Γιατί δυο κονσόλες στις συνα&#

sokinx

Νέο μέλος
Μηνύματα
57
Πόντοι
6
Παιδιά έχω μια ερώτηση…

Σε μερικά (μεγάλα) live βλέπουμε ότι έχουν δύο κονσόλες. Μια δίπλα από την σκηνή συνήθως και άλλη μια απέναντι…

???Πως ακριβώς μπορεί να γίνει αυτό??

???Τα μισά όργανα να βγάζει από την μία και τα άλλα μισά από την άλλη?? Και μετά πως συνδέονται??

Μπέρδεμα!! :-[  :o

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η μία είναι για τον ήχο πάνω στη σκηνή και η άλλη για τον ήχο έξω!

 
Καλά ναι εντάξει αλλά ένα όργανο πάει και στις δύο κονσόλες?? Το ξέρω ότι είναι έτσι, είναι λίγο μπέρδεμα…

 
Αν θέλεις ήχο και απο τις δύο ταυτόχρονα γίνεται και με μια σύνδεση μέσω των "καρφιών" που έχει....

 
Υπαρχουν και κονσολες εικονας -οπτικων effect  και  για control διαφορων ρομποτικων*.Μηπως κατι τετοιο ειδες?  :) ;)

 
Για να πω με διό λογια αυτό που είπε ο Neurotic:

Μια κονσόλα είναι στο πλάι της σκηνής και ρυθμίζει τα μόνιτορ που ακούν οι μουσικοί.

Λέγεται Monitor console.

Μια άλλη, η κεντρική κονσόλα, ρυθμίζει τον ήχο που ακούει το κοινό και βρίσκεται απέναντι απο τη σκηνή.

Αυτή είναι η FOH (Front of House) console.

Εκεί μαζί είναι συνήθως και η κονσόλα των φώτων.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ποιό είναι το σκεπτικό; δεν επαρκούν τα κανάλια της μίας;

θα μου φαινόταν πολύ λογικώτερο να υπάρχει μόνο μία, προσφέροντας  κεντρικη εποπτεία των πάντων...

 
Τα σηματα που συλλεγονται απο τη σκηνη οδηγουνται σε συσκευες που λεγονται splitters και η δουλεια τους ειναι να "σπανε" τα σηματα αυτα σε 2 ή περισσοτερα μερη χωρις αλλοιωσεις μεταξυ τους.

Τα 2 αυτα πλεον σηματα παιρνουν ταυτοχρονα οι κονσολες FOH και monitor και τα διαχειριζονται ανεξαρτητα μεταξυ τους.

Η FOH επεξεργαζεται και μιξαρει για αυτο που ακουει το κοινο,και η monitor βγαζει πολλες και διαφορετικες μιξεις για τα μονιτορ και τα in ear monitor των μουσικων-τραγουδιστων επι σκηνης.

Καποια απο τα (πολλα) κερδη αυτης της συνδεσμολογιας ειναι οτι ο FOH ηχοληπτης μπορει να μιξαρει απερισπαστος για το κοινο χωρις να εχει το νου του σε monitoring οπως και οτι οι μουσικοι μπορουν να εχουν στα μονιτορς τους ανεξαρτητες χροιες απ της FOH κονσολας.

Οποτε συνοψιζοντας : ΔΕΝ τροφοδοτει η μια κονσολα της αλλη,ΔΕΝ μοιραζονται αλλες εισοδους η μια και αλλες η αλλη,απλα παιρνουν ΟΛΑ τα σηματα και τα διαχειριζονται για διαφορετικο σκοπο. Ταυτοχρονα πχ μπορει να τροφοδοτηθει και μια κονσολα σε ενα τηλεοπτικο βαν η οποια θα κανει ανεξαρτητη μιξη για τηλεοραση κλπ,ή και μια ακομη που θα οδηγησει τα σηματα σε πολυκαναλη εγγραφη,χωρις καμια να επηρρεαζει τις υπολοιπες.

 
Οσοι πηγαν το καλοκαιρι judas priest-whitesnake στην Θεσσαλονικη στο καυταντζογλειο, θα θυμουνται οτι οι whitesnake ειχαν μια τεραστια κονσολα στην ακρη δεξια πανω στην σκηνη, εντελως εμφανη στο κοινο. Προφανως για monitoring. ;)

 
θα μου φαινόταν πολύ λογικώτερο να υπάρχει μόνο μία, προσφέροντας  κεντρικη εποπτεία των πάντων...
Και οταν ο Springsteen παζει στο Μαρακανα ΠΩΣ θα πει στον ηχοληπτη (που ειναι καμμια 500αρια μετρα μακρια του) να ανεβασει το ταμπουρο στα μονιτορ του? ;D

 
καλό ερώτημα, πάντως έχω δει πολλές φορές μουσικούς να κάνουν νόημα στον ηχολήπτη απέναντι για διάφορα...

 
Παντως ,για να κοψουμε την πλακα,σε μεγαλους συναυλιακους χωρους ειναι πρακτικα αδυνατον να μην εχεις on stage monitor console...ειδικα στη  εποχη μας που τα in-ear αρχιζουν να γινονται ο κανονας.

 
η κονσόλα για τα μόνιτορ έτσι κι αλλιώς είναι άλλο "πράγμα"

 
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας! Κατάλαβα περίπου τι γίνεται!  ;)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top