Ανάλυση

parsifal

Νέο μέλος
Μηνύματα
112
Πόντοι
16
Αγαπημένο noiz

Καλημέρα

Θέλω να αναλύσω την κατανομή συχνοτήτων σε τραγούδια που μου αρέσουν προκειμένου να ..."κλέψω"... κάποιες ρυθμίσεις (μπάσα, μεσαία κλπ).

Ο κύκλος βέβαια των τραγουδιών περιλαμβάνει κάποιες ηχογραφήσεις της δεκαετίας του '70 (Deep Purple "machine head", "book of tylesyn" και δισκογραφία thin lizzy, καθώς και τους θεούς του progr. KANSAS, CAMEL & Dream Theater).

Στο δια ταύτα:

Ποιο πρόγραμμα από Wavelab 4.0 ή Nuendo 2.0 έχει καλό analizer (νομίζω πως έτσι λέγεται :oops: ) Ή υπάρχει κάποιο ξεχωριστό προγραμματάκι για να κάνω τη δουλειά μου;

Thanks

Keep on advicing

 
Αν και τέτοιου είδους αξιολογήσεις συγκρίσεις και προσπάθειες εξομοίωσης "ταυτότητας ήχου", είναι εκ βάθρων αναξιόπιστες (μακάρι νάταν τόσο εύκολα τα πράγματα, θάμασταν όλοι παραγωγοί στο επίπεδο Q. Jones ή A. Parson), ένα πολύ καλό plug in (μάλλον το καλύτερο real time σε αξιοπιστία), είναι το PAZ της Waves που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε οποιοδήποτε host...

Καλό stand alone και profesional στις δυνατότητες (απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις για να το αξιοποιήσεις) , είναι το SIA Smaart Acoustic Tools.

Τώρα αν θες να επιχειρήσεις να κάνεις copy EQ χαρακτηριστικά από ένα κομμάτι σε ένα άλλο, "παίξε" με αυτήν την δυνατότητα που σου δίνει το plug in Free Filter της Steinberg..

ΥΓ.Τους τεχνικούς λόγους για τους οποίους η "κλοπή" που έχεις στο μυαλό σου με τον τρόπο που την προσεγγίζεις είναι ανέφικτη, ελπίζω να βρω χρόνο κάποια στιγμή να στους αναλύσω.. :wink:

 
Τους τεχνικούς λόγους για τους οποίους η "κλοπή" που έχεις στο μυαλό σου με τον τρόπο που την προσεγγίζεις είναι ανέφικτη' date=' ελπίζω να βρω χρόνο κάποια στιγμή να στους αναλύσω.. :wink:[/quote'] Περιμένω και εγώ αυτή την απάντηση. Θα έχει ενδιαφέρον πιστεύω.
 
Αν και τέτοιου είδους αξιολογήσεις συγκρίσεις και προσπάθειες εξομοίωσης "ταυτότητας ήχου", είναι εκ βάθρων αναξιόπιστες (μακάρι νάταν τόσο εύκολα τα πράγματα, θάμασταν όλοι παραγωγοί στο επίπεδο Q. Jones ή A. Parson),
Ναι φίλε npap αυτό που λες είναι ΑΠΟΛΥΤΑ σωστό. Γενικά, πελαγοδρομώ λιγάκι στο equing΄. Εξαρτώμαι στο αυτί μου και σε κάποια στοιχεία που παραθέτει ο Δώδης στο βιβλίο "Ηχοληψία" (παρεπιπτώντως πολύ καλό βιβλίο) και κάθε φορά που ακούω ένα mixdown, σε διαφορετικές στιγμές, είτε στο αμάξι, είτε στο σπίτι, κάτι μου πάει στραβά και άντε πάλι απ' την αρχή οι ρυθμίσεις.

Ευχαριστώ πολύ πάντως για την απάντηση.

Parsifal
 
Με αφορμή αυτό το θέμα θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα:

Γιατί οσοι φτιαχνουν ή παίζουν μουσική θέλουν να εμβαθύνουν σε θέματα ηχοληψίας και παραγωγής, οταν γι αυτή την δουλεια υπαρχουν άνθρωποι που έχουν περάσει απο πανεπιστήμια προκειμένου να κάνουν αυτή τη δουλειά;

Δεν βγαζω τον ευτό μου απέξω :wink:

Για έναν δημιουργό νομιζω οτι σημαντικότερο για μια καλή παραγωγή ειναι το όραμα, η ενορχήτρωση και η εκτέλεση. Μετα πρέπει να αναλαμβανουν άλλοι να φέρουν "εις πέρας" το αποτέλεσμα.

Με λιγα λογια η τεχνολογία μας έχει κανει ενα κακο: Μας έκανε να ασχολουμαστε περισσότερο με τα τεχνικά και λιγότερο με την δημιουργική σκέψη και την μουσική :(

 
Με αφορμή αυτό το θέμα θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα:Γιατί οσοι φτιαχνουν ή παίζουν μουσική θέλουν να εμβαθύνουν σε θέματα ηχοληψίας και παραγωγής' date=' οταν γι αυτή την δουλεια υπαρχουν άνθρωποι που έχουν περάσει απο πανεπιστήμια προκειμένου να κάνουν αυτή τη δουλειά;

Δεν βγαζω τον ευτό μου απέξω :wink:

Για έναν δημιουργό νομιζω οτι σημαντικότερο για μια καλή παραγωγή ειναι το όραμα, η ενορχήτρωση και η εκτέλεση. Μετα πρέπει να αναλαμβανουν άλλοι να φέρουν "εις πέρας" το αποτέλεσμα.

Με λιγα λογια η τεχνολογία μας έχει κανει ενα κακο: Μας έκανε να ασχολουμαστε περισσότερο με τα τεχνικά και λιγότερο με την δημιουργική σκέψη και την μουσική :([/quote']

Ο MOBY φταίει για όλα!!! :D:D:D

Αυτός έκανε μόδα αυτο το "τα κάνω όλα μόνος μου σπίτι μου με το PC μου" ...
 
Φίλε parsifal,

υπάρχει ένα προγραμματάκι που είναι φτιαγμένο (και) για αυτήν τη δουλειά:
Λέγεται Har-Bal (www.har-bal.com) και υποτίθεται ότι σε βοηθάει να κάνεις mastering χρησιμοποιώντας την εικόνα του συχνοτικού φάσματος του κομματιού, χωρίς να χρησιμοποιείς τ' αυτιά σου. (Τώρα, κατά πόσο μπορεί να γίνει αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, γι'αυτό κι έγραψα "υποτίθεται"). Μέσα σ'όλα τ'άλλα, έχει την επιλογή να εισάγεις εσύ κάποιο κομμάτι που σου αρέσει ηχητικά, να το αναλύει και κατόπιν να εφαρμόζει τις συχνοτικές του ισορροπίες και ιδιαιτερότητες σε κάποιο δικό σου κομμάτι.

Αν ήταν βέβαια τόσο απλά τα πράγματα, θα υπήρχαν πολλά dark side of the moon...
Πάντως, τσέκαρέ το κι εσύ και κρίνεις.

 
1ον.

Με αφορμή αυτό το θέμα θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα:Γιατί οσοι φτιαχνουν ή παίζουν μουσική θέλουν να εμβαθύνουν σε θέματα ηχοληψίας και παραγωγής' date=' οταν γι αυτή την δουλεια υπαρχουν άνθρωποι που έχουν περάσει απο πανεπιστήμια προκειμένου να κάνουν αυτή τη δουλειά;[/quote']

Έλα ντέ....!!!!!!

2ον.

Ελληνικό βιβλίο.....

Δώδης....

και καλό...???????

Δεν νομίζω.........

3ον.

3ον, το οποίον....

εν μέρει απαντά στο πρώτο....

όπως και εξηγεί, γιατί φαίνονται καλά κάποια Ελληνικά βιβλία.....

Πόσα να κάνεις με ένα πισι,

με κάποιες γνώσεις μουσικής

και με λίγες τεχνικές γνώσεις.....;;;;

Κάποια στιγμή επαναλμβάνεσαι.....

Κουράζεις τον εαυτό σου....

από μόνος σου.....

Και έτσι....

αντί να στρώσεις τον κόλο σου κάτω

να αναπτυχθείς στο αντικείμενο που ήδη είσαι κάπου...

πράγμα που σημαίνει οτι θα έχει την περισσότερη δουλειά...

ανακατεύεσαι με χίλια δυο άλλα "καινούργια"......

μήπως και σπάσεις την μονοτονία......

Κάπως έτσι έγινε το χάλι στις μέρες μας.........
 
Μπορείς να προσπαθήσεις "παίζοντας" με προγράμματα σαν τα παραπάνω, (Freefilter κλπ) και είναι αρκετά ενδιαφέρον να βλέπεις τις συχνοτηκές διαφορές. Αλλά να ξέρεις ότι η επιτυχία στο EQ αφορά την ενορχήστρωση.

Τι όργανα και πόσο καλογραμμένα είναι το Α και Ω. Αν πέτυχες εκεί... μετά το eq παίζει τον ρόλο για τον οποίο "εφευρέθηκε", που είναι για μικροδιορθώσεις. Καθώς ότι προσθέτεις μετά στο mix (ακόμα και eq) είναι πρόσθετη παραμόρφωση.

 
Λοιπόν

Εδώ που μένουμε (στον μικρό και ταλαίπωρο Πύργο) υπάρχει μια μικρή θεατρική ομάδα που ανεβάζει κάποια εργάκια που κατά καιρούς έχουν βραβευτεί και πανελλαδικώς. Αναθέτοντάς μου να γράψω μουσικούλες για αυτά τα εργάκια, δε μπορώ να κάνω ηχογραφήσεις οι οποίες έστω να μην μπορούν να σταθούν αξιοπρεπώς στα αυτιά των ακροατών. Όταν εμένα λοιπόν δε μου κάθεται κάτι καλά (και μη έχοντας όχι mastering studio ούτε για δείγμα στουντιάκι ηχογραφήσεων) καταφεύγω σε αυτές τις λύσεις (ένα ψωροπισι μια ψευτοκονσολίτσα, 5 ριμαδομικροφωνάκια κλπ).

Τώρα αν οι "κάποιες γνώσεις" μουσικής είναι η φούγκα και η σύνθεση (και παρ' όλα αυτά δημόσιοι καθηγητές μουσικής σε δημοτικά σχολεία) ας μην το σχολιάσω.

Thanks στα παλικάρια που μίλησαν με ευγένεια

 
Parsifal.....

Το βου ενικό.....

ήταν αόριστο.......

και ουχί.....

συγκεκριμένο....

κάτι σαν........

ατενισμός.........

 
Στο εξαιρετικό ερώτημα που έθεσε ο Aiolos, θα προσφέρω και εγώ μία απάντηση.

Το παλιό κοινωνικό μοντέλο, έλεγε ότι καθένας μας ειδικεύεται σε κάτι και από εκεί και πέρα δεν τον αφορά τίποτε. Για παράδειγμα, ο μουσικός είναι μόνο μουσικός, ο συνθέτης είναι πρώτιστα συνθέτης, ο υδραυλικός είναι μόνο υδραυλικός κλπ.

Τώρα, όσο επιφυλακτικός και να είναι κάποιος, είναι νομίζω φανερό ότι το παραπάνω μοντέλο δεν είναι και πολύ κατάλληλο για ανθρώπινα όντα. Ο πρώτος λόγος είναι ότι σε όλη μας τη ζωή προσπαθούμε να ξεφύγουμε από τους περιορισμούς μας, άρα να επεκτείνουμε το εύρος των ενδιαφερόντων μας και των δυνατοτήτων μας. Μόνο τα ζώα δεν το κάνουν αυτό.

Δεύτερον, η απόλυτη ταυτοποίηση μας με ένα ιδιαίτερο λειτούργημα δεν εξυπηρετεί κανέναν παρά μόνο τις όποιες δομές εξουσίας (η οποία πολύ της αρέσει να βάζει στον καθένα μία ετικέτα και να ξεμπερδεύει με δαύτον) αλλά και τους διάφορους κοινωνικούς μας εταίρους που τους αρέσει να μας κοιτούν επιδερμικά αγνοώντας με μεγάλη χαρά την πιθανότητα να είμαστε κάτι περισσότερο ή κάτι διαφορετικό.

Έτσι, μάλλον πρέπει να είμαστε χαρούμενοι για το ότι (έστω μέσω της τεχνολογίας) μπορούμε να δοκιμάζουμε τις ικανότητές μας και σε άλλα αντικείμενα. Σε μερικά θα τα καταφέρουμε καλά. Σε μερικά θα τα κάνουμε θάλασσα. Αλλά (ευτυχώς) θα έχουμε δοκιμάσει. Προσωπικά μισώ το παλιό μοντέλο στο οποίο αναφέρθηκα, διότι αν το είχα ακολουθήσει τώρα θα ήμουν ένας κατεστραμένος επαγγελματικά άνθρωπος.

Αν ένας μουσικός πιστεύει ότι μπορεί να συνθέσει, να ηχογραφήσει, να τραγουδήσει, να σχεδιάσει το εξώφυλο του δίσκου του κλπ, τότε τρία ζήτω για την προσπάθειά του και τρία ζήτω για τους υπολογιστές που το καθιστούν όλο αυτό εφικτό.

Αν δεν τα καταφέρει (και είναι πολύ αλαζόνας για να παραδεχτεί ότι δεν τα κατάφερε) τότε θα τον κρίνουμε εμείς οι υπόλοιποι - το όποιο κοινό του.

Μην ακούτε τις φωνές που προσπαθούν να ενοχοποιήσουν τα πάντα. Τα σπιτικά γλυκά είναι πολύ συχνά καλύτερα από τα γλυκά του ζαχαροπλαστείου. :)

 
Εν μέρει....

Αι-προτοκολ...

εν μέρει.....

Όπως και το έργο....

"Λεπτή κόκκινη γραμμή".....

Αφενός....

Με την μοναχική προσπάθεια....

καταργείται η συνεργασία......

αφετέρου......

υπάρχει και η συνειδητή προσπάθεια εντυπωσιασμού.....

με ανούσια, τυχαία και όχι εσωτερικά αναγκαία....

τρικάκια....

τα οποία είναι ΠΟΛΥ εύκολα με τους υπολογιστές.....

Από μία 3η σκοπιά.....

είναι θεμιτό να γνωρίζεις και να χρησιμοποιείς....

ΑΛΛΑ.......

το γιατί.....

Είναι η ανάγκη για απόδραση από τους κανόνες...

τους οποίους γνωρίζεις ΤΟΣΟ καλά.....

τους χρησιμοποιείς εξίσου καλά.....

αλλά σε περιορίζουν.....;

Είναι η αδυναμία να εργαστείς με τα ήδη υπάρχοντα....

διότι έχουν φτάσει σε ένα επίπεδο...

το οποίο για να επιτευχθεί χρείαζεται κόπος....

και έτσι με κάτι καινούργιο γλείτωνεις τον κόπο....

και προσελκύεις και εύσημα.....;

Είναι η ασυνείδητη προσπάθεια....

για δημιουργεία η οποία περνάει μέσα από μια μη κριτική μίμιση....;

Είναι δύσκολο να κρίνεις το αποτέλεσμα....

και τον τρόπο....

Αλλά....

η αιτία....

όταν γίνεται αντιλιπτή....

ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται....

Θα ΚΡΙΘΕΙ.

Συνειδητά ή μη.

 
Εν μέρει....
Αι-προτοκολ...

εν μέρει.....
Οπωσδήποτε "εν' μέρει". Μακρυά από μένα να διεκδικώ το αλάθητο του Πάπα.

Υ.Γ. Μην με γράφεις Αι-Πρότοκολ, σε παρακαλώ. Μου θυμίζει το Αι-Λιάς. Call me eye.

 
Γεια σου AZTEC και ευχαριστώ για όλα.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top