8 mics drums recording

KID

Νέο μέλος
Μηνύματα
185
Πόντοι
16
καλησπερα

εχουμε μια κονσολα tascam 2488 και κανουμε ηχογραφησεις.Απο την κονσολα περνανε 2 πληκτρα, 1 κιθαρα, 1 μπασο και 2 φωνες.

Ο ντραμερ(εγω), εχω 8 μικροφωνα αλλα δεν υπαρχει χωρος στην κονσολα.

Τι προτεινετε?Ενα μιξερ θα κανει δουλεια?(περνωντας ολα τα καναλια ντραμς απο το μιξερ και μετα απο το μιξερ στην κονσολα.

Η πρεπει να παρω ολοκληρη κονσολα για τα τυμπανα.Σαν οικονομικη λυση βλεπω την πρωτη λυση.

Τι λετε?ποια ειναι η καλυτερη λυση?

 
Μεχρι ποσα διαθετεις ειναι το πιο σημαντικο, καθως τι θα χρησιμοποιησεις για την ηχογραφηση ( ναι, ξερω μικροφωνα, αλλα ποια ).

 
freemind τα μικροφωνα ειναι shure δεν θυμαμαι μοντελο(ειναι δωρο και δεν ξερω και πολλα)

Τωρα το κοστος ψαχνω το μικροτερο δυνατο.100 ευρω πανω κατω.

Κανουμε ενα πειραματισμο με εγγραφες μιας και οταν ειναι να κυκλοφορησει κατι τοτε θα παμε σε ηχοληπτη με πειρα και εξοπλισμο(στουντιο με λιγα λογια).

Αλλα και σε λαιβ θα ηθελα να περναω απο κονσολα για καλυτερη ακουστικη.

γενικα το ψαχνω χαλαρα, οποτε κατι φθηνο και ευκολο.

thnks

 
http://www.thomann.de/gr/shure_pgdmk4xlr.htm

αυτα ειναι τα μικροφωνα.και υπαρχουν επισης και καποια t-bone αλλα δεν ξερω μοντελο.

Και μια ερωτηση.μπορω να χρησιμοποιησω σαν overheads τα μικροφωνα που βαζω στα τομ-τομ?

 
Νομιζω πως τα ονειρα σου, δεν συνδυαζονται με τον προϋπολογισμο σου KID. Tα 100Ε ειναι παρα πολυ λιγα χρηματα για να καλυψεις επαρκως ενα drum kit με μια κονσολα που απαιτει 8 καναλια τουλαχιστον XLR.

Δεν ειναι σχεδιασμενα για overheads τα μικροφωνα των toms. Πρεπει να επιλεξεις ενα stereo pair conseder mic.

 
τωρα μου κανες την καρδια περιβολι.

Κανε μου μια προταση σε low budget status.

Πως θα περασω 8 μικροφωνα με το μικροτερο κοστος?

???

 
...για τι είδος μουσικής μιλάμε και πόσο καλός ντράμερ είσαι?

 
ροκ prog. χαρντ ροκ.Παιζω 5 χρονια αυτοδιδακτος.Μετριος προς καλος θα ελεγα.Παιζω-προσπαθω τουλαχιστον-με δυναμικες και μετρια σε ενταση(βαραω οταν πρεπει), και δεν παραγεμιζω τα κομματια.μινιμαλ ξεσπασματα.

Το σετ αποτελειται απο 22''μπ, 16''βθ, 12''τομ, 11''τομ, 14''ταμπ και 3 rototoms

17''crash16''crash 12''splash 22''ride,14''china, 8'' inverted spalsh.14''h-h.

Τα τυμπανα ειναι Tama Rockstar 2003.

 
...βασικά το πιο πιθανό ειναι οτι δεν τα χρειαζεσαι τα 8 μικροφωνα....μπορείς και έτσι κι αλλίως είναι πάντα καλύτερο να ξεκινάς απο λίγοτερα και να προσθέτεις αυτο που χρειάζεται...εξαρτάται απο τον ήχο που θέλεις να φτάσεις...οταν λές ροκ χαρντ ροκ μιλάμε πιο που προς zeppelin(2-3-4 μικροφωνα...η προς bon jovi (περισσότερα)...το πιο σημαντικό είναι να χειρείζεσαι το κιτ σαν ένα όργανο και οχι σαν πολλα...(αυτο έχει σε πολλά να κάνει και με το παίξιμο σου. Όσο πιο καλά μπαλανσάρεις το κιτ τοσο πιό καλά θα ακουγεται και με ένα μικ.

 
Εγώ θα σου πρότεινα να δώσετε 2 κανάλια στα πλήκτρα αντί για 4, και μένουν 2 κανάλια για σένα. Βάλε το μεγάλο shure μέσα στην μπότα για το 1ο κανάλι, και αν κάποιο από τα Τ-bone  είναι πυκνωτικό, βάλτο σε μιά 2η είσοδο με ανοιχτό phantom power και τοποθέτησέ το διπλά σου ακριβώς και να κοιτάει όπως και εσύ προς το κιτ (πάτα και την αναστροφή φάσης στο κανάλι του μικροφώνου για να δεις αν ακούγεται καλύτερα, όταν είναι ανοιχτό και το κανάλι της μπότας.)

Αν δεν έχεις πυκνωτικό μικρόφωνο, βάλε όποιο θέλεις στην θέση που σου είπα και πριν.

Όλα αυτά για προσωρινή λύση μέχρι να πάτε στούντιο.

 
Ottomo είπε:
...βασικά το πιο πιθανό ειναι οτι δεν τα χρειαζεσαι τα 8 μικροφωνα....μπορείς και έτσι κι αλλίως είναι πάντα καλύτερο να ξεκινάς απο λίγοτερα και να προσθέτεις αυτο που χρειάζεται...εξαρτάται απο τον ήχο που θέλεις να φτάσεις...οταν λές ροκ χαρντ ροκ μιλάμε πιο που προς zeppelin(2-3-4 μικροφωνα...η προς bon jovi (περισσότερα)...το πιο σημαντικό είναι να χειρείζεσαι το κιτ σαν ένα όργανο και οχι σαν πολλα...(αυτο έχει σε πολλά να κάνει και με το παίξιμο σου. Όσο πιο καλά μπαλανσάρεις το κιτ τοσο πιό καλά θα ακουγεται και με ένα μικ.
Συμφωνώ. Ένα στην κάσα, ένα στο ταμπούρο και δύο overhead (με λίγο ψάξιμο ως το προς πώς και πού θα τοποθετηθούν) και είσαι μια χαρά.

 
ναι ρε παιδια ολα οκ.αλλα δεν ακουω για κονσολα τιποτα.

δεν λεω να βαλω 8.

4-5 αλλα ναχω περιθωρια για κανενα φεστιβαλικο ;D

εως τωρα με 2 γραφουμε τα τυμπανα.

αυτη που παραθεσα?να περασω ολα τα καναλια μου σε 1 στην κονσολα. ???

 
...απ ότι είδα η κονσόλα είναι 24 καναλια....αλλά για να έχεις προβλημα προφανώς γράφει λιγότερα ταυτόχρονα? όπως και να έχει...αν μπορείτε να γράψετε μόνο 8 δεν μπορείς να κανεις και πολλα...εκτος αν αφήσετε καποια κανάλια για μετά...

 
Φιλε ottomo οταν παμε να γραψουμε, κανουμε τον οδηγο και μετα ο καθενας γραφει μονος του.Σε αυτη την περιπτωση χωραω στην κονσολα.Οταν ομως γραφουμε live ολοι μαζι τοτε ειναι που θα ηθελα(βασικα υπαρχουν τα μικροφωνα), να εχω συμμετοχη ολου του σετ στην live εγγραφη.Να περασω 8 καναλια σε μια εξοδο καναλιου στην Tascam και μετα να ρυθμιζω μονο το vol.

Και στο κατω-κατω σαν ταπεινος ντραμερ θα μου αρεσε να εχω την κονσολα μου χωρις να την ακουμπουν κιθαριστες και πληκτροι. ;D

Και ετσι κανουμε δουλεια μια χαρα, αλλα εχω 8 καλωδια 8 μικροφωνα και δεν ξερω που να τα βαλω ;D ;D ;D

 
...ίσως η καλύτερη λύση να ήταν να αλλάξετε κονσόλα τότε...απλα και μόνα γιατί αν έιχες ενα μείκτη δίπλα σου θα ήταν αδυνατο να ακούσεις καθαρά τι γράφεται...την ώρα που γράφεται...που σημαίνει ότι θα ήσουν στα τυφλά σχετικά με την ηχογράφηση...κάτάσταση στην οποιία θα έλεγα ότι θα ήταν προτιμότερο να στηθόυν 2 μικρόφωνα σε σημέια του δωματίου που θα παίρνουν ακρετό μέρος των πλήκτρων και της κιθάρας τα οποια θα έιναι επίσης τοποθετιμένα απο πρίν ώστε να δουλέψει το stereo image...oi φωνές δικά τους κανάλια...ενα μικ στην μποτα και 3 overhead (σε τριγωνική τοποθέτηση)..με αυτό το setup και με δεδομένη την ποιοτητα των μικροφώνων, preamps, converters, κτλ θα μπορουσες να έχεις μια απίστευτα καλή ηχογραφηση (επισης δεδομένου του επιπέδου των εκτελεστών) που θα σου έδινε τεράστιες δυνατότητες μίξης. Αυτό βέβαια δεν ισχύει αν θες οποσδήποτε να χρησημοποιήσεις 8 κανάλια στα τύμπανα θα έπρεπε να έχεις άλλη μια κονσόλα αλλά εκτός χώρου αν θες να ακους κάτι αντιπροσοπευτικό του τι γράφεται....:)

 
Τελικα λεω να βαλω τα μικροφωνα στο δωματιο ???

Αλλα επιμενω.Αν υπαρχει ο χωρος για ακουστικη αποκοπη απο το χωρο παιξιματος, ποια κονσολα προτεινεις για τετοια δουλεια που συζηταμε?Την Tascam θελουμε να την κρατησουμε.Αυτη που ειχα παραθεσει μου φαινετε μια χαρα.Τι λες?Υπ'οψιν οτι δεν ψαχνουμε το τελειοτερο γιατι με τις γνωσεις μας περι ηχοληψιας δεν γινεται. ::)

Και ευχαριστω πολυ ολους σας για τις υποδειξεις σας περι ηχογραφισης χωροταξιας μικροφωνων και ακουστικης.

Εγω θελω να πα να παρω μια κονσολα.Το budget θα τροποποιηθει αναλογα.

Μαγκες σας επρηξα ε?

muchos gratsias

 
ΕΧΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ, (ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΙ ΟΛΑΣ) ΟΤΙ ΤΟ ΣΕΤ ΤΥΜΠΑΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ ΜΕ ΚΛΑΜΠΑΤΣΙΜΠΑΛΑ. ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΑΝ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΡΑΤΑΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΕΜΠΟ, ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 4 ΜΕΤΡΑ. ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΠΕΙ : ΒΡΕ ΦΙΛΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΠΛΟ ΜΠΟΤΑ - ΣΝΕΑΡ ΤΟ ΤΕΜΠΟ ΣΤΑΘΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ, ΘΑ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΣΤΡΑΒΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ : ΜΑ ΚΑΛΑ...ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΤΟΣΟ ΞΕΝΕΡΩΤΑ ΧΩΡΙΣ ΓΕΜΙΣΜΑΤΑ, ΦΙΛΑΡΙΣΜΑΤΑ, ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ, ΑΛΛΑΓΕΣ, ΔΙΠΛΟΜΠΟΤΙΕΣ, ΧΑΜΟΣ, ΚΤΛ... ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.... ΜΕ ΤΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΕΤ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΘΑΡΟ ΗΧΟ, ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ, ΚΑΘΩΣ ΜΕ 8(!!!) ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΧΤΥΠΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΣΕΤ ΚΑΙ ΤΑ 8, ΚΑΤΙ ΘΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ.... ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΔΥΝΩΝΕΤΑΙ ΤΡΑΓΙΚΑ, ΟΣΟ ΠΙΟ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ ΤΕΜΠΟ ΠΑΙΖΕΙΣ. Η ΛΥΣΗ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ : ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΗ ΜΠΟΤΑ, ΣΤΟ ΣΝΕΑΡ, ΚΑΙ 4 ΠΥΚΝΩΤΙΚΑ OVER. ΔΥΟ ΨΗΛΑ, ΕΝΑ ΔΕΞΙΑ (ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΘΥ), ΕΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ (ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ HIHAT) ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΤΟΜ ΣΕ ΥΨΟΣ ΜΙΣΟ ΜΕΤΡΟ (ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ SPLASH), ΤΟ ΕΝΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΟ HIHAT ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΛΟ TO ΒΑΘΥ. ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΤΑ ΔΥΟ ΨΗΛΑ OVER ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΓΚΡΟΥΠ ΤΥΜΠΑΝΩΝ (ΠΧ. ΤΟ ΕΝΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ RIDE ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΛΑΓΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΡΟΤΟΤΟΜ).  ΕΤΣΙ ΠΕΦΤΕΙΣ ΣΤΑ 6 ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΙΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΤΥΜΠΑΝΩΝ. ΜΕ ΣΩΣΤΟ PAN ΤΩΝ OVER, ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ. ΒΕΒΑΙΑ Η ΛΗΨΗ ΜΕ ΤΑ OVER ΘΑ ΕΙΝΑΙ FULL RANGE ΜΕ ΑΡΚΕΤΟ ΟΓΚΟ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΨΗΛΑ OVER ΚΟΨΕΙΣ ΑΠΟ 1ΚΗΖ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΜΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΙΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΧΑΜΗΛΑ ΚΟΨΕΙΣ ΑΠΟ 120ΗΖ ΚΑΙ ΚΑΤΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΒΑΒΟΥΡΑ ΤΗΣ ΜΠΟΤΑΣ. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΕΤ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΑ ΡΟΤΟΤΟΜ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top