Αγορά κιθάρας κι ενισχυτή

 Μόλις αρχίσουν  τα drop ή αλλάξεις απο 10 σε 9 η  10  52 θα χαλάσει πάλι.Δεν διαφωνώ με αυτό που λες αλλα  μόνο σε καλο Floyd και χωρίς πειράματα...στην πράξη οι περισσότεροι δεν μπορούν να το κάνουν μόνοι τους.
Ποια drop? Θα κανει drop tuning 12 χρονων παιδι αραχαριο;

 
τότε γιατί φτάσαμε να συζητάμε από ένα απλό σεταπ των 2 λεπτών σε κλειδωμένα τρέμολο...?
Γιατί είναι ΠΟΛΥ δύσκολο για τον μέσο Έλληνα να διαβάσει κάτι ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ πριν πει την γνώμη του :classic_biggrin:

 
Ποια drop? Θα κανει drop tuning 12 χρονων παιδι αραχαριο;
Μπορει να μη κανει απο τα 12, αλλα μολις κλεισει τα 13 θα κανει :classic_biggrin:

Σοβαρα τωρα, αν κανει μαθηματα αποκλειεις την περιπτωση να κανει και ... αυτα τα πραγματα του διαβολου?

(Ασχετα απο το αν γινεται ευκολα ή δυσκολα drop σε floyd)

 
Για τις κιθάρες ας προτιμήσει ο μικρός σύμφωνα με την εμφάνιση. Αν είναι ψιλομεταλάς Ibanez, αν πιο ροκάς, Yamaha συνήθως. 

Και οι δύο είναι στο ίδιο ποιοτικό επίπεδο μόνο που η Yamaha ενδέχεται να έχει περισσότερο θόρυβο στον ένα μαγνήτη λόγω του ότι είναι μονός, κάτι που όμως δεν είναι σοβαρός ανασταλτικός παράγοντας και για κάποιους έμπειρους παίκτες είναι μάλιστα προσόν.

Οσο για τους ενισχυτές, πρέπει να δώσεις σημασία σε 2 παράγοντες. 

1. Μεγάφωνα. Λόγω του ότι είναι μικρού μεγέθους ενισχυτές, αυτοί με τις μεγαλύτερες μονάδες ενδέχεται να έχουν περισσότερο όγκο. π.χ. o Fender και στην συνέχεια Yamaha, Vox.

2. Ευχρηστία. Ενας αρχάριος δεν πρέπει να μπερδευτεί σε μενού και υπομενού εφε αλλά να επιλέγει όσο πιο απλά ένα ήχο και ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ. Σε αυτό τον τομέα καλύτερος είναι ο Yamaha και ακολουθούν ο Vox που είναι της ίδιας σχεδόν νοοτροπίας μα και ο Fender με μενού οθόνης. 

Ο Amplifi δεν προορίζεται αποκλειστικά για κιθάρα και ντουμπλάρει και σαν ηχοσύστημα bluetooth με ανάλογα μεγάφωνα ευρέως φάσματος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μπορει να μη κανει απο τα 12, αλλα μολις κλεισει τα 13 θα κανει :classic_biggrin:

Σοβαρα τωρα, αν κανει μαθηματα αποκλειεις την περιπτωση να κανει και ... αυτα τα πραγματα του διαβολου?

(Ασχετα απο το αν γινεται ευκολα ή δυσκολα drop σε floyd)
τίποτα δεν αποκλείω. μπορει να είναι φαν των tool και να αρχισει αμέσως με τρελαμαρες  :classic_biggrin: . απλα μεχρι να φτασει να μαθει τα βασικά ωστε να θέλει να παει στα περίεργα, τοτε θα έχει μάθει και πώς αλλάζουν χορδές σωστά. 

 
Μπορει να μη κανει απο τα 12, αλλα μολις κλεισει τα 13 θα κανει :classic_biggrin:

Σοβαρα τωρα, αν κανει μαθηματα αποκλειεις την περιπτωση να κανει και ... αυτα τα πραγματα του διαβολου?

(Ασχετα απο το αν γινεται ευκολα ή δυσκολα drop σε floyd)
αυτο που θα κανει ειναι να εχει μονιμως μια κιθαρα ξεκουρδιστη

 
αυτο που θα κανει ειναι να εχει μονιμως μια κιθαρα ξεκουρδιστη
αυτο που θα κανει ειναι να εχει μονιμως μια κιθαρα ξεκουρδιστη
Καλα τίποτα δεν ειναι απολυτο.

Αλλα για να πω και τη γνώμη μου πάνω σε αυτο, εγώ γενικά δεν προτείνω Floyd.

Είτε σε αρχαριο είτε σε πιο εμπειρο. 

Συμβατικο τρεμολο όμως ναι.

 
Καλα τίποτα δεν ειναι απολυτο.

Αλλα για να πω και τη γνώμη μου πάνω σε αυτο, εγώ γενικά δεν προτείνω Floyd.

Είτε σε αρχαριο είτε σε πιο εμπειρο. 

Συμβατικο τρεμολο όμως ναι.
όπως είπες τίποτα δεν είναι απόλυτο.

όμως....πιστεύω πολύ σ αυτό που είπα, εκτός αν είναι η μετενσάρκωση του Hendrix, θα παίζει μονίμως ξεκούρντιστα και θα χάσει την όποια έννοια intonation, και τελικά θα βαρεθεί και ίσως και τα παρατήσει ακόμα.

Βασικά πιστεύω πρώτα πρέπει να μάθει να κουρτίζει και μετά να ξεκουρντίζει.

Την πρώτη μου σοβαρή κιθάρα (και γριά σήμερα) την πήρα το 1979 και "υποτίθεται" τότε ήμουν αυτό που λέμε "accomplished guitarist"...παρ όλα αυτά αυτό που μου έμεινε τότε και για πολλά χρόνια είναι ότι το τρέμολο ξεκουρντίζει κιθάρες.

Το αποτέλεσμα ήταν να το έχω κλειδώσει και να το απενεργοποιήσω για πολλά χρόνια.

Νομίζω δεν είναι το καλύτερο σενάριο, ακόμα και αν έχουν αλλάξει πολύ οι εποχές.

και τότε ήμουν ήδη 22....όχι 12

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ δεν το "πιστεύω" αυτο που λεω.

Το "γνωριζω" απο τους μαθητές μου.

 
παρ όλα αυτά αυτό που μου έμεινε τότε και για πολλά χρόνια είναι ότι το τρέμολο ξεκουρντίζει κιθάρες.


Κακως σου εμεινε.

Μονο αν δεν ξερεις να το σεταρεις σωστα ,δεν ξερεις να περνας χορδες και εχεις κακα κομμενο  nut συμβαινει αυτο.

Ποτε στη ζωη μου δεν ειχα προβλημα με οποιουδηποτε τυπου τρεμολο (strat,jazzmaster,bigsby ακομα και φτηνα τρεμολο που ειχαν οι 60s ιαπωνικες και ιταλικες κιθαρες)

To Floyd Rose με απωθει και εμενα τοσο αισθητικα ,οσο και ηχητικα (εκτος κι αν καποιος παιζει με εναν τονο gain το FR καταστρεφει τον ηχο της κιθαρας).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πριν 2 χρόνια αποφάσισα να κάνω floating το vintage style tremolo σε fender stray και δεν αντιμετώπισα ποτέ ξεκουρδίσματα. Απλά μα διευκρινήσω ότι η χρήση είναι για να δίνω χρώμα και κίνηση και δεν κάνω τα τρελά divebombs e.t.c.

 
Κακως σου εμεινε.

Μονο αν δεν ξερεις να το σεταρεις σωστα ,δεν ξερεις να περνας χορδες και εχεις κακα κομμενο  nut συμβαινει αυτο.

Ποτε στη ζωη μου δεν ειχα προβλημα με οποιουδηποτε τυπου τρεμολο (strat,jazzmaster,bigsby ακομα και φτηνα τρεμολο που ειχαν οι 60s ιαπωνικες και ιταλικες κιθαρες)

To Floyd Rose με απωθει και εμενα τοσο αισθητικα ,οσο και ηχητικα (εκτος κι αν καποιος παιζει με εναν τονο gain το FR καταστρεφει τον ηχο της κιθαρας).
κακώς μου έμεινε - μου έμεινε όμως.

Και μου έμεινε για πολλά χρόνια μέχρι να μάθω τι τρέχει. Ασε πού όταν βγήκαν τα φλουντ όλοι διαφημίζανε ότι τα κανονικά ξεκουρντίζανε.

Και συγνώμη δηλαδή εσύ το 1975 το ήξερες?

Σε όλη τη μουσική κοινότητα τουλάχιστον για αρκετά χρόνια έως και τα 80 υπήρχε αυτή η αντίληψη.

Δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν ο κάθε 12χρονος το ξέρει ή είναι διατεθειμένος να το ψάξει

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και συγνώμη δηλαδή εσύ το 1975 το ήξερες?


Το 75 ημΑνε 9 ετων,μονο τον ΜΠΛΕΚ ηξερα  :classic_biggrin:

Στα 80s παντως ηξερα μια χαρα να σεταρω κιθαρες με τρεμολο χωρις προβλημα. 

Δεν υπαρχει κανενα προβλημα με τα τρεμολο,υπαρχουν απο το 1950 και ΤΟΝΟΙ μουσικης εχουν παραχθει με αυτα χωρις ΑΠΟΛΥΤΩΣ κανενα προβλημα.

Κοψε καλα το nut,περασε σωστα τις χορδες και δεν θα εχεις κανενα προβλημα (για κανονικη χρηση φυσικα,αν θες να το παιξεις Jeff Beck ενα two point  trem,locking tuners & roller nut θα σε βοηθησουν περισσοτερο ,αν θες να παιξεις το μεταλ το βαρυ ,το αντρικο  ?θες FR)

ΤΖΑΜΠΑ κουβεντα παντως κανουμε μια ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΙΘΑΡΑ ΜΕ ΤΡΕΜΟΛΟ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το 75 ημΑνε 9 ετων,μονο τον ΜΠΛΕΚ ηξερα  :classic_biggrin:

Στα 80s παντως ηξερα μια χαρα να σεταρω κιθαρες με τρεμολο χωρις προβλημα. 

ΤΖΑΜΠΑ κουβεντα παντως κανουμε μια ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΙΘΑΡΑ ΜΕ ΤΡΕΜΟΛΟ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ?
εσύ τον Μπλέκ και εγώ τον Μπεκ....

ναι στα 80 μου είπαν και μένα το μυστικό.  :classic_cool:

καλά...είπαμε, κακώς μας παρασύρανε στη συζήτηση αυτή.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλα τίποτα δεν ειναι απολυτο.

Αλλα για να πω και τη γνώμη μου πάνω σε αυτο, εγώ γενικά δεν προτείνω Floyd.

Είτε σε αρχαριο είτε σε πιο εμπειρο. 

Συμβατικο τρεμολο όμως ναι.
Και για να εξηγούμαι, ειχα κιθάρα με Floyd original απο το 1985-2000.

Κανένα θέμα με ξεκουρδισμα κλπ

Απλα κάποια στιγμή μετά απο καμια δεκάρια χρονια φαγωθηκαν τα μαχαιρια (φυσιολογικη φθορα) και άρχισε να μην επανερχεται σε τελεια ισορροπία.

Αντικατεστησα την πλάκα και όλα οκ και πάλι.

Ο λόγος που δεν προτείνω Floyd, ειναι οτι θελεις μια μέρα για να αλλάξεις χορδές. Ξεβιδωνε, κόβε, ξαναβιδωνε.

Και αν έσπαγε χορδή σε λαιβ ή έπρεπε να έχεις 2η κιθάρα, ή να μαζέψεις και να πας σπίτι γιατί μέχρι να την αλλάξεις θα έχει τελειώσει το λαιβ.

Απο όταν πήρα κιθαρα με mannmade γεφυρα (6βιδη μάλιστα)  και κλειδια schaller με ενα ειδικο κλιπ δεν ξανασκέφτηκα ποτε άλλη γεφυρα ούτε μου έλειψε το Floyd.

Έσπασε σε λαιβ χορδή την ώρα του σόλο. Το τελειωσα πρόχειρα με κάτι dive bombs και μέχρι να πει το ρεφρέν ειχα βγάλει τη σπασμένη, ειχα βάλει καινούρια, ειχα στρετσαρει και ειχα κουρδισει.

 
εαν ο μικρος ειναι αρχαριος αγορασε την πιο απλη καιασκευη [  yamaha pacifica  ]  με το καλυτερο δυνατον setup κι ενα τρανζιστορικο ενισχυτη μεχρι 30 w χωρισ πολλα - πολλα εφε....γνωμη μου...

 
Έσπασε σε λαιβ χορδή την ώρα του σόλο. Το τελειωσα πρόχειρα με κάτι dive bombs και μέχρι να πει το ρεφρέν ειχα βγάλει τη σπασμένη, ειχα βάλει καινούρια, ειχα στρετσαρει και ειχα κουρδισει.....


... με το δεξί όλα αυτά, γιατί με το αριστερό έπινα την μπύρα μου. :classic_biggrin:

 
Πρέπει η κιθάρα να είναι οπωσδήποτε καινούργια; Γιατί με 200 γιέβρα παίρνεις αυτό εδώ το στολίδι για παίξιμο στο σπίτι και μικρές πρόβες https://www.thomann.de/gr/boss_katana_50.htm και με 300 ευρώ που μένουν βρίσκεις φανταστικές μεταχειρισμένες κιθάρες που θα μείνουν του παιδιού. Και στη χειρότερη αν το παρατήσει την ξαναπουλάς χωρίς χασούρα, ενώ η Pacifica και οι low tier Ibanez σου μένουν για διακόσμηση στο σαλόνι. 

Επίσης ο Boss Katana 50 είναι όντως βαρύς στα 11 κιλά, αλλά είναι μακράν καλύτερος όποιου μηχανήματος έχει προταθεί. Δεν πάνε πολλά χρόνια από τότε που ήμουν κι εγώ 12-13 και πήγα με τον θείο μου στο Νάκα και πήρα το γνωστό combo Yamaha Pacifica - Line 6 Spider. Η κιθάρα έγινε διακοσμητικό και δεν χαρίστηκε επειδή έχει τεράστια συναισθηματική αξία, ο ενισχυτής ούτε που θυμάμαι τι έγινε. 

Καλύτερα να βαριέται να κουβαλήσει και να πάρει κάτι που να του μείνει, παρά σε ένα χρόνο να ψάχνετε ενισχυτή και να καταλήξετε στον Katana.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top