Ακουστικά για mixing & mastering

Jdl

Νέο μέλος
Μηνύματα
46
Πόντοι
8
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Καλημέρα παίδες

Θέλω να αγοράσω ένα ζευγάρι ακουστικά για mixing mastering γύρω στα 400 ευρώ

Έχω δει στο ίντερνετ τα 

Sennheiser hd 650

Audio Technica ath-r70x

Byer dynamic 1770pro

Μένω επαρχία οπότε δεν υπάρχει κάποιο κατάστημα για να τα ακούσω

Εσείς ποιο ζευγάρι μου προτείνετε .

Ένα από αυτά τα τρία ή και κάποιο άλλο

Ευχαριστώ πολύ 

 
Είχα κάνει κάποτε προσπάθεια να μιξάρω στα HD650 και δεν μου άρεσαν καθόλου. Στη πραγματικότητα μου άρεσαν πολύ περισσότερο κάτι φθηνά Sony που είχα.

Τα Slate VSX έχουν πάρει πολύ καλές κριτικές. Δεν τα έχω ακούσει.

Δυστυχώς για να πεις ότι πας σε σοβαρά ακουστικά πρέπει να δώσεις αρκετά παραπάνω (Audeze, Grado κτλ).

Θέλω να αγοράσω ένα ζευγάρι ακουστικά για mixing mastering γύρω στα 400 ευρώ


Υπάρχει καλός λόγος που όσοι (σοβαροί) κάνουν mastering έχουν χαλάσει ένα σωρό χρήματα σε ακουστική και ηχεία (όχι ότι δεν ισχύει και για μίξη, αλλά mastering είναι το τελευταίο στάδιο που κάποιος/α θα σε σώσει πριν γίνει release το κομμάτι). Πόσο μάλλον και η ίδια η εμπειρία ενός ME.

 
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.

Είμαι άκρως ερασιτέχνης και θέλω απλά να κάνω την πλάκα μου.

Ο χώρος μου είναι χάλια και δεν έχει νόημα να πάρω καλά ηχεία

Για αυτό θέλω ενα ζευγάρι ακουστικά να κάνω τη δουλειά μου

 
Ο χωρος παίζει ελάχιστο ρολο αν παρεις nfm

 
Ο χωρος παίζει ελάχιστο ρολο αν παρεις nfm


Παίζει μεγάλο ρόλο, είτε είσαι σε μικρό, είτε σε μεγάλο χώρο. Μπορεί να σου σκάει μια συχνότητα ΠΟΛΥ άσχημα, ειδικά στα μπάσα, σε γωνίες, κτλ. Εκτός αν μιλάμε για πολύ, πολύ μικρές εντάσεις, που δεν έχει νόημα.

Συμφώνω όμως ότι τα ακουστικά ΔΕΝ είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις μείξη. Είναι μονάχα για να ελέγχεις σε ένα μέσο παραπάνω, και για να εστιάζεις σε λεπτομέρειες.

Η καλύτερη μέση λύση είναι να πάρεις open-back ακουστικά, που προσομοιάζουν όσο γίνεται τα ηχεία λόγω της φύσης της κατασκευής. Είναι σαν να έχεις ηχεία στα αυτιά και αυτό αυτό σημαίνει 2 πράγματα:

1) Ότι ακούς, το ακούει και ο δίπλα σου, πολύ έντονα. Το πίσω μέρος των ακουστικών είναι ανοιχτό, γι αυτό και λέγονται open-back. Αυτό σημαίνει ότι ο ήχος δραπετεύει προς τα έξω.

2) Για τον ίδιο λόγο, αν είσαι σε θορυβώδη χώρο, λόγω της έλλειψης σφράγισης, ακούς και εσύ τα πάντα γύρω γύρω.

Από αυτά που αναφέρεις, μόνο το DT 1770 PRO δεν είναι open. Από τα άλλα δύο θα έπαιρνα τα HD 650.

Κάτι ακόμα για την αντίσταση/impedance. Όσο μεγαλύτερη η αντίσταση, τόσο δυσκολότερα τα "σηκώνει" το σύστημά σου από άποψη έντασης. Γι αυτό χρειάζεσαι ξεχωριστό amplifier, ειδάλλως δεν θα μπορείς να ακούσεις τίποτα. Τα HD 650 πχ, έχουν 300 Ohms, που είναι πολύ μεγάλη και χρειάζεσαι σίγουρα επιπλέον ενίσχυση.

 
Ευχαριστώ πολύ φίλε για την απάντηση 

 
Ο χωρος παίζει ελάχιστο ρολο αν παρεις nfm


 Διαφωνω.

 Τα nearfield πραγματι κανουν την επιδραση του χωρου λιγοτερο σημαντικη απο τα midfields. Δηλαδη σε ενα untreated room, αν αυτο εχει καλες ακουστικες ιδιοτητες με τα nearfield θα εχεις ενα αξιοπρεπες αποτελεσμα, με τα μεγαλυτερα ειναι χλωμο.

 Αν ομως ειναι ο χωρος πραγματικο χαλι, δε θα μπορεσεις να κανεις δουλεια ουτε με τα nearfield. Σε ποιο βαθμο ειναι πραγματικο χαλι ο χωρος σου δεν το ξερω,  εχω παρατηρησει παντως οτι οι πολυ στενοι χωροι ειναι που κανουν την κατασταση ανυποφορη, αν το δωματιο ειναι σχετικα ευρυχωρο η χρησιμοτητα των ηχειων φτανει σε ενα επιπεδο που να μπορεις τουλαχιστον να κανεις το tracking με αυτα, και να εχεις και μια δευτερη οπτικη στη μιξη.

 Οποτε η γνωμη μου ειναι να μην χωσεις αβερτα λεφτα σε ακουστικα. Καλυτερα να παρεις καποια φθηνα monitors, με τα οποια να τζαμαρεις και να γραφεις τουλαχιστον, και να μην καταπονεις με αυτες τις διαδικασιες τα αυτια σου, και με τα ακουστικα να ακους τις μιξεις σου σε λεπτομερειες, εχοντας και μια δευτερη ματια απο τα monitors.

 Υπαρχουν προσιτα monitors οπως τα jbl, και αρκετα καλα προσιτα ακουστικα, τα akg 240 π.χ.,  και θα μπορουσες με τα λεφτα σου να τα εχεις και τα δυο. Αν ομως εισαι σιγουρος οτι ο χωρος σου ειναι πραγματικο μαυρο χαλι, και οχι απλα μη- ιδανικος, τοτε πηγαινε μονο για ακουστικα, καλη τυχη με τα αυτια σου σου ευχομαι, και μακρυα απο το filter cutoff και ( ιδιαιτερα) το resonance των synth ?

 
Παίζει μεγάλο ρόλο, είτε είσαι σε μικρό, είτε σε μεγάλο χώρο. Μπορεί να σου σκάει μια συχνότητα ΠΟΛΥ άσχημα, ειδικά στα μπάσα, σε γωνίες, κτλ. Εκτός αν μιλάμε για πολύ, πολύ μικρές εντάσεις, που δεν έχει νόημα.


Αν είναι σωστά τοποθετημένα και συ καθισμένος εκεί που πρέπει δεν χαμπαριάζουν πολύ από τον χώρο.

Πάντα σε σχέση  με το πόσο άσχημος είναι ο χώρος.

Επίσης παίζει ρόλο αν έχεις μάθει να ακούς με ακουστικά.

Εγώ προσωπικά πάντα μιξάρω 95% με ακουστικά και δεν έχω κανένα πρόβλημα

 Διαφωνω.
ελεύθερα

 Τα nearfield πραγματι κανουν την επιδραση του χωρου λιγοτερο σημαντικη απο τα midfields. Δηλαδη σε ενα untreated room, αν αυτο εχει καλες ακουστικες ιδιοτητες με τα nearfield θα εχεις ενα αξιοπρεπες αποτελεσμα, με τα μεγαλυτερα ειναι χλωμο.

 Αν ομως ειναι ο χωρος πραγματικο χαλι, δε θα μπορεσεις να κανεις δουλεια ουτε με τα nearfield. Σε ποιο βαθμο ειναι πραγματικο χαλι ο χωρος σου δεν το ξερω,  εχω παρατηρησει παντως οτι οι πολυ στενοι χωροι ειναι που κανουν την κατασταση ανυποφορη, αν το δωματιο ειναι σχετικα ευρυχωρο η χρησιμοτητα των ηχειων φτανει σε ενα επιπεδο που να μπορεις τουλαχιστον να κανεις το tracking με αυτα, και να εχεις και μια δευτερη οπτικη στη μιξη.


εδώ πρέπει να προσδιορίσει τι σημαίνει χάλι. Χάλι είναι πολλά πράγματα, από σοβαρά έως αστεία

 Οποτε η γνωμη μου ειναι να μην χωσεις αβερτα λεφτα σε ακουστικα. Καλυτερα να παρεις καποια φθηνα monitors, με τα οποια να τζαμαρεις και να γραφεις τουλαχιστον, και να μην καταπονεις με αυτες τις διαδικασιες τα αυτια σου, και με τα ακουστικα να ακους τις μιξεις σου σε λεπτομερειες, εχοντας και μια δευτερη ματια απο τα monitors.

 Υπαρχουν προσιτα monitors οπως τα jbl,
δεν ξέρω για τί χώσιμο μιλάει. Εγώ θεωρώ χώσιμο και τα jbl 305.

και αρκετα καλα προσιτα ακουστικα, τα akg 240


τα 240 είναι ουσιαστικά entry level.

Και εννοείται όχι χώσιμο.

Είναι ακουστικά που πρέπει όλοι να έχουν από ένα ζευγάρι, ασχέτως με το τι προτιμούν να μιξάρουν.

Αλλά για σοβαρή δουλειά θέλει λίγο πιό παραπάνω

π.χ.,  και θα μπορουσες με τα λεφτα σου να τα εχεις και τα δυο. Αν ομως εισαι σιγουρος οτι ο χωρος σου ειναι πραγματικο μαυρο χαλι, και οχι απλα μη- ιδανικος, τοτε πηγαινε μονο για ακουστικα, καλη τυχη με τα αυτια σου σου ευχομαι, και μακρυα απο το filter cutoff και ( ιδιαιτερα) το resonance των synth ?

 
  • Συμφωνώ
Reactions: manosx
Καλημέρα παίδες

Θέλω να αγοράσω ένα ζευγάρι ακουστικά για mixing mastering γύρω στα 400 ευρώ

Έχω δει στο ίντερνετ τα 

Sennheiser hd 650

Audio Technica ath-r70x

Byer dynamic 1770pro

Μένω επαρχία οπότε δεν υπάρχει κάποιο κατάστημα για να τα ακούσω

Εσείς ποιο ζευγάρι μου προτείνετε .

Ένα από αυτά τα τρία ή και κάποιο άλλο

Ευχαριστώ πολύ 




Για να επιστρέψω στο αρχικό σου ποστ.

Εχω τα hd 580 που είναι κοντά στα 650 ή 600

Εχω και τα ΑΤ Μ70Χ

Με βάση τον ήχο τους θα σου έλεγα να πας για ΑΤ, αν και τα 600 είναι καλή λύση επίσης

 
Σημειωτέον, θα επιμείνω να ξέρεις να ακούς με ακουστικά. Είναι κάτι που θέλει...εκπαίδευση.

Ακούω με ακουστικά από 10 χρονών (και ηχεία απέκτησα όταν ήμουν 25).

Εχω ακούσει 10άδες τύπων και σήμερα έχω μείνει μόνο με 9 ζευγάρια.

Συνεπώς αυτό που ζητάς γίνεται. Το αν σου κάτσει, και μάλιστα με τη μία, παίζεται.

αυτά προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

Εγώ θα πρότεινα πάντως να πάς σε ένα ζεύγος 305, σωστά τοποθετημένων και να μην ακούς πάνω από 80db.

Αλλά αν θες πιό εμπεριστατωμένη απάντηση δώσε ένα σκαρίφημα του χώρου σου, τοίχοι, παράθυρα, διαστάσεις

 
Προσωπικά θεωρώ τα ακουστικά ημίμετρο.

Λείπει ο απαραίτητος χώρος ανάμεσα στην πηγή και στο αυτί, και αυτό μου "παραμορφώνει" το αποτέλεσμα.

Δεν έχω βέβαια καμιά ιδιαίτερη εμπειρία πάνω στο θέμα, απλά έτσι αισθάνομαι.

Είναι μόνο για να ακούσω κάποιες λεπτομέρειες και να εστιάσω σ' αυτές.

Ούτε να παίξω κιθάρα δεν μπορώ με ακουστικά.

 
Επίσης αν βρεις ακουστικά τύπου diffusion field προτίμησέ τα διότι προσομοιάζουν καλύτερα την ακρόαση σε φυσικό χώρο. (Τα περισσότερα είναι σχεδιασμένα για ανηχοϊκό θάλαμο)

 
Παίδες ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον, θα σκεφτώ σοβαρά αυτά που μου είπατε 

 
Εγώ θα διαφωνήσω φουλ με τη λογική ότι καλύτερα ηχεία σε untreated δωμάτιο παρά ακουστικά. Φουλ όμως.

Αλλά με ακουστικά πρέπει να ξέρεις ΤΙ γίνεται ψυχοακουστικά ώστε να μπορείς να κάνεις compensate. Συνειδητά.

Με ηχεία σε untreated δωμάτιο όμως έχεις προβλήματα που δεν λύνονται.

 
Αλλά με ακουστικά πρέπει να ξέρεις ΤΙ γίνεται ψυχοακουστικά ώστε να μπορείς να κάνεις compensate.


Αυτό!

Αλλά για μένα είναι μεγάλο ζόρι.

Μου φαίνεται επίσης πολύ κουραστικό.

 
Αυτή η δήλωση είναι τελείως λάθος.
Για καθηστε ρε σεις. Μας ειπε πως ειναι ο χωρος?

Εγω λεω οτι τα nfm στα οποια καθεσαι στο 1 μετρο αυστηρα και ακους μεχρι 80 αντε 83 τον εχουν γραμμένο τον χωρο και είναι προτιμωτερα για καποιον που θα φορεσει ακουστικα για πρωτη φορα.

 
Εγώ θα διαφωνήσω φουλ με τη λογική ότι καλύτερα ηχεία σε untreated δωμάτιο παρά ακουστικά. Φουλ όμως.




 Untreated δωματιο απο untreaded δωματιο εχει διαφορα. Εχω πετυχει περιπτωσεις που πραγματικα δε γινοταν να ακουσεις ΤΙΠΟΤΑ, μιλαμε για ΑΙΣΧΟΣ, και περιπτωσεις αξιοπρεπεστατες.

 
  • Συμφωνώ
Reactions: Ali Barout

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα