• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Αγορά μεταχειρισμένων και lockdown

blue

Παροιμυώδης
Μηνύματα
5,554
Πόντοι
798
Γεια, ελπίζω να είστε όλοι καλά.

Υπάρχουν πολύ σοβαροτερα προβληματα αυτή τη στιγμή, αλλά μου έχει γεννηθεί η απορία γύρω από το τι παίζει με την αγορά μεταχειρισμένων. 

Υποθέτω ότι προσφέρεται η υπηρεσία μέσω courier να παραλαμβάνει αυτό που πουλάω (πακεταρισμενο?) και να το μεταφέρει στον αγοραστή, αλλά δεν το γνωρίζω αν όντως υπάρχει κάτι τέτοιο, πόσο χρεώνεται, ποιες εταιρείες το αναλαμβάνουν, πώς διασφαλίζεται η συναλλαγή μεταξύ αγνώστων (αν πχ κάποιος δεν έχει paypal) κλπ.

Δεν έχω κάτι για πούλημα ούτε με καιει η απάντηση ώστε να πάρω τηλέφωνα σε εταιρείες να μαθω, για αυτό το θέτω εδώ, αν κάποιος το έχει κάνει ήδη, μιας και φανταζομαι οτι θα το έχουν αναρωτηθεί και άλλοι.

Επίσης, αν κάποιος δουλεύει σε τέτοια υπηρεσία, θα ήθελα να ακούσω την άποψη του γύρω από το αν είναι σωστό εκ μέρους μας να αγοράζουμε αυτή τη στιγμή πράγματα που δεν είναι άμεσης ανάγκης γιατί ίσως επιβαρύνουμε την εργασία τους

 
Η υπηρεσία courier ισχύει κανονικά. Έρχονται, παραλαμβάνουν και το παραδίδουν σε 1 -2 εργάσιμες ημέρες.

Μέχρι στιγμής λειτουργεί κανονικά. Έχω στείλει 2 προϊόντα.

Αποπληρωμή με αντικαταβολή 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φαντάζομαι ότι με κούριερ μπορείς να παραλάβεις ό,τι θέλεις παρόλα αυτά περιορίζεται ο παράγοντας "δοκιμή στο χώρο μου και πώληση μέσω συνάντησης" με ότι συνεπάγεται αυτό. Και εγώ έχω δύο πραγματάκια στην λίστα αλλά ομολογώ ότι χέρι με χέρι είμαι πολύ δυστακτικός να τα δώσω. 

 
Φυσικα και γινεται εδω και πολλα χρονια. ACS και γενικη ταχυδρομικη παρεχουν την υπηρεσια αυτη. Πιστεψε με δεν ειναι καμμια επιβαρυνση να δινεις δουλεια σε μια επιχειρηση, ασχετως εαν οι υπαλληλοι δεν το βλεπουν ετσι.

 
Καραντίνας αποτέλεσμα είναι τα 'χέρι με χέρι' και οι δοκιμές να έχουν γίνει σχεδόν αδύνατες. Εγώ στην Αθήνα, ότι μου κάθησε στο μάτι, πλήκτρα M-Audio και iRig 2 που βρήκα εδώ στις αγγελίες του NOIZ έστειλα TAXI BEAT (tώρα σκέτο BEAT) και σε 15 λεπτά ήμουν έξω από το σπίτι μου και παραλάμβανα. Τα προιόντα καλύτερα από ότι φαινόταν στις φωτο.  Κόστος αποστολής 6€ και 9€. Βέβαια οι συναλλαγές ενέχουν ρίσκο, αλλά εμπιστεύτηκα την τηλεφωνική εμπειρία που είχα πριν την αγορά και έκανα την κατάθεση του ποσού. Από τις φωτογραφίες και την περιγραφή της αγγελίας καθώς και την τηλεφωνική επικοινωνία κατάλαβα ότι είχα να κάνω με σοβαρους ανθρώπους. Απο την άλλη όμως και τα ποσά ήταν μικρά οπότε αν δεν πήγαινε καλά η συναλλαγή να πω μέσα μου ότι το πείραμα δεν πέτυχε και ας πρόσεχα.  

edit προς Yameth: Πως μπορώ να κάνω και ίσως και να μου κάνουν αξιολογίσεις στις αγγελίες? Δεν το έχω βρει αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Θα ήταν ωραίο να μπορείς να πεις μια καλή κουβέντα για κάποιον που την αξίζει και αντίστοιχα (φυσικά και με αποδείξεις) να πεις για κάποιον ότι καλύτερα θα ήταν να τον αποφεύγετε...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φαντάζομαι ότι με κούριερ μπορείς να παραλάβεις ό,τι θέλεις παρόλα αυτά περιορίζεται ο παράγοντας "δοκιμή στο χώρο μου και πώληση μέσω συνάντησης" με ότι συνεπάγεται αυτό. Και εγώ έχω δύο πραγματάκια στην λίστα αλλά ομολογώ ότι χέρι με χέρι είμαι πολύ δυστακτικός να τα δώσω. 
οι κούριερ το έχουν ξεφτυλίσει ήδη προ ιού.

έρχονται αφήνουν χαρτάκι και λενε δεν σε βρήκαμε.

Ακόμα τώρα με τον ιό που όλοι είμαστε μέσα.

Η κόρη μου περίμενε πακέτο από Δευτέρα έως Τετάρτη, Τετάρτη πηρε τηλέφωνο τους είπαν είναι στο δρόμο, δεν ήρθε. Σήμερα Πέμπτη είχε έρθει στα γραφεία τους, αλλά δεν ξέρανε αν θα παραδώσουν

 
οι κούριερ το έχουν ξεφτυλίσει ήδη προ ιού.

έρχονται αφήνουν χαρτάκι και λενε δεν σε βρήκαμε.


Ισχύει. Μια εταιρεία, ειδικά, το έχει, δυστυχώς, σαν κανόνα.

 
οι κούριερ το έχουν ξεφτυλίσει ήδη προ ιού.

έρχονται αφήνουν χαρτάκι και λενε δεν σε βρήκαμε


Έτσι είναι. Αυτό γίνεται για δύο λόγους κυρίως:

1. Οι μεταφορείς παίρνουν ψίχουλα για να γυρνάνε όλη την ΑΘήνα από το πρωί ως το βράδυ.

2. Τους δίνουν μπόνους (έξτρα ψίχουλα) για την ταχύτητα των παραδόσεων. Τις εταιρίες δεν τις νοιάζει η ποιότητα της υπηρεσίας αλλά η ποσότητα. Στους αριθμούς, μπορεί πολλοί να μην παρέλαβαν, αλλά στη σούμα "εξυπηρετήθηκε" ένας τεράστιος αριθμός παραληπτών σε μία μέρα. 

Ανταγωνισμός δεν υπάρχει ουσιαστικά σε αυτή την αγορά γιατί τα "σωστά" κούριερ είναι πολύ ακριβότερα οπότε τα φτηνά ανταγωνίζονται για την ταχύτητα και όχι για την επιτυχία της παράδοσης.

Βέβαια υπάρχει κι η άλλη πλευρά του νομίσματος που δεν πρέπει να ξεχνάμε. Είναι πολύς κόσμος που απαιτεί να τους περιμένει ο μεταφορέας απ' έξω ενώ εκείνοι φτιάχνουν τα μαλλιά τους ή που δεν έχουν δηλώσει ότι το κουδούνι δεν έχει το όνομά τους και ένα σωρό άλλα εμπόδια και δυσκολίες στη βάρδια ανθρώπων που τρέχουν σαν τους Βέγγους για να πληρωθούν αυτά που έπαιρνε ο Βέγγος ως γκαρσόνι.

 
1. ευθύνεται η ίδια η εταιρεία και όχι ο ντελιβεράς. Αρα δεν μπορεί να γίνεται εκ συστήματος

2. ισχύει το ίδιο. Και δεν μπορεί η εταιρεία να κάνει τα στραβά μάτια όταν όλοι έρχονται να παραλάβουν επι τόπου και να διαμαρτύρονται. Ή συνεπώς συναινούν ή αδιαφορούν. Διότι υπάρχει γενική κατακραυγή.

Όταν πληρώνεις παράδοση στο σπίτι σημαίνει παράδοση στο σπίτι, όχι να κάνεις 10 χιλ να παραλάβεις μόνος σου.

Χώρια που οι περισσότερες εταιρείες που σέβονται τον παραλήπτη παίρνουν τηλέφωνο "ερχόμαστε στην επόμενη μισή ώρα"

 
1. ευθύνεται η ίδια η εταιρεία και όχι ο ντελιβεράς. Αρα δεν μπορεί να γίνεται εκ συστήματος

2. ισχύει το ίδιο. Και δεν μπορεί η εταιρεία να κάνει τα στραβά μάτια όταν όλοι έρχονται να παραλάβουν επι τόπου και να διαμαρτύρονται. Ή συνεπώς συναινούν ή αδιαφορούν. Διότι υπάρχει γενική κατακραυγή.

Όταν πληρώνεις παράδοση στο σπίτι σημαίνει παράδοση στο σπίτι, όχι να κάνεις 10 χιλ να παραλάβεις μόνος σου.

Χώρια που οι περισσότερες εταιρείες που σέβονται τον παραλήπτη παίρνουν τηλέφωνο "ερχόμαστε στην επόμενη μισή ώρα"
Δουλεψα part time για 2 χρονια σχεδον courier και στην ACS και στην γενικη ταχυδρομικη στο κεντρο της Αθηνας. Λυκαβητος, Εξαρχεια, Πολυγωνο, Κυψελη κοκ. Πολλες φορες το καθε υποκαταστημα εχει διαφορετικη πολιτικη απο αυτο της διπλανης περιοχης. Εμεις για παραδειγμα τηλεφωνουσαμε το πρωι για μεγαλα δεματα και ενημερωναμε πως θα περασουμε ως την ταδε ωρα. Αν αφηναμε ειδοποιηση περιμεναμε τον πελατη να μας καλεσει, εαν δεν το εκανε την επομενη μερα το ξαναβγαζαμε για διανομη. Εαν εφτανε στην 3η ειδοποιηση το δεμα γυριζε πισω. Αλλα καταστηματα ουτε ενημερωναν νωριτερα ουτε εκαναν εκ νεου προσπαθειες παραδοσης.  Ο κοσμος που περιμενει στο σπιτι για το δεμα χωριζεται σε 2 κατηγοριες: Εκεινος που περιμενει το δεμα ευλαβικα κι εκεινος που αφηνει σημειωμα "για το κουριεΛ παρακαλω στον μαναβη στη γωνια". Σε καθε περιπτωση εγω σαν πελατης οποτε ειχα ειδοποηση στα χερια μου καλουσα στο γραφειο και απαιτουσα να ξαναπερασουν, εαν μου τα μασουσαν αμεσως τηλεφωνο για παραπονα στον αποστολεα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
φίλε μου...δεν μιλάμε καν για μεγάλα δέματα....

τι να το κάνεις το παράπονο, αν πρέπει να εκνευριστείς κι από πάνω για να το πάρεις την άλλη μέρα (που συχνά γίνεται το ίδιο)

 
φίλε μου...δεν μιλάμε καν για μεγάλα δέματα....

τι να το κάνεις το παράπονο, αν πρέπει να εκνευριστείς κι από πάνω για να το πάρεις την άλλη μέρα (που συχνά γίνεται το ίδιο)
Εαν το καταστημα δεχεται συνεχως παραπονα θα μπορουσε υπο αυτη την πιεση να συνετισει τους οδηγους του (εαν ειναι δικο τους το λαθος) ή να αναπροσαρμοσει την τακτικη του. Με σταυρωμενα τα χερια και παραπονα σε φορουμς δεν αλλαζει πουθενα τιποτα. Το feedback πρεπει να διδεται απευθειας στην πηγη και οχι μονο εδω μεταξυ μας.

 
μα δεν δίνεται σε ΄φορουμ

εδώ τυχαία αναφέρθηκε.

Κάθε φορά που πρέπει να τρέξω με αυτοκίνητο να παραλάβω, τα ίδια λέω και πριν και μετά. Τι νομίζεις?

Αλλα σύντομα οι εταιρείες αυτές που εφαρμόζουν αυτη την τακτική θα σβησουν από το χάρτη.

Όταν πληρώνεις παράδοση στο σπίτι, σημαίνει δυο πράγματα: γρήγορα και σπίτι.

Αν είναι να το πάρεις από γραφείο = όχι σπίτι + βενζίνες

Αν είναι να πάρεις τηλέφωνο να το πάρεις αύριο = αργά.

 
μα δεν δίνεται σε ΄φορουμ

εδώ τυχαία αναφέρθηκε.

Κάθε φορά που πρέπει να τρέξω με αυτοκίνητο να παραλάβω, τα ίδια λέω και πριν και μετά. Τι νομίζεις?

Αλλα σύντομα οι εταιρείες αυτές που εφαρμόζουν αυτη την τακτική θα σβησουν από το χάρτη.

Όταν πληρώνεις παράδοση στο σπίτι, σημαίνει δυο πράγματα: γρήγορα και σπίτι.

Αν είναι να το πάρεις από γραφείο = όχι σπίτι + βενζίνες

Αν είναι να πάρεις τηλέφωνο να το πάρεις αύριο = αργά.
Δεν νομιζω τιποτα. Σαν να τα εχεις παρει λιγο μου φαινεται και δεν καταλαβαινω το γιατι. Δεν μου ανηκει καμμια εταιρια κουριερ.

 
δεν τα έχω πάρει.

Συζήτηση κάνουμε.

Και εννοείται όχι μαζί σου.

Ετσι είναι ο τρόπος που εκφράζομαι. (το τι νομίζεις πάει στο ότι μου λες ότι πρέπει να μην τα γράφω σε φόρουμ αλλά να τα λέω σ αυτούς). Αυτό σου απάντησα:πάντα τα λέω σ αυτούς. Και στο τηλέφωνο κι από κοντά. Δεν έχει αλλάξει τίποτα μέχρι στιγμής. Είμαι σπίτι και βρίσκω χαρτάκι.

υπάρχει μάλιστα εταιρεία που δεν αφήνει καν χαρτάκι, σου λεει οτι πέρασαν με sms, στο οποίο sms λενε ότι θα ξαναπεράσουν, χωρίς να λενε:

πότε θα ξαναπεράσουν

πού μπορείς να ζητήσεις πληροφορίες (τηλ) [ώστε να μην τους...ενοχλείς]

πως μπορείς να το παραλάβεις μόνος σου αν βιάζεσαι

στην περίπτωση αυτή η παραλαβή ...είναι στο αεροδρόμιο. = 40 χλμ πάνε +40 έλα

(btw περιμένω πακέτο, αυτές τις μέρες. Αντε να δούμε πάλι τι θα γίνει)

 
Εχεις δικιο και σε καταλαβαινω απολυτως. Ο γραπτος λογος ειναι ευκολα παρεξηγησιμος. Παντως απο ο,τι βλεπω εχει παραγινει το κακο με τις εταιριες κουριερ. Τα ΕΛΤΑ ποτε δεν μου δημιουργησαν προβλημα, και ειναι απο οσο ξερω ο συνεργατης των αμερικανικων, γερμανικων και βρεττανικων κρατικων ταχυδρομειων.

 
Παντως απο ο,τι βλεπω εχει παραγινει το κακο με τις εταιριες κουριερ. 


Μπορώ να σου πω απίστευτες ιστορίες.

Πχ να έχω πάρει άδεια απ' την δουλειά γιατί περίμενα κιθάρα από Βέλγιο.

Πήγε βράδυ και όταν βγήκα να πάρω τσιγάρα είδα χαρτάκι στο κουδούνι ...

Το ίδιο με κιθάρα και ενισχυτή από Αγγλία.

Οπότε έμαθα, αν περιμένω κάτι, παίρνω από πριν τηλέφωνο να πάω να το πάρω μόνος μου.

Που να δεις τώρα τι γίνεται, αυτή την εποχή.

Αγόρασε η μάνα μου ένα παλτό.

Πήρα 10 τηλέφωνα στην ACS, όπου και με ενημέρωσαν ότι έλειπα  :classic_tongue:  (αν είναι δυνατόν) και ότι την επόμενη μέρα θα το επέστρεφαν πίσω, γιατί είναι λέει πολιτική της εταιρίας.

Σε επόμενο τηλέφωνο (με άλλη τηλεφωνήτρια) μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και θα το ξαναφέρουν την επόμενη, αλλά .... πάλι έλειπα .... είπαν μετά.

Το παλτό το πήρα εγώ από το κατάστημά τους μετά από 10 (δέκα ολογράφως) μέρες, γιατί ... μάλλον έλειπα συνέχεια.  :classic_tongue:

Έλα που τώρα χρειάζεται αλλαγή ...

15 (δεκαπέντε ολογράφως) μέρες περιμένω να έρθουν να το πάρουν ... και δεν μπορώ και να πάω να τους το δώσω εγώ, γιατί δεν έχω τον αριθμό εντολής (για επιστροφή) που τους έδωσε το κατάστημα από το οποίο αγοράστηκε.

Α, ξέχασα, 45 (τεσσαράκοντα πέντε ολογράφως) λεπτά αναμονής στο τηλέφωνο για να τους μιλήσω την 3 (τρίτη ολογράφως) μέρα προσπαθειών επικοινωνίας μαζί τους, γιατί τις άλλες δύο μου ζήτησαν τηλέφωνο να με πάρουν αυτοί, γιατί υπήρχε λέει φόρτος και δεν μπορούσαν να με εξυπηρετήσουν εκείνη την ώρα.

Όσο με πήρες εσύ, άλλο τόσο με πήραν κι αυτοί.

 
Πω ρε γαμωτο κατασταση. Και μονο που το διαβασα μου αναψαν τα λαμπακια. Οι πωλητές μονο με μια εταιρια εχουν λογαριασμο ηθελα να ήξερα;

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top