θα άκουγαν αυτούς τους θορύβους φαντάζομαι θα τους έκανε αρκετή εντύπωση.

Cool. Δίψα για troll σε αυτό το forum.
 
να χαμε να λεγαμε να χαμε να π)ι)ουμε ;D ;D



ps θα το πάρεις το kronos εχω φαει ολο το φορουμ λαιμε ;D ;D 8)

 
Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:
Τις αποψεις σας.
Ο τύπος που μας δίνει τις αναλογικές συχότητες υπό "φυσικό" compression είναι Κ-(g/π)*lim(x+l). Το matching impendance του αέρα σε σχέση με τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία που δημιουργούνται από την πίεση που αυτός ασκεί στο "κενό", που συμπιεζόμενο δημιουργεί ανοίγματα. των οποίων η συνισταμένη πρέπει να είναι διανυσματικά μεγαλύτερη του ολοκληρώματος που δημιουργείται όταν η προενίσχυση μεταβάλλει την πυκνότητα της συχνοτικά συμπιεζόμενης μάζας που στρέφεται προς αυτήν, συνήθως είναι υποπολλαπλάσιο της μέσης τιμής της τυπικής απόκλισης της τετραγωνικής ρίζας του ημιτονίου της γωνίας που δημιουργείται από την πηγή μέχρι το πρώτο στάδιο επεξεργασίας του σήματος.!

8) 8)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ΦΟυζιον δεν καταλαβα που σταματησε η επιστημη (αν σταματησε καπου) στο ποστ σου και που αρχισε η Χαρικλιναδικη προζα. Ομολογω πως ψαρωσα κ αρχισα να γκουγκλαρω  ;D

 
Βοσκός είπε:
ΦΟυζιον δεν καταλαβα που σταματησε η επιστημη
Δεν άρχισε καν. ;D ;D ;D ;D

Είμαι καλός στις μ@λ@κίες ο φούστης, έτσι? ;D ;D ;D ;D ;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top