Action ? Flat Radius ?

LightStringer

Νέο μέλος
Μηνύματα
511
Πόντοι
18
Καλησπερα στην ομορφη παρεα σας κ παλι!

Θα ηθελα να μαθω τι action εχετε στη κιθαρα σας ? Σε σχεση με την αποσταση της μπασσας Ε απο το 12ο ταστο πχ ?

Επιπλεον ειχατε ποτε την ευκαιρια να παιξετε με καποιο οργανο με flat ( Μηδενικο ) radius ??

Διαβαζω σε ξενα forum κατι εξωφρενικες τιμες αναφορικα με το ποσο χαμηλο action μπορει να πετυχει καποιος σε ενα οργανο με αρκετα υψηλο - αν οχι flat - radius

Eυχαριστω

 
Φιλε μου τα έχεις μπερδέψει..

Όσο μεγαλύτερο το radius τόσο πιο επίπεδη η ταστιέρα.

 
Διαβαζω σε ξενα forum κατι εξωφρενικες τιμες αναφορικα με το ποσο χαμηλο action μπορει να πετυχει καποιος σε ενα οργανο με αρκετα υψηλο - αν οχι flat - radius
και τι θα κερδισει (εκτος απο μια ωραια ΚΡΑΜΠΑ οταν παιζει ακκορντα)?

εγω ανεβαζω τις χορδες ως εκει που δεν ΤΡΙΖΕΙ η κιθαρα στον ΕΝΙΣΧΥΤΗ και ειμαι οκ. Ποτε στη ζωη μου δεν εχω κατσει να μετρησω action & radius (ουτε ρυθμιζω το radius της γεφυρας με radius gauge απλα χρησιμοποιω το....feel  ;))

εχω αρκετες κιθαρες οποτε το action διαφερει,

το χαμηλοτερο το εχει αυτη (εχει 12αρι radius / medium frets και φοραει 10αρες flats) 

wp_20160910_10_20_43_pro.jpg


μετα αυτη (εχει 12αρι radius / vintage  frets και φοραει 11αρες) 

wp_20160910_10_20_13_pro.jpg


το υψηλοτερο το εχει αυτη (εχει 7 1/4 αρι radius / medium  frets και φοραει 10αρες)

wp_20160910_10_19_39_pro1.jpg


πιο....ΕΥΚΟΛΑ απο ολες παιζει η τελευταια  ;D...βουτυρο Ολλανδιας ΛΑΙΜΑΙ  ;D

παντως αν θες ...ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ χαμηλο action να πας σε εναν ΜΑΣΤΟΡΑ να σου κανει ενα ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣ

fret  leveling & crowning.....οτι radius & αν εχεις.

 
Miltos23 είπε:
Φιλε μου τα έχεις μπερδέψει..

Όσο μεγαλύτερο το radius τόσο πιο επίπεδη η ταστιέρα.
συμφωνω απλα καποια στιγμη οσο μεγαλυτερο γινεται το radius τινει να γινει flat.....Μηδενικο δλ...οπως η vigier του swan lane....εντελως επιπεδη κ με εργοστασιακη τιμη αποσταση 1mm απο τη Ε μπασσα

 
Τέκνικλυ, και σε 7.5" μπορούν οι χορδές να γλείφουν τα τάστα (disclaimer: εφόσον αυτά είναι leveled), απλά σε σηκώματα θα βγάζεις ήχους από του τραγούδι της μπλε φάλαινας μέχρι τον ήχο που κάνει ένα δέντρο όταν πέφτει στο δάσος.

Πάρα πολλοί shredders όντως βολεύονται με μεγαλύτερα radii και ανάλογες κιθάρες, αλλά είναι στο γούστο του καθενός αυτό, οπότε... περί ορέξεως.

Είναι γεγονός πάντως πως μπορείς να πετύχεις όντως χαμηλότερο action χωρίς να'χεις fretting out θέματα όσο ανεβαίνει το radius. Απ'την άλλη, το τόσο χαμηλό action έχει και τα κακά του, και δεν είναι τυχαίο που το προτιμούν παίκτες που η διαμονή τους σε μια νότα μετριέται μόνο σε πικοσεκόντ!  ;D

Επίσης τέκνικλυ, μια εντελώς επίπεδη ταστιέρα έχει άπειρο radius, όχι μηδενικό. Μηδενικό είναι μάλλον κύκλος. Ή καλύτερα, κουκιδίτσα!

Εντελώς flat ταστιέρες έχουν (συνήθως) οι κλασσικές. Εμένα με καραβολεύει να πω την αλήθεια, του SF του δημιουργούν κράμπες απ'ότι φαίνεται. Πάλι, περί ορέξεως. Δοκίμασε μια κλασσική και βγάλε (πάνω-κάτω) συμπέρασμα.

Γιατί ρωτάς όμως, αν επιτρέπεται;

 
X-minor είπε:
Τέκνικλυ, και σε 7.5" μπορούν οι χορδές να γλείφουν τα τάστα (disclaimer: εφόσον αυτά είναι leveled), απλά σε σηκώματα θα βγάζεις ήχους από του τραγούδι της μπλε φάλαινας μέχρι τον ήχο που κάνει ένα δέντρο όταν πέφτει στο δάσος.

Πάρα πολλοί shredders όντως βολεύονται με μεγαλύτερα radii και ανάλογες κιθάρες, αλλά είναι στο γούστο του καθενός αυτό, οπότε... περί ορέξεως.

Είναι γεγονός πάντως πως μπορείς να πετύχεις όντως χαμηλότερο action χωρίς να'χεις fretting out θέματα όσο ανεβαίνει το radius. Απ'την άλλη, το τόσο χαμηλό action έχει και τα κακά του, και δεν είναι τυχαίο που το προτιμούν παίκτες που η διαμονή τους σε μια νότα μετριέται μόνο σε πικοσεκόντ!  ;D

Επίσης τέκνικλυ, μια εντελώς επίπεδη ταστιέρα έχει άπειρο radius, όχι μηδενικό. Μηδενικό είναι μάλλον κύκλος. Ή καλύτερα, κουκιδίτσα!

Εντελώς flat ταστιέρες έχουν (συνήθως) οι κλασσικές. Εμένα με καραβολεύει να πω την αλήθεια, του SF του δημιουργούν κράμπες απ'ότι φαίνεται. Πάλι, περί ορέξεως. Δοκίμασε μια κλασσική και βγάλε (πάνω-κάτω) συμπέρασμα.

Γιατί ρωτάς όμως, αν επιτρέπεται;
εχω θεμα με τα χερια μου εδω κ χρονια κ για αυτο κ παιζω με πολυ χαμηλο action ετσι ωστε να μη βγαινω off για μερες λογω κουρασης. Σχετικα με το flat ειμαι στη φαση να φτιαξω ενα custom οργανο για αυτο κ ρωταω...

και εδω να πω..2 πραγματα...εχω μαθεις να παιζω ετσι κ δεν μπορω να το αλλαξω και επισης αν καποιος δεν εχει σοβαρο θεμα τενοντιτιδας - χρονιο εννοω δε μπορει να καταλαβει τη σοβαροτητα της καταστασης αλλα κ της σημασιας ολου αυτου

 
X-minor είπε:
...Εντελώς flat ταστιέρες έχουν (συνήθως) οι κλασσικές. Εμένα με καραβολεύει να πω την αλήθεια, του SF του δημιουργούν κράμπες απ'ότι φαίνεται. Πάλι, περί ορέξεως. Δοκίμασε μια κλασσική και βγάλε (πάνω-κάτω) συμπέρασμα...
Eγώ παίζω άνετα σε κλασικές αλλά μία Carvin superstrat που δοκίμασα (radius πιθανότατα 20", σίγουρα 16" και πάνω) ήταν τρομερά άβολη για μένα. Μπράτσο οδοντογλυφίδα και flat radius με δυσκόλευαν πολύ στα ακόρντα oπότε επιμένω 9" μέχρι 12" radius στις δικές μου κιθάρες.

 
ibanezas1980 είπε:
εχω θεμα με τα χερια μου εδω κ χρονια κ για αυτο κ παιζω με πολυ χαμηλο action ετσι ωστε να μη βγαινω off για μερες λογω κουρασης. Σχετικα με το flat ειμαι στη φαση να φτιαξω ενα custom οργανο για αυτο κ ρωταω...

και εδω να πω..2 πραγματα...εχω μαθεις να παιζω ετσι κ δεν μπορω να το αλλαξω και επισης αν καποιος δεν εχει σοβαρο θεμα τενοντιτιδας - χρονιο εννοω δε μπορει να καταλαβει τη σοβαροτητα της καταστασης αλλα κ της σημασιας ολου αυτου
Τα χέρια μου έχουν χρόνια πρόβλημα αρκετά βαρύτερο απ'την τενοντίτιδα. Οι εντελώς επίπεδες ταστιέρες δεν είναι πανάκεια γι'αυτό. Καταλαβαίνω όμως ότι το χαμηλότερο action ίσως βοηθάει. Αντί όμως να κάνεις κάτι που πιθανώς και να μην σε βολέψει, βρες κανα φεντερομάνικο από Κίνα και δοκίμασέ το. Κάτι τραγικά φθηνά (30-40 ευρώ) είναι συνήθως εντελώς flat και μπορείς να δεις αν όντως σε βολεύει κάτι τέτοιο. Καθαρά ως δοκιμή.

Πέραν αυτού, υπάρχουν κι άλλες λύσεις, όπως ψηλότερα τάστα και scalloped ταστιέρες. Δοκίμασε π.χ. καμιά Malmsteen sig και δεν πως σου κάθεται.

Παραμένοντας στις εναλλακτικές, εγώ θα σου'λεγα να δοκιμάσεις και κιθάρες με πιο παχύ μανίκι. Απ'το όνομά σου καταλαβαίνω πως μάλλον έχεις συνηθίσει σε wizard καταστάσεις, πολλές φορές όμως αυτά τα λεπτά μανίκια είναι που κάνουν την ζημιά, κι ένα πιο παχύ πιθανώς να σε ξεκουράζει πολύ περισσότερο.

Eγώ παίζω άνετα σε κλασικές αλλά μία Carvin superstrat που δοκίμασα (radius πιθανότατα 20", σίγουρα 16" και πάνω) ήταν τρομερά άβολη για μένα. Μπράτσο οδοντογλυφίδα και flat radius με δυσκόλευαν πολύ στα ακόρντα oπότε επιμένω 9" μέχρι 12" radius στις δικές μου κιθάρες.
20άρι radius σε Carvin είχε μόνο η Holdsworth, αν θυμάμαι σωστά, οπότε δύσκολο αν μιλάς για παλιότερη carvin και κλασσικό μοντέλο παραγωγής και όχι customized. 16άρι σίγουρα, ναι. Μην ξεχνάς όμως ότι είναι εντελώς διαφορετικές οι διαστάσεις μιας κλασσικής και μιας ηλεκτρικής. Και το παίξιμο, φυσικά.

Η πρόταση ήταν καθαρά ο πιο εύκολος τρόπος (πας σ'ένα μαγαζί και βρίσκεις μια κλασσική) να δει πως είναι το flat radius στο περίπου (εξ'ου και το "πάνω-κάτω").

 
το θεμα μου ειναι οτι κ εγω παιζω με αποσταση 1,5 mm κ str8 neck κ προφανως εχω buzz που βεβαια σε gain ηχους δεν περναει εξω....

ακριβως για αυτο θελω τις ιδιες "τιμες" αλλα χωρις buzz - και καπου εδω να αναφερω οτι εχω παει σε πολλους ειδικους κ καλους κ καλα χωρις ιδανικο αποτελεσμα ....

κ επισης να αναφερω οτι παιζω με 9αρες κουρδισμενος σε d αλλα κ σε e με τα ιδια θεματα.

το 20 radius το σκεφτηκα κ εγω και θα ηθελα να ρωτησω σε ποια τιμη γινεται flat ? 25 ? 30 ? αν το λεω σωστα δλδ..ουσιαστικα σκεφτομουν ν ξεκινησω μ 20 κ σταδιακα να το ανεβαζουμε με τον τεχνικο αν δω οτι βολευει..

επισης σκεφτομουν προφανως κατι πιο πολυ απο 17 που εχω στην prestige αλλα πλεον σε πιο παχυ τυπου U μπρατσο

 
Φιλε μου, γνωριζω το προβλημα σου γιατι εχω διαβασει παλαιοτερα θεματα που εχεις ποσταρει.

Αυτο που δυσκολευει την κατασταση ειναι οτι δεν εκφραζεις σωστα αυτό που θέλεις και δεν εχεις κατανοηση την γεωμετρια της ηλεκτρικής κιθάρας.

Πάμε λίγο να ξεμπλεξουμε το κουβαρι:

Η ταστιερα εχει απο μονη της μια καμπυλότητα. Αυτη η καμπυλοτητα μετριεται με το radius και ειναι μετριεται οπως ειναι τα ταστα (δηλαδη καθετα). Οσο μεγαλύτερο το radius τοσο πιο επίπεδη η ταστιέρα (οχι τα ταστα). Οπότε μια επίπεδη ταστιέρα έχει άπειρο radius. Τα τάστα ακολουθούν την καμπυλότητα της ταστιέρας.

Το floyd ειναι επιπεδο οποτε οτι και να γινει δεν μπορει να "μιμηθει" την καμπυλοτητα της ταστιερας ετσι ωστε να πετυχεις παρα πολυ χαμηλο action. Δηλαδη η ταστιερα ειναι ετσι ) και το floyd ειναι  έτσι Ι

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ μπορουν να φαγωθουν τα ταστα στο κεντρο τους και ενω η ταστιερα ειναι ) τα ταστα να ερθουν κοντα στο Ι, αλλα για να γινει αυτο θα πρεπει να εχεις ψηλά τάστα.

Διαφορετικα θα πρεπει να φας "ξυλο" από την ταστιερα (για να μεγαλώσει το radius) και να γινει και αντιστοιχο leveling στα ταστα (ίσως και αλλαγη στα ταστα).

Ολα τα παραπανω (εκτος απτο leveling στα ταστα) ειναι ακριβες διαδικασιες και θελουν ακριβείς μετρήσεις, τις οποιες αμφιβάλω ότι μπορεί να στις κάνει ενας απλός τεχνικός. ΕΠΙΣΗΣ υπαρχει ενα κακο: οταν κανεις τοσο "χειρουργικες" επεμβασεις στη κιθαρα ειναι πιο ευκολο να χαθουν οι ρυθμισεις. Τι εννοω: εχεις δωσει λεφτα, εχεις φτιαξει τα ταστα, ολα κομπλε. Αλλαζει ο καιρος και "παίρνει" λίγο το μπράτσο, αντε παλι να πρεπει να το φτιαξεις και να κουνήσεις την βέργα για να έρθει στο επιθυμητό αποτέλεσμα. ή παίζεις κιθάρα, τρωγονται τα τάστα σε κανα χρόνο αρχίζουν πάλι τα τριξίματα κλπ = παλι ρυθμίσεις, πάλι έξοδα.

Τι κανεις είναι το θέμα,

Πιθανές λύσεις:

1. Βαζεις shims http://www.guitarpusher.com/wp-content/uploads/2017/02/Floyd-Rose-Saddle-Shims-AXFRSDLSHMA-demo.jpg στο floyd. Αυτα ανεβάζουν τα saddles και το floyd αντι για Ι γίνεται ) (περίπου) οποτε μιμούνται την κλίση της ταστιέρας.

2. Αγοράζεις κιθάρα tele, strat που μπορείς να ρυθμίσεις το ύψος των saddles ξεχωριστά οπότε και πάλι μιμούνται την κλίση της ταστιέρας. Γιαυτο καποιες strat με μικρό radius (7,5) μπορούν και έχουν χαμηλό action.

Εκει που πρέπει να εστιάσεις είναι στο πως η γεφυρα (floyd) θα μπορέσει να ματσάρει καλύτερα με την καμπύλη της ταστιέρας και οχι το αντίστροφο = πως τα κανεις την ταστιέρα πιο επίπεδη για να ματσάρει τη γεφυρα.

 
ibanezas1980 είπε:
εχω θεμα με τα χερια μου εδω κ χρονια κ για αυτο κ παιζω με πολυ χαμηλο action ετσι ωστε να μη βγαινω off για μερες λογω κουρασης. Σχετικα με το flat ειμαι στη φαση να φτιαξω ενα custom οργανο για αυτο κ ρωταω...

και εδω να πω..2 πραγματα...εχω μαθεις να παιζω ετσι κ δεν μπορω να το αλλαξω και επισης αν καποιος δεν εχει σοβαρο θεμα τενοντιτιδας - χρονιο εννοω δε μπορει να καταλαβει τη σοβαροτητα της καταστασης αλλα κ της σημασιας ολου αυτου
Μήπως θα πρεπε να σκεφτείς να παίξεις πρώτα με κάποιο όργανο με μικρότερο nut width από της Ibanez?
 
ibanezas1980 είπε:
κ επισης να αναφερω οτι παιζω με 9αρες κουρδισμενος σε d αλλα κ σε e με τα ιδια θεματα.
Οι 9άρες σε Ρε είναι τόσο χαλαρές που παίζει να'χεις buzz καθαρά επειδή πηγαίνουν πέρα-δώθε σαν χαλαρά μπουγαδόσχοινα.

Έχεις δοκιμάσει ποτέ να παίξεις σε πιο χοντρό μανίκι;

Ακόμα μια πρόταση, δοκίμασε καμιά framus αν βρεις σε κανένα μαγαζί και πες μου πως σου φαίνεται το σύνολο μανίκι-ταστιέρα-τάστα.

 
Miltos23 είπε:
Φιλε μου, γνωριζω το προβλημα σου γιατι εχω διαβασει παλαιοτερα θεματα που εχεις ποσταρει.

Αυτο που δυσκολευει την κατασταση ειναι οτι δεν εκφραζεις σωστα αυτό που θέλεις και δεν εχεις κατανοηση την γεωμετρια της ηλεκτρικής κιθάρας.

Πάμε λίγο να ξεμπλεξουμε το κουβαρι:

Η ταστιερα εχει απο μονη της μια καμπυλότητα. Αυτη η καμπυλοτητα μετριεται με το radius και ειναι μετριεται οπως ειναι τα ταστα (δηλαδη καθετα). Οσο μεγαλύτερο το radius τοσο πιο επίπεδη η ταστιέρα (οχι τα ταστα). Οπότε μια επίπεδη ταστιέρα έχει άπειρο radius. Τα τάστα ακολουθούν την καμπυλότητα της ταστιέρας.

Το floyd ειναι επιπεδο οποτε οτι και να γινει δεν μπορει να "μιμηθει" την καμπυλοτητα της ταστιερας ετσι ωστε να πετυχεις παρα πολυ χαμηλο action. Δηλαδη η ταστιερα ειναι ετσι ) και το floyd ειναι  έτσι Ι

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ μπορουν να φαγωθουν τα ταστα στο κεντρο τους και ενω η ταστιερα ειναι ) τα ταστα να ερθουν κοντα στο Ι, αλλα για να γινει αυτο θα πρεπει να εχεις ψηλά τάστα.

Διαφορετικα θα πρεπει να φας "ξυλο" από την ταστιερα (για να μεγαλώσει το radius) και να γινει και αντιστοιχο leveling στα ταστα (ίσως και αλλαγη στα ταστα).

Ολα τα παραπανω (εκτος απτο leveling στα ταστα) ειναι ακριβες διαδικασιες και θελουν ακριβείς μετρήσεις, τις οποιες αμφιβάλω ότι μπορεί να στις κάνει ενας απλός τεχνικός. ΕΠΙΣΗΣ υπαρχει ενα κακο: οταν κανεις τοσο "χειρουργικες" επεμβασεις στη κιθαρα ειναι πιο ευκολο να χαθουν οι ρυθμισεις. Τι εννοω: εχεις δωσει λεφτα, εχεις φτιαξει τα ταστα, ολα κομπλε. Αλλαζει ο καιρος και "παίρνει" λίγο το μπράτσο, αντε παλι να πρεπει να το φτιαξεις και να κουνήσεις την βέργα για να έρθει στο επιθυμητό αποτέλεσμα. ή παίζεις κιθάρα, τρωγονται τα τάστα σε κανα χρόνο αρχίζουν πάλι τα τριξίματα κλπ = παλι ρυθμίσεις, πάλι έξοδα.

Τι κανεις είναι το θέμα,

Πιθανές λύσεις:

1. Βαζεις shims http://www.guitarpusher.com/wp-content/uploads/2017/02/Floyd-Rose-Saddle-Shims-AXFRSDLSHMA-demo.jpg στο floyd. Αυτα ανεβάζουν τα saddles και το floyd αντι για Ι γίνεται ) (περίπου) οποτε μιμούνται την κλίση της ταστιέρας.

2. Αγοράζεις κιθάρα tele, strat που μπορείς να ρυθμίσεις το ύψος των saddles ξεχωριστά οπότε και πάλι μιμούνται την κλίση της ταστιέρας. Γιαυτο καποιες strat με μικρό radius (7,5) μπορούν και έχουν χαμηλό action.

Εκει που πρέπει να εστιάσεις είναι στο πως η γεφυρα (floyd) θα μπορέσει να ματσάρει καλύτερα με την καμπύλη της ταστιέρας και οχι το αντίστροφο = πως τα κανεις την ταστιέρα πιο επίπεδη για να ματσάρει τη γεφυρα.
Αρχικά να πω ένα ευχαριστώ για το τόσο αναλυτικό μυνημα. Σίγουρα δε γνωρίζω πολλά...και στα τόσα όργανα που έχω αλλάξει το κομμάτι του action είναι ένα θέμα που ακόμα με απασχολεί. Πχ σε Jackson όργανα που έχω δοκιμάσει με compound radius έχω χώσει τρέλα λεφτά σε setup χωρίς αποτέλεσμα ενώ τελικά κατάφερα να το πετύχω μόνο με τα prestige ibanez όργανα...λόγω του ότι έχουν 17? Λόγω ότι έχουν λεπτό μπράτσο?? Δεν μπορώ να ξέρω και δεν ξέρω.

Τώρα οι κατευθύνσεις που δίνεις είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσες σχετικά με το nut...και ναι !! Το έχω σκεφτεί λέω όπως επίσης κ για το Floyd..για αυτό στο μελλοντικό αυτό όργανο που θέλω να φτιάξω θα μπεί σαν γέφυρα η Schaller vintage και βέβαια κανένα locking nut οπότε πιθανολογω θα αλλάξουν κ οι αποστάσεις. Επίσης το μπράτσο πλέον το θέλω πιο παχύ κ πιο στρογγυλο αναφορικά πάντα με το ποσό ξεκούραστο μπορεί να είναι.

Δε γνωρίζω πόσο χαμηλό action μπορεί κάποιος να πετύχει σε οποιοδήποτε ανεξαρτήτως radius..αλλά θεωρώ το 1mm που ζητάω εγώ από τη e μπασσα στο 12 ταστο κάτι όχι τόσο εύκολο και σίγουρα είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων.

Φυσικά και κόλλησα με όλα αυτά από όσα διαβάζω σε ξένα forums..και εκεί αναφέρθηκε το υψηλό radius η μη άνεση όταν κάποιος παίζει ακορντα αλλά και διάφορες εταιρείες κατασκευής όπως vigier η carvin με υψηλές τιμές στο ποσό επίπεδη είναι η ταστιέρα η το πόσο χαμηλά μπορούν να παίξουν οι χορδές.

Δεν θέλω να κουράζω τα χέρια μου, έχω μείνει, off για 2 χρόνια με φρικτούς πόνους και από ένα σημείο κ μετά έμαθα να παίζω έτσι, να παίζω γρήγορα έτσι να αποκτήσω συγκεκριμένη τεχνική έτσι...για αυτό κ ζητάω την πολύτιμη βοήθεια σας. Για να φτιάξω τελικά ένα όργανο που θα κάτσει τέλεια στα χέρια μου και θα είναι οπτικά αυτό που θέλω..

 
X-minor είπε:
Οι 9άρες σε Ρε είναι τόσο χαλαρές που παίζει να'χεις buzz καθαρά επειδή πηγαίνουν πέρα-δώθε σαν χαλαρά μπουγαδόσχοινα.

Έχεις δοκιμάσει ποτέ να παίξεις σε πιο χοντρό μανίκι;

Ακόμα μια πρόταση, δοκίμασε καμιά framus αν βρεις σε κανένα μαγαζί και πες μου πως σου φαίνεται το σύνολο μανίκι-ταστιέρα-τάστα.
Αρχικά. Σε ευχαριστώ. Έχω παίξει ναι με πιο χοντρό μανίκι και μάλλον θα γίνει κ έτσι το νέο όργανο που ετοιμάζω. Επίσης μέχρι πρότινος έπαιζα σε e κανονικά κουρδισμενος κ πάλι το ίδιο buzz είχα...απλά σε d έχω μικρότερη τάση κ ασκώ μικρότερη πίεση και έτσι είδα ότι αυτό με βολεύει καλύτερα...

 
Θα επιμείνω να δοκιμάσεις κιθάρα με scalloped ταστιέρα. Πιθανώς να σε σώσει, χωρίς να δώσεις ένα κάρο λεφτά για custom radius.

 
X-minor είπε:
Θα επιμείνω να δοκιμάσεις κιθάρα με scalloped ταστιέρα. Πιθανώς να σε σώσει, χωρίς να δώσεις ένα κάρο λεφτά για custom radius.
Δεν έχω παίξει.. απλά κ πάλι διαβάζω πολλά που μ έχουν τρομάξει σχετικά γιατί δε σου κρύβω ότι το έχω σκεφτεί. Όλοι για κάποιο λόγο αναφέρουν ότι είναι πιο δύσκολο να παίξει κανείς...αλλά έστω ότι το δοκιμαζω ...που να το δοκιμάσω και ακόμα κ αν βρω κάποιο όργανο θα πρέπει πάλι να ρυθμίσει τις χορδές όσο χαμηλά γίνεται για να δω τι κ πως...και εδώ να τονίσω κάτι...χαμηλό action για κάποιον με φυσιολογικά χέρια για μένα μπορεί να είναι καταστροφικό....κοινώς πολύ ψηλό....και αντίστροφα...ποιο κατάστημα έχει scalloped που μπορεί να το φέρει στα μέτρα μου στην Αθήνα? Κανένα νομίζω...

 
ΓΙ'αυτό σου ανέφερα την Malmsteen sig. Ολόκληρη Αθήνα ένα κατάστημα δεν την έχει; Εξήγησέ τους την φάση σου και δεν νομίζω να μην μπορέσουν, έστω και πρόχειρα, να σου χαμηλώσουν το action για να την δοκιμάσεις.

 
X-minor είπε:
ΓΙ'αυτό σου ανέφερα την Malmsteen sig. Ολόκληρη Αθήνα ένα κατάστημα δεν την έχει; Εξήγησέ τους την φάση σου και δεν νομίζω να μην μπορέσουν, έστω και πρόχειρα, να σου χαμηλώσουν το action για να την δοκιμάσεις.
Προφανώς με παροτρύνεις να στοχεύσω στο ότι ένα scalloped μπράτσο...θέλει εξαιρετικά light touch...και ναι έχεις ένα point

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top