- Μηνύματα
- 4
- Πόντοι
- 3
Κάπου στην δεκαετία του 80 όταν ξεκινούσα να ασχολούμαι με την ηλεκτρική κιθάρα όλοι θέλαμε τότε να αποκτήσουμε μία πεταλιέρα boss διότι βέβαια τότε μόνο αυτή ξέραμε. Και ενω τότε φάνταζε αρκετό να έχεις μία καλή ηλεκτρική κιθάρα και έναν καλό ενισχυτή των συνοδευόμενα από ένα DISTORTIOΝ FUZZ OVERDRIVE σίγουρα και ένα δύο ακόμα εφε που μας έκαναν περισσότερο εντύπωση ξαφνικά φτάσαμε σε ένα σημείο να θέλουμε να λέμε ότι θα ήθελα να έχω 15 κιθάρες 7-8 ενισχυτές και σίγουρα μία πλήρη συλλογή από πετάλια που συνήθως αποτελείτο παραμορφώσεις και overdrive από delay και chorus οπωσδήποτε ένα κουρδιστήρι ίσως ένα noise gate 1 compressor συνέχεια ίσως κάποια πιο εξειδικευμένα , κάπου στα μεσα δεκαετίας του 2000 έσκασε το φαινόμενο boutique, youtube channels για μουσικά θέματα και ένας τεράστιος χορός εκατομμυρίων παίχτηκε πάνω στο marketing και ξαφνικά δεν πας έφταναν τα πεταλια των εταιρειών μαζικής παραγωγής BOSS IBANEZ MXR κλπ κλπ και θέλαμε ξαφνικά αυτό που δεν μπορούν να έχουν οι πολλοί αυτό με το μυστικό συστατικό το σπάνιο τσιπάκι της σπάνιας διοδο το πανέξυπνο κύκλωμα παρασύροντάς μας σε ένα χορό εξόδων
Μήπως ήλθε η ώρα της απομυθοποιησης? Κατ επέκταση έτσι επηρεάστηκε όλη η αλυσίδα του εξοπλισμού . Ποιος άραγε από μας έχει πειστει πραγματικά ότι έχει φτιάξει τον ήχο του HENDRIX, SRV, JOHN MAYER KAI εκατοντάδων άλλω ν ακόμα ηρώων των εφηβικών μας ονείρων αγοράζοντας το ίδιο μοντέλο κιθάρας, που δεν είναι, τον ίδιο ενισχυτή ,που σίγουρα δεν είναι, και έχουμε κάνει ακόμα και copy paste την πεκαλιέρα του? Αλήθεια από εμάς ακούσαμε ένα αυθεντικό KLON CENTAUR, ENA DUMBLE OVERDRIVE SPECIAL και οολλαακομα gay master σε θέση να κρίνουμε ότι ένα πεταλάκι αντίγραφο ή ένας ενισχυτής αντίστοιχος αντίγραφο αλλά παράγει τον ήχο αυτών που κάποιοι έχουν πληρώσει δεκάδες χιλιάδες ευρώ ? Υπάρχει κάποια δόση αλήθειας? είναι όλα απάτη ? τελικά η αλήθεια αυτή είναι κάπου στη μέση?
Ίσως το χειρότερο όλων είναι όταν πάμε να ηχογραφήσουμε ή όταν πάμε να παίξουμε ένα live να ανακαλύπτουμε ότι τα χρυσοπληρωμένα πετάλια μας δεν αποδίδουν τελικά αυτό που θα μπορούσε να αποδώσει το πρώτο μας πετάλι ή κάποιο πολύ κλασικό από μία εταιρεία μαζικής παραγωγής τα κόστιζε παραπάνω από 50 έως το πολύ 150€. Αλήθεια σας συμβαίνει συχνά να καταλήγετε στο BOSS BLUES DRIVER, IBANEZ TUBE SCREAMER, MXR PHASE 90, κλπ και γενικά σε αυτά που λέγατε ότι είναι πλέον ξεπερασμένα?
Μήπως ήλθε η ώρα της απομυθοποιησης? Κατ επέκταση έτσι επηρεάστηκε όλη η αλυσίδα του εξοπλισμού . Ποιος άραγε από μας έχει πειστει πραγματικά ότι έχει φτιάξει τον ήχο του HENDRIX, SRV, JOHN MAYER KAI εκατοντάδων άλλω ν ακόμα ηρώων των εφηβικών μας ονείρων αγοράζοντας το ίδιο μοντέλο κιθάρας, που δεν είναι, τον ίδιο ενισχυτή ,που σίγουρα δεν είναι, και έχουμε κάνει ακόμα και copy paste την πεκαλιέρα του? Αλήθεια από εμάς ακούσαμε ένα αυθεντικό KLON CENTAUR, ENA DUMBLE OVERDRIVE SPECIAL και οολλαακομα gay master σε θέση να κρίνουμε ότι ένα πεταλάκι αντίγραφο ή ένας ενισχυτής αντίστοιχος αντίγραφο αλλά παράγει τον ήχο αυτών που κάποιοι έχουν πληρώσει δεκάδες χιλιάδες ευρώ ? Υπάρχει κάποια δόση αλήθειας? είναι όλα απάτη ? τελικά η αλήθεια αυτή είναι κάπου στη μέση?
Ίσως το χειρότερο όλων είναι όταν πάμε να ηχογραφήσουμε ή όταν πάμε να παίξουμε ένα live να ανακαλύπτουμε ότι τα χρυσοπληρωμένα πετάλια μας δεν αποδίδουν τελικά αυτό που θα μπορούσε να αποδώσει το πρώτο μας πετάλι ή κάποιο πολύ κλασικό από μία εταιρεία μαζικής παραγωγής τα κόστιζε παραπάνω από 50 έως το πολύ 150€. Αλήθεια σας συμβαίνει συχνά να καταλήγετε στο BOSS BLUES DRIVER, IBANEZ TUBE SCREAMER, MXR PHASE 90, κλπ και γενικά σε αυτά που λέγατε ότι είναι πλέον ξεπερασμένα?
Last edited: