440 vs 432 hz

Marco Di Marco

Κβαντική Διεμπλοκή

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
1,648
Πόντοι
398
Δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί εδώ στο φόρουμ πάντως θα ήθελα τις απόψεις σας.

Προσθέτω το παρακάτω βίντεο του Rick Beato απλά επειδή είναι γνωστός αν και υπάρχουν και άλλα από διάφορους επιφανείς YouTubers.

Παρακαλώ σοβαρές απόψεις και όχι σαχλαμάρες τουλάχιστον στην αρχή.




Για να ξεκινήσω πρώτος θα έλεγα ότι τουλάχιστον στην ακουστική κιθάρα ακούγεται ένας πιο χαλαρωτικός ήχος και σίγουρα οι χορδές έχουν λιγότερη ένταση και κάνει το όργανο πιο εύκολο και λιγότερο κουραστικό.

 
Στα 440 hz τα τραγούδια αγγίζουν τη σκέψη ενώ τα ίδια τραγούδια στα 432 hz αγγίζουν την καρδιά.

 Εξάλλου στα 432 hz είναι κουρδισμένη όλη η φύση, αυτό έχει αποδειχθεί ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ και δεν θέλω να ανοίξω κουβέντα γιατί πολλοί δεν τα πιστεύουν αυτά.

 Γενικά ο κόσμος δεν θέλει να πιστέψει τίποτα παρά μόνο ότι του λένε οι πολυεθνικές και ο ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ και εμείς οι υπόλοιποι οι ΨΑΓΜΕΝΟΙ θα έχουμε δυστυχώς το στίγμα του γραφικού.

 Εγώ στο καφενείο που πάω δεν μιλάω για τέτοια ψαγμένα και για ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ πια γιατί με ταράζουν στις ΦΑΠΕΣ?

 
Στα 440 hz τα τραγούδια αγγίζουν τη σκέψη ενώ τα ίδια τραγούδια στα 432 hz αγγίζουν την καρδιά.

 Εξάλλου στα 432 hz είναι κουρδισμένη όλη η φύση, αυτό έχει αποδειχθεί ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ και δεν θέλω να ανοίξω κουβέντα γιατί πολλοί δεν τα πιστεύουν αυτά.

 Γενικά ο κόσμος δεν θέλει να πιστέψει τίποτα παρά μόνο ότι του λένε οι πολυεθνικές και ο ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ και εμείς οι υπόλοιποι οι ΨΑΓΜΕΝΟΙ θα έχουμε δυστυχώς το στίγμα του γραφικού.

 Εγώ στο καφενείο που πάω δεν μιλάω για τέτοια ψαγμένα και για ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ πια γιατί με ταράζουν στις ΦΑΠΕΣ?
Δεν ξέρω αν μιλάς σοβαρά η κάνεις πλάκα πάντως από ότι είδα το dark side of the moon είναι στα 432hz.

Κατά τα άλλα ο σοσιαλισμός και γενικά ο ιδεαλισμός είναι κάποιας μορφής ψυχοπάθεια.

 
Δεν ξέρω αν μιλάς σοβαρά η κάνεις πλάκα πάντως από ότι είδα το dark side of the moon είναι στα 432hz.

Κατά τα άλλα ο σοσιαλισμός και γενικά ο ιδεαλισμός είναι κάποιας μορφής ψυχοπάθεια.




 Σε όποια hertz και να του ακούσεις μεταξύ 432 έως 470  ακούγεται υπέροχα.

 Χωρίς ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ και RIHANNA απλά δεν αξίζει να ζεις, θα είσαι ΣΚΛΑΒΟΣ ΤΟΥΣ και θα χορεύεις στα Hz που σου ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ. Αν δεν κάνεις ότι σου λένε θα ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΙΣ ΠΙΚΡΑ.

 
Σοβαρά τώρα πως θα παίζεις με τους άλλους όταν έχεις δικό σου κούρδισμα;

Εκτός κι αν παίζεις μόνος σου. Αλλά να'σαι σίγουρος πως οι περισσότεροι κιθαρίστες στο σπίτι, σίγουρα δεν παίζουμε στα 440 αλλά όπου λάχει μιας και το όργανο ξεκουρδίζεται απο μόνο του.

Δεν πρέπει να είμαστε όλοι κουρδισμένοι σε κοινό τόνο για να παίξουμε ταυτόχρονα;

Λες να εμφανίζεται ο καθένας στην πρόβα με δικό του κούρδισμα επειδή πιστεύει πως το όργανό του κελαηδάει στα τόσα Hz οπότε "κάντε transpose κάπως"; For what! Έτσι κι αλλιως μπαρέδες παίζουμε οι περισσότεροι.

Καταλήξαμε να χρησιμοποιούμε ένα σημείο αναφοράς αρχικά για να κουρδίζουν οι συμφωνικές ορχήστρες και αυτό είναι το στρογγυλοποιημένο 440 όπως λέει κι ο Ρικ.

Στο παρελθόν έχουν γίνει συζητήσεις στο θέμα και συνήθως δεν κατέληγαν ευχάριστα παραδόξως. Αν αναζητήσεις θα βρεις 2-3.

 
O beato ξεκαθάρισε πολλά πράγματα.

Για τους floyd πρώτη φορά το ακούω και πουθενά δεν το βρήκα σε σοβαρή πηγή διασταυρωμένο, και μεταξύ μας δεν βρίσκω κανενα λόγο για να το κάνουν, ούτε πιστεύω ότι κουρδίσανε το πιάνο στα abbey roads για να κάνουν το κέφι τους.

Ισχύει γενικά αυτό που λέει ότι δηλαδή τα παλιά χρόνια ο καθένας κούρδιζε όπου νόμιζε ή ήταν τεχνικά δυνατό.

Σήμερα που τα πράγματα εχουν πλέον τυποποιηθεί υπάρχει κάποια λογική από κάποιους συνθέτες να κουρδίζουν αλλού αλλά είναι εξαίρεση.

Τώρα αν θες πραγματικά να βρείς τη μπάλα που μπορεί να χαθεί εύκολα δες αυτό το βίντεο




 
Σοβαρά τώρα πως θα παίζεις με τους άλλους όταν έχεις δικό σου κούρδισμα;

Εκτός κι αν παίζεις μόνος σου. Αλλά να'σαι σίγουρος πως οι περισσότεροι κιθαρίστες στο σπίτι, σίγουρα δεν παίζουμε στα 440 αλλά όπου λάχει μιας και το όργανο ξεκουρδίζεται απο μόνο του.

Δεν πρέπει να είμαστε όλοι κουρδισμένοι σε κοινό τόνο για να παίξουμε ταυτόχρονα;

Λες να εμφανίζεται ο καθένας στην πρόβα με δικό του κούρδισμα επειδή πιστεύει πως το όργανό του κελαηδάει στα τόσα Hz οπότε "κάντε transpose κάπως"; For what! Έτσι κι αλλιως μπαρέδες παίζουμε οι περισσότεροι.

Καταλήξαμε να χρησιμοποιούμε ένα σημείο αναφοράς αρχικά για να κουρδίζουν οι συμφωνικές ορχήστρες και αυτό είναι το στρογγυλοποιημένο 440 όπως λέει κι ο Ρικ.

Στο παρελθόν έχουν γίνει συζητήσεις στο θέμα και συνήθως δεν κατέληγαν ευχάριστα παραδόξως. Αν αναζητήσεις θα βρεις 2-3.
Πάντως με μια μπάντα που παίζαμε πριν 2 χρόνια κάναμε ακριβώς αυτό.Κουρδιζαμε όλοι στα 432 δύο κιθάρες 1 μπάσο.

Είχαμε ρυθμίσει και ανάλογα τα κουρδιστηρια οπότε δεν άλλαζε τίποτα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πάντως με μια μπάντα που παίζαμε πριν 2 χρόνια κάναμε ακριβώς αυτό.Κουρδιζαμε όλοι στα 432 δύο κιθάρες 2 μπάσο.

Είχαμε ρυθμίσει και ανάλογα τα κουρδιστηρια οπότε δεν άλλαζε τίποτα.
και?

 
Λέω ότι απλά δεν ήταν κάτι δύσκολο.Η ίδια διαδικασία.

Τώρα για το αποτέλεσμα δεν ξέρω αν έχει διαφορά.

Σίγουρα οι κιθάρες παίζονται πιο εύκολα αλλά και για εμένα που προσπαθώ να τραγουδήσω μου είναι πιο εύκολο σε αυτό το κούρδισμα.Δεν ξέρω το λόγο απλά μου έβγαινε πιο εύκολα.Τωρα για κάποιον επαγγελματία ίσως να μήν έχει διαφορά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
δεν είναι δύσκολο. 

Ας είχατε και ένα πιάνο και θα σου'λεγα ...
Για το πιάνο δεν είναι κάτι αδύνατο αν συμφωνήσουν όλοι.Για τα ηλεκτρονικά πλήκτρα δεν ξέρω.

Πάντως το δικό μου ερώτημα έχει να κάνει με το αν υπάρχει κάποια διαφορά όχι αν γίνεται να παίζεις έτσι.Προφανως και γίνεται.

 
Και γιατί δεν κούρδισες ένα ημιτόνιο χαμηλότερα;

Φυσικά, θα σε βολέψει στη φωνή και στην κιθάρα με χαμηλότερη ένταση στη χορδή.

Απλά το ΛΑ σου θα είναι ΛΑ ύφεση.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για το πιάνο δεν είναι κάτι αδύνατο αν συμφωνήσουν όλοι.Για τα ηλεκτρονικά πλήκτρα δεν ξέρω.

Πάντως το δικό μου ερώτημα έχει να κάνει με το αν υπάρχει κάποια διαφορά όχι αν γίνεται να παίζεις έτσι.Προφανως και γίνεται.


έχεις κουρδίσει ποτέ πιάνο?

(τα ηλεκτρονικά γίνεται πιό εύκολα, έχουν ρυθμίσεις)

Όλα γίνονται. ακόμα και να πας να ζήσεις σε σπηλιά στην έρημο.

 
Και γιατί δεν κούρδισες ένα ημιτόνιο χαμηλότερα;

Φυσικά, θα σε βολέψει στη φωνή και στην κιθάρα με χαμηλότερη ένταση στη χορδή.

Απλά το ΛΑ θα είναι ΛΑ ύφεση.
Διότι δεν υπάρχει αρκετή συνομοσιολογία για την Ab.

Νομίζω είναι 415hz;

Ίσως το δοκιμάσω.

έχεις κουρδίσει ποτέ πιάνο?

(τα ηλεκτρονικά γίνεται πιό εύκολα, έχουν ρυθμίσεις)

Όλα γίνονται. ακόμα και να πας να ζήσεις σε σπηλιά στην έρημο.
Όχι δεν ζω κουρδισει αλλά έχει διαφορά σε πόσα hz θα το κουρδισεις; Ίδια διαδικασία δεν είναι;

Δεν νομίζω οι Floyd να είχαν πρόβλημα να κουρδισουν ένα πιάνο.

Εν πάση περιπτώσει με ενδιαφέρει μόνο το σκέλος αν έχει σημασία στο ηχητικό αποτέλεσμα.

Δεν παίζω πιάνο.

 
δεν είναι δύσκολο. 

Ας είχατε και ένα πιάνο και θα σου'λεγα ...
Αν είχαν ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ, ΑΡΜΟΝΙΟ κλπ δεν θα είχαν πρόβλημα. Κουρδίζουν ΠΣΗΦΙΑΚΑ.

 Υπάρχει μια τεχνική πάντως που ξέρουν οι γκουρού των πολεμικών τεχνών να ρίχνουν τα hz των εγκεφαλικών τους κυμάτων στη μάχη και έτσι σε συνδυασμό με την άριστη φυσική κατάσταση βλέπουν τις κινήσεις του αντιπάλου ΕΩΣ και 15% πιο αργές και έτσι τον εξουδετερώνουν ευκολότερα. Την εφαρμόζουν κάποιοι του wing chun και λένε πως μπορεί να εφαρμοστεί και στη μουσική για μελέτη, συγκεντρώνεσαι και ακούς τα κομμάτια downtempo για να μάθεις να βαράς σωστά στο χρόνο.

 
Όχι δεν ζω κουρδισει αλλά έχει διαφορά σε πόσα hz θα το κουρδισεις;
Και βέβαια έχει. Και φυσικά δεν είναι κιθάρα να αλλάζεις κούρδισμα για ψύλλου πήδημα

Ίδια διαδικασία δεν είναι;
Όχι βέβαια. Το πιάνο το κουρδίζει ειδικός επαγγελματίας. Χρειάζεται παρα πολύ ώρα και κόπος και χρήμα. Γι αυτό γίνεται μια φορά στις τόσες...

Δεν νομίζω οι Floyd να είχαν πρόβλημα να κουρδισουν ένα πιάνο.
Φυσικά και είχαν. Διότι το πιάνο ήταν ιδιοκτησία του studio και ακόμα και οι ίδιοι οι Beatles δεν είχαν τέτοιες...φαεινές ιδέες

Εν πάση περιπτώσει με ενδιαφέρει μόνο το σκέλος αν έχει σημασία στο ηχητικό αποτέλεσμα.
Το ηχητικό αποτέλεσμα όπως είπε πολύ σωστά ο beato είναι γενικά μάμπο τζάμπο

Δεν παίζω πιάνο.
γι αυτό

 
Έτσι κι αλλιως μπαρέδες παίζουμε οι περισσότεροι.
 


Έχω να παίξω μπαρέ, από όταν ο τιτανικός ήταν ακόμα στο ναυπηγείο.

Εσείς οι περισσότεροι να κάνετε ότι θέτε ασούμε.

 
Μπορείς να κάνεις μια ηχογράφηση "κατά τα γνωστά" στα 440hz και μετά να την μεταφέρεις ψηφιακά σε όσες συχνότητες θέλεις (π.χ. στα 432 Hz). Αν ο αλγόριθμος μεταφοράς είναι ΟΚ θα ακούγεται τέλεια..

Από τη στιγμή που οι άνθρωποι γενικά δεν έχουν απόλυτο αυτί (perfect pitch) μάλλον τέτοιες διαφορές δεν παίζουν κανέναν απολύτως ρόλο.

Αν ακούσεις κάποιον που βλέπει μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε 432 Hz και 440Hz, τότε αυτός έχει 100% απόλυτο αυτί.. (υπολογίζονται 1 στους 10.000 ανθρώπους).

Συμφωνώ με dimsonic, αν ζητήσεις περίεργο χόρδισμα του αληθινού πιάνου, τότε ή θα σε πλακώσει ο χορδιστής στο ξύλο ή θα ζητήσει τη μάνα του και τον πατέρα του..

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
να προσθέσω πως κάθε πιανο έχει το δικό του κουρδισμα που ενώ φυσικά "υπακούει" στους κανόνες του συγκερασμένου τονικού συστήματος παράλληλα έχει μικροδιαφορές σε ότι αφορά την ακριβή συχνότητα κάθε νότας....και αυτό συμβαίνει όχι μόνο από πιανο σε πιάνο αλλά και στην έκταση του κάθε πιάνου δημιουργόντας μια συγκεκριμένη τονική καμπύλη (πχ να είναι ελαφρώς πιο χαμηλό στις τρεις τελυταίες οκταβες και πιο ψηλό στις χαμηλές....πχ η χαμηλή λα να είναι 218  και δύο οκταβες πάνω να είναι 885 - υποθετικό το παραδειγμα).

και κάτι τέτοιο φυσικά κάνει και κουρδισμα του μια εξαιρετικά πολυπλοκη και απαιτητική διαδικασία που απαιτεί τρομερές γνωσεις και εμπειρία....

....γενικά το θέμα είναι αποκλειστικά και μόνο για ποπ κορν και χαβαλέ.... τουλάχιστον για όποιον αντιλαμβάνεται την φυσική του ήχου

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top