AΕΠΙ και youtube διασκευές!!

paokz

Νέο μέλος
Μηνύματα
133
Πόντοι
18
Θέλω να σας ρωτήσω κάτι..Οποιος μπορεί να μου απαντήσει υπεύθυνα.. Σκέφτομαι να γίνω μέλος στην AEPI..Το μόνο που μου λείπει είναι η φορολογική δήλωση..Τι θα μου προτείνατε?..Εχω κάποια δικά μου κομμάτια και θέλω να τα κατοχυρώσω..Αλλα έχω και κάποιες διασκευες στο youtube..Στην ΑΕΠΙ κατοχυρώνεις οποιο κομμάτι θέλεις εσυ..Η σου τσεκάρουν τα κομματια σου όλα?..Πχ αν έχω μια διασκευη και δεν την έχω δηλώσει..Τι γινεται?..Αν απλα την έκανα για πλάκα?..Θα έχω κάποιο αντίτυμο αν γραφτώ?..Μεχρι στιγμής ολα είναι καλα!..

 
paokz είπε:
Θέλω να σας ρωτήσω κάτι..Οποιος μπορεί να μου απαντήσει υπεύθυνα.. Σκέφτομαι να γίνω μέλος στην AEPI..Το μόνο που μου λείπει είναι η φορολογική δήλωση..Τι θα μου προτείνατε?..Εχω κάποια δικά μου κομμάτια και θέλω να τα κατοχυρώσω..Αλλα έχω και κάποιες διασκευες στο youtube..Στην ΑΕΠΙ κατοχυρώνεις οποιο κομμάτι θέλεις εσυ..Η σου τσεκάρουν τα κομματια σου όλα?..Πχ αν έχω μια διασκευη και δεν την έχω δηλώσει..Τι γινεται?..Αν απλα την έκανα για πλάκα?..Θα έχω κάποιο αντίτυμο αν γραφτώ?..Μεχρι στιγμής ολα είναι καλα!..
Αν κάνεις live και μαζεύονται 1,000-20,000 άτομα, αν ο καινούργιο σου δίσκος είναι θέμα στο rolling stone η το VH1, αν όταν βγαίνεις στο δρόμο σε κυνηγούν τα κοριτσόπουλα, καλό θα ήταν να πάς σε ένα δικηγόρο να το ψάξετε.

Άν κάνεις διασκευές στο youtube και έχεις γράψει και 2-3 κομμάτια με ακουστική άστο μη το βιάζεσαι και πολύ.  :P

 
Ευχαριστώ!..Αλλα πληρώνω κανένα πρόστιμο αν δουν οτι κατα την εγραφη μου εχω διασκευες καποιου τραγουδιού?..Εχω κάποιο αντίτυμο?..

 
paokz είπε:
Ευχαριστώ!..Αλλα πληρώνω κανένα πρόστιμο αν δουν οτι κατα την εγραφη μου εχω διασκευες καποιου τραγουδιού?..Εχω κάποιο αντίτυμο?..
Δυστυχώς ναι. Το πρόστιμο υπολογίζεται με τον παρακάτω αλγόριθμο.

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Euclid_flowchart_1.png

Μπορεί να φτάσει και το ένα κατζομύλιο.

 
Τι παθανε ολοι με την ΑΕΠΙ? ;D

Φίλε, μην ασχολεισαι με αυτο το ζήτημα. Eιλικρινά, η ΑΕΠΙ δεν κανει αυτο που νομιζεις, και δε σου χρειάζεται στην παρούσα φάση (και πιθανως ουτε στη μέλλουσα, και αυτο δεν εχει να κανει με τις συνθετικες σου ικανοτητες).

 
Εχω κάποια δικά μου κομμάτια και θέλω να τα κατοχυρώσω.
τοτε να πας αλλου η ΑΕΠΙ δεν κατοχυρωνει κομματια.

Αλλα πληρώνω κανένα πρόστιμο αν δουν οτι κατα την εγραφη μου εχω διασκευες καποιου τραγουδιού?..
πας γυρευοντας για να σε σκισουνε βλεπω... ;D

αστο ρε παλικαρι μου δεν λεει...κατσε στα αυγα σου.... :) μου θες και κατοχυρωση (εδω πλεον στην Ελλαδα δεν κατοχυρωνουν συνθεταρες με πολλες  επιτυχιες τα κομματια τους γιατι να τα κατοχυρωσεις εσυ?)

παντως αν θες σωνει και καλα να τα κατοχυρωσεις πρεπει να απευθυνθεις σε εναν καλο συμβολαιογραφο οχι στην ΑΕΠΙ .

Ετσι κι αλλοιως χωρις δισκο και επισημη κυκλοφορια η ΑΕΠΙ δεν θα σε δεχτει.

 
Ok ευχαριστώ!..Απλα ηθελα να ακτοχυρώσω τα κομμάτια μου απο κάποια κλοπή η αντιγραφή..

 
paokz είπε:
Ok ευχαριστώ!..Απλα ηθελα να ακτοχυρώσω τα κομμάτια μου απο κάποια κλοπή η αντιγραφή..
Γράψε τα κομμάτια σου σε ένα cd, ή και παρτιτούρες μαζί αν θες, και ταχυδρόμησε τα στον εαυτό σου.Φυσικά το γράμμα δε θα το ανοίξεις ποτέ, παρά μόνο στο δικαστήριο αν βρεθείς σε διαμάχη με κάποιον που ισχυρίζεται ότι τα κομμάτια σου είναι δικά του.

 
ΠΑΟΚιτο είπε:
Γράψε τα κομμάτια σου σε ένα cd, ή και παρτιτούρες μαζί αν θες, και ταχυδρόμησε τα στον εαυτό σου.

Φυσικά το γράμμα δε θα το ανοίξεις ποτέ, παρά μόνο στο δικαστήριο αν βρεθείς σε διαμάχη με κάποιον που ισχυρίζεται ότι τα κομμάτια σου είναι δικά του.
ΔΕΝ ισχύει.
Και θα σου πω το γιατί: Θα πάω αύριο στο ταχυδρομείο με ένα φάκελο και ένα CD μέσα του. Ο φάκελος κλειστός. Θα το στείλω signed for (συστημένο (ξέχασα προς στιγμή τον Ελληνικό όρο)) στον εαυτό μου. Μετά θα περιμένω.

Όταν βγει το επόμενο καταπληκτικό χιτ, σε μερικά χρόνια, θα βρω πως να ανοίξω το φάκελο (που δεν θα είναι κλειστός και με βουλοκέρι τέλος πάντων) και θα τον ξανακλείσω και μετά θα πάω στα δικαστήρια ζητώντας τα λεφτά μου! Είναι ΤΟΣΟ δύσκολο να ανοίξει και να ξανακλείστει ένας φάκελος χωρίς να φαίνεται; Δε νομίζω! ;)

Άρα... άκυρο!

(γνώμη μου φυσικά. Περιμένω και άλλους. Γνωρίζω ότι η εθνική βιβλιοθήκη αυτό έδινε ως συμβουλή παλαιότερα, αλλά δε πιστεύω ότι ισχύει πλέον...)

 
Προσφατα κατοχυρωσε φιλος δικαιωματα για τα κομματια του σε συμβολαιογραφο με 50 γιουρια! That's all! Ειναι απλο, ευκολο και σχετικα φθηνο! Την ιστορια με το ταχυδρομειο την ακουω χρονια και ξερω αρκετους που θα το εκαναν (ή το εκαναν) αλλα δε ξερω τι γινεται στην πραξη! Οταν θα βρεθεις δηλαδη στο δικαστηριο με εναν φακελο ισχυριζομενος οτι τον εχεις στειλει στον εαυτο σου αλλα δεν τον εχεις ανοιξει κτλ...μου ακουγεται καπως!

 
Τι άγχος είναι πάλι και τούτο ρε παιδί μου με την κατοχύρωση των κομματιών.. ::)

Από καθαρά καλλιτεχνική σκοπιά, θα έπρεπε να είστε κατά της κατοχύρωσης.. Αν ίσχυαν σε παλαιότερες εποχές αυτές οι μπούρδες, ούτε δημοτικά θα είχαμε ("η Μαντώ από την άνω ραχούλα μου έκλεψε το τετράστιχο, θα τη μηνύσω"), ούτε χιπ χοπ ("ρε ποιος είναι αυτός ο αλητάμπουρας που λέει τα αλαμπουρνέζικα πάνω από τη συνθεσάρα μου?"), ούτε [...].

 
NoIzY είπε:
Από καθαρά καλλιτεχνική σκοπιά, θα έπρεπε να είστε κατά της κατοχύρωσης.. Αν ίσχυαν σε παλαιότερες εποχές αυτές οι μπούρδες, ούτε δημοτικά θα είχαμε ("η Μαντώ από την άνω ραχούλα μου έκλεψε το τετράστιχο, θα τη μηνύσω"), ούτε χιπ χοπ ("ρε ποιος είναι αυτός ο αλητάμπουρας που λέει τα αλαμπουρνέζικα πάνω από τη συνθεσάρα μου?"), ούτε [...].
κι επίσης δε θα είχαμε επαγγελματίες συνθέτες, στιχουργούς, μουσικούς κτλ....

σε κάθε κατάσταση υπάρχουν διάφορες πλευρές....

 
hot_sauce είπε:
κι επίσης δε θα είχαμε επαγγελματίες συνθέτες, στιχουργούς, μουσικούς κτλ....
Οι επαγγελματιες συνθετες και μουσικοι, υπήρχαν εκαταντάδες χρονια πριν την εννοια της πνευματικής ιδιοκτησίας :)

 
εντελώς ειλικρινής απορία...

και πως έβγαζαν χρήματα τότε? μόνο κατά την παράδοση του κομματιού?

δεν υπήρχαν ποσοστά απ'την κυκλοφορία προφανώς....?

 
hot_sauce είπε:
εντελώς ειλικρινής απορία...

και πως έβγαζαν χρήματα τότε? μόνο κατά την παράδοση του κομματιού?

δεν υπήρχαν ποσοστά απ'την κυκλοφορία προφανώς....?
Πότε και σε ποια περιοχη? Δεν ηταν παντου και παντα ο ίδιος τρόπος.

Η εννοια του κομματιου (ως τεμαχιο προς πωληση) επισης γεννηθηκε μαζι με την εννοια των πνευματικών δικαιωματων παντως. (βλ. Lydia Goehr Το Φανταστικό Μουσείο των Μουσικών Έργων)

 
παλιά, λοιπόν, ως προς τι πληρωνόταν ένας συνθέτης?

οκ, για τους στιχουργούς να το καταλάβω.....

(ευχαριστώ για το βιβλίο)

 
hot_sauce είπε:
παλιά, λοιπόν, ως προς τι πληρωνόταν ένας συνθέτης?

οκ, για τους στιχουργούς να το καταλάβω.....

(ευχαριστώ για το βιβλίο)
Το παλια περιλαμβανει 1000 χρονια ιστορίας μουσικης και μια ολοκληρη Ευρώπη ;D

Τελοσπαντων, αυτο που ισχυε γενικα (πολύ γενικά), ήταν ότι ο συνθέτης ήταν υπαλληλος της Αυλής. Τον ταϊζαν, τον ποτιζαν, και έπρεπε να κανονιζει να υπάρχει μουσικουλα στις μαζώξεις και τις τελετες (μη φανταστεις ότι καθοταν κανεις να ακουσει σοβαρά τι έπαιζαν)

Πολλές φορές η μουσική ήταν μια απο τις ασχολίες του συνθετη (πχ ο Purcell καθαριζε και την εκκλησια, ή αλλος μπορεί να ταϊζε τα αλογα) κτλ.

Στην Ιταλία ήταν καπως πιο χαλαρα τα πραγματα, δεν ειχαν τοση δύναμη οι βασιλιαδες, γι'αυτο και ξεπετάχτηκαν έννοιες αισθητικής και καλυτερης-χειροτερης μουσικής. Εκει τα πραγματα λειτουργουσαν κυριως με ευγενεις-χορηγούς (d'Este, Borgia κτλ).

Ε, αυτή η μόδα πήγε και στην υπολοιπη Ευρώπη, είχαμε παραλληλα και την εξελιξη της τυπογραφίας, οπότε αρχισαν να πουλάνε και τυπωμενες συλλογες (χωρις πνευματικά δικαιωματα παλι)

Στο 19ο αιώνα που ψόφησε η βασιλεία, οι μουσικοι αγχώθηκαν να γινουν όπως οι ζωγραφοι, να θεωρούνται δηλαδή τα εργα τους «τεμαχια» και να μπουν όροι εμποριου (καλυτερο αρα ακριβοτερο, καλυτερος αρα προτιμότερος κτλ). Κι ετσι φτασαμε σιγααα σιγα στο σημερινο μπαχαλο :p

 
hot_sauce είπε:
κι επίσης δε θα είχαμε επαγγελματίες συνθέτες, στιχουργούς, μουσικούς κτλ....
Δηλαδή χωρίς πνευματική ιδιοκτησία δεν υφίσταται επαγγελματίας μουσικός? Όχι ότι θα είχα πρόβλημα χωρίς επαγγελματίες, και με μη επαγγελματίες μια χαρά διασκεδάζω αλλά μου κάνει εντύπωση η παρατήρησή σου..

σε κάθε κατάσταση υπάρχουν διάφορες πλευρές....
Δεν αφήνουμε τα κλισέ στην άκρη? :P

 
Δηλαδή χωρίς πνευματική ιδιοκτησία δεν υφίσταται επαγγελματίας μουσικός?
Μουσικος θα υπηρχε,ΣΥΝΘΕΤΗΣ δεν θα υπηρχε,απο ΠΟΥ θα ζουσε?

Τα πνευματικα δικαιωματα ειναι ο ΜΟΝΟΣ πορος των περισσοτερων συνθετων,που δεν παιζουν ζωντανα αλλα μονο γραφουν κομματια και μουσικες ,ειδικα τωρα που η δισκογραφια εχει καταρευσει ολοκληρωτικα στην Ελλαδα και...σχεδον ολοκληρωτικα στο εξωτερικο οποτε δεν μπορουν να ελπιζουν σε εσοδα απο πωλησεις....δισκων.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top